Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4

waaaaaauwww, wat een omschrijving van de keiharde waarheid.

precies hetzelfde zo.

Minnaar geeft aan nog contact te willen, maar heeft een probleem met zijn vrouw. Ik hou mij afzijdig maar sta nog zeker open voor hem. Ik ga kijken wat er nu gebeurt. Als hij niet reageert op mij, dan stop ik er direct mee.
Oranje, zeg hee! Tantra is gewoon massage en geen seks hoor! Dus dan mag het. *duwt oranje weer terug in de rij en gaat weer voor haar staan*

Mmmm trio! Mag ik ook meedoen?

Het stomme is dat ik nog wel een paar mannen op de plank heb liggen die bij alleen het woord trio aan rukken. Maar ja....

En ik kan héél goed delen, maar alleen met vrouwen die ik niet ken

Bergkristal, ah, dat klinkt gewoon té goed. Dat bijna van je stoel afglijden van de voorpret. Ik krijg alleen maar leuke vakantiekiekjes van woestijnen. Ja tsssk zeg, zo'n gortdroge woestijn heb ik hier ook, hoef ik niet helemaal voor naar Afrika

Inno, dat is stom! Maar wel beter voor haar he? Die verdomde psychologen ook altijd, spoilen all the fun!
quote:Rooss4 schreef op 25 september 2013 @ 12:37:

Hai Vitamientje, welkom. Jeetje, waarom is dat zo. Best een lastige vraag. Als ik naar mijn eigen leven kijk dan ben ik een hele tijd gewoon heel druk geweest met andere dingen, vreemdgaan of seks met anderen kwam niet eens in me op. School, hard werken, moeder worden, reilen en zeilen. En als de rook van de babytijd om je hoofd is verdwenen ga je eens om je heen kijken en wat ik zag was eeh een soort van slons. Te dik, te saai, te niks. En als er dan iemand komt die dwars daar doorheen een zwaar aantrekkelijke seksvamp ziet dan ben je daar best gevoelig voor. En dan "komt het ineens op je pad" en "heb je er niet bewust voor gekozen". Nee dat niet maar man o man wat stond ik ervoor open en o wat deed het me goed.

In eerste instantie hoeft het absoluut niet te betekenen dat het thuis slecht gaat. Je kan wel de mate van sleur en het ontbreken van spanning onder de loep nemen maar een stukje thuis steady en sudder en een bepaalde mate van sleur is ook wel relaxed. Als je minnaar (dat is dan bij jou nog niet aan de orde dus) een steeds grotere plek gaat innemen, als je eigenlijk van smorgens tot savonds met je mobiel in de hand zit om te tjekken of het slachtoffer van jouw hormoonverslaving on line is geweest, als je hart de deur uit fladdert en je nog maar met een half been in je gezin staat wordt het wel tijd om goed op je kop te krabben.

En hoe voelen we ons erbij?

Van joepiedepoepie natuurlijk! Want je voelt je weer een bakvis van 14 en je weet dat je leeft. Je wordt gezien, bemind, beladen met aandacht en er komt een ranzige kant in je boven die zijn weerga niet kent. Iets dat een poos sliep wordt wakker en daar knapt een mens van op! Eén en al jodelahitie.

Tot hij de berichtenstroom laat teruglopen naar één lullig appje per twee dagen en die is dan nog niet eens geil.

Tot hij een halve week onder een flatgebouw schijnt te zitten omdat jij hebt gezegd dat je dat non-contact niet zo goed trekt.

Tot jouw hart begint te trekken en hij je steeds een beetje verder af lijkt te duwen.

Oké, ik overdrijf maar voor de beeldvorming is dat ook wel eens leuk.

Eindconclusie wederom.

Bezint.... eer ge begint.Nou, zoiets dus. Iets minder dramatisch hier en iets meer balans, maar hier komt het wel op neer. Jeetje Rooss, wat zei je dat goed.
quote:kameko schreef op 25 september 2013 @ 14:02:

Maar dat het goed voor haar is wil toch niet zeggen dat jij hier geen verdrietig verhaal neer mag zetten? Het forum is niet alleen voor de goede tijden hoor!

Sterkte!Eens! Vind het hier ook heel erg ontopic. Dus kom maar op met het zuchten en sippen. Hoort er ook bij hoor!
quote:SweetInez schreef op 25 september 2013 @ 15:47:

Oranje, zeg hee! Tantra is gewoon massage en geen seks hoor! Dus dan mag het. *duwt oranje weer terug in de rij en gaat weer voor haar staan*

Mmmm trio! Mag ik ook meedoen?

Het stomme is dat ik nog wel een paar mannen op de plank heb liggen die bij alleen het woord trio aan rukken. Maar ja....

En ik kan héél goed delen, maar alleen met vrouwen die ik niet ken

Bergkristal, ah, dat klinkt gewoon té goed. Dat bijna van je stoel afglijden van de voorpret. Ik krijg alleen maar leuke vakantiekiekjes van woestijnen. Ja tsssk zeg, zo'n gortdroge woestijn heb ik hier ook, hoef ik niet helemaal voor naar Afrika

Inno, dat is stom! Maar wel beter voor haar he? Die verdomde psychologen ook altijd, spoilen all the fun! Ien, wat een geweldige post. Ik rol echt van mijn stoel hier van het lachen! Ik ben blij dat je hier nog steeds meeschrijft.

Inno, dat is stom! Maar wel beter voor haar he? Die verdomde psychologen ook altijd, spoilen all the fun! quote:SweetInez schreef op 25 september 2013 @ 15:52:

[...]

Eens! Vind het hier ook heel erg ontopic. Dus kom maar op met het zuchten en sippen. Hoort er ook bij hoor!Hmja. Zit nog ff te dubben op hoe en wat te delen ivm meelezerts en goede verstaanders enzo.
Roos, jouw post geef ik ook 100 punten trouwens!
quote:innote schreef op 25 september 2013 @ 16:06:

[...]

Hmja. Zit nog ff te dubben op hoe en wat te delen ivm meelezerts en goede verstaanders enzo.You know were to find me! Enne..... er is morgen in de omkriten een dorpsfeestje, samen een biertje drinken dan maar? Op de liefde?
quote:oranjexx schreef op 25 september 2013 @ 16:09:

[...]

You know were to find me! Enne..... er is morgen in de omkriten een dorpsfeestje, samen een biertje drinken dan maar? Op de liefde?Lijkt me leuk en lekker Oranje, alleen ik zit hele dat in t' <dorp in hetnoorden>... praamvaren, boogschieten en meer van die dingetjes....
Bedankt voor de antwoorden! Roos: heel treffend inderdaad. Hier trekt inderdaad de rook van baby's op, net veel kilo's afgevallen en ik voel me gewoon goed. Ik zoek niet bewust maar heb zeker m'n ogen open.

Zo ben een hele tijd geleden weer iemand tegengekomen en jeetje, wat een lekker ding is dat geworden. Na wat onschuldig gebabbel via de sms kwam het op sex maar hij twijfelt. Hij is wel single maar ziet mij als de zus van mijn broertje en vind dat vreemd. (Ik heb hier een paar weken geleden een topic over geopend) Ik heb het idee dat hij wel gewoon eerlijk is. Hij zegt ook dat hij wel een keer wilt afspreken maar ja, ik ga geen eeuwigheid zitten wachten of achter zijn reet aanzitten, daar heb ik geen zin in. Geen idee ook wat ik ermee moet, laten gaan of er werk van maken...

Ook mijn werk bevalt op het moment goed Leuke vent, spanning is echt wel te voelen maar ja, net vader geworden.. Moet ik daar wel aan beginnen. Mijn verstand schreeuwt nee maar mijn gevoel is het duiveltje.
Ik zal een poging doen te beschrijven wat dit met me doet:

Ze was voor mij de 1e persoon, buiten mijn relatie met nr1, die openlijk en ook naar anderen toe zei: "Ik vind jou opwindend, ik vind je geil en ook je uiterlijk staat mij aan. Ik wil je.". En die dat ook bleef vinden en uitdragen na meerdere ontmoetingen.

In mijn relatie met nr1 is om medische redenen haar energieniveau ergens 0,0 tot 0,1 en wordt er erg veel van mij verwacht, en komt daar bar weinig op terug. Veelal worden daarbij jeugdtrauma's als kapstok gebruikt.

Dus toen ik minnares leerde kennen was zij een soort van "warme deken", ook na moeilijke en zware weken.

En naast haar zijn er andere, dierbare, fijne contacten. Echt heel fijn. Maar dat effect van "die ene persoon die zich kwetsbaar maakt door mij in het openbaar te steunen" heeft toch een diepgang die ik denk ik ga missen.

Natuurlijk kun je daaruit concluderen dat ik zelfbeeldissues heb, thuis moet gaan praten, trotser op mezelf moet zijn.

Maar maatschappelijk gezien is het normaal geworden om mensen met mijn postuur openlijk belachelijk te maken "want ze zijn ziek / ze veroorzaken hoge zorgkosten / nou verzin maar wat onzinnigs waarmee je mensen kunt kwetsen" dus iedere stap vooruit wordt je weer een meter teruggetrapt richting je vertrekpunt.

En dan ga je iemand die niet alleen in woorden, maar ook in daden naar de buitenwereld toe bevestigt en laat zien dat je er wel mag zijn best missen.

En nogmaals, ik heb hier inmiddels mensen leren kennen die mij persoonlijk hebben leren kennen en heerlijk positief zijn, maar dat vervangt nu vandaag niet 1-2-3 wat zij bood. Is niet heel raar, toch?
Innote, heel veel sterkte. Ook al is het beter voor haar, voor jou is het gewoon zwaar ruk.
Innote, rot voor je. Dat wat jouw minnares jou bood, dat hoort je vrouw je te bieden. Als dat niet meer zo is, waarom ga je dan door met die relatie? Dat begrijp ik dan nooit zo goed. Als het antwoord is; vanwege de kinderen..dan moet je jezelf afvragen of je de rest van je leven ongelukkig wil blijven, of hopend op een nieuwe minnares die af en toe een lichtpuntje voor je is en je eigen relatie draaglijk maakt. Dat is toch niet goed? Je mag best voor jezelf kiezen, want anders blijf je totdat je bejaard bent ongelukkig (en je vrouw erbij, mocht ze er niet vanaf weten en er toch ooit achterkomen). Volgens mij zoek je een totaal verkeerde oplossing voor je probleem; je eigenwaarde en zelfbeeld zijn niet goed. Dat kun je niet oplossen door dat uit een ander te halen. En zo te lezen wordt het door de situatie van je vrouw er ook niet echt beter op. Het is dus een negatieve aanvulling, je relatie.
Ik had schijnbaar een helder snotmoment vanmorgen, bedankt voor de complimenten.

Ien, jij kan niet meedoen met het trio want dan is het geen trio meer. Wel blijven tellen hè, altijd blijven tellen!

Ik krijg alleen maar leuke vakantiekiekjes van woestijnen. Ja tsssk zeg, zo'n gortdroge woestijn heb ik hier ook, hoef ik niet helemaal voor naar Afrika

Jij doet iets niet, ik zeg niét goed!
quote:Rooss4 schreef op 25 september 2013 @ 17:22:

Ik had schijnbaar een helder snotmoment vanmorgen, bedankt voor de complimenten.

Ien, jij kan niet meedoen met het trio want dan is het geen trio meer. Wel blijven tellen hè, altijd blijven tellen!Terwijl jij met je telraampje bezig bent ligt Ien gewoon schandalig te overstromen hoor!
@SweetInez: Het voelt af en toe ook echt gewoon "too good to be true". Omdat et allemaal mag en kan in alle openheid. Omdat mijn minnaar dus serieus wel echt zwaar bovengemiddeld lekker en aantrekkelijk is en ik er ook best mag wezen maar me ook echt wel bewust ben van die 10 kilo overgewicht. En hij me dus het gevoel geeft dat ik de allerallerallermooiste vrouw ben die hij ooit heeft gezien. En ik voel dat hij oprecht is.

@Rooss: Ach, zo'n trio moet je ruim zien. Jules Deelder heeft ook een trio dat uit 5 personen bestaat....

@Innote: klinkt behoorlijk klote allemaal. Wil je even een knuffel geven, ook al ken ik je verder niet persoonlijk.
@ Innote: ook ik ken je niet maar voel met je mee. Bewonderingswaardig hoe je met de situatie omgaat. Heftig, sterkte.

@ Vitamientje: ook ik sluit me helemaal bij Roos aan, knap hoe zij iedere keer mensen een spiegel voor kan houden. Hopelijk kan (doe) je er wat mee.

@ Puzzled: voor wat betreft je opmerking over aan de muur hangen
Voor Inno
Zit het in de lucht ofzo? Gister is het hier volkomen onverwacht compleet ontploft. Guus heeft zaterdag ladderzat gewipt met iemand die ik ken. Beide wisten niet van elkaar dat ik hun ken.

Au!

Guus is helemaal de weg kwijt, die vriendin ook en ik ben eigenlijk na een groot tranendal gister en een steen op mijn maag, best rustig.

We hebben het uitgesproken. Zowel Guus en ik als vriendin en ik, ik ben niet boos. Het is zo gelopen en Guus staat nu op een punt dat hij zijn issues thuis onder ogen moet zien. Dit heeft iig zijn ogen geopend. Een kil huwelijk volhouden met daarnaast een leuke, knusse minnares is geen kunst. Nu de minnares (ik) weg valt, wordt dat anders.

Hij wil onze vriendschap niet kwijt en ik vraag me af wat ik met een vriendschap moet. Ik ben nu nog te perpflex om daar iets zinnigs over te zeggen. Een grote pauze hebben we eerst maar eens ingelast.

Het was bizar iig! Hoe alles ineens op z'n kop kan staan.

Het wippen zelf vind ik niet eens zo erg, het verbaast me niet (stukje cultuur hier), erger vind ik het stuk vertrouwen dat weg is.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Au Heidi, wat een bom die zomaar uit de lucht komt vallen en ontploft!

Sterkte
Heidi, mis ik nu een stukje ofzo? Je schrijft dat sex niet het ergste is. Jullie waren toch niet excludief voor elkaar? Jij hebt toch ook andere lovers gehad? En hij en zij wisten niet dat jij hen ook kende, dus van kwade opzet is geen sprake. Welk stukje vertrouwen is dan weg? Ik snap de bom niet helemaal zo geloof ik.
quote:bergkristal schreef op 25 september 2013 @ 18:20:

@SweetInez: Het voelt af en toe ook echt gewoon "too good to be true". Omdat et allemaal mag en kan in alle openheid. Omdat mijn minnaar dus serieus wel echt zwaar bovengemiddeld lekker en aantrekkelijk is en ik er ook best mag wezen maar me ook echt wel bewust ben van die 10 kilo overgewicht. En hij me dus het gevoel geeft dat ik de allerallerallermooiste vrouw ben die hij ooit heeft gezien. En ik voel dat hij oprecht is.

Oh, I know. Been there, done that. Maar aan alles komt een einde. Dus geniet ervan zolang het duurt!
Kipkluif, je bent vast niet voor één gat te vangen maar las je altijd graag, thxx.
quote:innote schreef op 25 september 2013 @ 17:36:

[...]

Terwijl jij met je telraampje bezig bent ligt Ien gewoon schandalig te overstromen hoor!

Roos, ouwe hokjesdenkert, denk toch eens ff out of the box. Als jij even uithijgt, kan ik toch voor je invallen joh. Maar jij deed toch helemaal niet mee? Het ging toch om oranje en de mannen van bergkristal? Dan vervang ik gewoon oranje! Zie! Opgelost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven