Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ja, dat zal wel een van de punten zijn waarop het misging.

Momenteel speelt dat niet meer zo. Ik kan tegenwoordig een stuk beter mijn ei kwijt bij mijn man. We hebben veel gepraat de laatste maanden, en ofschoon ik uiteraard niet 100% eerlijk ben geweest naar hem toe, zijn we wel weer dichter bij elkaar komen te staan.

Vreemd, door wat ik hier nu net zelf schrijf, en wat jij schrijft, krijg ik ineens het gevoel dat ik een stuk dichter bij wat ik wil ben dan ik dacht. Thanks.
Ik heb denk ik wel een beetje hetzelfde... door heel veel te praten en proberen uit te leggen wat ik voel of heb gevoeld.. dat helpt wel.. Ik heb het gevoel dat het ons dichter bij elkaar brengt en dat ik geen svtje nodig heb om gelukkig te kunnen zijn...

Ik vind eigenlijk dat jij ook best wijze woorden hier neerplant... dus ook u bedankt! Je bent in ieder geval wel heel eerlijk, ondanks dat je verhaal dubbel is, maar ook dat herken ik erg!

Ik vind je een mooi mens!
Ik heb afgelopen maandag een punt gezet achter de relatie met sv. En ik zit al 3 dagen heel verdrietig te zijn.

Het wordt tijd om me sterker te concentreren op wat ik krijg van mijn man, ipv wat ik mis bij mijn sv.

Die gesprekken waar jij nu doorheen gaat thuis zijn niet altijd makkelijk, maar ze kunnen idd wel heel veel opleveren.

En die zin van jou: Ik heb geen svtje nodig om gelukkig te zijn.

Ik zal het mijn mantra maken. 3 X per uur hardop zeggen.

Wij komen er wel...
Kan me voorstellen dat je verdrietig bent... zal ook niet zomaar weg zijn... maar door je op andere zaken te concentreren kom je ook al een heel eind... Ik ben trots op je!

Ik ben ook niet de braafste persoon die er bestaat, heb ook mijn fouten gemaakt en zal ze vast ook nog welles maken, maar probeer in ieder geval mn best te doen en mn geluk gewoon in mn eigen relatie te zoeken, want dat is toch uiteindelijk het allerbelangrijkste..

Niet alleen stormt het buiten, ook binnen en ook op het forum.. Best bizar eigenlijk...
quote:Iza80 schreef op 02 oktober 2008 @ 00:34:

Niet alleen stormt het buiten, ook binnen en ook op het forum.. Best bizar eigenlijk...*werpt een veelzeggende blik op de kalender en ziet dat het herfst is...*
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@ Iza, succes en Geheim heel veel sterkte! Dapper van jullie hoor.
iemand ervaring met een minnaar, in virtual reality....die ineens echt wordt?
Ja!
quote:stewardess schreef op 02 oktober 2008 @ 00:48:

@ Iza, succes en Geheim heel veel sterkte! Dapper van jullie hoor.

Thanx Stew!!

Enne LadyLion.. wil je daar ervaring mee gaan krijgen?
Ik vraag mij nu juist altijd af wat werkelijk het allerbelangrijkste is in het leven.......
... en dan bedoel ik tuulk in relatie tot partner, kinderen, minnaar, sv, geluk, gewoon doen, etc.etc.
Vraag ik me toch wel weer af wat er uit jouw vraag komt.. Jij vraagt je af wat het allerbelangrijkste is... Kan je dat ook zeggen voor jezelf?
ben wel benieuwd hoe zoiets gaat.....sta op het punt om de mijne te ontmoeten....
Iza, ik heb het antwoord niet... niet eens voor mijzelf. Ik zoek en zoek.....

Maar ik reageerde met deze vraag op jouw post dat je "gewoon" je geluk in je relatie moet zoeken.
quote:ladylion schreef op 02 oktober 2008 @ 00:58:

ben wel benieuwd hoe zoiets gaat.....sta op het punt om de mijne te ontmoeten....Is het iemand uit de Vijver?
hahaha......niet echt nee.....maakt dat wat uit dan?
Ook iemand van hier mevrouw de Leeuw? (nee hoor.. ben helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig...) (haha was niet de enige die nieuwsgierig was, alleen kon Stew sneller typen..)

@ Hela.. 'gewoon' je geluk zoeken is inderdaad niet zo gewoon.. Sommige dingen worden misschien als vanzelfsprekend gezien, maar in een relatie moet je altijd moeite voor elkaar blijven doen..

Pff... veeeeel gepraat de afgelopen dagen, begin er bijna 'wijs' van te worden... Maare.. het zoeken herken ik wel heel erg.. Merk dat ik nog steeds zoek naar wat er bij mij past, wat er bij onze relatie past...
Vertel eens LL, 'wij' kennen ze natuurlijk allemaal!
Niet teveel zoeken Iza, gewoon blijven praten en tijd met elkaar doorbrengen. Dan wordt het vanzelf duidelijk.

Overigens zou je in een goeie relatie juist erg weinig moeite hoeven te doen om het fijn te houden. Alleen misschien de afspraak om af en toe eens te gaan zitten en elkaar te vragen of er nog iets is, wat van belang is dat het even gemeld wordt.

Maar ja, ik geloof dan ook nog in sprookjes
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Iza, dat is precies wat ik eigenlijk zo ongewoon vind... Waarom moet het altijd moeite voor elkaar blijven doen? Waarom kan het niet "gewoon" makkelijk en zonder gedoe?
hahaha.....tuurlijk ben je niet nieuwsgierig.....maar jullie lijken mij toch iets meer ervaren vandaar mijn vraag....
Wat wil je weten over Thomba, DatMeenJeNiet of Dadude?
@Roland... I know... je bent ook altijd zo wijs!! Grr...

Praten is goed... dat merk ik.. en dan kom ik er wel.

@Hela.. ik denk dat als je geen moeite meer voor elkaar doet, je relatie veels te vanzelfsprekend wordt... ik vind het wel belangrijk in ieder geval.. Tuurlijk is het soms gedoe, maar dat heb ik er ook we voor over...
Haha wat ben je toch lekker direct Stew!
hahahaha.....slimme stew......spill your guts out

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven