Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Sinds manlief bekent heeft mee te hebben gelezen ben ik toch een stuk terughoudender geworden met schrijven. Hij heeft beloofd het niet meer te doen maar het weerhoudt mij toch. Misschien toch maar een andere nick gaan nemen?



Veel date genot voor iedereen en geniet van de zon!
Alle reacties Link kopieren
@Angel1971: Idd GRIJNSZZZZZ met hoofdletters!



@Mela: Dan zal het zeker goed gaan komen.



@Rooss4: "mannenviva"?? Let's do the Vibe!!! Geniet van JG en ach met man heeft toch ook positieve kanten?



Ik zit op het zonnetje te wachten maar het is hier zwaar bewolkt!
Alle reacties Link kopieren
Hier is geen zon momenteel, Rooss. Misschien kom ik dan eindelijk toe aan mijn "to do- lijst" (die langer en langer wordt.. moet wat knopen doorhakken, want eea houdt me tegen om goed te functioneren/te regelen en ik weet welke dat zijn).



@Toy: ga er positief in, wees zelf relaxed, meer kan je niet doen! Niet vooraf tobben over dingen die misschien helemaal niet gaan gebeuren, focus op "leuk dat ie komt en ik ga ervan genieten"..



@Nick; gewoon over je heen laten komen..



@Stew: klinkt als een leuke uitdaging, succes!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Lisannez, heeft ie dat niet al snel door dan? Zeker als ie dit leest, dat je dat van plan bent? Of denk je dat ie die berichten opzoekt op nick? Als jij je vrijer voelt, zou je idd beter andere nick kunnen overwegen.. (maar dan die post wel weghalen)



Gaat het weer een beetje verder, tussen jullie?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@suzy, heel herkenbaar dat to-do lijstje. Die van mij wordt ook alleen maar langer en deadlines komen in zicht. Ach, soms presteer ik het best als ik het op het allerlaatst aan laat komen. Geeft alleen wel veel stress.



Hier gaat het best goed thuis. Er zijn nieuwe afspraken gemaakt en de praktijk moet nog uitwijzen of het allemaal gaat lopen zoals we willen. Al deze ellende heeft zeker ook veel goeds opgeleverd. Maar heeft ook kanten van ons beide naar boven gebracht die minder fraai zijn. Het moet allemaal nog een plaats krijgen.



Ik denk nog even na over een andere nick. Blijft lastig.
Alle reacties Link kopieren
@Lisannez: deadlines werken bij mij wel goed in de zin van dat ik dan sneller en effectiever ben.. maar ben de deadlines al voorbij en dat geeft veel meer stress (om eea nog ten goede te keren).. teveel opgestapeld en dan blokkeert het mij (mn paar emotionele kwesties en zijn weerslag op rationele issues die ook moeten & weet ik niet waar te beginnen en begin ik maar niet, haha).



De escape in seks/forum/fantasie wordt dan nog aantrekkelijker.. maar kan het voor mijzelf niet langer meer verantwoorden niks aan bepaalde situaties te verbeteren..



Tja, dat je andere kanten van elkaar te zien krijgt is juist ook wel goed. Er is zoveel wat je toch niet weet van elkaar en aanneemt, omdat je elkaar al langer kent. Dit wordt een veel eerlijker basis, waarin je elkaars schaduwkanten ook hebt leren kennen.. dan krijg je toch een reeler beeld van elkaar en kan je op den duur veel opener zijn..ipv alsmaar je betere/mooiere kanten te laten zien aan elkaar. Dat is niet compleet, best moeilijk, maar die openheid kan erg goed uitwerken.. (ik kan nu met ex over veel meer praten dan destijds binnen onze relatie).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Sorry, was even buiten beeld.

Ik heb een knoop moeten doorhakken waar ik zelf veel emoties bij heb ervaren.



@Stew:

Proficiat!!



Ik geloof dat het iedereen wel voor de wind gaat nu, terwijl dat een maand terug omgekeerd leek.

Voor mij pakken dingen ook goed uit, ik heb vrijdag een date!



Vandaag 22 jaar getrouwd
Wow hvj gefeliciteerd!!!

Gaan jullie nog wat bijzonders doen??



Geniet van je date voorpret!
Alle reacties Link kopieren
Dank je.

Kids gooien roet in het eten.

Dat krijg je als het tieners zijn.

Wordt komend weekend, dan halen we het weer in
Alle reacties Link kopieren
gisteren een GRIJNZ ,vandaag een GRIJNZ ,en wat krijg je dan ??

juist een dubbele GRIJNZ!

de koffie was heerlijk bij minnaar op kantoor!
Ooooo engel!!

Wil jij heel heel snel maken dat je wegkomt nu?? Alweer????? dat is een relatie mens!!

Nog meer deze week?? Pffff
Alle reacties Link kopieren
@rooss: dat was fast food consumeren met een betrapkansje haha!

spannend dat het was en lekker en...zucht...gewoon heerlijk !

was echt niet de bedoeling,maar het is onbeleefd om een uitnodeging af te slaan van minnaar .

2x in 1 week is best een leuke afwisseling toch??

deze week niet meer, hij gaat een poosje op vakantie
Alle reacties Link kopieren
Angel, wrijf jij het 's ff lekker in, he?

Leuk zo'n date met "gratis betrappingskans", vond je dat ook spannender?

Denk je ook ff aan ons, de frusto's zonder dates?



Enne, hij is wel vaak op vakantie, niet? Dus dat wordt afkicken voor jou?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@angel? Nee verwend prinsesje heeft niets in het verschiet

Maar jij wel, jij bent nu toch wel het uberloeder geloof ik.



@mela, ik projecteer voor je. Komt goed ....



@bkstr, dag voor dag en weer die bomen en dat roze beest ..

Fijn dat je lekker gelopen hebt. Ik ook gisteren, dat is nou echt iets wat je zelf in de hand hebt he? Heerlijk!!



@forumpartner, goedenavond (inmiddels).

Ik hoop dat je een fijne date hebt van de week. Ik krijg maar zo het gevoel dat dat heel goed gaat lukken



@rooss fijn te horen dat het iets beter gaat. Ook voor jou stap voor stap en hele grote stappen voor jou en JG het liefst? .



@HvJ; gefeliciteerd.



Ik lees mee en geniet van jullie verhalen.
Alle reacties Link kopieren
suzy: hij is idd veel op vakantie soms begrijp ik niet waar die de dagen en tijd vandaan haalt en dat met een eigen zaak?

en ik denk ook aan jullie hoor,komt wel goed met jullie

soms vind ik het wel extra geil die betrapkans



ninah:ja ik kon toch niet zegen 'ik wil niet' dan zou ik jokken en ik jok nooit
Alle reacties Link kopieren
Nee gek mens, tuurlijk zeg je geen nee tegen een spannend sv-moment. Hahahha die betrapkans, wel lullig als ... maar het wel zijn eigen zaak toch? Hij weet iig vast wel waar de camera's hangen .
Alle reacties Link kopieren
ik weet ook waar ze hangen

en hij had een uurtje in zijn uppie,de rest was vrij .....dus......heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
@HVJ Gefeliciteerd! 22 jaar is toch een lange tijd! Geniet er van komend weekend



@ Engeltje.. .LOEDER!! hahaha zooooooo jaloers!



Al geniet ik nog steeds lichtelijk na van laatste date.. ondertussen al weer smachtend naar een volgende Hoezo verslavend??
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
bds: tis weer bijna zondag voor je hoor

VERSLAVEND HE!
Alle reacties Link kopieren
Tja... helaas gooit een kinderverjaardag roet in het eten aankomende Zondag.. en krijg ik bij het idee alleen al afkickverschijnselen..



Toen sv vanmiddag vroeg wat ik allemaal te doen had aankomend weekend bespeurde ik ook al een ietwat teleurgestelde blik hahaha



maarrrrr onverwacht een leuke dag gepland met nr1.. dus er gaat nog wel iets gebeuren deze week sv moet maar even een weekje wachten.. (Al is het ook mogelijk dat we doordeweeks nog iets weten te plannen hoor )
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
HvJ, sterkte met de emotionele naweeen van de knoop doorhakken, en van mij ook gefeliciteerd! Hoop dat jullie het ff goed vieren het weekend!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Sowheej (B)Engel!! Wat heerlijk

Als ik dat zo bij jou lees dan denk ik wel eens dat ik me vaker wat flexibeler moet opstellen. Ik plan dates graag even van tevoren omdat ik het vaak zo'n gedoe eromheen vind en vaak druk ben... Het hoeft natuurlijk niet altijd perfect te zijn, gewoon 'snelle seks' mag ook!



@Stew Ik lees dat je een hele gave opdracht hebt binnengesleept: Gefeliciteerd! Stoer hoor zo'n evenement organiseren!!
Hoe is het met jou, Bindi? Kan je het een beetje op een rijtje krijgen in je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
bindi: bij ons word er normaal ook gepland hoor ivm werk enz.

maar ik ben nu een aantal dgn vrij en minnaar smst onverwachts

dus snel wat makkelijks aan en op de fiets koffie gaan drinken en 'snelle sex' .

ik zeg,ik hou er van mmm!



hoe is het met jouw?

trek jij het een beetje?

steun van je vriendinnen of heb je ze niet ingelicht?

sterkte
Alle reacties Link kopieren
Naaste vriendinnetjes inmiddels wel ingelicht ja! Zijn superlief, de schatten! Ouders (zien we een beetje tegenop..) en wat 'verdere vrienden' dat komt nog allemaal wel tezijnertijd..

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook nog wel eens even nodig heb alleen te zijn... Of even hier op het forum te lezen!



Afgelopen zondag had ik wel al even een kort 'opgelucht' momentje.

Het is nu alleen zo vreemd. Normaal gesproken hadden we natuurlijk een lat-relatie en zag ik hem nu ook niet. Er lijkt nu dus ook nog niet zoveel veranderd, ik kan het ook nog niet laten hem nu nog even iedere dag te bellen..

Morgen komt hij en dan zullen we wel zien.

Het voelt een stuk relaxter hoe we met elkaar omgaan nu, er hing toch wel iest in de lucht... Aan de andere kant; het is dus gewoon uit... Zo vreemd nog allemaal.

We zullen onze nieuwe weg moeten vinden, er zullen dan ook vast nog een hoop gesprekken volgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven