Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Verander je avatar dan maar in een lachend mondje

fijn dat alles mee lijkt te vallen!
Ja, dat worden binnenkort knalrode lippen! Of lipjes
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Hahaha, ik kan hem nu al bijna niet bijhouden...

Maar nee, ik ben afstand aan het nemen.

Schokkend dat jullie zo weinig vertrouwen hebben in mijn vermogen daartoe, dat er gewoon overheen gelezen wordt...
... ik zou durven beweren... is wel gelezen, wordt niet op gereageerd
..
quote:geheim1972 schreef op 04 augustus 2008 @ 14:58:

Gatverdamme, ik ben bang dat ik wel degene zal zijn die hem moet leren koken...

Leer hem wokken, dat is keigezond, superlekker en neemt niet veel tijd in beslag

@ Geheim : helemaal mee eens ....nogmaals veel sterkte!
Als je een beetje op mij lijkt, dan heb je het succes hard nodig Geheim! Ik wou dat ik meer afstand kon nemen.
quote:Mac123 schreef op 06 augustus 2008 @ 08:46:

Als je een beetje op mij lijkt, dan heb je het succes hard nodig Geheim! Ik wou dat ik meer afstand kon nemen.Even zomaar een vraag: zou je dat ook willen als je sv niet steeds op zo'n afstandje ging zitten?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Waarschijnlijk minder, maar ik wil dat ik mijn gevoel af en toe kan afsluiten. Hij is me aan het manipuleren en daar wil ik niet aan meewerken, maar dat doe ik dus toch. Hij denkt: ze komt wel weer en hij is daar sterker in dan ik.
Zoiets dacht ik al. Als hij dus niet zo met je zou 'spelen' zou je die behoefte om af te sluiten ook niet zo hebben, kon je tenminste ook genieten van een leuk vriendschappelijk contact tussentijds. Jammer.
Ik wil je voor zijn en alvast een antwoord geven op je vraag : Geen idee, dat vraag ik mezelf ook af. Werkelijk geen idee. Hij heeft iéts en dat is het waarschijnlijk. Zoals ik het nu bekijk is hij een aardige man, vriend en ok. Maar sexy? Nee. Maar als hij dan weer vleiende taal begint uit te slaan verander ik in een weekdier.
je was me al voor.
Maar Roland, soms is dit ook juist het spel wat het aantrekkelijk maakt. Aanstoten en aftrekken, weet je wel....
quote:stewardess schreef op 06 augustus 2008 @ 09:48:

Maar Roland, soms is dit ook juist het spel wat het aantrekkelijk maakt. Aanstoten en aftrekken, weet je wel....Nou, niets voor mij! Ik heb net zo'n relatie achter de rug, knettergek werd ik er van..... Maar goed, als je er van houdt, vooral niet laten :-)
quote:stewardess schreef op 06 augustus 2008 @ 09:48:

Maar Roland, soms is dit ook juist het spel wat het aantrekkelijk maakt. Aanstoten en aftrekken, weet je wel....Die begrijp ik ook nooit zo....
Ik ook niet, kan verslavend zijn maar ook hoogst irritant.
Absoluut, ik wil de rollen nu omdraaien. Zodat ik me er niet meer aan ga irriteren.
quote:Mac123 schreef op 06 augustus 2008 @ 09:58:

Absoluut, ik wil de rollen nu omdraaien. Zodat ik me er niet meer aan ga irriteren.Lijkt me inderdaad erg irritant, de helft van de tijd weet je eigenlijk niet wat je aan 'm hebt. Hoe ga je dit aanpakken?
quote:stewardess schreef op 06 augustus 2008 @ 09:54:

Ik ook niet, kan verslavend zijn maar ook hoogst irritant.O, dan las ik hem verkeerd. Ik dacht dat jij dat juist een leuk spelletje vond...
Geen idee, ik zie hem niet zo vaak de laatste tijd dus dan wordt het sowieso moeilijker om hier en daar wat verleidelijke blikken toe te werpen.
Laat even duidelijk zijn dat ik dit spel ook niet leuk vind. Ik heb liever: ik vind je leuk en geil en heb zin in je maar dat is hier niet gepast, wat spreken we af. In plaats van: hoi, hoe gaat het met je, wat zie je er leuk uit vandaag enzovoort.
Én met sommigen heb je gewoon alleen maar gezeik en gedoe terwijl het met anderen van een leien dakje gaat.

Die van categorie "gezeik" genieten doorgaans meer van manipulatie en nog meer van dat fraais dan van de seks zelf.
Oh, Mac. Wat vreselijk herkenbaar.

Ik word er ook gek van, maar als hij dan weer begint met aantrekken, dan ga ik binnen no-time weer voor de bijl.

En nee,dat soort spelletjes zijn helemaal niet leuk, maar het lijkt wel alsof hoe minder hij zijn best doet, hoe sterker mijn neiging word om hem te benaderen.
Hallo!

Ik heb een vraagje: ik ben getrouwd en ook erg blij met mijn man. Alleen.... na 7 jaar bij elkaar zijn is de spanning behoorlijk weg en merk ik dat ik behoefte heb aan uitgaan en contact met andere mannen zoeken. Ik wil niet vreemdgaan, want ik wil hem niet kwetsen en een dubbel leven lijkt me ook niet heel makkelijk. Maar nu heb ik via via een jongen ontmoet die ik niet meer uit mijn hoofd kan krijgen. We smsen wel eens, maar of hij uberhaupt geïnteresseerd is in mij weet ik niet. Hij weet wel dat ik getrouwd ben.

Nu weet ik niet wat ik moet doen: toenadering zoeken en kijken of mijn gevoel gewoon spanning zoeken is of dat ik echt wat voor hem voel of juist afstand nemen en wachten tot het over gaat. Ik weet het niet, het enige dat ik zeker weet is dat ik mijn man niet wil kwetsen en dat ik continu aan die andere jongen moet denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven