Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss ik hoop maar dat ik als man me ook andersom aangesproken mag voelen: wordt er iig behoorlijk onrustig van dat er op t moment niets mogelijk is ivm lappenmand...

@Dymo9: mail? (Nee, niet nog zo'n 20er die komt flirten...)
Ha die Sparkle! Wat goed dear, minnaar nog steeds ex en openheid met 1, heel goed! En ja joh, we genieten schoftig door. Alles trekt aan de bel, minnaars, ex minnaars. Ik ga even nadenken wat ik met dat hoge pikgehalte moet. Voor nu zit ik als koningin op de troon en laat ze allemaal knielen en zweten

Almost: dat was Julus.

Julus, zit die parasiet nog steeds in je tuinhok of wat?

Innote, natuurlijk ben jij van harte welkom. Wat is dat toch met die lappenmand??

Sense, hang in there! Is er iets of iemand waar je verhaal wél kwijt kan?

Ik heb lekker met Roosmam gesaunaat vandaag. Ook goud waard!
Wat een leuk forum! Omdat ik (los van een enkele warrige post) nieuw ben hier stel ik me maar voor. Voorzover een forum over dit onderwerp dat toelaat....

Ik ben man, getrouwd en ik heb een minnares. Alweer veel te lang. Niet in een open relatie of iets dergelijks, maar gewoon een ouderwetse affaire waar niets of niemand achter mag komen.

"Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?" Nee en ja! En ja en nee! Het stadium waarin ik iedere vijf minuten op mijn telefoon keek ( en zij inderdaad alweer van zich liet horen ) is allang voorbij. Maar nu... Het wordt steeds normaler, geroutineerder, het is net of ik er een relatie bij heb... wij kibbelen zelfs in de supermarkt, wij maken ruzie en we maken het weer goed (en hoe).

Ik bedoel niet dat het daarmee minder leuk geworden is, het wordt alleen maar leuker. We worden er steeds beter in, iedereen raakt er steeds meer aan gewend 'dat zij en ik uiteraard gewoon vrienden zijn' en ondertussen nemen we het er van wanneer het maar kan. Dat kan steeds vaker.

Iemand hier ervaring met een minnares... (of minnaar) die steeds meer een blijvertje wordt...?
Niet echt Roos, maar het zijn diepe dalen.. soms wat te diep.. voor beide.. we waren echt onze 'swing' qua communicatie compleet kwijt. Op dit moment gaat het weer ietsjes beter ..

Het aan iemand kwijt kunnen lukt ook gewoon niet. Ik zou niet weten waar te beginnen.
Sterkte Sense!

Roos (en wie het ook vroeg, naam even kwijt); hij is onlangs vertrokken en het wordt nu spannend. Wel weer achter wat dingen gekomen wat voor mij handig is. Hij woonde overigens al een tijdje in huis, dat is nog erger. Ben er nog niet, maar denk dat het de goede kant op gaat! Thanx for asking!
Beter zo, Julus.

Sense, fijn dat het iets beter lijkt te gaan. Het zal nog wel een poosje op en affen kan ik me zo voorstellen.

Vuilnisman: geen blijvende minnaars hier. Het geniet mijn voorkeur om een man beslist een poos te zien als het leuk is maar het moet niet op een relatie gaan lijken.
Nee, lijkt me ook lastig, als het echt op een relatie begint te lijken. Ik zie het als een bonus, puur voor de fun. Gelukkig is dat aan beide zijden het geval.
Hier laat de minnaar plots echt niet veel meer van zich horen weinig berichten en niet meer zo geil als vroeger en van zijn kant ook geen initiatief om af te spreken (het komt de laatste tijd precies alleen nog maar van mijn kant). Ik ben echt aan de kant geschoven blijkbaar. Enfin ja effe bokken en triest zijn en tijd om door te gaan met mijn leven. Het zijn 5 super maanden geweest,zeeeeeeeeeeeeer toffe afspraakjes en tijden gehad enz maar het kon niet blijven duren en blijkbaar is die tijd voor ons al aangekomen.

Er zal nog wel is een leuke man mijn pad kruisen zeker
quote:vuilnisman schreef op 04 september 2013 @ 00:25:Het wordt steeds normaler, geroutineerder, het is net of ik er een relatie bij heb... wij kibbelen zelfs in de supermarkt, wij maken ruzie en we maken het weer goed (en hoe). Ik bedoel niet dat het daarmee minder leuk geworden is, het wordt alleen maar leuker. We worden er steeds beter in. Iemand hier ervaring met een minnares... (of minnaar) die steeds meer een blijvertje wordt...?De rust van de routine en het durven bekvechten met diegene omdat je ergens wel weet dat het goed zit. Herkenbaar, pas het tinnen jubileum met m'n (seks)vriendin gevierd en ik denk nog steeds dat dit voorbij gaat, omdat zij wel beter kan treffen mi. Tot mijn verwondering duurt het nog steeds. Ach wie weet ben ik diep van binnen wel een muts die erg gesteld is op blijvertjes.

.
quote:innote schreef op 03 september 2013 @ 20:18:

@Dymo9: mail? (Nee, niet nog zo'n 20er die komt flirten...)Oh ja, pff, kijk echt te weinig op dat e-mail adres. Vanmiddag!
Rooss4: Ha die Sparkle! Wat goed dear, minnaar nog steeds ex en openheid met 1, heel goed!

Thanks Roos. Ik doe mijn best. Valt echt niet altijd mee, maar zelfs ik leer nog En uiteindelijk voel ik me wel beter. Maar soms kan ik nog wel jaloers zijn op jouw avonturen. Kunnen kiezen uit een horde fijne mannen, pfff> nice!

@Vuilnisman:

Ik heb 5 jaar een minnaar gehad. Kibbelen deden we wel, maar dan alleen over ons en niet over huis -tuin en keukendingen. Het moet wel een beetje spannend blijven, toch?
quote:dymo9 schreef op 04 september 2013 @ 12:11:

[...]

Oh ja, pff, kijk echt te weinig op dat e-mail adres. Vanmiddag!Jaaaaja ;)
Ja! Nu wel hoor

Sorry, was vanmiddag aan het chatten met een heel aantrekkelijke man. Vroeguh zou ik denken dat hij way out of my league was, maar hij lijkt mij ook wel leuk te vinden. Spannend...
.
Bedankt voor de verschillende antwoorden. Ik denk dat ik die minnares van mij maar probeer te houden. Ik zie wel hoe het loopt, aan mij zal het niet liggen, ik geloof aan haar ook niet.
quote:boels schreef op 04 september 2013 @ 21:39:

even een vraagje tussen door, wat zouden jullie ervan vinden als een minnaar na jaren contact met je opneemt, als hij je dumpte na wat dates? en hij nu single is

Als iemand mij eerst zou inruilen en pas weer zou bellen... als er even niemand is...

Mijn reactie zou waarschijnlijk zijn: ga eens effe lekker dood joh.
echt he, waar haalt zn persoon t lef vandaan
quote:boels schreef op 04 september 2013 @ 22:48:

echt he, waar haalt zn persoon t lef vandaan

Hoezo? Niet geschoten is sowieso mis, geef `m ongelijk. Aan jou wat je ermee doet.

Wat ik ermee zou doen? Dat ligt er enorm aan. Als het ontzettend leuk was en de seks was geweldig dan kreeg hij misschien nog wel een kansje hoor. Maar eerst door het stof, dat spreekt voor zich.

Als hij me diep gekwetst had of ik vond het hele gebeuren toch maar zozo dan zou ik er niet eens een berichtje terug aan spenderen. Dikke doei zeg maar.
nouja het is 7jr geleden....... en hij had toen een vrouw is gescheiden en komt nu weer aan kakke vind dat een beetje raar
Dat kakke is zeker raar ja.

Waarom haal je nou je post weg? Gaat dat schering en inslag worden op dit topic?

Ik mag hopen dat een ieder zijn of haar gezonde verstand gebruikt voor men hier post. Ik word hier een beetje moe van!
quote:Rooss4 schreef op 04 september 2013 @ 23:19:

Dat kakke is zeker raar ja.

Waarom haal je nou je post weg? Gaat dat schering en inslag worden op dit topic?

Ik mag hopen dat een ieder zijn of haar gezonde verstand gebruikt voor men hier post. Ik word hier een beetje moe van!ik mag toch iets weg halen als ik dat wil, doe niet zo overdreven zeg, niks voor niks een bewerk knop hoor.
aan komen kakke is een uitdrukking daar word ik dus moe van, van die mensen die overal een probleem van maken of woorden te letterlijk nemen.
Ja hoor dat mag jij.

Maar verwacht dan aub niet meer dan je nog geholpen wordt of antwoord krijgt op je vragen. Daar ga ik mijn energie dan niet meer aan verspillen.

Ja?
quote:vuilnisman schreef op 04 september 2013 @ 00:25:

Iemand hier ervaring met een minnares... (of minnaar) die steeds meer een blijvertje wordt...?

Ook van mij maar weer eens een update i.p.v. alleen de meelees-stand.

Mijn minaar is zeker een blijvertje, zijn waanzinnig verliefd geworden. Zelfs zo veel dat ik mijn nr 1 voor hem verlaten ga

In het verluste stadium blijven hangen, bleek voor ons niet weggelegd, gevoelens zijn te heftig daarvoor en gelukkig wederzijds.
Hi puzzled, dat zijn heftige beslissingen. Is je nr 2 single, of gaat hij ook iemand verlaten?

Ik wens je hoe dan ook veel sterkte, makkelijk zal dit zeker niet worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven