Minnaartopic deel 18

vrijdag 10 augustus 2012 om 11:54
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:12
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:15

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:20
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 15:15:
[...]
Nou ja, ik ben geen vrouw natuurlijk, maar als ik me in de bh'de mensch verplaats, dan lijkt me dat toch wel een gemis hoor.
Tja..dat kan best... Ik zie veel topics waar de vrouwen met je weglopen, dat zal vast een reden hebben.
Voor nu ben je een held, omdat je per ongeluk troll-Daan hebt afgeschrikt
Lekker rustig!
[...]
Nou ja, ik ben geen vrouw natuurlijk, maar als ik me in de bh'de mensch verplaats, dan lijkt me dat toch wel een gemis hoor.
Tja..dat kan best... Ik zie veel topics waar de vrouwen met je weglopen, dat zal vast een reden hebben.
Voor nu ben je een held, omdat je per ongeluk troll-Daan hebt afgeschrikt
Lekker rustig!
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:21
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:26

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:29
Zo, ik ben ff naar de super, heeft Stout er inmiddels al 4!! Dan doet Daan toch iets niet goed, kun je hem geen workshop geven Stout??
om maar even uit de flirtstand te gaan: ik heb minnaar al een week niet gesproken ...
Bedenk ik me nu pas....
Is dat loslaten? Een week geen contact en daar na een week achterkomen?
om maar even uit de flirtstand te gaan: ik heb minnaar al een week niet gesproken ...
Bedenk ik me nu pas....
Is dat loslaten? Een week geen contact en daar na een week achterkomen?
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:34
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 15:26:
[...]
Zit je mij nou op te geilen hier?
Als je ook nog verteld dat je eigenlijk een heel lief hockeymeisje bent, dan word ik spontaan monogaam (ehm.. even dan).
Ik hockey niet, maar ben wel een net meisje )
Val wel op hockeymannen...... Schrok er wel van toen ik las dat jij hockey speelt. Had ik niet verwacht (je komt altijd zo arrogant over, je kunt niet leuk zijn, dacht ik....en dan lees ik opeens hockey....dacht meer aan voetbal). Ha ha....sorry hoor....in het echte leven ben je vast heel aardig.....
[...]
Zit je mij nou op te geilen hier?
Als je ook nog verteld dat je eigenlijk een heel lief hockeymeisje bent, dan word ik spontaan monogaam (ehm.. even dan).
Ik hockey niet, maar ben wel een net meisje )
Val wel op hockeymannen...... Schrok er wel van toen ik las dat jij hockey speelt. Had ik niet verwacht (je komt altijd zo arrogant over, je kunt niet leuk zijn, dacht ik....en dan lees ik opeens hockey....dacht meer aan voetbal). Ha ha....sorry hoor....in het echte leven ben je vast heel aardig.....

Dream as if you will live forever,

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:37
quote:dame30 schreef op 21 augustus 2012 @ 15:35:
Ik persoonlijk pik altijd de arrogante eikels uit die 1000 mannen ...
Die cursus die ik geef aan mannen, die geef ik ook aan leuke mevrouwen hoor.
Alleen daar is de insteek anders, mannen bij de vleet, vooral via internet natuurlijk. Maar je moet wel even de eikels er uit filteren.
Helemaal niet moeilijk, wel iets wat je even moet leren.
Ik persoonlijk pik altijd de arrogante eikels uit die 1000 mannen ...
Alleen daar is de insteek anders, mannen bij de vleet, vooral via internet natuurlijk. Maar je moet wel even de eikels er uit filteren.
Helemaal niet moeilijk, wel iets wat je even moet leren.

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:39

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:40
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 15:37:
[...]
Helemaal niet moeilijk, wel iets wat je even moet leren.Ik denk dat het een kwestie van: mijn smaak, ik val erop is
[...]
Helemaal niet moeilijk, wel iets wat je even moet leren.Ik denk dat het een kwestie van: mijn smaak, ik val erop is
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:42