Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
En het pashokje mee in te duiken... moeilijke keuze! Dan maar twee keer naar Parijs .
quote:Belgenmoppie schreef op 15 mei 2008 @ 12:55:

@GND : zijn reactie : onder het vriespunt ...

Hahahaha! Das duidelijk.

@iedereen;

Iemand het wel eens gedaan in een pashokje met sv?

Is er echt niets meer dan alleen de spanning rond een sv wat we zoeken buiten onze relatie?
de spanning, het strelen van je ego, de sexuele handelingen die je met je nr1 niet doet en met sv wel.......en tja ach, in mijn geval, ik durf t best hardop te zeggen, bij vlagen toch die verliefdheid..........

dom misschien, sla alle speltips hiermee in de wind, maar ben t bij vlagen toch echt een beetje........

val hem er alleen niet mee lastig.....
Pashokje: nee, wel het verkleedhokje van het zwembad.

Ik zoek niet enkel spanning buiten de relatie maar vooral seks (want daar is het binnen de relatie heel povertjes mee gesteld).

Vraag mij trouwens af of ik wel nog zin zou hebben om op een andere wei te grazen indien ik thuis voldoening zou krijgen.

Misschien wel, want ik heb ook simultane SV'tjes gehad (terwijl ik eigenlijk met ééntje wel meer dan genoeg seks had).

Dat zal dan wel die drang naar spanning geweest zijn zeker?
oh en een pashokje staat nog op mijn things to do list.......

@tintin simultane svtjes zou ik geloof ik niet kunnen ben redelijk trouw tijdens het vreemdgaan hihi......een trio zou ik dan weer wel kunnen...

dus ja drang naar spannende sex denk ik, recht toe recht aan is de moeite en stress van een geheim svtje niet waard.....
Geen pashokjes, kleedkamers etc. hier. Ik kom daar gewoon niet met sv.

Sinds sv in beeld is (als sv) is mijn sexleven wel beter, ik voel me sexier, en kleed en gedraag me ook zo. Ik maak er weer echt werk van. Ik heb ook veel meer zin, en dat heeft dan weer niet alleen met sv te maken.

De verliefdheid die ik had vond ik heerlijk, maar maakte me ook in de war. Inmiddels weet ik daarmee om te gaan en geniet ik er ook echt van als ik weer een vlaag van verliefdheid heb.
@mac hoe lang is jouw svtje ook al weer in beeld? is al een keer aan de orde geweest, maar teruglezen is bijna geen optie meer op dit topic hihi.....

enne ik schrijf niet zo veel (was ook ff 9 dagen op vakantie) maar volg trouw de ontwikkelingen hoor!
Ja, misschien is het handiger om hier een tabel te maken, haha.
@stew goed idee want er wordt zoveel geschreven en er gebeurt zoveel dat ik de weg af en toe kwijt ben.....van de oudgedienden onthou ik wat meer dan van de nieuwere, maar je zou bijna vermoeden dat heel Nederland, en Belgie trouwens ook, vreemdgaat of met toestemming een svtje heeft.....
Wat zou er dan allemaal in die tabel moeten staan? En het zou ook wel handig zijn dat we hem met enige regelmaat moeten kunnen aanpassen? En Q moet er dan ook de speltips bij vermelden!
ja om te beginnen de lijst met speltips dan de forumnamen, aantal actuele svtjes, aantal lopende lijntjes, duur van de sv"relatie", percentage lust/verliefde gevoelens, aantal stoppogingen (in mijn geval twee..)lijst met svvriendelijke hotels (inchecken zonder id) cash betalen...

waar blijft Q met alle speltips op een rij trouwens? een aantal ben ik er zeer succesvol aan het toepassen, dus moet ze echt allemaal weten nu hoor.....
Q, ik zoek speltip 23
Ik denk dat Q het druk heeft met zijn eigen SV.
Heeft Q een sv?

Ik dacht altijd dat hij als een soort pater familias ons behoedde voor allerlei onheil.

tja, die kunnen natuurlijk ook sv's hebben. nooit zo bij stilgestaan.

Zeg Enigma, wat verstaan we eigenlijk onder 'lijntjes'?
Ik denk dat Q er zelfs heel veel heeft. Hoe kan hij anders zo ervaren zijn? B.t.w heb je nooit zijn foto gezien?
euhhhh, foto? nope, nooit gezien. en het fototopic is gelockt.
@Vlinder - lijntjes zijn potentiële sv-tjes
@nachtvlinder

lijntjes: potentiele svtjes, (psvtjes) ofwel svtjes in wording (svwtjes)

waar blijft Q????????
haha girl next door ja dat bedoel ik...
dat snap ik ook wel.

ik bedoel, wanneer krijgt iemand de status potentieel sv-tje?

wat moet ie daar voor doen bij jullie?
ik doe zelf niet echt aan lijntjes, want heb er nu 1 die bevalt, en er zijn er sowieso niet zoveel waarmee ik op het eerste gezcht sex zou kunnen/willen hebben.

maar een leuke verpakking en de juiste woorden en blikken op het juiste moment zijn wel essentieel denk ik.....
Zou het niet kunnen dat Q een zeer toegewijde pater familias is met een lekker lijf ?

Hij leest hoe wij vrouwen met open ogen in de val trappen en belanden in een web vol intriges en emoties.

Hij wil ons behoeden voor het verdere kwaad en stichtte zo zijn speltips ...
Ik denk dat Q een speltip aan het toepassen is! Door zoveel berichten voor hem voelt hij zich vast geclaimd, het is een man he......
Elke man die hier op dit forum schrijft,is wel zeer verdraagzaam t.o.v. vrouwelijk geklets en vrouwenhumor

Anderzijds, wat hier meerdere malen verteld wordt namelijk als je jezelf een extraatje permitteert , moet je dat volledig kunnen los plaatsen van je eigen duurzame relatie en dit is absoluut geen geklets maar een vereiste als je je "leven" niet aan diggelen wilt zien slaan ....
quote:nachtvlinder29 schreef op 15 mei 2008 @ 22:08:

dat snap ik ook wel.

ik bedoel, wanneer krijgt iemand de status potentieel sv-tje?

wat moet ie daar voor doen bij jullie?

Haha - wat moet 'ie daarvoor doen...? Nou mijn aandacht weten vast te houden, mijn fantasie prikkelen.... en zolang er nog geen echte seks is, is het potentiel natuurlijk .

@BM - zeer wijze speltip (welk nummer?)!
anoniem_65531 wijzigde dit bericht op 16-05-2008 08:53
Reden: Nog wat...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven