Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Mijn nr1 is GEK op foesbal en speciaal Aaiaks

Dussuh, kwartje valt wel
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer !! En hoe is met nr.2? Wel eerlijk zijn tegenover nr 1 vind ik, dat is wel zo eerlijk..

Oh, Daan komt even laten zien dat hij ook heel hoog op de apenrots kan klimmen.

Welkom terug!
Shit. Stout; help!!
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Die kerel spoort gewoon echt niet.. Kijk wat 'ie allemaal gezegd heeft in het topic van 'nog een sv, of 1e sv vaker uitnodigen' (of zoiets.....)
Neuh... heb niet zo'n behoefte om te kijken wat zo'n mensen allemaal neerkwakken.

Ga jou wel eens ff volgen
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 16:08:

Neuh... heb niet zo'n behoefte om te kijken wat zo'n mensen allemaal neerkwakken.

Ga jou wel eens ff volgen

Ik ben meer een stiekeme meelezerT, vrees ik
Maakte maar een geintje eigenlijk, maar als je er rode wangetjes van krijgt ga ik toch eens even kijken hoor
Kein keloel, foesballen

(Snappen jullie niet, maar Ernst Happel was een oostenrijkse trainer van Ajax vroeger, en die had dus hele interessante uitspraken met een filosofisch tintje.

Hierbij moet ik je corrigeren Stout: Ernst Happel was trainer van Feyenoord (mijn vriend is wandelende Feyenoord-encyclopedie vrees ik )
Oei, pijnlijke shit dit natuurlijk.....

Ehm.... dan sprak hij die zin uit als trainer van het Nederlands elftal in 1978!

Pfoeh..
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 16:21:

Maakte maar een geintje eigenlijk, maar als je er rode wangetjes van krijgt ga ik toch eens even kijken hoor
Ow dat weet ik niet hoor Stout. Mijn voetbalkennis reikt niet veel verder dan: Waw, leuk 22 jongens met korte broekjes
@ So-sophie: plieng! Mail...

@ Tammie, gelukkig maar, met vrouwen praten over foebele, das niks.
Heb er nog eens over nagedacht en voor mezelf vind ik het denk ik het meest lastige, dat ik verdriet heb om iets wat er eigenlijk toch al in het geheel niet mocht en kon zijn.

Ik huil om iets dat eigenlijk helemaal niet echt bestaat, of niet zou mogen bestaan. We hebben het over uitmaken en beëindigen, maar wat beëindigen we dan? Een relatie is het niet echt, een vriendschap ook niet echt, want officieel weten alleen wij tweeën het.

Denk dat ik dat nog het moeilijkste vind. Iets moeten missen dat helemaal niet echt bestaat. Want het mag er helemaal niet zijn.

En toch is het er wel. Gisteren hebben we elkaar nog even gezien op skype. En het is er. Nog steeds. Even heftig als altijd..
quote:so-sophie schreef op 21 augustus 2012 @ 14:56:

@ Noppies: precies.....het doet inderdaad al teveel pijn.. Dat rakelt het dan alleen nog maar meer op....

Wel lastig overigens dat je dan niet meer echt 'open' je verhaal kwijt kunt, op het moment dat je er aan toe bent om het te delen.

Ik heb één vriendin met wie ik het kan delen, ik zie haar helaas alleen niet zo vaak. Bij de vriendin met wie ik het het liefst zou willen delen, kan ik mijn verhaal helaas niet kwijt. Ze weet ervan, maar veroordeelt het vanaf het begin ENORM. Staat wel een beetje tussen ons in. Ik ben single inderdaad, maar ze veroordeelt hem en mij en kan nergens normaal op reageren omtrent hem of ons contact..

Maar goed, ben al blij dat ik het wel met iemand kan delen en dat ik soms gewoon verdrietig kan zijn... In tegenstelling tot sommige mensen hier..

Baal alleen dat ik zo slecht ben in 'emotioneel gezien' enige afstand houden.. Ik kan me alleen maar vol passie ergens in storten. Dan heb je heerlijke pieken, maar aan het einde dus ook pijn....het idee dat iemand nog maanden de hele dag in je hoofd zit... Pffff.... Maar ja....ik kan dat niet op een andere manier.

Heb geen spijt, want het was heerlijk en heb me geweldig gevoeld.

Maar voorlopig even rust op mannengebied....cursussen, slapen, lezen, werk... Saai......maar nodig.

Anders vergelijk ik toch iedereen met minnaar en hoe het was...

Sophie, ik heb nog een plek waar ik het kwijt kan, dus het is niet erg dat ik hier een beetje op mijn woorden moet letten. En ik hoef eigenlijk ook niet echt op te letten. Ik geef er geen uitleg over, verdedig mijn uitspraken hier niet en schrijf oprecht wat ik voel of vind. Denk alleen nu iets meer na over de woorden .

Ik ben tegen hem ook best open, hij zal niet veel nieuws lezen, geloof ik.

Jouw laatste alinea herken ik heel erg in deze minnaarsrelatie. Ik heb me er vol ingestort, helemaal, heb veel gegeven en kreeg uiteindelijk een deksel op mijn neus. Maar ik ben er nog niet helemaal achter of het kwam door te hoge verwachtingen van mijn kant, of gewoon lullig lamlullen gedrag van hem. Dat hebben we dan maar open gelaten..

Het is ook niet erg, verdriet, heb er, net als jij, geen spijt van. Zou het ook precies zo weer doen. Geen twijfel over mogelijk.

Want ik heb er ook echt van genoten! Het was heerlijk en gisteravond was dat gevoel ook weer terug. Zo was het ook.

Wrs zie ik hem volgende week, eens zien wat er van komt..
@noppies: ik voel zo met je mee.

Natuurlijk is het iets. Dat het geen naam heeft wil niet zeggen dat het niets is. Jullie gevoel zit er nu eenmaal. Dat heftige dat jullie hebben kan zorgen voor knallende confrontaties, maar natuurlijk ook voor diepe gevoelens. Een naam is niet nodig, jullie weten dat het er is. En dus mag je huilen en boos zijn. Heb ik vandaag ook geleerd :-0 wees niet te streng voor jezelf.

Knuffel
quote:noppies schreef op 21 augustus 2012 @ 18:02:

[...]

Het is ook niet erg, verdriet, heb er, net als jij, geen spijt van. Zou het ook precies zo weer doen. Geen twijfel over mogelijk.

Want ik heb er ook echt van genoten! Het was heerlijk en gisteravond was dat gevoel ook weer terug. Zo was het ook.

Wrs zie ik hem volgende week, eens zien wat er van komt..

Ben heel benieuwd of en hoe je hierin verder gaat, Nop!

Ruim 3 mnd geleden heb ik m'n eerste minnaarrelatie beëindigd. Het werkte niet meer voor me, kapot was ik ervan. Eigenlijk heb ik me gelijk op een nieuwe minnaar gestort en dat heeft voor mij goed gewerkt. M'n aandacht ging natuurlijk nog wel 's naar exminnaar, maar m'n huidige minnaar was een hele welkome afleiding.

Spijt van m'n relatie met hem heb ik niet gehad. Ondertussen hebben we weer sporadisch contact, weer via wordfeud. Als ik met hem af ga spreken, weet ik dat ik mezelf weer ga verliezen, dus dat gaat niet gebeuren. En ik heb ondertussen meer dan genoeg aan m'n minnaar .

Ik dacht na een middags shoppen ff rustig bij te lezen, maar ik moest 5 pagina's teruglezen!

Silvia, leuk dat je er weer even bent!
*ego-postje*

En toch... toch ondanks mijn grote bek...

heb ik het ook weleens moeilijk met mijn minnaar....op avonden zoals nu, alleen thuis, nr.1 is sporten en ik heb geen vriendin op de koffie.

Als hij bijvoorbeeld nergens op reageert of niet uit zichzelf iets stuurt of ik taal noch teken van hem zie/hoor/voel.

Dan lijkt het voor mij alsof hij me als een welkome afwisseling ziet als het hem uitkomt.

En tegelijkertijd besef ik, dat ik hem mis op momenten dat ik me alleen voel dus zie ik hem als welkome afwisseling als het mij uitkomt.

En dan besef ik dat loslaten OOK een proces is wat langer duurt dan een week.

Al besef ik tegelijkertijd dat ik op de goede weg zit, dat het loslaten wel al begonnen is.

Rare wijven mn d'r gevoelens hè
@noppies: een vriendschap ook niet echt, want officieel weten alleen wij tweeën het.

Deze zin is erg herkenbaar. Niemand weet hoe belangrijk deze persoon voor je is (geweest). Je kunt met niemand lekker babbelen over: goh, mijn vriend "dieendie" zegt altijd "blabla".

Herkenning alom.
quote:dame30 schreef op 21 augustus 2012 @ 19:49:

*ego-postje*

En toch... toch ondanks mijn grote bek...

heb ik het ook weleens moeilijk met mijn minnaar....op avonden zoals nu, alleen thuis, nr.1 is sporten en ik heb geen vriendin op de koffie.

Als hij bijvoorbeeld nergens op reageert of niet uit zichzelf iets stuurt of ik taal noch teken van hem zie/hoor/voel.

Dan lijkt het voor mij alsof hij me als een welkome afwisseling ziet als het hem uitkomt.

En tegelijkertijd besef ik, dat ik hem mis op momenten dat ik me alleen voel dus zie ik hem als welkome afwisseling als het mij uitkomt.

En dan besef ik dat loslaten OOK een proces is wat langer duurt dan een week.

Al besef ik tegelijkertijd dat ik op de goede weg zit, dat het loslaten wel al begonnen is.

Rare wijven mn d'r gevoelens hè

Maar gelukkig is er Viva Forum! Gooi je ego-post er lekker op, dan ben je het kwijt!

En gevoelens...ik ben blij dat ik ze heb (zou soms wel wat minder mogen, maar ja...that's life).
quote:meis34 schreef op 21 augustus 2012 @ 20:04:

[...]

Maar gelukkig is er Viva Forum! Gooi je ego-post er lekker op, dan ben je het kwijt!

En gevoelens...ik ben blij dat ik ze heb (zou soms wel wat minder mogen, maar ja...that's life).

Inderdaad Thank God for viva

Is het bij jullie ook zo dat die emo's zo sterk wisselen of zit ik gewoon in de loslaat-fase??

Nu, enkele minuten later, vind ik mezelf weer een dom wijf om zo emotioneel te reageren op een kerel, die me alleen ziet als iemand om seks mee te hebben.

Tegelijkertijd bedenk ik me dat dat natuurlijk niet helemaal waar is, anders blijft hij niet zo lang bij me hangen (en had hij zn slag eerder geslagen)

En waarschijnlijk denk ik over een uurtje helemaal niet meer aan hem tot morgen een uurtje of 10. Dan knalt hij ineens in mn gedachte en maakt het me geen bal meer uit hoe hij over me denkt, om vervolgens een uur later laaiend te zijn dat hij me geen mail stuurt, om er vervolgens niet meer aan te denken tot ik ineens een mail in mn inbox heb zitten en geen zin heb om er op te reageren.

ZUCHT!

Mijn emoties vlogen ook alle kanten op. Van verdrietig naar boos en onverschillig en weer keihard naar verdrietig. En ik voelde me vooral dom. Dom dat ik het zelf had beëindigd. Maar als ik het niet had gedaan, was ik er aan onderdoor gegaan. Hij wilde een sv, ik een minnaar.

Maar geloof me, het wordt echt beter! Het duurt even, maar het komt wel weer goed.

quote:meis34 schreef op 21 augustus 2012 @ 20:32:

Mijn emoties vlogen ook alle kanten op. Van verdrietig naar boos en onverschillig en weer keihard naar verdrietig. En ik voelde me vooral dom. Dom dat ik het zelf had beëindigd. Maar als ik het niet had gedaan, was ik er aan onderdoor gegaan. Hij wilde een sv, ik een minnaar.

Maar geloof me, het wordt echt beter! Het duurt even, maar het komt wel weer goed.

Dat weet ik wel

Het stomme is dat ik niet eens een minnaar heb... Ik ken een man nu 3 jaar, heb hem 5 keer gezien, we hebben op de 3e date voor het eerst gekust en op date 5 seks gehad.

We spreken elkaar regelmatig op mail/WA, over koetjes en kalfjes, niet over seks.

Dat is geen minnaar, dat is per ongeluk seks hebben met iemand

Ach.. ik ben mn zielige bui alweer kwijt en zie wel of en hoe het verder gaat met hem. Ik ben er namelijk zelf niet eens uit of ik hem als minnaar wil. Als vriend, prima.. maar we vinden elkaar niet zo geil eigenlijk Het zal mn egootje wel zijn, die een deukje heeft opgelopen.
Nou nou, ben ik een dagje op (afscheids)-date en staan er hier ineens 5 pagina's bij. Het was hier blijkbaar erg druk.

Terug thuis van date. Was héél gezellig.

Eerst de buiten-activiteit. Leuk praten op een terras. Behoorlijk diep. Daarna binnen-activiteit Ook heel leuk,.....eigenlijk veel te leuk. We hadden allebei zoiets van , goh dit is iets te verslavend.

(verslavingen zijn nooit goed )

Het is in elk geval wel de bedoeling dat we wat meer afstand nemen. Maar hij liet toch weer die deur op een kier....dat hij aangaf dat we dat vermoedelijk niet zouden volhouden. In elk geval beseffen we wel dat we het contact iets minder intens moeten aanhouden dan de voorbije maand.

Zelf weet ik nog niet hoe ik met dat mogelijk toekomstig contact zou omgaan.

Intellectueel heel oke, sex meer dan oke....maar door de context en de omstandigheden vrees ik toch dat ik er voor mijn eigenwaarde er een negatief gevoel zou overkrijgen. Bijv als enkel hij zin heeft ik zou moeten springen. En daar heb ik dus toch geen zin in.

In het praatgedeelte kwam al eens de uitspraak van "friends with benefits', had ik al lachend wel zelf opgeworpen. Maar ik heb hem ook gezegd dat dat enkel kan als dat op een wederzijds respectvolle manier is. Nu was het meer SV (vooral voor hem) ik wil meer een gelijkgestemde monogame minnaar.

Ben benieuwd of er nog een volgende hoofdstuk komt. Time wil tell
Ladies, wat heftig allemaal hè, al die emoties?

Ik denk dat het inderdaad vooral belangrijk is lief te zijn voor onszelf.. Je mag soms best verdriet hebben en daar aan toegeven.

Noppies; voor de buitenwereld mocht het er misschien niet zijn, voor jou/jullie was het er wel. En dat we er zo ontzettend van hebben genoten, met gevoel/passie, betekent nu eenmaal dat je je aan iemand hecht en dat loslaten pijn doet..

Volg je gevoel in wat je wilt met jullie contact. Geef het maar even de tijd..

Fijn dat je er nog met iemand over kunt praten.

Liesbeth; heerlijk, die date.

Wel heftig als het een soort van afscheidsdate was. Hopelijk vinden jullie een modus waar jullie allebei tevreden mee zijn.

Goed dat je in elk geval wel je eigen grenzen bewaakt.

Dame: heel herkenbaar van die wisselende emoties... De ene keer gaat het best goed.. Maar het volgende moment kun je je weer zo enorm rot voelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven