minnaar deel3
woensdag 8 juli 2009 om 13:07
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 28 september 2009 om 22:14
@Petie, zo herkenbaar, wij zien elkaar ook niet veel, allebei een hele drukke fulltime baan, een grote afstand qua km's, dus tussendoor is er even niet bij.
Echt fijn voor je dat je een eventuele sv2 hebt! Ben benieuwd hoe het lopen gaat
@Daantje, inderdaad beter om niets te zeggen, niet alleen vanwege het oordeel wat ze direct klaar hebben, maar ook vanwege het uitkomen.
@Engimaa, dat schuldgevoel kom je nooit helemaal los van denk ik, ik tenminste niet, daarom zorg ik voor "afleiding" als ik thuiskom, mijn nr. 1 recht in de ogen kijken na een date.... nee, dat kan ik nog steeds niet.
@Angel, zo is het inderdaad, het moet een plekje krijgen, in die emotionele achtbaan hebben we denk ik allemaal een ritje of twee, drie of veel meer gemaakt. Maar inderdaad, zodra je balans hebt gevonden, gaat het prima.
@Tedvrpl, inderdaad je bespreekt niet alles met je sv, doe ik ook niet, dat wil ik ook niet. Het lijkt wel een stilzwijgende afspraak om over bepaalde dingen niet te spreken en dat is goed zo. Zo zal ik nooit over mijn nr. 1 met hem praten, wederzijds ook niet, al hebben we elkaars nr. 1 wel een keer gezien.
Ik hoop ook niet op meer, inderdaad een kwestie van afspraken maken en voordat je iets met elkaar begint duidelijk maken dat het een "extra" is.
Schaterlach, afkicken in de auto met drop...... zal ik ook eens proberen (Gaat morgen gelijk een zak muntdrop kopen en in de auto leggen)
De zevende hemel inderdaad voor en na een date, maar als ik dan weer bij mijn positieven kom, nadenk over mijn relatie, mijn gezin, ja dan hoor ik toch dat stemmetje wat zegt: "Meid, wat zet je allemaal op het spel? Waar ben jij meebezig?" Als ik een vent was, zou ik misschien wel denken: je loopt je l.. achterna
@Ninah, ja waar ligt de grens.... Geniet van je date deze week!
Echt fijn voor je dat je een eventuele sv2 hebt! Ben benieuwd hoe het lopen gaat

@Daantje, inderdaad beter om niets te zeggen, niet alleen vanwege het oordeel wat ze direct klaar hebben, maar ook vanwege het uitkomen.
@Engimaa, dat schuldgevoel kom je nooit helemaal los van denk ik, ik tenminste niet, daarom zorg ik voor "afleiding" als ik thuiskom, mijn nr. 1 recht in de ogen kijken na een date.... nee, dat kan ik nog steeds niet.
@Angel, zo is het inderdaad, het moet een plekje krijgen, in die emotionele achtbaan hebben we denk ik allemaal een ritje of twee, drie of veel meer gemaakt. Maar inderdaad, zodra je balans hebt gevonden, gaat het prima.
@Tedvrpl, inderdaad je bespreekt niet alles met je sv, doe ik ook niet, dat wil ik ook niet. Het lijkt wel een stilzwijgende afspraak om over bepaalde dingen niet te spreken en dat is goed zo. Zo zal ik nooit over mijn nr. 1 met hem praten, wederzijds ook niet, al hebben we elkaars nr. 1 wel een keer gezien.
Ik hoop ook niet op meer, inderdaad een kwestie van afspraken maken en voordat je iets met elkaar begint duidelijk maken dat het een "extra" is.
Schaterlach, afkicken in de auto met drop...... zal ik ook eens proberen (Gaat morgen gelijk een zak muntdrop kopen en in de auto leggen)
De zevende hemel inderdaad voor en na een date, maar als ik dan weer bij mijn positieven kom, nadenk over mijn relatie, mijn gezin, ja dan hoor ik toch dat stemmetje wat zegt: "Meid, wat zet je allemaal op het spel? Waar ben jij meebezig?" Als ik een vent was, zou ik misschien wel denken: je loopt je l.. achterna

@Ninah, ja waar ligt de grens.... Geniet van je date deze week!
maandag 28 september 2009 om 22:21
maandag 28 september 2009 om 22:41
@ninah @ted ;ja ik dacht ook dat er niks bijzonders was,en dat contact goed is/was?begrijp er dan ook weer helemaal niks van.
heb zaterdag nog een mail gestuurd,zomaar gezellig en zaterdag nog sms,helemaal niks geen reactie.
ik laat niks meer van me horen heb geen zin in 'smeken'.
ik ga morgen stappen met mijn vriendin en laat mij mob thuis vind het wel goed,ga niet tig x op dat ding zitten kijken,maar baal wel.
zeker als je weet dat die andere mensen wel hun mail/sms beantwoord!
heb zaterdag nog een mail gestuurd,zomaar gezellig en zaterdag nog sms,helemaal niks geen reactie.
ik laat niks meer van me horen heb geen zin in 'smeken'.
ik ga morgen stappen met mijn vriendin en laat mij mob thuis vind het wel goed,ga niet tig x op dat ding zitten kijken,maar baal wel.
zeker als je weet dat die andere mensen wel hun mail/sms beantwoord!
dinsdag 29 september 2009 om 05:34
@Ted nee joh! Een shopping-date ? Ik dacht toch echt dat ik al verteld had dat ik ..... nou ja deze week uh ik bedoel gosss.
@Sis, koffiedrinken .
Hele grote knuffel voor angel. Groot gelijk dat je je mob thuislaat als je gaat stappen. Herkenbaar voor de meesten hier maar toch flink balen. Vooral als je idd hoort dat hij wel met anderen smst en dat is weer het nadeel van het feit dat hij een vriend is. Ik hoor ook wel eens dat sv mailt of smst met man. Ik heb dan weer eens niets gehoord.
@knipoogjes, grenzen? Die worden steeds verder verlegd door mij.
@Sis, koffiedrinken .
Hele grote knuffel voor angel. Groot gelijk dat je je mob thuislaat als je gaat stappen. Herkenbaar voor de meesten hier maar toch flink balen. Vooral als je idd hoort dat hij wel met anderen smst en dat is weer het nadeel van het feit dat hij een vriend is. Ik hoor ook wel eens dat sv mailt of smst met man. Ik heb dan weer eens niets gehoord.
@knipoogjes, grenzen? Die worden steeds verder verlegd door mij.
dinsdag 29 september 2009 om 05:56
dinsdag 29 september 2009 om 09:19
Goedemorgen allemaal.
Wat een emotie en gevoelens weer hier.
Gelukkig gaat het met SV en mijzelf erg goed. We durven gevoelens toe te laten en er van te genieten.
Dat zorgt voor een hoop plezier, gevoel en genot.
Ik had ook 2 sv's kunnen hebben, maar heb er voor gekozen dit niet te doen.
Voor mij is twee niet behapbaar en ik vind gevoel erbij juist wel hetgeen ik zoek.
Met andere SV eerst afgerond en toen pas met andere SV verder. Wel open en eerlijk, dus SV weet van de situatie die geweest is.
Vanavond een date!!
Wat een emotie en gevoelens weer hier.
Gelukkig gaat het met SV en mijzelf erg goed. We durven gevoelens toe te laten en er van te genieten.
Dat zorgt voor een hoop plezier, gevoel en genot.
Ik had ook 2 sv's kunnen hebben, maar heb er voor gekozen dit niet te doen.
Voor mij is twee niet behapbaar en ik vind gevoel erbij juist wel hetgeen ik zoek.
Met andere SV eerst afgerond en toen pas met andere SV verder. Wel open en eerlijk, dus SV weet van de situatie die geweest is.
Vanavond een date!!
dinsdag 29 september 2009 om 09:21
@ Sis: Heb ik iets gemist? Had je al plannen dan deze week?
@ Angel: Zo vroeg zit ik nog niet voor de t.v. maar lekker hoor. Heb je ook cappaccino? Lekker.
Over schuldgevoel. Denk dat iedereen weleens last van heeft, muv moi, maar dat het altijd snel weer verdwijnt.
Je date verhalen kan je maar beter niet irl vertellen. Komt alleen maar ellende van. Sprak zij uit ervaring. Dus geneer je vooral niet en doe (vooral) uitgebreid hier je verhaal.
Hebben de niet daters tenminste ook nog een beetje plezier!
Waar blijft de koffie nou?
@ Angel: Zo vroeg zit ik nog niet voor de t.v. maar lekker hoor. Heb je ook cappaccino? Lekker.
Over schuldgevoel. Denk dat iedereen weleens last van heeft, muv moi, maar dat het altijd snel weer verdwijnt.
Je date verhalen kan je maar beter niet irl vertellen. Komt alleen maar ellende van. Sprak zij uit ervaring. Dus geneer je vooral niet en doe (vooral) uitgebreid hier je verhaal.

Waar blijft de koffie nou?
dinsdag 29 september 2009 om 09:26
@hvj: Herkenbaar wat je schrijft. Zou wel 2 sv's willen. Ook behapbaar (letterlijk en figuurlijk) maar gevoelsmatig klopt het voor mij niet. Zit daarom ook zo lekker te twijfelen wat ik moet doen.
Lekker een date vanavond! Have fun! Wie had er nou nog meer een date deze week? Even denken hoor.... O ja, mijn eigen sis natuurlijk!
Lekker een date vanavond! Have fun! Wie had er nou nog meer een date deze week? Even denken hoor.... O ja, mijn eigen sis natuurlijk!
dinsdag 29 september 2009 om 09:36
Voor mij werkt het niet.
En ik ben ook veel te bang om iets stuk te maken en voor mij is het juist ook zaak dat ik dit gebeuren wil kunnen doen zonder dat het ten koste gaat van een ander of anderen.
Voor mij is dat een randvoorwaarde.
Om die reden doe ik het ook open en eerlijk, anders zou het niet werken voor mij.
En ik ben ook veel te bang om iets stuk te maken en voor mij is het juist ook zaak dat ik dit gebeuren wil kunnen doen zonder dat het ten koste gaat van een ander of anderen.
Voor mij is dat een randvoorwaarde.
Om die reden doe ik het ook open en eerlijk, anders zou het niet werken voor mij.
dinsdag 29 september 2009 om 10:05
Ik wil ook best koffie, zal ik anders even inschenken? Vandaag heb ik een vrije dag, geen date maar wel een mailtje gekregen. Dat is lang geleden ( meer dan een week terwijl we een paar maanden geleden nog twee a drie keer per dag mailden) en ik geniet er erg van. Ik denk dat de vele mails in het begin met " veroveren" te maken hadden en nu dat gebeurd is, zijn de mails voor hem niet zo interessant meer. Ik vind het wel leuk om ze te schrijven maar twijfel soms omdat ik toch niets terugkrijg. Ik weet dan niet wat het voor hem betekent. Als ik het vraag, zegt hij dat hij het wel leuk vindt dus daar ga ik meestal maar van uit.
dinsdag 29 september 2009 om 10:33
dinsdag 29 september 2009 om 10:50
Mail om de mail die schrijf ik ook niet.
Ik vraag me ook af of het niet om de bevestiging gaat die "onder"/"achter" de mail en/of sms zit.
Wij sms-en en mailen niet erg veel. We stuiteren ook niet meteen als er niet meteen iets terug komt.
We verbazen onszelf er ook wel eens over, maar weten en voelen dat het goed zit en laten het daarbij.
Ik vraag me ook af of het niet om de bevestiging gaat die "onder"/"achter" de mail en/of sms zit.
Wij sms-en en mailen niet erg veel. We stuiteren ook niet meteen als er niet meteen iets terug komt.
We verbazen onszelf er ook wel eens over, maar weten en voelen dat het goed zit en laten het daarbij.
dinsdag 29 september 2009 om 10:52
dinsdag 29 september 2009 om 10:56
@hvjz;stuiter normaal ook niet,maar als je meer dan twee jaar gemiddeld 500 smsjes per maand stuur naar elkaar en dan nu vanaf half augustus nog niet de 100 p maand?en bij stille dgn een bericht kreeg dat sv druk was en nu niks of waneer het hem uit kom,tja dan begrijp ik het soms niet en dan baal ik,ook als je weet dat andere wel mail/sms krijgen.
maar nu ben ik heel blond dus dat zal het probleem wel wezen.
maar nu ben ik heel blond dus dat zal het probleem wel wezen.
dinsdag 29 september 2009 om 10:57
Aarggh balen dat ik moet werken net nu het hier zo gezellig is.
HvJ; ik denk dat je een beetje gelijk hebt. Voor mezelf sprekend; als ik iemand mail of sms vind ik het vanzelfsprekend dat ik antwoord krijg. Dat geldt wat mij betreft niet alleen voor sv maar voor iedereen .... En dan zie ik bevestiging meer als; hij/zij heeft het gelezen.
@sis, jaaaaaaaaaaa dat was ikke die ....
En nu weer werken.
HvJ; ik denk dat je een beetje gelijk hebt. Voor mezelf sprekend; als ik iemand mail of sms vind ik het vanzelfsprekend dat ik antwoord krijg. Dat geldt wat mij betreft niet alleen voor sv maar voor iedereen .... En dan zie ik bevestiging meer als; hij/zij heeft het gelezen.
@sis, jaaaaaaaaaaa dat was ikke die ....
En nu weer werken.
dinsdag 29 september 2009 om 11:14
dinsdag 29 september 2009 om 11:18
@ Hvj: inmiddels stuiter ik ook niet meer. Maar erger me wel dat hij niet reageerd. En hier ook niet mail om de mail. Ene moment vliegen de geile smsjes om mijn oren en andere moment hoor ik helemaal niets. Daar kan ik slecht tegen.
Weet wel dat het goed zit maar toch..
@ Angel: Lekker! *ploft neer* Kan me voorstellen dat je uit je ritme raakt. Fijn dat je de komende dagen bij kunt tanken.
@ Sis: Ik ben ook druk aan het werk hoor! Lucky basterd met je date.
@ Hvj: 500 vind ik ook erg veel hoor! Moet ik ook niet aan denken eerlijk gezegd. Ook als vrouw kan dat benauwend over komen. Maar de situatie nu is andere uiterste. 1 sms, 1 mail enkele reis vind ik dan weer uiterst summier.
Ga ook een poging tot werken doen.
Weet wel dat het goed zit maar toch..
@ Angel: Lekker! *ploft neer* Kan me voorstellen dat je uit je ritme raakt. Fijn dat je de komende dagen bij kunt tanken.
@ Sis: Ik ben ook druk aan het werk hoor! Lucky basterd met je date.
@ Hvj: 500 vind ik ook erg veel hoor! Moet ik ook niet aan denken eerlijk gezegd. Ook als vrouw kan dat benauwend over komen. Maar de situatie nu is andere uiterste. 1 sms, 1 mail enkele reis vind ik dan weer uiterst summier.
Ga ook een poging tot werken doen.
dinsdag 29 september 2009 om 12:43
@hvjz;sv is de gene geweest die dat vele smsen is opgestart,en druk....als ik geen zin had om te antw dan deed ik dat gewoon niet of ik gaf zelf aan dat ik stopte met sms ivm werkzaamheden.
je hoef niet mee te gaan met de sms gebeuren.meestal was dat ook s'nachts in mij nachtdiensten.
soms smsjes van 1 zin of verhaaltje,ging soms ook nergens over.
15 smsjes is een kwartiertje p dag dus valt mee toch....
je hoef niet mee te gaan met de sms gebeuren.meestal was dat ook s'nachts in mij nachtdiensten.
soms smsjes van 1 zin of verhaaltje,ging soms ook nergens over.
15 smsjes is een kwartiertje p dag dus valt mee toch....
dinsdag 29 september 2009 om 15:41
@hvj, het gaat erom wat je te melden hebt, druk? Als het leuk is ervaar je het vast niet als druk. @ mela leuk dat je weer spontaan iets hebt gehoord, ik voel wel wat je bedoelde met veroveren, maar goed, hij moet natuurlijk wel zijn best blijven doen @ angel, kop op meid er zijn vast meer liefhebbers