minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------

dinsdag 26 januari 2010 om 16:57
Oh gelukkig ben ik niet de enige die niet zo happy is met de smaak van een condoom .. en of er smaakjescondooms bestaan, geen idee, ik koop nooit condooms, dat laat ik aan hem zelf over misschien toch eens voorstellen...
@stew, banaan in de bankschroef en dan oefenen ? Neeee, eigenlijk niet, oefenen is veel leuker in de praktijk hihi..
@stew, banaan in de bankschroef en dan oefenen ? Neeee, eigenlijk niet, oefenen is veel leuker in de praktijk hihi..

dinsdag 26 januari 2010 om 17:50
mijn (beperkte doch doeltreffende) ervaring is dat het gewaardeerd wordt wanneer de vrouw het heft in handen neemt (en met heft bedoel ik niet alleen zijn groeiende mannelijkheid ). Sc vond het heerlijk toen ik hem achterover duwde, zijn kleding uit deed en mijn gang ging. Iemand zal toch die laatste stap moeten zetten, might as well be you Crea!
Vandaag sc gezien; ff koffie gedronken in cafe vlakbij werk. Deed me niet zoveel als ik gedacht had. Is misschien ook maar goed. Sc moest, ondanks zijn vrije dagen, op mijn kantoor bij iemand zijn, maar wist 's ochtends het nr niet. Smste mij daarvoor: lekker praktisch Nr doorgegeven, en hij vroeg om daarna ff koffie te drinken. Gedaan dus, maar het stelde niet zoveel voor. Het boom voor boom, hier en nu-verhaal maakt misschien wel dat ik ook hier wat nuchterder door wordt ofzo. Smoeste ook wat over mijn sms van het weekend (waar ik niets op had gehoord), om vervolgens wel aan te geven wat hij die avond had gedaan. Mixed feelings merk ik dus. Ach, so be it. Op naar de volgende boom, en een avondje hardlopen denk ik
Vandaag sc gezien; ff koffie gedronken in cafe vlakbij werk. Deed me niet zoveel als ik gedacht had. Is misschien ook maar goed. Sc moest, ondanks zijn vrije dagen, op mijn kantoor bij iemand zijn, maar wist 's ochtends het nr niet. Smste mij daarvoor: lekker praktisch Nr doorgegeven, en hij vroeg om daarna ff koffie te drinken. Gedaan dus, maar het stelde niet zoveel voor. Het boom voor boom, hier en nu-verhaal maakt misschien wel dat ik ook hier wat nuchterder door wordt ofzo. Smoeste ook wat over mijn sms van het weekend (waar ik niets op had gehoord), om vervolgens wel aan te geven wat hij die avond had gedaan. Mixed feelings merk ik dus. Ach, so be it. Op naar de volgende boom, en een avondje hardlopen denk ik
dinsdag 26 januari 2010 om 17:54
Ga ik na een lange saaie dag hard werken weer bijlezen kom ik niet meer bij Het hele bananen verhaal! Hilarisch! Hihihi! Hier ook geen fan van de geur/smaak van condooms. Gelukkig hebben we nu een variant met vanille geur
Crea, ik ben zeer benieuwd of je hem kunt overhalen. Hij moet nu toch wel genoeg honger hebben?
MissT, beetje late reactie. Maar wat een geile fijne vlucht heb je gehad zeg! Wil je misschien even de luchtvaartmaatschappij doorgeven? Dan weet ik waar ik m'n volgende vlucht bij moet boeken
Crea, ik ben zeer benieuwd of je hem kunt overhalen. Hij moet nu toch wel genoeg honger hebben?
MissT, beetje late reactie. Maar wat een geile fijne vlucht heb je gehad zeg! Wil je misschien even de luchtvaartmaatschappij doorgeven? Dan weet ik waar ik m'n volgende vlucht bij moet boeken
dinsdag 26 januari 2010 om 18:42
@ Bkstr, je kunt je ook en passant door die volgende boom laten nemen. Ik moest trouwens wel lachen om die '' aktie"van jou met sc. Maar zou jij nou voor hem koken, of hij voor jou?
Met mij gaat het erg goed, ik voel me alleen een beetje weemoedig door een soort van 'afscheid' van een vriendje. Komt wel goed.....
Met mij gaat het erg goed, ik voel me alleen een beetje weemoedig door een soort van 'afscheid' van een vriendje. Komt wel goed.....
dinsdag 26 januari 2010 om 19:01
dinsdag 26 januari 2010 om 19:01
Tjeetje, je draait je even om en weer tig blz verder.
Maar dames... bananen?? Daar doe je hele andere dingen mee, toch?
Maar idd, de geur van condooms is ook niet mijn favoriet. Ruik je uren nadat je thuis bent nog!
@stew.. ga je dat trucje met carnaval toelichten?? kan veel, maar dat dus niet!
Verder iedereen knuffel
Maar dames... bananen?? Daar doe je hele andere dingen mee, toch?
Maar idd, de geur van condooms is ook niet mijn favoriet. Ruik je uren nadat je thuis bent nog!
@stew.. ga je dat trucje met carnaval toelichten?? kan veel, maar dat dus niet!
Verder iedereen knuffel
dinsdag 26 januari 2010 om 19:30
dinsdag 26 januari 2010 om 19:45
dinsdag 26 januari 2010 om 19:49
moet zeggen dat het al enige tijd geleden is *pfieuw, ben toch ook weer niet zó piepjong* maar heb wel een periode gekend dat ik creatief met kurk rubber kon zijn hoor! Vond het ook wel iets sexy's hebben: condoom tussen mijn tanden, en langzaam aan er overheen duwen met mijn mond.
Zat dat in jullie tijd nog bij de Viva ja? Ik kreeg dat tijdens seksuele voorlichting op de peuterspeelzaal al
Zat dat in jullie tijd nog bij de Viva ja? Ik kreeg dat tijdens seksuele voorlichting op de peuterspeelzaal al