minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
hahahaha, ow! Dat kan natuurlijk ook

Denk dat de lunchdate niet doorgaat ivm tijdgebrek. Misschien bakkie koffie, maar meer zal er niet in zitten. Geduld is een schone zaak

Ga vnvnd filmpje kijken met vriendinnen; tot laters!
@ stew, uitwedstrijdje, altijd leuk, maar een toernooi op z'n tijd is niet te versmaden. Een speelschema is mij nog niet bekend, ik zal eens info inwinnen
quote:stewardess schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:

Engel en Lieflieffie, jullie allebei ook een super 2010! @ LL, leuk om te lezen hoe verliefd je bent en dat je weer even voorbij komt vliegen.

Thnx Stew!

De verliefdheid is heftig, en heerlijk

We kennen elkaar al een paar maanden, maar met oud en nieuw zijn we elkaar met andere ogen gaan bekijken.
Joehoe!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:haddock schreef op 06 januari 2010 @ 19:40:

@ stew, uitwedstrijdje, altijd leuk, maar een toernooi op z'n tijd is niet te versmaden. Een speelschema is mij nog niet bekend, ik zal eens info inwinnen Weet je al waar dan?
@LL, dat kun je wel eens hebben....maar wel echt leuk zeg!

MissT, Joehoe???? Wil je iets delen?
Hallo allemaal, begin weer een beetje in het normale ritme te komen. pffff meteen verslof ik deze site met al mijn luisterende oren en adviezen gevers.

Allereerst@angel, sorry, vast water na de wijn maar ik hoop dat de dope een beetje helpt....haha ik dacht dat je daar niet van was joh.

@haddock, mooi hoor een psv, maar de p blijft ervoor volgens mij.

Ik heb een stukje gemist dus vergeef me als ik in herhaling val. Is de blijvende P jou keuze?

@Stew: kun jij het speelschema niet zelf maken
Ja, ik ben redelijk goed in het spelen van toernooien.
[quote]jeroen62 schreef op 06 januari 2010 @ 21:41:

Hallo allemaal, begin weer een beetje in het normale ritme te komen. pffff meteen verslof ik deze site met al mijn luisterende oren en adviezen gevers.

Allereerst@angel, sorry, vast water na de wijn maar ik hoop dat de dope een beetje helpt....haha ik dacht dat je daar niet van was joh.

ben ik ook niet vd dope maar soms ontkom je er niet aan,helaas.

maar het bevalt wel
@ stew, ja, ik weet waar ik aan info kan komen
Haddock, ik wacht af.........
@ marjo : heel veel sterkte. Het is een gekend probleem ...

Diegene die liefde uitgevonden heeft, zag toch een paar dingen boven het hoofd.

Ik zag ooit op televisie een reportage over een nomadenstam ... bij heel erg verdriet sluiten zij hun verdriet af door oppervlakkig te denken, haast ongeïnteresseerd zelfs.

Dat helpt ; 't lost de problemen niet op, maar het is een lapmiddel om heel moeilijke dagen door te komen.
Stew, nee hoor, wilde niks delen, was gewoon een shout out voor jullie!

Marjo, pfff, wat een heftige tijd maak jij door! Je kan de pijn en de verscheurdheid gewoon hier lezen. Ik wil je alleen heel veel sterkte wensen. Blijf voor ogen houden dat dit echt ooit een keer ophoudt, dat er aan deze verschrikkelijke pijn ooit echt een einde komt.
Mmmm....ik blijf heerlijk hangen in het nagenieten

OMG als ik er aan terug denk.............wat is die man heet en geil leuk

Enne...de spierpijn valt erg mee
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Even een hart onder de riem voor Marjo. Wat moeilijk zeg. Ik hoop dat je op jouw moment de beste keuze kan maken ...

Engeltje, hoe is t in de lappenmand? Inmiddels meer handjes onder je nachthempje gevoeld?

Ms T, leuk joh zo'n shout out. Zou ik nu ook wel kunnen doen.

Mijn week gaat zo lekker op date-gebied .

(met in het achterhoofd ook heel veel overpeinzingen, dat weer wel)

LL, een heel mooi begin van het nieuwe jaar voor jou .....

BM ik ben wel geen nomade maar herken me in je beschrijving. Het oppervlakkiger denken helpt bij mij ook (maar dan wel tijdelijk ...).
@marjo: heftig zeg. Maar ik vind het ook enorm moedig en dapper van je dat je voor jezelf gaat kiezen. Heel veel sterkte de komende tijd.

@JustI: zit ie lekker, die roze wolk?

@haddock: dank voor de heldere uitleg. Ik snap helemaal wat je bedoelt.

@stew: nog iets leuks tegen gekomen in de trein?
@ninah:geen handjes meer onder mijn pyama.

engeltje hangt in d'r eentje verder te hangen onder de dekentjes en voelt zich een beetje remi

jij lekker gedate vd week ,lucky girl!

@justl:lekker blijven hangen op je roze wolk.
Angel, wat dat betreft ben ik het hele jaar al heel erg lekker verwend ja.

Gos balen joh dat je nog steeds zo ziek onder je dekentje ligt, bleegh.
ja ninah,ik baal idd,wil vooruitgang,onder me deken vandaan,werken en daten.

er lijkt ietsie pietsie beweging in te komen maar dat kan ik ook denken omdat ik het graag wil.

geduld....zucht........
Pff ik zou echt gek worden. Kun jij echt alleen maar onder je dekentje liggen? Geen kant op verder?

alles kost knap veel energie en erg benauwd, ben net een oude opoe hihi.

ik ben vanmiddag even een blokje om het huis geweest en ik moet zeggen.....mijn opa van 90 is vlotter !

ik ben altijd iemand die druk is met van alles en nu dus niet en geloof mij het gaat vervelen,hangen,lezen,series kijken en slapen .

je word er ook niet mooier van want de zwarte kringen hangen op mijn kin
goeiemorgen !!!!!

om ff ontopic te blijven:iemand nog een heerlijke geile date komend weekend of zitten jullie ingesneeuwd ??
Goedemorgen!

Geen date maar ontzettend lekker geil smsje gekregen (wel wakker van geworden, maar was t waard). pfff.. hoop dat ik m deze maand toch nog zie, kans is er wel.over een week of 2.

Voor iedereen met dates in het vooruitschiet: ik duim voor jullie wat betreft het weer.. Ik hoop eerlijk gezegd voor mezelf wel op sneeuw, goede smoes om niet allerlei verplichte familiebezoekjes te plegen.

@marjo, sterkte!!

@Ninah, ik denk dat ik er ook 2 neem, kom ik nooit iets tekort :-)
Crea, goed idee, ik denk dat ik ook eens uit ga kijken naar een tweede
@Angel, tegen zwarte kringen zet je gewoon een supergrote zonnebril op, maak je er de Diva-look van

Geen geile date (denk ik) maar vanavond zie ik date wel.

Hoewel er maar beter even niet geneukt kan worden zijn er natuurlijk genoeg andere dingen te verzinnen

@Marjo, denk aan je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven