Minnaar deel 9

26-03-2010 11:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
@Toytje



Staat in dezelfde post. Ik zie minnares vrijdag en volgende week dinsdag weer



Heb meer dan twee maanden zonder moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik hoorde dat Toy riep...

Hier veel en heftig natuurlijk, uit elkaar gaan doe je niet voor de lol en blijkt een lang en moeilijk proces. Ik leef met de dag. Omdat ik de 'aanstichtster' ben, zal ik ook overal achteraan moeten. Komt bij dat ik nu erg veel werk. Op de been blijven is het belangrijkste. Kinderen meteen daar achteraan. En ik zoek woonruimte (wat een drama is hier).

Snel weer een afspraak met een scheidingsmediator, gaat nu vooral om zakelijke dingen en ouderschapsplan. Tjonge het is zo veel allemaal. Ik hoop over een jaar ergens te zijn en te kunnen zeggen: het is gedaan, ik heb het gedaan! Gelukkig voel ik nu steeds al opluchting, het besef dat ik voor mijn eigen geluk kies. Dat overheerst het schuldgevoel, want dat krijg je ook natuurlijk....

Sv/m is én blijft mijn heerlijkheid! We gaan wel zien welke rol hij in mijn leven gaat spelen op den duur. Het feit dat hij er was/is heeft geholpen mijn gevoel duidelijker te krijgen. Heb hem nog niet live gezien sinds de beslissing genomen is. Komt wel.

@ allemaal, ik lees zo nu en dan mee, ook wel veel over alles heen trouwens... maar met iets andere blik, ben namelijk erg benieuwd wat het leven voor iedereen in petto heeft. 'Hoe hart, hoofd en seks samenkomen'. Dat is mijn streven uiteindelijk: het liefst binnen 1 relatie! XXX
Alle reacties Link kopieren
@hellehille: klinkt zeker heftig allemaal.

gelukkig geen spijt van je beslissing en dat opluchting overheersd.

kunnen de kinderen het aan?

heerlijk dat je steun heb aan sv/m.

dag voor dag ,boom voor boom en jij komt er wel.

sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 21 april 2010 @ 16:21:

Angel, vandaag meer kennis gemaakt, was wel erg leuk!is je nieuwe baan ook in de zelfde soort branch als waar je nu in zit of totaal iets anders en komt er geen vliegtuig in voor??
Alle reacties Link kopieren
Helle, ik heb echt bewondering voor je hoe je het doorstaat, lijkt me echt heel heftig. Aan de ene kant kan ik me jouw schuldgevoelens voorstellen maar ik denk toch dat in de meeste gevallen een sv een teken is van een slechte relatie. Ik hoor het nu zo vaak om me heen(zelfs mijn ex-lief is gescheiden), dan is de sv geen reden maar wel de aanleiding tot nadenken over je relatie. Heel, heel veel sterkte X
Alle reacties Link kopieren
quote:angel1971 schreef op 21 april 2010 @ 16:48:

[...]



is je nieuwe baan ook in de zelfde soort branch als waar je nu in zit of totaal iets anders en komt er geen vliegtuig in voor??Nee, het is iets heel anders, ook al heeft mijn blauwe werkgever er ook zijdelings, als sponsor, mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best willen vertellen welk boek het is maar ivm herkenbaarheid doe ik dat toch maar niet.



Tja, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Toytje: Ok, uitdaging vind ik ook een beter benaming. Bedoelde het overigens niet denigrerend, maar meer in trend van dat Stew ook nog een hoofdbaan heeft. Bah wart smaakt dat vies die zeep in mijn mond.



Hmmm van spannende jurkjes hou ik ook Toy.



@Stew: Ja uitdaging lijkt me beter Stew hahaha. Leuk joh en hoeveel uur per week?



@Hellehille: Dat je een soort van opluchting voelt is goed. De rest waar je doorheen moet is een hel. Maar eenmaal er doorheen, zal er een wereld voor je opengaan. Heel veel sterkte en idd dag voor dag!



@Angel1971: Volgens mij zit jij aan het toppunt van je g**ligheid!!

Wat een details..............

Nu weet ik het zeker: "jij bent echt verslaafd aan lekkernijen."



A.s. weekend is het mijn beurt. Als ik jou details zo lees kan ik niet wachten. Sv belde dat ze "uitgehongerd" was. Dat beloofd wat. Moet ik trouwens dan ook zo gedetailleerd alles aan jullie

vertellen.
Alle reacties Link kopieren
@ Helle, jee meid, wat een toestand, en dat gevoel van opluchting is zeer herkenbaar.. . Wel fijn zo'n mediator. Ik heb dat tot dusverre niet nodig gehad (beide keren zonder slag of stoot alles opgelost)

Sterkte de komende tijd.. en mocht je snel woningruimte nodig hebben.. kijk eens op www.directwonen.nl Ik had binnen 3 dagen een mooie woning. (in een plaats waar het bij de woing bouwvereniging normaal 7 jaar duurt!)



@ Angel... ohhh 3x OHHHH jij .. jij Opperloeder!!



@ Nick, geen eigen kinders die roet in het eten gooien hoor! zowel ikzelf als sv hebben geen kids.. echter wel vrienden met kinderen en dat wil ook nog wel eens verplichtingen geven waar je niet onderuit kunt



@ Suzy Hier ook geen problemen om 'in de mood' komen.. eerder het probleem dat ik "te" vaak in de mood ben maar sv gewoon geen tijd vrij kan maken. Dan blijft het bij kijken, mailen en sms'en en hopend dat de mogelijkheid zich weer snel voordoet En ja.. ook hier.. the day after.. woei dat maakt het alleen maar heftiger!! ( voel me net een nimfomane soms :D )



@ Stew.. hoop dat je eerste dag op je 'project' leuk was en dat het naar je zin is!
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
Op het moment lees ik meer mee dan dat ik meeschrijf. Mijn hoofd loopt over en ik ben absurd moe. Ik volg jullie verhalen wel maar het lukt niet echt om inhoudelijk te reageren.



Hier thuis gaat het best aardig. Twee stappen vooruit, eentje achteruit. Het positieve is dat we zaken goed naar elkaar uitspreken. Moeite voor elkaar doen en echt voor elkaar willen gaan. Het nare is dat we beide gekwetst zijn. Het heeft tijd nodig om te herstellen. Ook het vertrouwen in elkaar. Aan de andere kant, als dit allemaal niet gebeurd was, had ik nu nog steeds in een matig huwelijk gezeten. Het kabbelde lekker voort maar er waren meer zaken mis dan ik aanvankelijk dacht.



Iedereen die dates heeft veel plezier en sterkte voor iedereen die het nodig heeft.



Ik hou het maar een tijdje bij meelezen geloof ik. Ben zo moe dat ik niet eens een beetje logisch verhaal kan typen, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
nick: JA!! braaf de huisregels volgen!!!!!!!!

tot in detail mag je hier braaf neertikken hoe je date was,voor minder doen we het niet

die 3de x vandaag waren alleen maar kusjes met een kleine belofte dat minnaar morgen gedag kom zeggen als de tijd het toelaat

ik ben echt supergeil geworden van minnaar vanmiddag,plagerig kusjes geven,ondeugende oogjes die mijn aankeken en engeltje heeft een vluggertje afgewezen,was te link! (en soms moet je je grenzen trekken )



@bds:nymfomane haha dat zeg mijn minnaar nog wel is in mijn oor.



@lisanezz: pas jij ook een beetje op jezelf meis??!
Alle reacties Link kopieren
Soow hee angel, zit jij er even lekker bij. Ik zie steeds groener zeg, nu ik zelf ff zonder zit .



Helle, meid. Je hebt de goede keuze gemaakt geloof ik en zeker niet in een opwelling. Heel veel sterkte jij .

Direct wonen? Hoevaak ik al niet op die website gekeken heb ...



Lisannez, ik herken het wel een beetje. Fijn dat het thuis beter gaat, boom voor boom whahha sorry stew.



Lieve Nick, ik word bijna jaloers Nee hoor, ik gun je een uberspannend weekend. Heerlijk dat ze belde.



Ik kreeg net wat hele hete smsjes van sv. Doet me zo goed. Net als BDS sv, hij heeft zo weinig tijd en zoveel anders aan zn hoofd.

Lieve ongecompliceerde sv van me ...



Morgen weer smachtdag
Alle reacties Link kopieren
gut ninah,ik moet zeggen dat het wel een bijzonder g**l weekje is.

meestal heb ik ze niet zo

mag hierna 14 dgn afkicken hoor dan is die weg.

voor morgen verwacht ik eigenlijk niet dat minnaar tijd heeft maar je weet het maar niet,ik ga gewoon me ding doen en zie wel of er een smsje verschijnd.



lief van sv die smsjes en fijn dat jullie weten wat jullie aan elkaar hebben,dat moet je blijven koesteren.

morgen smachtend al het moois van sc afkijken??
Alle reacties Link kopieren
Ja Angel morgen weer smachten ja ....

Maar wat gaat jouw minnaar vaak op vakantie, of lijkt dat maar zo? Kun je niet een keertje stiekem mee?



Heel lief van sv ja. Als ik (weer) eens over hem mopper herinner me er dan aan hoe lief en weinig gecompliceerd hij is.



Toy zou je het erg vinden als Date hier leest?

Ik denk wel eens; als wij onze "mannen" een gewoon zeggen wat we hier schrijven. Van mezelf weet ik dat ik naar sc nooit echt duidelijk kan zijn, irl, als ik hem zie dus. Ik vind dat (na een jaar) nog steeds een beetje eng, genant, ik weet eigenlijk niet precies wat ik vind ...
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer bij te lezen, maar ik doe echt aan scannen.

Hvj, gefeliciteerd met 22 jaar!

Bindi, wat raar moet dat zijn, dat er eigenlijk niks veranderd is, maar toch een heleboel.

Helle, ik herken het helemaal, er lijkt geen eind aan te komen, aan alles wat geregeld moet worden, maar geloof me, er komt echt ooit een eind aan. Zie alles wat je nu regelt en doet als een klein stapje naar boven. Je hebt ben nu op weg terug. Hou vol, meis, er zullen echt nog wel heel veel kutmomenten komen, maar blijf sterk!

Voor de rest alleen even 'hiiiii'. Wilde jullie natuurlijk niet teleurstellen, en even melden dat ik het vandaag gewoon weer heel braaf in de auto gedaan heb.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
@Ninah, voor mijn nr 1 was het hier lezen wel héél confronterend. Terwijl er eigenlijk niets nieuws voor hem bij was, hij wist bijna alles wel. Nou ja, alleen dat condoomgedoe niet.



Waarom genant naar sc toe, als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
@lisannez, dat is omdat ik mezelf niet helemaal durf te zijn met hem. Ik kan bij hem zo stoer doen, veel stoerder dan ik ben. En dat is volgens mij van mij een soort zelfbescherming.

Kan het moeilijk uitleggen.

Hoe is dat eigenlijk afgelopen? Dat condoomgedoe ?



@Ms T, je valt weer terug in oude gewoonten? Heerlijk heerlijk toch?



Ik kijk ff TV; look of love heet dat geloof ik. Tis of ik mn eigen huwelijk zie zeg. Heel confronterend.
anoniem_82861 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 21:44
Reden: aanvulling voor lisannez
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Ninah, stoer doen omdat je bang bent gekwetst te worden? Ik zal ook es even naar dat programma kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja meis ik denk dat ik bang ben gekwetst te worden.

Ik herken nu al zoveel in dat programma. En echt ik kijk nooit naar dat soort dingen maar ik zag het voorstukje ...
Alle reacties Link kopieren
@ Ninah.. ik had tot op de dag van mijn beslissing nog nooit van directwonen gehoort. Na dat ik mijn beslissing had genomen gaan googlen en ze zo gevonden. goedkoop zijn de woningen over het algemeen niet :S je zit dan toch in de particuliere sector te koekeloeren en dat is wel even slikken die prijzen.. gelukkig heb ik geen slechte baan dus kon ik redelijk kieskeurig zijn.. wilde niet driehoogachter in een achterstandswijk zitten wegkwijnen..



mijn sv is soms net zo gecompliceerd als ikzelf maar we houden elkaar zo op de been hahaha.. en die smsjes.. hmmm het is dat het riskant is anders zou ik ze allemaal bewaren
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
NInah, ik ga ook even kijken naar dat programma.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
En ps.. sv is eigenlijk de enige persoon waar ik me kwetsbaar op durf te stellen. Andersom eigenlijk ook, wellicht angstig voor jullie om daar aan te denken.. maar dat is wat onze band schept. Het is zelfs de aanleiding tot de sv relatie geweest..
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom iedere dag even lezen...maar moet nu gewoon diep nadenken wat ik ga posten hier...

..ik voel me leeg...kijk terug op al die jaren en voel me lullig en in de steek gelaten...



Ook al ga ik op niemand in, ik leef en geniet met jullie mee



X
Alle reacties Link kopieren
@ Kortjakje.. lastige raad. maar wel gemeend en ik spreek uit ervaring..



Naar voren kijken. Het verleden kun je niet veranderen maar je hebt de toekomst in eigen handen! Je kunt nog zoveel, er ligt nog zoveel voor open wat je alleen zult zien als je je hoofd rechtop houdt en je ogen open! Met achterom kijken zie je niet wat er voor je gebeurd...



En verder... een dikke knuf!
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
quote:BDS70 schreef op 21 april 2010 @ 22:04:

Met achterom kijken zie je niet wat er voor je gebeurd...

Mooi!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven