Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:satestokje40 schreef op 21 augustus 2013 @ 23:40:

nee Jeff, er is nooit sprake geweest, om elkaar op te eisen en te kiezen voor elkaar. Dat is vanaf het begin aan duidelijk geweest.

Maar we waren wel verliefd geworden, zijn rose bril is nu meer afgevallen, de gevoelens zijn er nog wel, maar hij kan het nu nuchterder te bekijken, de vraag kwam steeds meer naar boven, waar gaat dit heen, dit kan niet blijven duren, schuldgevoelens begonnen op te spelen. Heldere verstand begint weer te werken en hij heeft meer dan gelijk natuurlijk, heb daar ook respect voor.

Alleen dat het nu zo koud op me dak valt en dat het me zoveel moeite kost om hem los te laten, wat een fucking klote gevoel.

Maar ja dat is achteraf en nu denk ik, had ik me er maar niet zo door mee laten slepen. Ik die altijd zo nuchter was en het dacht wel onder controle te houden wat betreft gevoel. Het is niet eens de seks die ik mis, ik ben me maatje nu kwijt.

hoi satestokje. Ook mijn minnaar heeft ineens de relatie gestopt. Zijn vrouw wist van onze relatie ( hadden open huwelijk , ook zij had minnaar maar is gestopt) maar hij wil zonder minnares verder ineens. Ik ben nu ook mijn maatje kwijt . we konden altijd goed praten en hadden goed contact. Woensdag ga ik hem voor laatst zien. Ik wil een normaal afscheid.Het doet echt zeer. Overal zie ik zijn auto rijden hoor ik liefdesliedjes en denk ik dat gaan we niet meer doen en daar zijn we geweest.

Ik wens je sterkte

Ik hoop dat de pijn slijt. na woensdag niks meer. pffffffffffffff
quote:Rooss4 schreef op 25 augustus 2013 @ 12:27:

Ik hou `m nog even Oranje maar ik kan `m wel delen hoor. Dat moet ik sowieso.Geniet er maar flink van Roos. Voorlopig staat mij hoofd en lijf nog niet naar meer dan een koffiedate met potentiele minnaars, als ik dat uberhaupt nog wil. Na twee koffiedates met hele leuke mannen en geen enkele kriebel of vonk, laat ik de boel maar even waaien, het stevent weer hard af op het uitwisselen van recepten...Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een nieuwe vent erbij. Misschien heb ik voldoende aan de 1-2 x per jaar dat ik mogelijk nr 1,5 kan daten.
quote:Rooss4 schreef op 24 augustus 2013 @ 23:05:

Inez en Oranje, jullie staan op de lijst. Geweldige massage, heerlijk eind, enorme ontlading. Tranen met tuiten.

Aanradertje!*stopt vingers in haar oren* Ik wil het NIET weten!!! (wat is zijn telefoonnummer?)
quote:Mopsie41 schreef op 23 augustus 2013 @ 20:02:

@ Sense:

Heb ik het dan zo fout gezien? Was het helemaal niet om mij te doen, maar was ik niet meer dan een 'afleiding'? Want zo voelt het nu voor mij..Ik vrees dat hij mij als 'boek' gebruikte wat een ander mens oppakt om zijn gedachten te verzetten.. Het gevoel bekruipt mij dat het hem niet om mij ging, maar om de vlucht uit zijn eigen leven.. "Zolang ik me met het leven van een ander bezig kan houden, hoef ik me niet op mijn eigen leven te storten" ... Dat gevoel krijg ik erbij..

Allereerst: oprecht rot voor je dat je je zo voelt.

Je omschrijft het nogal "zwart" zoals hierboven. Naar mijn mening zit er ook een kern van waarheid in, maar: het hoeft niet allemaal zo negatief te zijn. Ik durf zomaar aan te nemen dat deze man echt wel heel veel voor je voelt (op wat voor manier dan ook).

Aan de andere kant heeft hij ook een ander leven, dat met zijn (ex)vrouw. Hij staat nu op de rokende puinhopen zich af te vragen: hoe nu verder?

Jullie hebben elkaar gebruikt in positieve zin. Beide hebben veel gehaald uit de energie van jullie samenzijn. Maar daarnaast was/is er ook een nr.1. En hij leefde in een leugen. Jouw nr.1 weet hoe het zit, zijn vrouw niet. Onderschat niet hoe dat op de lange duur iemands psyche kan ondermijnen. Hij is volgens mij geen prototype vreemdganger (overal schatjes), dus misschien is hij uitgeput door het voortdurende loyaliteitsconflict in zijn hoofd t.a.v. zijn nr.1. en t.a.v. jou.

Hij zit er doorheen, dat is duidelijk. Dat hij jou afhoudt kan echt wel een tijdelijk iets zijn. Jij had voorheen een duidelijke plek, zijn nr.2 waar hij niet alleen het bed maar ook vriendschap mee deelde.

Door zijn besluit om bij zijn vrouw weg te gaan, is jouw positie voor hem nu ook onduidelijk. "Wil ik Sense als nr 1? Of wil ik vriendschap zonder seks? Of gaan we hier later toch maar door? Maar hoe moet het dan als er ooit een nieuwe vrouw zich aandient? En kan ik leven als Sense's nr.2 terwijl ik zelf geen nr 1 meer heb?" Zomaar wat vragen waar hij misschien mee worstelt.

En de situatie waarin hij zich bevindt is slopend. Jarenlang heeft hij een leven gehad waarin alles duidelijk was. Nu is alles een chaos. Voor hem dan. En niet iedereen gaat daar goed mee om.

En wie trappen we dan het hardst van ons weg? Juist, degene die we het meest liefhebben.

Misschien slaat mijn verhaal als een tang op een varken. Maar ik geloof nooit dat hij jou gebruikt heeft in de slechte zin des woords. Kan gewoon niet.

Het intens contact zoeken kan een vlucht zijn geweest. Maar is het ergens voor jou ook niet een soort van vlucht uit een relatie waarin je een aantal dingen tekort komt??

En een vlucht hoeft ook niet per se negatief te zijn. Kijk wat het je in het verleden hebt opgeleverd,al die positieve dingen.

Een vlucht is volgens mij ook niet het goede woord. Een vlucht ergens in nemen, doe je ondoordacht. Ondoordacht is het nooit geweest volgens mij. En een vlucht hou je ook geen 4 jaar vol.

En bedenk: niks is voor eeuwig. sommige mensen lopen een heel eind mee op je levenspad, om daarna een andere weg in te slaan. Anderen lopen met je mee tot het einde. Je kunt het niet afdwingen.

Maar laat het gevoel wat je nu hebt, niet al het moois wat jullie samen hadden besmeuren.

Enorm eens met deze post. De man is gewoon impelstimpel verliefd op je geweest. Dan zuig je graag alles op van the object of your affection. Dit in combinatie met de post van Mopsie verklaart volgens mij heel veel van zijn gedrag. Nu ben je een tijdje verder, verliefheid gaat over in houden van. Sores in zijn leven is groter geworden, dus er is ook minder plek voor jou nu misschien. Ik denk dat Mopsie best wel raak schiet met haar analyse.
Thanks Mops, ik lees alles wel en vind het zeker niet als een tang op een varken slaan..

Ik laat het voor nu berusten (althans dat tracht ik) en ga door met mijn leven.. Ik heb genoeg om me in te begraven, en besef dat ik van die zijlijn weg moet stappen..

Ik besef me dat ik hem niet kan steunen bij zijn sores, en dat zijn sores door hemzelf opgelost moet worden..
mijn antwoord op een vraag elders op dit forum .

Of ik mijn (ex)minnaar nog spreek: tja... we hebben minimaal (app) kontakt. Waar 'vroeger' elke vrije minuut werd geappt.... is het nu doodse stilte. Met een beetje geluk spreek ik 'm 's ochtends heel even voor het werk over ditjes en datjes, en zegt dan dat ie even dit of even dat moet doen. En dan is het stil, heel stil.

Tja.... ik kan daar niet zo veel mee. Ik word er opstandig en dwars van .

Zodoende loeder ik wat online enzo ;)

(en dat weet hij)

Dus ik denk en weet dat het een aflopende zaak is. Alleen.... dat helemaal kappen, helemaal niks meer van elkaar horen. Is lastig. Maar als het zo gaat zoals nu, dan stopt het gewoon een keer.
Thanks Oyeah

Doodbloeden is in mijn optiek eigenlijk het meest makkelijke minnaar-eind. Van weinig naar minder naar sporadisch. Tot je op een dag denkt "doei".
ja ik denk het ook Rooss.

Ik denk al regelmatig. Ja doei, bekijk het maar hahaha.

Het is en blijft een heerlijke eerlijke man, maar tja... als je er aan begint weet je dat er ooit een einde aan gaat komen.

En graag of helemaal niet. Maar ik hou van aandacht . En die krijg ik nu niet (genoeg).

Wat ik nu heb bedacht: geen minnaars meer voor mij maar gewoon sv-tjes. Geen verliefde gevoelens, gewoon sex. En dan graag een bepaalde richting op. (en veel aandacht )
Heel goed!

De cursus "hartbewaking" en "hoe stort ik beton en wikkel ik prikkeldraad" begint in september weer. Er is nog plek.

Ik zeg weg met de minnaars en kom maar door met de pikkenoppootjes. Zullen we een nieuw topic openen?
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2013 @ 23:44:

Heel goed!

De cursus "hartbewaking" en "hoe stort ik beton en wikkel ik prikkeldraad" begint in september weer. Er is nog plek.

Ik zeg weg met de minnaars en kom maar door met de pikkenoppootjes. Zullen we een nieuw topic openen? No we're talking dicksonsticks of vivadicks?
Nah! Dat laatste in elk geval niet! Of er moet al een invaasie van stunning schrijvers komen waar we niet omheen kunnen! Ik vind het tot nu toe maar magertjes
Hallo,

Al een tijd lees ik al jullie verhalen. Ik heb recentelijk mijn eerste koffiedate gehad met mijn potentiele minnaar.

Het klikte tussen heel goed via chatten online. We hebben het heel vaak gehad om niet verliefd te worden op elkaar.

Ik vind hem leuk. Hij heeft een lekkere lichaam en voel aangetrokken tot hem en hij tot mij.

Toen hebben wij elkaar ontmoet en de vonk spat ervan af. Dat heb ik niet meer zo met mijn man. En dat mis ik.

Mijn koffiedate kon niet van mij afblijven. En o, wat kan hij lekker zoenen.

Na afloop heeft hij bekent dat hij verliefd op mij aan het worden is en dat hij even het contact wilt stop zetten.

Ik was zo boos dat ik hem meteen van mijn Skype heb verwijderd. Na al die gesprekken die wij hebben gehad omtrent niet verliefd worden op elkaar en hij wordt verliefd na 2 maanden.

Ik weet dat ik iemand anders moet zoeken vanwege de verliefdheid. Alleen hij is mij eerste.

Dit zo'n beetje mijn verhaal.
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2013 @ 23:51:

Nah! Dat laatste in elk geval niet! Of er moet al een invaasie van stunning schrijvers komen waar we niet omheen kunnen! Ik vind het tot nu toe maar magertjes Ja, de handschoen wordt tot op heden nauwelijks opgepakt....
Isa welkom hier. Waarom zo boos? Verliefd worden heb je niet altijd in de hand... Hij was er iig eerlijk over! Wel verstandig om het dan af te kappen.

En waarom ga je zoeken naar een andere minnaar?
Oh oh Oranje, nu ga je overspoeld worden met berichtjes hier...
quote:dymo9 schreef op 28 augustus 2013 @ 08:50:

Oh oh Oranje, nu ga je overspoeld worden met berichtjes hier...Dan ga ik ervan uit dat ze nu broeden op een originele tekst...
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2013 @ 23:44:

Heel goed!

Ik zeg weg met de minnaars en kom maar door met de pikkenoppootjes. Zullen we een nieuw topic openen?

Ik zal er toch wel van geleerd hebben of niet? Denk je dat ik de cursus nodig heb? Zo ja dan schrijf ik me in .

(en als je dan toch een topic opent voor pikkenoppootjes, dan graag dominante pikkenoppootjes ;))
hoi ladies en gents: ben jullie even kwijt geweest en even geen behoefte gehad hier, maar inmiddels weer 'wakker geworden' en toch weer nieuwsgierig naar de ontwikkelingen hier

Minnaar is nog in beeld; lekker rustig aan en wanneer het ons beiden uitkomt, maar geen haast, geen druk en totaal geen verwachtingen. Heerlijk! En het toeval (bestaat dat?) wil dat er zich 2 weken geleden gewoon een nieuwe minnaar heeft aangediend, zo goed als op een presenteerblaadje. Wederom een man die getrouwd is en in de koters zit, waar ik wel wat moeite mee heb in aanvang, maar waarbij uiteindelijk de verantwoordelijkheid toch bij hem ligt (jaja, ik weet het klinkt kort door de bocht, maar al doende leert en ervaart men) vind ik. Een x gezien met gezamenlijke vrienden op een open lucht feestje, sindsdien wat app contact. Hij gaat snel, ik heb nog niet zo'n haast (sv's genoeg dus blijkbaar), en we zien wel waar het eindigt. HEbben jullie dat ook, dat wanneer er te gretig gereageerd wordt je eigenlijk wat beledigd bent ofzo? Alsof ik dan het idee krijg dat ik te makkelijk ben, of dat het goedkoop wordt... [wat eigenlijk ook zo is... ach)...
Hallo Dymo9,

Ik was boos op hem geworden, omdat hij de hele tijd van mij zeker wilde weten dat ik niet verliefd op hem zou worden. Daar vroeg hij naar iedere keer.

Ik weet dat hij het goed wilt maken hij heeft een nogal gewaagde foto op zijn Skype gezet. Ik heb hem een berichtje gestuurd dat wij moeten praten. Even wachten wanneer hij gaat reageren.

Ik geef wel om hem en ik mis hem ook wel. Via de cam hebben we al veel intieme dingen gedaan.
Ha die Bkstr! Fijn dat in minnaargebied alles nice and steady verloopt! Ik herken je laatste stukje wel een beetje, wat een loeders zijn we toch. Als hij "te" gretig is denk ik al gauw "jij mag even wachten, jij bent nog niet aan de aandachtsbeurt". Erg hè, het blijft toch een afschuwelijk kat en muis spel.

Gisteravond miste ik een telefoontje van een heerlijke af en toe man, daar baal ik dan wel weer heel erg van, ik had zoooo graag even zijn fijne stem gehoord!
Isa, hij moet goed maken dat hij verliefd op je geworden is? Ik vind jouw gedachtengang heel vreemd en heel krom.

Alsof het verliezen van je hart in een afspraak te vangen is.
Hallo Rooss4,

Hij hoeft het niet goed te maken dat hij verliefd op mij is geworden.

Hij was degene die de contact even wilde stop zetten.

Ik heb hem al 2 berichtjes gestuurd om het uit te praten. Ik denk dat hij met zijn gevoelens in de knoop ligt tussen mij en zijn vaste vriendin. Hij is bang dat hij meer voor mij aan het voelen is.

Het was zo wanneer wij een lange tijd niet met elkaar konden praten, zette hij altijd gewaagde foto van zichzelf. Zodat ik altijd aan hem kon denken of wanneer hij iets wilde goed maken.

Dit is allemaal nieuw voor mij. Dit is mijn eerste minnaar.
Nou, jij schreef eerder dat hij gevoelens kreeg en het contact op een laag pitje wilde zetten.

Jij verwijderde hem toen van pure kwaaiigheid van skype.

Deed je dat omdat hij verliefd werd of omdat hij een pas op de plaats wilde maken qua contact?

Beide redenen vind ik eigenlijk te kinderachtig voor woorden.
Mijn emoties liepen hoog uit die dag. Het was ook kinderachtig. Dat realiseer ik me. Ik had hem net ontmoet en ik had mijn gevoelens nog niet verwerkt.

Daarna wilde hij erover hebben. Dus toen monde daar op uit.
Wij zijn weer terug bij af, al blijft het aantrekken en afstoten,

Hij heeft me net heel de hut door gesleurd, op een manier die ik niet van hem gewend ben, ik had grote mond gehad, ik heb het geweten, pff ff bezinken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven