Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
waarom vraag jij altijd zoveel MDR......wat ik met mijn svtjes doe, is tussen hun en mij he.
Hahahaha! Echt konijnentrekjes DMJN?
Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd.

Maar ik vraag niet alleen maar hoor. Ik geef ook weleens antwoord.
Net zoals ik dus.

Doen jullie ook wel eens andere dingen dan seks met jullie sv?
quote:Mac123 schreef op 09 januari 2009 @ 15:06:

Hahahaha! Echt konijnentrekjes DMJN?

echte konijnentrekjes zijn: dus een paar minuten als een waanzinnig neuken en er dan naast vallen

met mijn neus heel snel aan je snuffelen, met mijn voortanden een beetje gemeen in je nekvel bijten op het moment dat ik klaarkom en ik ram je mijn hok uit

zo komt het mannetjeskonijn ook aan zijn naam

rammelaar, niet door het rammelen met zijn balletjes, maar doordat hij na gedane zaken het vrouwtjeskonijn zijn hok uit ramt
Genoeg: Mailen over wanneer we weer seks hebben. Mailen hoe lekker de seks is geweest. Zoeken naar een goede plaats om seks te hebben. En dus het voeren van goede gesprekken als we in elkaars armen liggen bij te komen van de seks.
quote:stewardess schreef op 09 januari 2009 @ 15:17:

Net zoals ik dus.

Doen jullie ook wel eens andere dingen dan seks met jullie sv?ja stewwie...........ik ben ook in het gelukkige bezit van een belgische sv, en daar drink ik na afloop, een paar stevige pinten mee
Alina ik heb er ook zo een! Dagen lang een en al spanning berichtjes ed. En dan hebben we sex gehad en dan is het stil! Kan er ook zo pissig om worden!

Waarschijnlijk heeft hij die afstand nodig om even bij te komen, tenminste die van mij wel. Ik heb juist de behoefte om bij te praten.... maar goed dat is denk ik het verschil tussen mannen en vrouwen.

Ik los het op door hem gewoon te negeren/weinig te zeggen en alle contact van zijn kant te laten komen. Heb net nog gedaan, kwam hem in de gang tegen alleen hallo gezegd op een hele neutrale manier; drie minuten later krijg ik een mail of er iets aan de hand is!

MAC123 deed hij dat bij jou ook altijd? Hoe ging jij er mee om dan?
MDR, ik bedoelde dus zoiets als wat DMJN schrijft. Of jullie bv ook wel eens ergens wat gaan drinken of eten oid.
Nee, dat doen we eigenlijk nooit. We wonen behoorlijk ver uit elkaar en het regelen van afspraken is daardoor al een hoop gedoe. Tijdens onze dates zijn we zo lang mogelijk op de hotelkamer.

Doe jij wel eens andere dingen met je sv?
Recuerdo: Ik kan daar dus niet mee omgaan en meestal stuur ik dus zelf een bericht en dan krijg ik ook wel iets terug. Het kwam nooit in hem op ondanks dat ik het vaak heb laten vallen dat ik dat leuk vind. Hij heeft blijkbaar toch ergens wat opgepikt, na zo'n lange tijd mag dat ook wel een keer.
We hebben ook wel eens alleen wat gedronken. Dat was heel erg leuk.
Ja, we doen wel eens wat samen of met anderen erbij. Gebeurd helaas niet heel veel dat we samen iets gaan doen.
@Stew: Het lijkt me ook leuk om alleen iets samen te gaan drinken, maar wij hebben helaas niet vaak de gelegenheid om samen te zijn. Vandaar dat dat er nooit van komt.

Zie jij je sv zo vaak dat een koffie date soms genoeg is? Ik zou echt niet van haar af kunnen blijven, denk ik.

Wat me trouwens wel helemaal fantastisch lijkt is eens een keer zoveel tijd te hebben dat we samen uit eten konden gaan en daarna samen de hele nacht in een hotel door te brengen. Ik zou echter niet weten hoe we dat ooit kunnen regelen en het zal dus wel bij een droom blijven.
echt heel irritant ja! Ik kan er ook niet goed tegen hoor! Hoeveel tijd laat jij er dan meestal over heen gaan?

Wij spreken buiten dit niet af; moeten het heel neutraal houden als collega's!
In de loop van de volgende dag. Verschilt per keer of ik het druk heb ja of nee. Als collega's zie je elkaar nog daarna, dat zou voor mij ook wel genoeg zijn denk ik. Ik heb gewoon even behoefte aan een moment daarna. En dan bedoel ik niet direct erna een: was lekker schatje.
Maar juist met een collega kun je toch wat gaan drinken? Of iets eerder van de nieuwjaarsborrel wegglippen ofzo...

Toen we wat gingen drinken zaten we ergens vrij intiem, of tenminste ...ik heb niet erg op mijn omgeving gelet.

Kom jij nooit met haar in de openbaarheid, alleen in de hotelkamer?
als ik dit allemaal zo lees, heb ik dan weer ontzettend veel contact met mijn svtjes.

gaat meestal nergens over, maar ik vind het wel leuk.
en contact via het vivaforum is toch ook contact...toch?
quote:datmeenjeniet schreef op 09 januari 2009 @ 15:50:

en contact via het vivaforum is toch ook contact...toch?Dan moet je wel een of meerdere sv's op het forum hebben.
Bijna nooit. Onze eerste date begon dus in Scheveningen op het strand, maar verder beperkt ons gezamenlijke openbare optreden zich tot onderweg zijn naar de plaats waar het gaat gebeuren. Dat komt doordat we vrij ver uit elkaar wonen en niet veel de gelegenheid hebben om af te spreken.
heb jij die niet dan stew??
Nee, ik heb het niet zo op meerdere sv's.
ikke wel
Ga jij vaak wat drinken met je sv stew, of was het een alleen die ene keer? En ben je toen alleen wat gaan drinken of heb je daarna een nog intiemer plekje opgezocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven