Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Stew, klinkt goed, die opdracht, lijkt me idd erg leuk. Gefeliciteerd ermee!



En ondertussen lach ik stiekem om al jullie speculaties over mij en Speedo, en hou ik verder wijselijk mijn mond..... (en kijk ik onverstoorbaar ANTM)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Stew van harte meid. Ik hou van evenementen .



Ms Speedooooooooooooo yeah. Huisbezoeken zijn fijn.

Wist je nog wel hoe het moest in een bed, grapje hoor.



"Uitkijken" huh? Heb ik niet goed teruggelezen?



Nou eerst maar douchen dan, zit nog in mn running outfitje.

(let op geen rode letters pour moi)



Oh en BDS, tnx voor de info ik was zo benieuwd omdat het om een sc gaat. Ik herken het. Was ook altijd goed bevriend met sc voor de s, op het werk. Zijn "overdreven" afstand houden vond ik juist opvallend en daar heb ik hem op gewezen toen.
anoniem_82861 wijzigde dit bericht op 19-04-2010 21:22
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Stew: Gefeliciteerd , jou dag kan niet meer stuk!!! Organiseren evenement? Grappig ik heb een bedrijf die evenementen organiseert, meestal in opdracht van gemeenten Leuk joh, pas maar op het werkt zeer verslavend.



@Angel1971: Ja ik lees het goed, jij hebt zo ontzettend genoten.

Heerlijk hoor. Deze man kijkt ook uit naar een hete date met sv.

Ze stelde me allemaal ondeugende dingen voor. Hoe kan ik dat nu weigeren? Nee toch! Overigens is veel consumeren goed tegen overspannenheid.



@BDS70: Wat kun jij toch lekker lang nagenieten. Top hoor.



@Ninah: Ja het is heerlijk om een forumpartner te hebben!!



@MissT: Wat ben jij toch een sneakert. Vergeten ons in te lichten over je lekkere date. Schaam je. hahaha
Alle reacties Link kopieren
Stew, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Dat houd je iig twee maanden van de straat. Moet JVG het nu met minder aandacht gaan doen, of kun je ook dit nog multitasken...



missT, wat moet dat een verademing zijn, eens niet in de auto maar de totale luxe van een bed. Dat jij uberhaupt de weg naar laptop en tv al weer gevonden hebt. En dat Speedo al weer weg is. Had hij de aswolk niet als excuus kunnen gebruiken om jou minstens tot in de nieuwe dag te laten komen..

Het lijkt me in ieder geval dat je de deadline met speedo gehaald hebt
Alle reacties Link kopieren
@ Nick, dus als mijn twee maanden voorbij zijn kan ik ook bij jou solliciteren?



@ Haddock, het voordeel is dat ik mijn eigen uren kan bepalen, dus ook wanneer ik JVG aandacht wil geven.



@ Ninah, sommige mannen houden dan juist opvallend veel afstand, oppassen geblazen.
Alle reacties Link kopieren
Haddock, die aswolk hangt er van de week ook nog wel, hoor. En ik had later vandaag nog een date, met iemand die ik nog veel leuker, liever, mooier en schattiger vind dan Speedo.



Verder ben ik met Ninah, geen flauw idee wat betreft 'Uitkijken'. ??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Uitkijken is iemand die op 'doorgeef' schrijft, sinds vandaag. Het is wachten tot hij hier verschijnt, rara wie kan dat nou zijn?
Alle reacties Link kopieren
missT, zo'n date gaat natuurlijk boven alles, zo gaat dat hier ook. Dat is ook elke keer een feestje maar van een andere orde. Zonder twijfel een waar ik niet zonder zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
@Stew: Daar zeg je me wat. Ja hoor ik heb werk voor 365 dagen.

Gezellig, je lijkt mij zeker iemand die altijd ergens echt voor gaat!

Door de crisis had ik gedacht het rustiger te krijgen. Maar dat is niet gebeurd. Dat is het lekkere van dit werk, ik bepaal mijn eigen uren. Maar op dit moment wel erg druk i.v.m. komende Koninginnedag.



Hey Haddock!



@MissT: Ja dat is bijzonder.....eens niet in een auto.
Alle reacties Link kopieren
Aha, Stew, I get it. Nou, dan wacht ik ook nog maar even af voor we hier ook moeten uitkijken.....



Haddock, eigenlijk zijn dat toch de beste dates, he?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
@ Ninah, hier zeker geen afstand, ... eerder andersom.. vriendschap is heftiger, closer geworden. Maar dat had ik hier al eerder beschreven. Er is een tijd wat meer afstand geweest, dat had alleen andere oorzaken van zijn kant. Was wel even frustrerend en heb het daar met hem over gehad. Dat is nu geheel opgelost..
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Nick1961 schreef op 19 april 2010 @ 21:32:





@Angel1971: Ja ik lees het goed, jij hebt zo ontzettend genoten.

Heerlijk hoor. Deze man kijkt ook uit naar een hete date met sv.

Ze stelde me allemaal ondeugende dingen voor. Hoe kan ik dat nu weigeren? Nee toch! Overigens is veel consumeren goed tegen overspannenheid.



kijk met jouw kan ik praten haha!

niks weigeren van je sv nick!

alles honoreren !
Alle reacties Link kopieren
@Angel1971: Dus jij vind het ook een goed idee als ik het allemaal over me heen laat komen. Vooral over mij heen!! Ik zal me consumpitieus opstellen.

Nieuw woord voor in de "Dikke van Daele"
Alle reacties Link kopieren
LOL @ Nick.. Leuk woord!



Zullen we dat tot woord van 2010 laten bombarderen??
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
Stew gaaf, klinkt heel erg leuk en je komt erg enthousiast over, proficiat!



MissT, wist je waar je je benen moest laten met zoveel ruimte?



Morgen komt Date, wisselende gevoelens hier vanwege alles van afgelopen week. Het zal niet super op en top worden denk ik, hopelijk ook niet vervelend. Ik wacht vol spanning af.
Alle reacties Link kopieren
He BDS ik wist wel van je vriendschap met sc. Vroeg me alleen af hoe jullie het redden op de werkplek. Duidelijk en dank voor je antwoord.



Toy probeer te genieten als Date er is ...



Stew; het is me nu Duidelijk haha
Alle reacties Link kopieren
@ninah:nog een sc/sv date in het verschiet of ??



@nick: die houden we erin!

stel jij je maar consumpitieus op,niks mis mee



@toy:ik hoop dat je toch geniet van date
Alle reacties Link kopieren
@ Stew: gefeliciteerd met de (extra) baan; je klinkt erg enthousiast!



@ MT: gefeliciteerd met je (eerste?) inpandige Speedo-date; ook jij klinkt tussen de regels door enthousiast!



@ Angel: jawel hoor, ook felicitaties bij jou op zijn plaats; lang leve minnaar!



@ Toy: jij vandaag date las ik? Hoop t voor je; enjoy!



Uitkijken komt ook mij bekend voor uit een grijs verleden... Beetje ziek, al zeg ik het zelf.



@ Ninah: nog gelopen? Ik heb gisteren mijn persoonlijke record qua afstand gebroken, en ik bén me toch trots! HOe lekker kan lopen zijn zeg. Hoe gaat t verder met je?



@ Car: lang niet gezien lieverd; hoe is het met jou?



@ Haddock: nog bijzonderheden bij jou onder de zon? Lees niet zoveel meer over jouw belevenissen (of lees ik niet goed?)



@ NIck: ook hi voor jou



HIer relatieve rust. Gisteren vroeg een collega of het wel goed met ging; hij vond me zo kortaf. Is wel een teken aan de wand: ik moet wat gaan doen met mijn gevoel (ja Toy, U told me so).. Verder van de week etentje met sc; even goed doorpraten wat er allemaal gebeurd is en wat dat in de toekomst betekent.

Maar verder enorrum aan het genieten van het prachtige weer!
Alle reacties Link kopieren
@Toytje: Succes vandaag met je date!



@bkstr: Etentje in het vooruitzicht? Nou doe het lekker rustig aan, en idd genieten van het prachtige weer!



@Angel1971: Goedemorgen meid. Da's mooi woord he hahaha. Zit je nog heerlijk in de na-geniet stand??



@Ninah: Goedesmorgens!
Alle reacties Link kopieren
Nick is jouw nr 1 nog op reis gegaan of is dat niet gelukt?



Willen jullie duimen voor een normaal vluchtverkeer zodat minnaar later deze week weer gewoon naar nederland kan komen? Het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.
Doe ik Mela!! Ik zal wat positive vibrations sturen... dat kan ik goed. (welke kant moet ik op kijken?)
Alle reacties Link kopieren
* GRIJNZ* zeg genoeg he nick!



bkstr: pas goed op jezelf meis!



mela: ik duim de blaren op mijn duim
Alle reacties Link kopieren
@Mela: Nee nr1 zou afgelopen zondag gaan vliegen maar dat ging dus niet door. Nu is het plan om morgen of donderdag te kijken voor een mogelijkheid.



Ik zal Rooss helpen met de positieve vibrations, zodat jij snel van minnaar kan genieten.



@Rooss4: Hi Rooss, gaat alles goed met je?
Alle reacties Link kopieren
ha gelukkig, al die positieve vibraties. Nu komt het vast goed.

Ik duim ook hard mee voor anderen.
Ha Nick..dan kunnen we de we vibe gebruiken



Het gaat goed met Roos. Man is weer thuis, dat heeft leuke en minder leuke kanten, JG is nog steeds leuk... lekker een beetje chatmailen heen en weer en af en toe zijn goddelijke stem horen door de telefoon...

Ik geniet van het zonnetje en van de "mannenviva"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven