Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Hi Jill, leuk om even te horen wat de stand van zaken is....Ik hoop dat alles goed gaat en laat nog eens wat van je horen.....
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Mok...een muzikant....kan heel romantisch zijn....een man die speciaal voor jou een deuntje speelt of zingt...



Oranje heeft een man met een boot...Mok een muzikant...ik heb een minnaar die uit zijn dak gast omdat hij een nieuwe lease auto mag bestellen... ...Ook heel interessant...
Alle reacties Link kopieren
Lol, secr! Da's pas een echte kerel
Alle reacties Link kopieren
Goh Just me, dat is een resoluut besluit. Ook wel een beetje balen dus? Kennelijk ben je ook wel echt overtuigd dat je echt niet meer met hem wilt. Heeft hij nog contact gezocht inmiddels?



Welkom Brietje! Jouw situatie lijkt me ook echt lastig. Zon knipperlicht en dat je hem a.s. vrijdag alweer ziet. Maar hij zou eigenlijk blijven slapen dus? Terwijl hij ook een relatie heeft? Zo dichtbij lijkt me inderdaad spelen met vuur en heel lastig afronden. Veel sterkte voor jou!

Ik heb overigens 1 liefdes/lust-minaar en 1 lust/lach-minaar, allebei via Second Love. Vriend weet van niks en dat bevalt me (meestal) prima. Ze wonen allebei 100 km verderop, de een richting noorden en de ander richting zuiden. En nee, ze weten ook niet van elkaars bestaan



Jeetje Jillinada, wat een ontwikkeling! Ben blij voor je. Leuk als je blijft meeschrijven, ook al zit je nu in de verteringsfase.



Ben je er al achter wat je dwarszat oranje?



Ik heb na een date nooit extra zin in mijn eigen man, duik dan het liefste in mijn eigen wereld met fijn muziekje op. Heb gisteren trouwens knallende ruzie gehad met man en daarna EINDELIJK een heel goed gesprek. Voel me enorm opgelucht en hij ook, dus voelt als een goede stap voorwaarts.



Minnaar (liefdesminnaar) gaat morgen op vakantie tot eind van het jaar en hij liet me op allerlei maniere n blijken dat hij me wel gaat missen We hebben het echt heel leuk samen (en hij heeft mijn gemopper over sex serieus genomen). Voelt ergens ook wel lekker dat het nu drie weken even rust is en ik weet dat ik niks hoef te verwachten op dit vlak. En heerlijk dat hij met een gevoel van verlangen naar mij op vakantie gaat. Gaan we starks knetterend het nieuwe jaar in



Met lachminnaar had ik vandaag een hele sexy date op ons favoriete plekje. Voor hem geen verliefdheid, maar wel altijd een heerlijk vrolijk gevoel na afloop.



Ben weer een blije minnares (maar vind met z'n allen een slaapbank huren en nummertjes trekken nog steeds een hilarisch goed idee!)
Alle reacties Link kopieren
hahaha Secr! Ik heb een minnaar die uit z'n dak gaat vanwege een 3D-printer...
Zolang hij hij geen minnares print mag dat we toch?
Het schijnt dat ik binnenkort ook een liesbak uit mag zoeken, wat maakt mij dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Nah, een vrouw met ballen Maar dat wisten we eigenlijk al.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed beterdanooit

Kunnen jullie veel lachen samen of lacht hij gewoon veel?
Alle reacties Link kopieren
A woman on weels, Madame.

Leuk trouwens hoe je al die vragen over je rotgevoel omzeilt. Doe es effe uit de school klappen doos. Eerst ons nieuwsgierig maken en dan fluitend op Jan en Allegaar reageren!



Justdinges, ik kan me toch slecht voorstellen dat dit volledig out of the blue komt! Het ene moment spreken jullie nog af dat je minnaars blijft zonder niks en het volgende moment is het trouw, pas bij jou, giroblauw en wil hij van zijn vrouw af voor eeeeh jauw?

Weird.
...
Ik kauw nog Roosje... En dat zint me al niet, want ik kan over het algemeen vrij goed een situatie analyseren.



De bootsman heeft in ieder geen behoefte meer aan exclusiviteit, laten we het daar maar op houden. En tijdens het gesprek daarover probeerde hij me steeds in de 'zeur'-hoek te zetten. Dat is uiteraard niet gelukt, maar ik heb er wel een katertje aan overgehouden. Een dagje later, alles wat bezinkend en er flink over kauwend waar nou echt de crux zit, ben ik er nog niet over uit. Ik laat het maar even bezinken en til het even over de feestdagen heen, ik hoef het schip ook niet direct af te laten dobberen ;)
Alle reacties Link kopieren
Aha!

Trouw till death do us part behalve voor mij zeg maar zoiets. Mwoooaaah, ik kan me je sudder wel enigszins voorstellen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja is idd spelen met vuur . Oh wat verlangde ik naar die nacht samen met hem, maar daar ga ik even niet te veel meer aan denken. Morgenochtend zie ik hem en hoop dat ik de ware reden eruit weet te peuteren.

Maar onze gewone vriendschap is mij dierbaar dus hoop dat dat ons lukt.



Oh wat klinkt dat spannend twee minnaars. Maar lijkt me ook lastig qua afspreken met 100 km afstand. Heb zelf nog een kindje en eigen zaak en nog veel hobby's dus krap qua tijd. Hoe pas je dat in? Met een dichtbije is dat makkelijker. Voor de bezette zonder open relatie. mensen hoe verklaar waar je was tegenover je partner.



Hier ook stiekem autogek. Mijn eigen auto was bij de garage en mocht in een prachtige dikke BMW. Wilde hem bijna niet meer terug brengen wat een heerlijke auto



Hahaha febag, minnares uitprinten, dat zou wat wezen. Print mij ff nieuwe minnaar dan.



Durf nog niet zo goed second love 😊
Alle reacties Link kopieren
Oranje; als in dat hij er wel 'iets anders' bij wil? (Ik vul maar even in hoor , als je er verder niks over kwijt wil ook goed) Als zo; Dat lijkt me naar als dat eerder niet zo was... En kan me voorstellen dat dat even herkauwd moet worden. Goed dat je er tijd voor neemt. Die dingen zijn in een echte relatie soms al lastig te bepalen en ik merk dat het in een minnaars relatie soms extra ingewikkeld kan zijn omdat je in een schemergebied zit en er van alles mee kan spelen. Tot zover mijn ingevulde reactie die misschien helemaal niet van toepassing is...
Alle reacties Link kopieren
Just me; je voelt NIKS voor hem maar weet niet zeker of je bij je beslissing blijft? Blijf dan bij je beslissing en zoek eventueel een andere minnaar. Geloof me er zijn genoeg leuke lekkere mannen om niks voor te voelen en om alleen seks mee te hebben. Jammer dat je het niet aan zag komen, een (onverwachte) breuk is vervelend, ook als er geen gevoel bij was. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde wel een dildo voor me 3D-printen we kunnen overigens heel goed samen lachen, echt dezelfde humor. Schaterend op de achterbank van zijn leasebak, of aan de telefoon. Heerlijk hoor!



Eerst kauwen en dan bepalen of je wilt slikken Oranje. good luck!



@ pearl, hoe gaat het met jou en je nieuwe minnaar?
Alle reacties Link kopieren
Oranje goed van je dat je de echte reden boven water hebt gekregen..maar hij heeft hem dan ook gegeven...hij had je ook in de waan kunnen laten en meerdere minaressen erop na kunnen houden. Secrets within secrets
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Hij krijgt een pluim omdat hij de waarheid heeft gesproken? Nou... nee hoor, dat vind ik niet. Van mij had hij netjes zijn mond mogen houden en vooral geen "minnaarmonogamie" van mij moeten vragen.
...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat lastig orange. Wat heb je idd dan liever de waarheid of gewoon genieten van je minnaar.



Door dat stiekeme gedoe en niemand weet het heb je voor je gevoel nooit ergens recht op. Maar vind het wel hoed dat je door gevraagd heb. Alleen heeft het er idd beter op gemaakt. Rustig herkauwen zo kan je de smaak die het je geeft goed proeven en bepalen wat je er mee wilt. Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind minnaars die exclusiviteit eisen een beetje koekoek. Want als vreemdgangers hebben ze wel een flink pak boter op hun hoofd. Ik ga mijn twee lovers dan ook echt niet wijzer maken dan strikt noodzakelijk, ook al zijn het geen vreemdgangers.



Lastig kan ik het dan ook niet noemen. Ik zou eerder geïrriteerd zijn. En dat is killing voor de geilheid.
Maar Orange, wat zit je dan precies dwars? Hadden jullie elkaar monogamie beloofd? Is het dat hij het ter sprake heeft gebracht? Of is het dat jij net nu al je blikjes weggekeild hebt, de blikjessite opgegeven hebt en eigenlijk alleen hem nog over had en dat hij uitgerekend nu zijn vizier wat rond laat dwalen?



Ik kauw met je mee. Op een ander vraagstuk, maar ook daarvoor geldt: ik zie het volgend jaar wel. Ik hoef nu geen beslissingen te nemen. Ik zie wel hoe het dan voelt.
Alle reacties Link kopieren
+1 theemok, daar heb je dan weer helemaal gelijk in.
Ik ben ook geen fan van exclusiviteit afspreken. Maar soms groeit dat wel zo. Heeft ook te maken met de vorm en intensiteit van de affaire denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Brietje, bij mij gaat ook alles stiekem nu al bijna twee jaar en bij vorige minaar ook. Ik heb veel vrijheid overdag. Deel mijn eigen dagen en werk in. Erg handig. Nr 2 zelf heeft het wat lastiger met plannen. Maar omdat ik flexibel kan zijn en veel onderweg ben voor mijn werk pas ik mij aan en wat hij kan regelen. En thuis zeg ik gewoon niks. Spinseltjes zijn al lang de deur uit. Dat maakt het makkelijker.

Wij zien elkaar paar keer per mnd. En mijn nr 2 woont aan de andere kant van het land. We spreken meestal al ergens in het midden op een plek waarvan we weten ( of in elk geval hopen ) dat we niemand bekend tegen komen



Exclusiviteit is hier ook wel een gespreks onderwerp. Nr 2 is er erg voor. En hij heeft de mazzel dat ik niet zou weten hoe een tweede nr 2 in te kunnen plannen. Dus we houden het zo. Iedereen tevreden ?



Just me. Ja knap en radicaal. Wat hier al gezegd is hou die deur niet op een kier als je niks meer van hem wil. Mijn vorige minaar deed dat bij mij ook. Heb mnden nodig gehad om daar over heen te komen want ieder gebaar van hem gaf mij weer hoop. , dat geld ook voor het focus. Echt beter hard en definitief dan steeds hoop geven. Ik ben er tenminste ziek van geweest omdat ik steeds bij mijn ex minaar kon uit huilen. Dan kreeg ik weer hoop en dan haalde hij het onderuit. Echt steeds die zelfde rouw beleven. Heeft mij 1,5 jaar van mijn leven gekost. Jammer die had ik veel leuker kunnen door brengen.

Advies van ervarings deskundige. Trek in 1 keer die stekker uit. Het doet even zeer maar de pijn is sneller weg



Hier alles heerlijk. Dinsdag date gehad , allebei beetje gammel maar was

Volgende week weer een date. Ik leef uiterst tevreden leventje op dit moment.



Mok, een nwe nr 1 in het versier. Wat fijn. Ga duimen dat het wat wordt.

Misschien schrijf ik je eerdaags een mail ? Is dat goed ? Geen gezeur hoor Gewoon over mijn avonturen. 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven