Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Theemok. Ik moet er gewoon mee stoppen en genieten van mijn gezin. Heb een geweldige vent.

Maar die spanning vind ik zoooo. lekker (verslavend)
Alle reacties Link kopieren
*stopt weer een euro in haar spaarpot*



Ik weet dat je het niet wilt horen, maar het is wel het beste. Je moest eens weten hoe vaak het hier gezegd is: 'Ja, jullie hebben gelijk hoor, maar...' en dan is het A) de spanning is zo lekker B) ik hou zo van hem C) ik gun het mezelf D) ik word er een beter mens van. Etcetera. Het is een verslaving, en dat bedoel ik letterlijk. Je zult af moeten kicken. En dat is moeilijk, ja. Maar wel het beste.
Alle reacties Link kopieren
Maar een puinhoop is het zeker. Zo lang als ik m'n minnaar ken maakt hij er al een puinhoop van. Hij heeft ook met twee vriendinnen van mij gerommeld. Met 1 vriendin hebben we zelfs ooit een trio gehad. Fantastische ervaring maar vond het ook een beetje moeilijk. Ik ben gewoon verslaafd aan hem denk ik. Dus goed als we het loslaten nu. En ik weer focus op andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Je minnaar maakt er een puinhoop van, maar jij net zo goed, hè...
Alle reacties Link kopieren
Brietje, wat mok zegt. Wat een puinhoop. Een minaar die er 1 grote puinhoop van maakt en dan ineens voor zijn nr 1 relatie wil gaan. Sure geloof je hem echt ??

Stoppen met die man daar ga je niet gelukkiger van worden. Plus het risico dat ook jouw relatie met hem uitkomt. En de rotzooi die dat voor jouw betekend . Wil je dat echt.

Bij het lezen van jouw verhaal gaan er bij mij 100 alarm bellen rinkelen.

Echt dit is niet goed.
Crypto, ik had ooit een lover die juist belde als hij een rondje ging hardlopen. Wat een watje, die vent van jou



Verwachtingsmanagement, het blijft een lastig dingetje. Bij minnaar had ik tongue in cheeck wel eens geroepen dat ik op zoek ging naar een nieuwe omdat we belachelijk weinig seks hadden. Maar dat meende ik toen helemaal niet. Totdat er een man op toneel verscheen die akelig fijn de juiste dingen wist te zeggen. Nu kan ik heel flauw zijn en zeggen dat er ook een stukje bij minnaar ligt, dat het ook bij hem lag dat we niet eens meer wisten hoe neuken met elkaar ook alweer ging. Maar dat vind ik flauw. Ik was degene die ons verbondje verbrak. Mea culpa.



Over verwachtingsmanagement gesproken. De nieuwe geeft aan dat omdat hij heel druk is en er op korte termijn geen date mogelijk is, hij geen geile flow voelt nu. Tsja. Ik vind het een leuke man en vindt datgene wat hij doet ook best interessant. Maar het is ook wel een beetje cola zonder prik zo. Voor mij werkt het juist andersom: door een geile flow krijg ik zin in een date. Anyway, dat schuiven we ook fijn naar volgend jaar. Ik heb eerst andere dingen te doen.



Brietje, crisis, wat een puinhoop! Ik hoop dat het niet al teveel shit op gaat leveren. Met nummer 3 zijn is niks mis, maar wel als je er verdriet van hebt he.
Bootsman belt ook vaak als hij aan het hardlopen is. Dat gehijg heeft dan wel weer wat ;)
Alle reacties Link kopieren
Spinsels, geloof hem ook niet. Hij houd het ff vol en gaat dan weer voor de bijl hebt het te vaak gezien bij hem. En helemaal gelijk moet hem ook niet meer willen.

Theemok, helemaal gelijk ik heb er ook zeker een puinhoop van gemaakt, dat kan ik niet alleen bij hem leggen. Maar mijn verliefdheid toen kreeg me snel om.



Maar als ik het zo teruglees idd wat een puinhoop.



Moet los van hem komen en lekker even tot mezelf komen
Alle reacties Link kopieren
Wat is er veel geschreven zeg, even geen energie om goed te lezen en te reageren.



Brietje wat een gedoe zeg, ik zou er klaar mee zijn. Al weet ik hoe moeilijk het is om te stoppen met iemand die erg lekker en leuk is.



Beterdanooit, contact met nieuwe minnaar is nog steeds erg goed. Hij hoeft niks stiekem te doen en dat verschil merk je wel. Hij wil me snel weer zien maar de komende weken heb ik het erg druk dus eigenlijk geen tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het dan weer helemaal dat een man een bericht kan sturen met de boodschap dat hij eigenlijk je stem wel even zou willen horen maar het op de baan schuift omdat er hardgelopen moet worden. Alleen het feit al dat hij iets dergelijks laat weten is fijn toch?



Crypto, jouw minnaar snapt het spelletje gewoon iets te goed. En je zal gaandeweg de spelregels leren kennen.

Alleen -excuus- ik zou niet zo heel erg hard geloven dat het "only you" is. Daarvoor snapt hij het spelletje dus ook weer een beetje te goed.

En alleen on line komen om je te vergapen aan de waanzin van de profielen, kom op, dat geloof je zelf niet toch? Zit er niet een heel klein iniminipietsie controle drang bij? (en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat de mailtjes binnen blijven stromen zo lang jij met enige regelmaat on line bent )
...
Alle reacties Link kopieren
Briefje, wat vind je zo leuk aan hem? Is het de aandacht of toch verliefdheid.



He Puck, fijn dat je weer beter voelt. Die ene minnaar heb je na dat trio nier meer gezien, toch? Heeft dat daar mee te maken of hebben jullie geen tijd.



Ik heb volgende week nog date staan....er nog even tegenaan voor de vakantie...
Alle reacties Link kopieren
Roos; ik geloof zelfs niet een beetje dat ik de enige ben. En dat is ok. Ik denk ook dat hij een man is die precies weet en zegt wat 'vrouwen' willen horen. Het punt is alleen dat dat voor mij niet hoeft. Hij hoeft niet te zeggen dat ik de enige ben, ook als dat niet zo is ga ik toch wel met hem naar bed we zijn namenlijk minnaars, niet meer niet minder. En over dat bellen, ik snap die romantische praat gewoon niet zo, zal wel aan de situatie liggen. Natuurlijk ga ik ook on line om serieus te kijken en te lezen, heb via de site ook mailcontact met een andere man en dat is leuk maar blijft bij mailen. Of er ook controledwang bij zit... Ik zal daar eens wat verder over nadenken
Alle reacties Link kopieren
Allebei denk ik secr. Maar die verliefdheid is al veel minder dan dat het ooit was.

Hij is leuk, lief, lekker, grappig, hebben heeeeerlijke sex, spannend, weet precies wat hij zeggen moet.

Lekker nog een date in het vooruitzicht.



Over dat spelletje wat rooss zegt ben ik het wel mee eens. Hij weer hoe hij je aandacht weer moet trekken daarmee.



Lekker pearl een minnaar wat het wat losser en Vrijer mee is zonder stiekem gedoe.



Mijn man is weg nu voor een half jaar voor werk dus heb ook m'n behoeftes....heb z'n zin. En een vibo is fijn maar haalt het niet bij het samenspel met sex. En dan precies maakt je minnaar het uit.
Voor mij gold dat wel. Het was en/en/en. Natuurlijk is het voor de leuk om te kijken wat er rondliep, het was een hobby op zich. Er zat ook een klein controlestukje bij wat ik dan weer wat minder van mezelf vind. Ik had het ook kunnen laten, maar heb bootsman er destijds wel naar gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crypto schreef op 11 december 2015 @ 13:30:

En over dat bellen, ik snap die romantische praat gewoon niet zo, zal wel aan de situatie liggen. Schijnbaar is dit gewoon hoe hij is. Voor jou hoeft het niet zo maar hij heeft er wel lol in denk ik zo.
...
Alle reacties Link kopieren
even een volgpostje hier.
Honesty is better than sugar coated lies.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Stel je voor dat je iets mist!
...
Alle reacties Link kopieren
nog steeds geen echte potentiele minnaares gevonden,



tijdje geleden wel een dame ontmoet, maar die dag wel haar gevingerd en zo, maar daar is verder niets meer op uit gekomen. We chatten dus maar weer rustig verder op kik messenger
nobody said it was easy
Alle reacties Link kopieren
Jongens wel onwijs bedankt alvast. Ik heb veel aan de spiegels die jullie me voorhouden en feedback die jullie geven.

Realiseer me echt in wat voor chaos ik heb gezeten de afgelopen 3 jaar.

Hoop zeker dat als er ooit een nieuwe minnaar komt dat ik mezelf niet meer zo verlies erin als bij deze. Maar goed was ook eerste ervaring daarmee.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweet-romeo schreef op 11 december 2015 @ 14:12:

maar daar is verder niets meer op uit gekomen. Heb je wel je vinger netjes teruggekregen?
...
Alle reacties Link kopieren
Is je vrouw al bevallen, Romeo? (en je vergeet je Kik-usernaam erbij te vermelden)



Edit: oké die is een beetje vals van me, maar het is weer zover. Je komt weer eens binnenvallen met de kreet dat je zo graag een minnares wilt, maar o kritische vragen geef je nog steeds geen antwoord. Even ter opfrissing van je geheugen:

quote:Theemok1 schreef op 25 september 2015 @ 17:23:

Romeo, een serieuze vraag. Ik heb de indruk dat je denkt dat je heel lang van iemand buiten de deur kunt snoepen zonder dat je vriendin het in de gaten heeft. Dat je dat gezinsleven echt wel wilt, maar dat je de seks zo mist dat je die buiten de deur zoekt. Denk je dat je dat in balans kunt houden? Iemand erbij en toch een leuk gezinnetje? Je leest al een hele poos mee op het minnaartopic, je ziet wat het doet, hoe lastig het is om alle ballen (no pun intended) in de lucht te houden zonder dat er ingewikkelde emoties bij komen kijken. Het lijkt allemaal leuk en aardig, maar ik twijfel zo aan je motieven...



Waaróm ga je in godsnaam aan een kind beginnen als je relatie niet datgene is wat je wilt? Een kind krijgen is een aanslag op je relatie. Gebroken nachten, een vrouw die zich verliest in de moederrol, zorgen om de kleine. Met een relatie die bol staat van de leugens heb je niet echt een solide basis. Je roept wel dat je het liefste meisje ter wereld hebt blablabla, maar intussen bedrieg je haar. Voor je gevoel misschien louter voor de seks, maar voor haar zal dat heel anders in elkaar steken als ze er ooit achterkomt... Nu gaat het nog tussen jullie twee (of eigenlijk al niet meer). Met een kind erbij maak je het hopeloos ingewikkeld.



Daarbij komt dat je vriendin dus al een verleden heeft met respectloze mannen. Jij bent nu ook niet bepaald het toonbeeld van respect naar haar toe. Ik zou niet graag in haar schoenen staan, al helemaal niet als ze ontdekt waar je mee bezig bent. Denk dus héél goed na...
quote:Rooss4.0 schreef op 11 december 2015 @ 14:15:

[...]



Heb je wel je vinger netjes teruggekregen?
Ik denk dat er op zijn minst een luchtje aan die vinger zat ;)
Alle reacties Link kopieren
dat van die vinger hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven