Minnaartopic deel 18

vrijdag 10 augustus 2012 om 11:54
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

donderdag 8 november 2012 om 11:54
Tja ach, cheyl zit er nu eventjes niet in. En juist dit maakt het verschil tussen een sv en een minnaar. En ik vind het leuk! Cheyl komt wel weer, I hope..
Ghe, die screensavers toch ook! Heb het een keer midden op het schoolplein gehad, met foto van opengeknoopte spijkerbroek als inkomend gesprek. Ehm..tja...
Ghe, die screensavers toch ook! Heb het een keer midden op het schoolplein gehad, met foto van opengeknoopte spijkerbroek als inkomend gesprek. Ehm..tja...
donderdag 8 november 2012 om 14:47
Oooh sorry, ik heb te snel zitten lezen denk ik..... Tnx Sense & Inez.
Komisch die foto's. Daar gebruik ik m'n screensaver niet voor hoor, loll. Het is natuurlijk wel heel vleiend Roos
Ik heb voor het eerst in mijn minnaargeschiedenis een serieuze seksblessure overgehouden aan een date, lagerugpijn-is-nie-leuk-nie-zeg!! Minnaar voelt zich een beetje schuldig nu, haha.
*gaat op zoek naar haar rollator*
Komisch die foto's. Daar gebruik ik m'n screensaver niet voor hoor, loll. Het is natuurlijk wel heel vleiend Roos
Ik heb voor het eerst in mijn minnaargeschiedenis een serieuze seksblessure overgehouden aan een date, lagerugpijn-is-nie-leuk-nie-zeg!! Minnaar voelt zich een beetje schuldig nu, haha.
*gaat op zoek naar haar rollator*

donderdag 8 november 2012 om 15:24
Gaar, je moet je ook goed vast laten binden in die kroonluchter!
Ow leuk, Ien! Dan weet je effe niet hoe snel je weg moet klikken of foon wegdraaien. Ik geloof dat een zeker beest alhier ook een keer op zijn werk een foto op volle grootte op zijn beeldscherm kreeg die niet voor andere oogjes bedoelt waren.. blijft leuk.
Pfft, huis is schoon en nu moet ik hardlopen maar... het wordt al donker!!!!
Ow leuk, Ien! Dan weet je effe niet hoe snel je weg moet klikken of foon wegdraaien. Ik geloof dat een zeker beest alhier ook een keer op zijn werk een foto op volle grootte op zijn beeldscherm kreeg die niet voor andere oogjes bedoelt waren.. blijft leuk.
Pfft, huis is schoon en nu moet ik hardlopen maar... het wordt al donker!!!!

donderdag 8 november 2012 om 18:39
Het is een beetje lastig om mobiel te posten, toch alvast een reactie. Kun je een minnaar hebben zonder verliefd te zijn of worden, nee, ik niet. Onlangs op aparte wijze een man ontmoet waar ik normaal gesproken niet op zou vallen. Hij had iets, iets fijns en leuks. Een tijdje veel whatsapp contact gehad en afgesproken, ondanks dat we beiden gehuwd zijn. Lang verhaal kort, binnen enkele seconden lagen we op elkaar, naast elkaar en in elkaar en ik heb nog nooit iemand gehad waarmee het meteen zo geweldig lekker was. We weten ook allebei dat we onze thuishaven niet zullen verlaten, dat het zo goed is. We weten ook dat er meer afspraken gaan volgen. Ik ben er wel van onder de indruk en het is geen onderwerp om even met je buurvrouw te bespreken, vandaar dat ik me hier kom melden. Later meer!
donderdag 8 november 2012 om 20:47
donderdag 8 november 2012 om 21:22
Ik lees nu een tijdje mee, en door mijn ervaring van de afgelopen maanden kan ik nu echt zeggen dat ik zonder enige gevoelens voor een man geen seks zou kunnen hebben met die man. Maw: als ik een minnaar zou hebben, zou ik daar al gevoelens voor hebben voordat ie uberhaupt mijn minnaar zou worden.
Wat ik nu ook weet is dat ik zelfs dan nog een te hoge drempel moet overgaan om 'het' te doen, of zelfs maar te zoenen.
Bij de man in kwestie was ie in gedachten allang nr 2 geworden (en ik zijn nr 2), maar in real life van beide kanten voortijdig afgehaakt... (en niet vanwege gebrek aan aantrekkingskracht )
Wat ik nu ook weet is dat ik zelfs dan nog een te hoge drempel moet overgaan om 'het' te doen, of zelfs maar te zoenen.
Bij de man in kwestie was ie in gedachten allang nr 2 geworden (en ik zijn nr 2), maar in real life van beide kanten voortijdig afgehaakt... (en niet vanwege gebrek aan aantrekkingskracht )
anoniem_168214 wijzigde dit bericht op 08-11-2012 21:24
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
donderdag 8 november 2012 om 21:23
We hebben gekozen voor geheim. Ik heb echt niemand die dit gaat begrijpen, kan er dus beter over zwijgen in het echte leven. Op dit moment kunnen we het ook goed af zonder dat onze partners er last van hebben. Er was meteen een klik ja, meestal heb ik heel lang nodig, dit was meteen goed. Vreemd... Maar ik lees hier net dat je de krant moet lezen tijdens een date. Misschien is dat iets, haha! Al is binnen drie seconden lekker intiem zijn niet verkeerd... De minnaar topics zijn te groot om helemaal te lezen, dus ik ga het maar even proberen met de laatste tien pagina's van hier.
donderdag 8 november 2012 om 21:29
quote:kokomo schreef op 08 november 2012 @ 21:23:
We hebben gekozen voor geheim. Ik heb echt niemand die dit gaat begrijpen, kan er dus beter over zwijgen in het echte leven. Op dit moment kunnen we het ook goed af zonder dat onze partners er last van hebben.Ik heb me de laatste tijd vele malen afgevraagd hoe ik dat in vredesnaam voor elkaar zou moeten krijgen. Naar mijn gevoel zou ik zoiets niet geheim kunnen houden (ben een slechte leugenaar). Maar misschien komt dat door mijn onervarenheid. Ach, het momentum is nu voorbij, kans gemist
We hebben gekozen voor geheim. Ik heb echt niemand die dit gaat begrijpen, kan er dus beter over zwijgen in het echte leven. Op dit moment kunnen we het ook goed af zonder dat onze partners er last van hebben.Ik heb me de laatste tijd vele malen afgevraagd hoe ik dat in vredesnaam voor elkaar zou moeten krijgen. Naar mijn gevoel zou ik zoiets niet geheim kunnen houden (ben een slechte leugenaar). Maar misschien komt dat door mijn onervarenheid. Ach, het momentum is nu voorbij, kans gemist
donderdag 8 november 2012 om 22:24
Hoe hij het precies doet weet i natuurlijk niet. Voor mij gaat de knop om zodra ik in de auto stap. Ik weet goed dat nr 2 zijn nr 1 echt niet gaat verlaten voor mij. En het hoeft ook niet. Zoals ik al zei.... Op dit moment gaat het me goed af, van oorsprong ben ik ook een slechte leugenaar. Ik ben dan ook verbaasd over mezelf. En ik kan niet in de toekomst kijken. Naarmate nr 2 en ik onze wensenlijst verder afwerken zal er ook wel meer gevoel bij komen en het moeilijker worden.

vrijdag 9 november 2012 om 12:44

vrijdag 9 november 2012 om 14:45
Rooss, gebruik jij evy dan om te seksen? Vooral in het begin lijkt me dat wel heel grappig. Een minuut seks, een minuut van elkaar afblijven. Weer een minuut seks enz. De eerste keer hardlopend vond ik die drie minuten aan het eind hel! Maar op deze manier biedt het hele nieuwe perspectieven.
En dan na 18 minuten klaar en is Evy fier op u....
vrijdag 9 november 2012 om 15:13
Ik rende vanmorgen mijn rondje met Evy door het bos maar kreeg er ineens heel andere visioenen van sinds Rooss het erover had.
Let op je ademhaling, probeer hem onder controle te krijgen;)
Ben effe heel blij, er zit een heerlijk nachtje met nr 2 in het vooruitzicht.
Duurt nog 3 weken...zucht ..
ik kan de tijd wel vooruit kijken !
Let op je ademhaling, probeer hem onder controle te krijgen;)
Ben effe heel blij, er zit een heerlijk nachtje met nr 2 in het vooruitzicht.
Duurt nog 3 weken...zucht ..
ik kan de tijd wel vooruit kijken !
vrijdag 9 november 2012 om 15:52
Dames, nu zit ik in mijn eentje op mijn werk te lachen, om jullie Evy. Klinkt als start to run, weet alleen niet of die ook zulk droog commentaar heeft. Als ik voortaan iemand zie rennen... Mijn nr. 1 is een fantastische man, alleen qua sex stemmen we totaal niet overeen. We kunnen gelukkig goed praten, maar iets als minnaar is niet bespreekbaar. Nr. 2 voelt mij haarfijn aan, een verademing!

vrijdag 9 november 2012 om 15:58
quote:anna15 schreef op 09 november 2012 @ 14:45:
Rooss, gebruik jij evy dan om te seksen? Vooral in het begin lijkt me dat wel heel grappig. Een minuut seks, een minuut van elkaar afblijven. Weer een minuut seks enz. De eerste keer hardlopend vond ik die drie minuten aan het eind hel! Maar op deze manier biedt het hele nieuwe perspectieven.
Daar doe ik het allemaal voor hè, dat Evy fier op me is! Neej, een minuutje aankomen en dan weer afblijven is heel niet mijn ding! Ik vrees dat ik nét opdroog in die minuut.
Maar bedankt hè, nu kan ik niet meer met goed fatsoen rennen zonder daar aan te denken.
Heb je trouwens wel eens goed naar de teksten van sommige nummers geluisterd die ze draait?
Ik heb menig keer hardop lachend proberen te rennen (niet te doen!)
Daar doe ik het allemaal voor hè, dat Evy fier op me is! Neej, een minuutje aankomen en dan weer afblijven is heel niet mijn ding! Ik vrees dat ik nét opdroog in die minuut.
Maar bedankt hè, nu kan ik niet meer met goed fatsoen rennen zonder daar aan te denken.
Heb je trouwens wel eens goed naar de teksten van sommige nummers geluisterd die ze draait?
zaterdag 10 november 2012 om 01:06
Hoi,ik ben even terug van weggeweest. Na mijn afscheidsmail aan mijn nr.2 vorige week,heb toch nog een mail terug gekregen met de vraag of we onze relatie niet beter af konden sluiten met een gesprek. Dat hadden we beiden wel verdient vond hij,want we hadden meer gedeeld dan seks.
@Roos,hij liet het toch niet af weten,nu er geen seks meer aan te pas kwam!!!
We hebben fijn gepraat en proberen elkaar los te laten.
Mijn conclusie is,dat ik toch te veel gevoelens heb gekregen voor mijn nr.2 en dat brengt/bracht mijn relatie met nr.1 in gevaar!!!!
@Roos,hij liet het toch niet af weten,nu er geen seks meer aan te pas kwam!!!
We hebben fijn gepraat en proberen elkaar los te laten.
Mijn conclusie is,dat ik toch te veel gevoelens heb gekregen voor mijn nr.2 en dat brengt/bracht mijn relatie met nr.1 in gevaar!!!!

zaterdag 10 november 2012 om 10:13
quote:Rooss4 schreef op 09 november 2012 @ 15:58:
[...]
Ohh Evy! Het wordt echt tijd dat ik je weer eens uit de kast haal! Ga ik lekker met je de hort op...
Niet dat ik momenteel niet aan mijn trekken kom... Er gebeurt van alles momenteel, ik geniet! Ik mail rustig door met minnaar 1 en heb via SF wat leuke nieuwe contacten opgedaan. En thuis gaat ook alles super! Een heerlijke flow momenteel, het lijkt erop dat ik mijn eigen weg lijk te vinden op dit pad.
[...]
Ohh Evy! Het wordt echt tijd dat ik je weer eens uit de kast haal! Ga ik lekker met je de hort op...
Niet dat ik momenteel niet aan mijn trekken kom... Er gebeurt van alles momenteel, ik geniet! Ik mail rustig door met minnaar 1 en heb via SF wat leuke nieuwe contacten opgedaan. En thuis gaat ook alles super! Een heerlijke flow momenteel, het lijkt erop dat ik mijn eigen weg lijk te vinden op dit pad.

zaterdag 10 november 2012 om 11:56
Dropje, fijn dat jullie goed gepraat hebben! Niks is zo lastig als je gevoel binnen de perken houden. En dat betekend scherven vegen na de breuk. Voor mij ook, deFries zit onder mijn huid en gerust ook wel in mijn hart. Een evt breuk zal kut zijn maar ik hoop met hoofdletter H vrienden te kunnen blijven, hij is een waardevol mens voor mij.
Anna, heerlijk die flow. Herkenbaar ook. Ik ga ook nice & steady met "mijn mannen" maar ik wet dat die rust bedrieglijk is. Er ligt altijd onrust op de loer. Misschien is dat wel precies de reden waarom ik minnaars heb.
Jah! Ren gezellig mee. En let dan vooral op de nummers:
http://youtu.be/yhCD9qxlczo (ik heb echt lopen proesten!)
En:
http://youtu.be/VtVXJ1I97NI
Anna, heerlijk die flow. Herkenbaar ook. Ik ga ook nice & steady met "mijn mannen" maar ik wet dat die rust bedrieglijk is. Er ligt altijd onrust op de loer. Misschien is dat wel precies de reden waarom ik minnaars heb.
Jah! Ren gezellig mee. En let dan vooral op de nummers:
http://youtu.be/yhCD9qxlczo (ik heb echt lopen proesten!)
En:
http://youtu.be/VtVXJ1I97NI

zaterdag 10 november 2012 om 13:00
Die gevoelens ja, zo verraderlijk. Afgelopen week zei hij tijdens een overleg dat hij echt op afstand van me moest gaan zitten, omdat ik permanent in zijn hoofd zit. Ik zei: under your skin. Ja, inderdaad. Na ons overleg volgde er nog een gevaarlijke hartstochtelijke kus. Die avond smste ik hem de tekst van Under your skin. Oeff, was zijn reactie. Ik zit niet alleen onder zijn huid, maar hij even hard onder de mijne.
Omdat ik mezelf erop betrapte dat ik de laatste tijd dingen onbewust verzweeg bij mijn man, ben ik gaan bijpraten. Mijn man merkte op dat dit toch wel erg veel lijkt op verliefdheid. Maar voor mij geldt dat verliefdheid gepaard gaat met romantische fantasieën over de toekomst. En dat heb ik niet. Voor de toekomst denk ik alleen aan samen oud worden met mijn man. Dat is nog steeds de prettigste droom die ik heb.
Gisteravond belde nr. 2 nog even. Eerst zakelijk, maar daarna hebben we het hier nog even over gehad. Dat het belangrijk is dat we niet onze kop in het zand steken. Nee, we zijn niet verliefd, maar er duidelijk veel meer dan alleen wat geile spanning. Verdomd belangrijk dus om alert te blijven.
Omdat ik mezelf erop betrapte dat ik de laatste tijd dingen onbewust verzweeg bij mijn man, ben ik gaan bijpraten. Mijn man merkte op dat dit toch wel erg veel lijkt op verliefdheid. Maar voor mij geldt dat verliefdheid gepaard gaat met romantische fantasieën over de toekomst. En dat heb ik niet. Voor de toekomst denk ik alleen aan samen oud worden met mijn man. Dat is nog steeds de prettigste droom die ik heb.
Gisteravond belde nr. 2 nog even. Eerst zakelijk, maar daarna hebben we het hier nog even over gehad. Dat het belangrijk is dat we niet onze kop in het zand steken. Nee, we zijn niet verliefd, maar er duidelijk veel meer dan alleen wat geile spanning. Verdomd belangrijk dus om alert te blijven.