Minnaartopic deel 18

vrijdag 10 augustus 2012 om 11:54
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

dinsdag 21 augustus 2012 om 14:37
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:27:
[...]
Kan mij niet makkelijk genoeg hoor.
Maar wil wel een diepe en emotionele band met je voelen natuurlijk.
Ehm... in verband met drukke agenda en zo, zullen we herfstig erbij vragen?
Tsss... alsof we allemaal sletten zijn hier, op het minnaartopic...
Oh ja, wel. Vergeet ik steeds.
[...]
Kan mij niet makkelijk genoeg hoor.
Maar wil wel een diepe en emotionele band met je voelen natuurlijk.
Ehm... in verband met drukke agenda en zo, zullen we herfstig erbij vragen?
Tsss... alsof we allemaal sletten zijn hier, op het minnaartopic...
Oh ja, wel. Vergeet ik steeds.

dinsdag 21 augustus 2012 om 14:37
IK zeg: wees gewoon jezelf, er zitten zoveel verschillende karakters tussen al die 100000000 online-daters, dat er altijd wel een klik met iemand is.
Ik "väl" ook altijd voor dezelfde types en krijg daar dan contact mee Naar tevredenheid van beide partijen.
Maar het is jou vast wel toevertrouwd er een womenizer van te maken
Ik "väl" ook altijd voor dezelfde types en krijg daar dan contact mee Naar tevredenheid van beide partijen.
dinsdag 21 augustus 2012 om 14:40
quote:dame30 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:37:
Het is womanizer.
(ik date alleen heule slimme mevrouwen he!)
En ik ga er geen womanizer van maken, ik kan van een slak ook geen renpaard maken.
Daar gaat het ook niet om.
Het gaat er om op een leuke en spontane manier contact te leggen, dan komt de rest vanzelf.
Het is womanizer.
(ik date alleen heule slimme mevrouwen he!)
En ik ga er geen womanizer van maken, ik kan van een slak ook geen renpaard maken.
Daar gaat het ook niet om.
Het gaat er om op een leuke en spontane manier contact te leggen, dan komt de rest vanzelf.

dinsdag 21 augustus 2012 om 14:44

dinsdag 21 augustus 2012 om 14:47
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:44:
@ Dame30, zo streng ben ik niet hoor
(al doet je ava mij denken aan fruits de mer die al 2 weken in de koelkast staan, wat moet ik daar in zien eigenlijk?)
@Noppies, een mannenmandje? eh.. nee?
Trouwens, ik kan jullie zelf wel aan hoor, geen hulpmeneren nodig.
Zonder hulpmeneren haak ik af. Sorry.
*scheert alles maar weer kaal*
@ Dame30, zo streng ben ik niet hoor
(al doet je ava mij denken aan fruits de mer die al 2 weken in de koelkast staan, wat moet ik daar in zien eigenlijk?)
@Noppies, een mannenmandje? eh.. nee?
Trouwens, ik kan jullie zelf wel aan hoor, geen hulpmeneren nodig.
Zonder hulpmeneren haak ik af. Sorry.
*scheert alles maar weer kaal*

dinsdag 21 augustus 2012 om 14:52
quote:dame30 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
Ja toch? Wij neuken met alles wat los en vast zit, doen niet anders dan getrouwde mannen losweken van hun vrouw (en de arme schat zou dat uit zichzelf nooit doen natuurlijk), bespringen alles wat ademt er enigzins potent uit ziet, hebben géén eisen en zijn altijd in voor een neuk. En reageren op élke hengelmail die we via het forum binnenkrijgen. Want wij hebben geen moraal.
Toch?
Of ben ik dat alleen?
[...]
Ja toch? Wij neuken met alles wat los en vast zit, doen niet anders dan getrouwde mannen losweken van hun vrouw (en de arme schat zou dat uit zichzelf nooit doen natuurlijk), bespringen alles wat ademt er enigzins potent uit ziet, hebben géén eisen en zijn altijd in voor een neuk. En reageren op élke hengelmail die we via het forum binnenkrijgen. Want wij hebben geen moraal.
Toch?
Of ben ik dat alleen?

dinsdag 21 augustus 2012 om 14:54
Ik maak me ook wat zorgen over gebrek aan hulpmeneren... Moeten we tussendoor sokken breien ofzo? Tot we aan de beurt zijn?
Als, dan wil ik ook meer dan genoeg mannenaandacht!
Aviv, dat is het ook. Dat wil ik. En dat heb ik met mijn minnaar van hier ook. Maar NL minnaar en ik hebben nogal een extreme aantrek-afstoot-relatie en dat kost bakken energie. Daarbij zijn zijn signalen dubbel. Wel meer dan alleen een sv voor me willen zijn, me ook helpen met allerlei andere dagelijkse dingen, maar zelf zo gesloten als een oester zijn. En dat liep nogal fout, tijdje terug.
Als, dan wil ik ook meer dan genoeg mannenaandacht!
Aviv, dat is het ook. Dat wil ik. En dat heb ik met mijn minnaar van hier ook. Maar NL minnaar en ik hebben nogal een extreme aantrek-afstoot-relatie en dat kost bakken energie. Daarbij zijn zijn signalen dubbel. Wel meer dan alleen een sv voor me willen zijn, me ook helpen met allerlei andere dagelijkse dingen, maar zelf zo gesloten als een oester zijn. En dat liep nogal fout, tijdje terug.
dinsdag 21 augustus 2012 om 14:56
@ Noppies: precies.....het doet inderdaad al teveel pijn.. Dat rakelt het dan alleen nog maar meer op....
Wel lastig overigens dat je dan niet meer echt 'open' je verhaal kwijt kunt, op het moment dat je er aan toe bent om het te delen.
Ik heb één vriendin met wie ik het kan delen, ik zie haar helaas alleen niet zo vaak. Bij de vriendin met wie ik het het liefst zou willen delen, kan ik mijn verhaal helaas niet kwijt. Ze weet ervan, maar veroordeelt het vanaf het begin ENORM. Staat wel een beetje tussen ons in. Ik ben single inderdaad, maar ze veroordeelt hem en mij en kan nergens normaal op reageren omtrent hem of ons contact..
Maar goed, ben al blij dat ik het wel met iemand kan delen en dat ik soms gewoon verdrietig kan zijn... In tegenstelling tot sommige mensen hier..
Baal alleen dat ik zo slecht ben in 'emotioneel gezien' enige afstand houden.. Ik kan me alleen maar vol passie ergens in storten. Dan heb je heerlijke pieken, maar aan het einde dus ook pijn....het idee dat iemand nog maanden de hele dag in je hoofd zit... Pffff.... Maar ja....ik kan dat niet op een andere manier.
Heb geen spijt, want het was heerlijk en heb me geweldig gevoeld.
Maar voorlopig even rust op mannengebied....cursussen, slapen, lezen, werk... Saai......maar nodig.
Anders vergelijk ik toch iedereen met minnaar en hoe het was...
Wel lastig overigens dat je dan niet meer echt 'open' je verhaal kwijt kunt, op het moment dat je er aan toe bent om het te delen.
Ik heb één vriendin met wie ik het kan delen, ik zie haar helaas alleen niet zo vaak. Bij de vriendin met wie ik het het liefst zou willen delen, kan ik mijn verhaal helaas niet kwijt. Ze weet ervan, maar veroordeelt het vanaf het begin ENORM. Staat wel een beetje tussen ons in. Ik ben single inderdaad, maar ze veroordeelt hem en mij en kan nergens normaal op reageren omtrent hem of ons contact..
Maar goed, ben al blij dat ik het wel met iemand kan delen en dat ik soms gewoon verdrietig kan zijn... In tegenstelling tot sommige mensen hier..
Baal alleen dat ik zo slecht ben in 'emotioneel gezien' enige afstand houden.. Ik kan me alleen maar vol passie ergens in storten. Dan heb je heerlijke pieken, maar aan het einde dus ook pijn....het idee dat iemand nog maanden de hele dag in je hoofd zit... Pffff.... Maar ja....ik kan dat niet op een andere manier.
Heb geen spijt, want het was heerlijk en heb me geweldig gevoeld.
Maar voorlopig even rust op mannengebied....cursussen, slapen, lezen, werk... Saai......maar nodig.
Anders vergelijk ik toch iedereen met minnaar en hoe het was...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:02
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:51:
Vrouwen... begrijp er na bijna 37 jaar en eh.. 5 bedpartners, nog steeds niets van.
In deze week.....?
Enne....over jouw vorige posting; daarvoor zitten de meeste mannen inderdaad wel op zo'n site met wijvengeleuter, neem ik aan....
Maar dan moet je het wel goed aanpakken en niet zoals Daan? Misschien kan 'ie bij jou in de leer? Want op de een of andere manier val jij (ondanks of dankzij je arrogantie
) wel in de smaak bij veel Viva-dames (ach.....ik lees weleens wat
)...
Vrouwen... begrijp er na bijna 37 jaar en eh.. 5 bedpartners, nog steeds niets van.
In deze week.....?
Enne....over jouw vorige posting; daarvoor zitten de meeste mannen inderdaad wel op zo'n site met wijvengeleuter, neem ik aan....
Maar dan moet je het wel goed aanpakken en niet zoals Daan? Misschien kan 'ie bij jou in de leer? Want op de een of andere manier val jij (ondanks of dankzij je arrogantie

dinsdag 21 augustus 2012 om 15:08
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 15:03:
Ik ben ondanks mijn arrogantie dan ook echt een godsgeschenk voor het pumpsdragende deel van de bevolking.
Ik denk dat dat het is.
PS deze week, als we tellen vanaf zondag: 0
Verdorie zeg...
En als je telt vanaf uhm.....een week of drie terug? Meer dan vijf, wedden?
Ik ben ondanks mijn arrogantie dan ook echt een godsgeschenk voor het pumpsdragende deel van de bevolking.
Ik denk dat dat het is.
PS deze week, als we tellen vanaf zondag: 0
Verdorie zeg...
En als je telt vanaf uhm.....een week of drie terug? Meer dan vijf, wedden?