Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Nou eeeh **gooit Sense een leesbrilletje toe ** dan maar.

Sense, mag ik vragen wat voor bijkomende spanning jij nog hebt na 3 jaar? En heb je het over minnaar spanning of juist nummer 1 spanning?
Alle reacties Link kopieren
Nee, de stomme spanning van 'wat zal die meneer bij de incheck balie wel niet denken' ..

Of de spanning 'welk kamer meisje klopt er nou weer op de deur'..

Of 'wie ziet dat onze auto's naast elkaar staan' spanning..
Tijd voor een neukhoq, Sense! Of een tent ergens ofzo
*jaloers op anna, wil ook zoenen*
quote:noa00 schreef op 16 november 2012 @ 21:10:

*jaloers op anna, wil ook zoenen* Ik ook! Maar niet met de minnaar van Anna.. ik wil de heerlijke lippen van mijn verrukkelijke Fries! Maar die is niet hier, zit verdikke een heel stuk zee tussen!!!
quote:Rooss4 schreef op 16 november 2012 @ 21:07:

Tijd voor een neukhoq, Sense! Of een tent ergens ofzo

Dat ja... maar dat zit er niet meer in.

De seksuele spanning is er nog altijd, wordt zelfs groter..

Maar de 'spannende spanning' hoeft van mij niet
quote:Rooss4 schreef op 16 november 2012 @ 21:15:

[...]

Ik ook! Maar niet met de minnaar van Anna.. ik wil de heerlijke lippen van mijn verrukkelijke Fries! Maar die is niet hier, zit verdikke een heel stuk zee tussen!!!Ik ook niet met de minnaar van Anna hoor Gewoon mijn eigen ver weg wonende nr 2 die ik mis...
quote:Thordis schreef op 16 november 2012 @ 14:44:

Het gaat goed hier overigens. Heb wel steeds de discussie gevolgd, ook over of je nr1 relatie niet goed zou zijn en je daarom op zoek gaat naar een nr2.

Ik ben het daar voor mezelf niet mee eens. Mijn relatie was uitstekend, wel zijn er natuurlijk altijd zaken die in een bepaald patroon zitten waar je je niet van bewust bent.

Ben het met je eens. Mijn nr1 relatie is goed. Ik mis na al die jaren wel de spanning die we tussen ons hadden. Dat gemis zorgde voor een 'gat' waar mijn gevoelens voor nr2 de ruimte kregen om te groeien.

Bij mij is het nu juist zo, dat ik mijn nr1 met een positievere blik bekijk. Maar ik wil voorlopig de leuke 'gesprekken' met nr2 niet kwijt
Even een korte update, omdat ik eerder deze week zo bruut binnen kwam vallen in jullie topic . Gisteren de date gehad met de bezette meneer. Was super gezellig, maar meer dan dat was het niet. Grappig hoe verwachtingen en werkelijkheid soms zo mijlenver uitelkaar kunnen liggen... Nou ja, was ook maar 1 manier om er achter te komen hè?!

Wel meteen een bewijs dat het niets voor mij zou zijn, ik zou namelijk zwaar voor hem kunnen vallen en dat is nu juist niet de bedoeling hè?!

Al met al een leerzaam en gezellige avondje.

Jullie allemaal veel plezier en succes met alle perikelen!
Het heeft bij mij niet zozeer te maken gehad met iets missen. Misschien we met al sinds mijn puberteit bij dezelfde man zijn, teveel met elkaar vergroeid zijn en op de één of andere manier wat van elkaar los komen zodat je alles weer helder ziet, je relatie wat beter ziet en de patronen wat om kunt gooien.

Misschien spanning ook.

Maar ik denk dat het niet voor niets is dat ik viel op een man die 100% het tegenovergestelde van mijn man is, dat andere kanten van mij eens aangesproken werden. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat mijn relatie inderdaad prima is en dat je niet alles kunt hebben Niet de meest handige of veilige weg denk ik.

Iddan, ik ben niet op zoek naar een minnaar nu. Sinds nr2 is er nog wel een nieuwe man waar ik contact mee heb irl, maar verder dan gezellig komt dat niet. En een virtueel vriendje waarmee ik hoop af te kunnen spreken ooit Maar nu nog niet, te vroeg en alles is nog te kort weer rustig.
Ik ben weer even een beetje bijgelezen (tijdgebrek, tijdgebrek en als ik tijd heb zit er iemand naast me waardoor ik niet kan reageren).

Ik heb een uitstekende relatie met mijn nr. 1. ik kon het niet beter hebben. Kunnen over alles praten, doen alles samen. Er ontbreekt 1 ding, wij voelen elkaar niet goed aan tijdens seks (nooit anders geweest), ik krijg het ook niet uitgelegd/aangegeven ondanks een hele hoop proberen. Ik heb al eens besproken dat hij het gerust eens met een ander mag proberen en hem zelf laten zoeken naar iemand, maar dat is niet gelukt. Toen heb ik mijn eigen weg gekozen. In eerste instantie dus die verkeerde energievretende nr. 2. Mijn huidige nr. 2 voelt precies wat ik bedoel zonder dat ik iets hoef te zeggen. Nr. 1 lijd er nu ook niet onder (hij weet van niks) Ik had het geluk nr. 2 deze week eventjes te zien, het was veel te kort maar beter dan niks. Later volgt wel weer meer. Gelukkig hebben wij geen "ruimteprobleem". Het kan wel eens lastig zijn als je in hotelletjes e.d. moet afspreken. Ik deed dat vroeger toen ik vrijgezel was met een getrouwd iemand, ik voelde me altijd gruwelijk opgelaten als ik de sleutel na een paar uurtjes weer inleverde en stond letterlijk met het schaamrood op de kaken. Lachen nu ik eraan terug denk. Hoe oud was ik helemaal.... 22 ongeveer? En de betreffende man 40 en erg lekker.
Waar spreken jullie af dan, Kokomo?
Ik vind 'nr 1 lijdt er niet onder' echt de meest bizarre uitspaak ooit. Ik ben namelijk benieuwd of hij er ook zo over denkt als hij wist hoe het zat. Iemand informatie onthouden en dan zeggen 'hij heeft er geen last van' is natuurlijk onzin, want zijn hele huwelijk is gebasseerd op een afspraak die jij eenzijdig hebt gewijzigd. En hij wordt voorgelogen en bedrogen. Dat lijkt me niet iets waar je 'niet onder lijdt'.

Niet dat je niet mag doen wat je doet hoor, maar dingen goedpraten onder 'wat niet weet wat niet deert' is natuurlijk je kop in het zand steken en daar hou ik niet van.
Thordis, ik praat niks goed, het is kop in het zand steken. Helemaal waar. En heel lullig en egoistisch, wat niet weet wat niet deert. Hij komt niks te kort. Ooit hebben we tegen elkaar gezegd, als je vreemd gaat zorg dan dat we het nooit van elkaar te weten komen. Dat is nu het geval. We kunnen twee dingen doen, ik ga gewoon voorzichtig verder met nr 2 en beide huwelijken blijven goed, of we gaan het beiden thuis vertellen en ruineren twee families. Wij hebben gekozen om lekker van deze "bevlieging" te genieten.

Waar spreken wij af, hij heeft een verblijf bij mij in de buurt waar verder niemand komt.
Beter dan ergens buiten of in de auto Kokomo! Hahaha
quote:Rooss4 schreef op 16 november 2012 @ 21:15:

[...]

Ik ook! Maar niet met de minnaar van Anna.. ik wil de heerlijke lippen van mijn verrukkelijke Fries! Maar die is niet hier, zit verdikke een heel stuk zee tussen!!!

Ik kan jullie vertellen dat die van donderdag echt heerlijke lippen had. He blew me away! Die wil ik graag nog veel vaker beroeren, gelukkig denkt hij er ook zo over

Woensdag ga ik nieuwe lippen proberen!
Nou die spannende spanning vind ik ook niet altijd prettig .

Keurig rijden ( bang voor bekeuring )

Uit de buurt van elkaar parkeren

Dat gedoe in een hotel pfff

Maar waarom doen we het dan toch ...

* omdat het zo gruwelijk fantastisch lekker en opwindend is *

Ik kan zo ook niet echt een gemis bij nr 1 opnoemen, ik vind de relatie goed maar toch moet er een aanleiding zijn denk ik waarom ik toch voor nr 2 gezwicht ben .

Als ik eruit ben horen jullie het !

Maandag korte date, heerlijk vooruitzicht enig 2 weekjes en dan een heerlijk nachtje samen ..
Silver, nachtjes weg, daar droom ik nou van! 's Nachts lepeltje lepeltje
Snachts lepelen of bankschroeven is heeeerlijk! Ik doe het zéker wekelijks. En toch wordt het niet saai... dat is het leuke aan een minnaar relatie!
quote:Rooss4 schreef op vrijdag 16 november 2012 17:22 Je relatie hoeft niet slecht te zijn maar er moet wel een gemis zijn lijkt me, anders begin je toch niet aan al dat moeilijke gedoe? Ik trek er dus een klein wenkbrauwtje bij op.
Sjucht.... Heel verhaal mobiel zitten typen: weg!!

Het kwam er op neer dat ik nooit was begonnen aan dat moeilijke gedoe, als ik een gezond seksleven thuis zou hebben gehad. Eens dus.
quote:Allegaartje schreef op 18 november 2012 @ 01:29:

Het kwam er op neer dat ik nooit was begonnen aan dat moeilijke gedoe, als ik een gezond seksleven thuis zou hebben gehad. Eens dus.Same here, ik zou mijn oogkleppen opgehouden hebben (die had ik al heel wat jaartjes op) als ik tevreden geweest zou zijn.. en ik had echt geen rare eisen..
Ik heb nr2 gisteravond even om radiostilte gevraagd. E-mailen in het weekend met kinderen en nr1 erbij vreet energie, omdat ik verder 'normaal' moet doen. Dit zorgt voor een puinhoop in mijn hoofd. Morgen weer verder.

Wat ook niet helpt is dat ik vorige week nog zum Tode betruebt was en tranen met tuiten heb gehuild omdat nr2 mij even niet wilde spreken door de chaos in zijn hoofd. En dan afgelopen week: himmelhoch jauchzend toen bleek dat nr2 toch echt wel interesse had in meer .

Need to get things straight, maar ik weet nog niet hoe...

Nr1 en ik hebben ook ooit over vreemdgaan gesproken en tegen elkaar gezegd dat als 1 van ons dat doet, de ander dat niet wil weten. Ook al is er nog geen fysiek overspel geweest, ik beschouw mijn gevoelens voor en contact met nr2 toch echt wel als vreemdgaan (of ben ik nu heel bleu?).
Lizzie, een knuffel voor jou. Het is heel rot als nr 2 een radiostilte vraagt, of nog erger, gewoon doet. Ik vond het bij de vorige nr 2 verschrikkelijk, ik kon er niks mee, had er niks in in te brengen. Maar ik leed er wel onder en moest thuis normaal doen. Nu is normaal doen ook wel lastig, maar ik ben hooguit wat vrolijker (werkt in voordeel van nr 1). Je doet er goed aan denk ik om niet te gaan mailen waar man en kinderen bij zijn. Zij hebben op dat moment je aandacht en nr 2 kun je mailen als je schaamteloos met een big smile of een boze kop achter je pc kan zitten!

Ik ben trouwens van mening dat als alles 100% is, je niet vreemd gaat. Hier liggen de sex wensen wel een stukje uit elkaar, de "gekke" dingen zijn voor nr 2.

Geen fysiek overspel vind ik wel al vreemdgaan. Uiteindelijk komt het er waarschijnlijk wel van, met deze of met een ander.
Bij mij mist echt helemaal niets. Maar de andere kant is dan ook dat ik technisch gesproken ook niet vreemdga. Mijn man weet er alles van en geniet mee van mijn kicken.

Vrijdag zijn doorgeschoten naar het tweede honk :-)

Locatie was perfect, maar vanwege tijdgebrek konden we er niet vol voor gaan. Ik heb gezegd dat dit wel een eindeloos lang voorspel werd. Zijn antwoord: ik ben heel goed in voorspel....

Grinnik. Thuis alles verteld tegen mijn man, die het daarna verrukkelijk afgemaakt heeft.

Ik weet wel dat ik verteerd zou worden door schuldgevoel als mijn man er niet zo in stond. Dan zouden er inderdaad wel krachtige argumenten moeten zijn om mezelf goed te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven