Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Ik wilde geen exclusiviteit, hij wel. We zijn toen op een don't-ask-don't-tell afspraak uitgekomen. Een poosje geleden was hij ineens weer heel veel online, wel met een gepauzeerd profiel. Dus heb ik hem gevraagd of hij de afspraken aan wilde passen. Maar dat was totaal niet de bedoeling, hij had alleen contact met iemand van vroeger en dat zou wel weer doodbloeden. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken (was ook niet het geval). Afgelopen dinsdag kwam het weer ter sprake, mijn profiel is inmiddels verwijderd en wat hij doet, moet hij weten. Een van de redenen waarom ik het heb verwijderd, is dat ik ook van zijn online zijn onrustig werd en daar had ik geen zin in. Andere redenen zijn dat ik er op dit moment geen tijd voor wil maken, want ik heb het druk met gezin en werk en daar ligt nu mijn prioriteit (met de bootsman zo af en toe als een soort toetje).



En min of meer out of the blue kwam naar voren dat hij toch weer met andere dames contact had en ook had gedate. In wezen no big deal, en toch heb ik een kater. En ik denk dat je een punt hebt Roos, die katerigheid zit er in dat hij mij in de 'zeurhoek' wilde duwen en zelf alle kaarten voor zich houdt. Tevens vindt hij dat ik 'kleur moet bekennen' naar mezelf en toe moet geven dat ik meer voor hem voel dan in eerste instantie de bedoeling was. Uh, dat is niet heel erg het geval. Ik ben niet verliefd, licht verlust en that's it, friends with benefits. Hij heeft (of had, daar broed ik ook nog op) wel een speciaal plekje en ik werd blij en vrolijk van hem, ondanks dat hij een enorme knorrepot is.



Crypto, klopt wat je schrijft. Ik ga er over nadenken waar nou precies mijn irritatie zit en wat ik daar mee wil.
Alle reacties Link kopieren
Mailen kan altijd Spinsels! Maar ik heb geen nieuwe nr 1 hoor. Wel twee nieuwe nrs 2
Alle reacties Link kopieren
Getver oranje dat smaakt zuur. Ik snap je irritatie goed. In feite doet het er niet toe wat hij doet maar de aanpak klopt niet. En dan word je geconfronteerd met een gevoel wat je blijkbaar hebt en daar zit je op dat moment niet op te wachten. Kun je dit delen met je man?

Exclusiviteit hoeft voor mij ook niet in een minnaarsrelatie maar als ik fantaseer over een bountyeiland met beestachtige mannen die ook nog eens slim en knap zijn dan word ik toch het gelukkigst als ze allemaal alleen maar mij willen
Kijk, dat dus Crypto!



Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hebben we een verstand! Stel je voor dat dat bountyeiland misschien niet bestaat... God forbid!
Alle reacties Link kopieren
Oranje. Misschien onrustig omdat je het wil houden zoals het was? Niet omdat je verliefd bent maar het zo prima was, en nu dingen aan het veranderen zijn en hij beetje raar doet en rare dingen zegt. Ik weet niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het als minnaars gaan roepen: zie je wel, je bent verliefd op me. Trust me, als dat het geval was, was ik allang weg.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de bootsman ook een relatie? Waarom wil hij dat je kleur bekent, voelt hij soms meer voor jou dan de bedoeling is en wil hij bevestiging? Ik herken dat van die onrust over hem online zien op een site ook. Mijn minnaar is vrijgezel en zegt alleen mij te willen (wat ik me niet kan voorstellen bij een vrijgezel want ik zou het wel weten...) Maar ondertussen is hij regelmatig online en heeft hij zijn profiel niet on hold gezet ofzo.... Goed ik ben zelf ook online maar dat is vooral om me te vergapen aan de waanzin daar Het doet er niet toe maar het irriteert me toch een beetje. Zeg dan niet dat je alleen maar mij wil als je daar vervolgens niet naar handeld. Of zeur ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ergens wel gezeur, ja. Het boeit me werkelijk niet of mijn minnaar nog andere contacten heeft, dat moet ie helemaal zelf weten. Als hij uitspraken doet dat ik voor hem exclusief ben, dan neem ik dat met een korreltje zout en ik zeg dan altijd terug dat hij dat vooral helemaal zelf moet weten. Ik ga daar zelf geen uitspraken over doen, want ik kan me daar toch niet aan houden. Als ie daar moeite mee zou hebben, dan moet ie het ook niet vragen.

Waarom ga je dan nog online? Je weet dat het je irritatiespier raakt. Gewoon niet meer doen, dan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Na een kleine week zak&as gaat het gelukkig weer wat beter hier. Op de een of andere manier heb ik mijn 'liefdes-no2' een plekje kunnen geven. Begin van de week de grootste dip gehad, maar het gaat nu steeds beter. Ben in ieder geval blij dat hij eindelijk eens zijn gevoelens voor mij heeft gedeeld, ik heb zolang gedacht dat het alleen van mijn kant kwam en dat ik het me allemaal verbeeldde. Op de een of andere manier gaf dat een heel on-af gevoel en kon ik het niet afsluiten. En dat gaat nu wat beter lijkt het. Ondanks dat we beiden veel voor elkaar voelen, zit een echte relatie er niet in. Om diverse redenen. En daar kan ik nog best verdrietig om zijn, maar het is zoals het is.



Van de 'andere' no2 nog steeds niks gehoord en ik laat hem met rust. Ergens heb ik hem in het hokje 'afgesloten' gestopt. We zien wel hoe dat loopt.



Brietje ik herken veel in jouw posts! Ik en mijn liefdes-no2 zijn ook zeer met elkaar verbonden in het leven, op allerlei vlakken. Dus hem helemaal blokken kan niet, we zullen elkaar altijd blijven zien op sociale evenementen. Zeker niet altijd makkelijk, maar dat is dus wel de consequentie.



En Crypto, ik vind het ook een beetje gezeur. En ik zou dit zeker niet aan hem blijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga online omdat ik het leuk vind om daar rond te kijken, om profielen en berichten te lezen. Ik heb hem geen exclusiviteit beloofd, Hij kwam daar mee. Met opmerkingen als 'nu ik jou ken wil ik niemand anders meer' 'ik kan mijn profiel net zo goed opzeggen' etc Misschien ben ik naief of is het mijn onbewuste bountyfantasie maar ik vind het onduidelijk om zulke dingen te zeggen en er dan niks mee te doen. Ik zelf zeg zulke dingen niet als ik niet van plan ben om het waar te maken. Maar ok, een beetje gezeur is het misschien wel.
Ik vind het eigenlijk geen gezeur. Waarom zulke uitspraken doen? Om te verwachten dat de ander zich daar dan bij aansluit?

Ik vind het wel flauw als jij een bepaald patroon doorbreekt of kaarten herschudt dat je het dan bij de ander neerlegt als het voor de ander niet helemaal ok voelt. Houd het dan ook bij jezelf als je wensen anders worden en ga een ander dan geen gevoelens aan praten die er wel of niet zijn. Beetje kinderachtig vind ik dat van de bootsman eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Met gezeur bedoel ik trouwens mezelf, niet Oranje!
Ook van jou vind ik het geen gezeur Crypto.



Het heeft ook met verwachtingsmanagement te maken. Ik heb daar zelf de plank behoorlijk mis geslagen, dus misschien moet ik daar ook helemaal geen uitspraken over doen
Crypto en Look, dat dus! Natuurlijk zeuren wij nevernooitniet ;) Het heeft volledig met verwachtingenmanagement te maken en dus vooral met ook open en eerlijk communiceren.



Mok, er zit ongetwijfeld vanuit zijn perspectief een zeurgraad in, hij zegt dat niet voor niets.



Ik wil niet alles bij hem neerleggen, daarom heb ik het beeld voor mezelf ook nog niet helemaal duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Reageer straks even op de rest voorzover ik het kan volgen, want moet me nog een beetje in jullie inlezen.



Net met minnaar gesproken. Nou dat was ff wat. Het ligt echt niet aan mij gelukkig. Ik heb altijd geweten dat ik niet de enige was voor hem. Maar nu blijkt dat 1 minnares alles heeft opgebiegt aan haar man. Maar die man en hij kennen elkaar ook dus dat was ff pijnlijk. En moet hij maar hopen dat er niets tegen z'n vrouw word verteld

Minnares 2 van hem daar is hij verliefd op geworden dus dat maakt het ook lekker makkelijk.

Hij mist thuis een bepaalde connectie zijn relatie is al wat langer wankel.

Nu wil hij met alles stoppen en monogaam blijven. Dus vol voor z'n vrouw gaan. Hij wil mij ook niet kwijt als gewone vriendin. Dus gaan we nu vriendschappelijk verder. Dat gaat ons vast lukken, maar oh wat heb ik nog een zwak voor hem. Ik steun hem in z'n keus voor z'n relatie te gaan ondanks de consequenties voor mij. Ergens hoop ik dat hij weer ooit voor de bijl gaat maar weet dat ik mezelf daar niet gek mee moet maken daarmee, maar nu nog ff moeilijk. Maar weet dat ik het kan.
Alle reacties Link kopieren
Wacht ff... Jij bent verliefd op hem, hij niet op jou, hij heeft meerdere minnaressen, is op 1 van de minnaressen verliefd geworden, zij heeft alles opgebiecht en nu hoopt hij dat zijn vrouw er niet achter komt, en jij hoopt dat hij ooit weer voor je voor de bijl gaat. Hoe kan je dat terwijl je stiekem verliefd op hem bent? Houd je jezelf voor de gek? Ben je niet jaloers en verdrietig?
Brietje, ik heb het even niet meer helder: hij zit in jouw inner circle, zit zijn vrouw dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Oranje, Look; ik heb wel meer van dat soort onduidelijkheden met minnaar. Hij kan bijvoorbeeld een app sturen waarin hij zegt dat hij me vreselijk mist en niets liever wil dan mijn stem horen. Ik reageerde daarop met dat ik hem die avond kon bellen. Stuurt ie terug: dan ga ik hardlopen. Ik snap dat niet, hardlopen, serieus? een hele avond? Praat dan niet van die romantische onzin als je het niet meent. Maargoed, we communiceren er over en we leren elkaars steeds beter kennen. Dat helpt wel. En oja, hij is lekker en heel goed in bed
Alle reacties Link kopieren
Als jij verliefd bent op hem.

Maar hij verliefd op een andere minnares.

Klinkt behoorlijk pijnlijk en uit balans.
Alle reacties Link kopieren
Crypto, als jij er achter komt, hoor ik het ook graag.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ben heel verliefd op hem geweest. Dat is wel over. Weet dat ik nooit een relatie met hem zou willen hebben. Maar geef wel heel veel om hem. Minnares 1 heeft opgebiecht en minnares 2 is hij verlieft op. Ik ben minnares 3 zeg maar . Bij ons is het meer "friends with benefits". Voor mij is hij onweerstaanbaar en daarom hoop ik het, maar voor mij is het beter als het niet meer zou gebeuren, ben gewoon een beetje verslaafd aan hem. Genieten hoop ik ooit weer van een nieuwe minnaar. Maar ben er afgelopen dagen wel verdrietig van geweest. Hij kwam er zelf mee om het er nog over te hebben. Hij zag aan me dat ik dat wilde. Verder weet niemand het van zijn verliefdheid voor die ander. Maar dat deed wel ff pijn ja. Maar weet hoe hij is. In die 3 jaar dat wij rotzooien is hij eerder verliefd geweest op een minnares. Toen ben ik er echt kapot van geweest, maar toen was ik echt mega verliefd op hem. Zo ingewikkeld dit soms.
Alle reacties Link kopieren
Brietje, wat een ongelooflijke puinhoop. Nog steeds geen reden om naar jezelf en je eigen relatie te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Nou crypto inderdaad. En dan zeggen ze dat vrouwen romantisch zwetsen. Maar idd dan willen hardlopen terwijl hij je zo graag wilt spreken, lekker stom.



Nee zijn vrouw zit niet in mijn inner circle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven