Minnaartopic, deel 21.

woensdag 31 juli 2013 om 15:24
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
donderdag 10 oktober 2013 om 14:17
quote:apollonia1974 schreef op 10 oktober 2013 @ 11:39:@Highlander n Rooss4, dank voor jullie bezorgdheid maar ik ben zelf in controle. Mijn look is juist die van onbereikbaar en alleen zelfverzekerde mannen gaan die uitdaging van contact zoeken met mij aan, ik loop dagelijks strak in mijn mantelpak, ik zie er goed uit, heb op meerdere manieren macht, in mijn werk maar ook door de looks. Ik ga niet voor elke man voor de bijl, maar als een knappe, gezonde man laat weten dat hij geinteresseerd is, waarom dan niet? Ik ben daarin niet anders dan menig man. En ik wordt niet bij het grof vuil gezet, ik ben meestal degene die dat doet, want na 2x is het nieuwtje er wel af.....en ik voel me erna alles behalve waardeloos, eerder moe en voldaan...het is me kortgeleden gebeurd dat minnaar het niet aankon en stopte..dat deed wel even pijn want die was zooo lekker die had ik willen houden....of deed het pijn omdat ik normaal gesproken die beslissing neem??.....Ik denk dat ik dan het woord seksverslaving zal wijzigen in enorm hoog libido...Dat 'ik heb het allemaal in mijn macht en onder controle' riedeltje heb ik haar ook jaren horen herhalen. Net zoals het 'gauw hem dumpen voordat hij dat pijnlijk bij mij doet' gedrag. Als jij jezelf met die illusies ook geruststelt suit yourself. Dat jij ook telkens shots nieuwe man nodig hebt zegt wel iets over jouw verslaving aan telkens weer nieuwe kicks. Iemand met een hoog libido heeft niet om de 2 keer een stuk vers vlees nodig om te veroveren. Ben jij zo bang voor het onder ogen komen van het dieperliggende echte issue dat jij afleiding zoekt in de ene thrill naar de andere? Denk jij serieus dat jij met voortvluchten jouw leven kunt vullen zonder mentaal in puin te vallen? Laat jij het ook duren totdat jij en/of jouw man breekt onder jouw gedrag? Wat probeer jij met jouw gedrag eigenlijk te bereiken? Bewijzen dat jij one of the boys bent? Dat jij the man bent? Waarom? Wat is er zo slecht aan vrouw zijn dan?
volg je verstand, gebruik je gevoel

donderdag 10 oktober 2013 om 14:55
Ik denk.. maar dat is helemaal mijn eigen persoonlijke mening, dat het stiekem een zoektocht is naar liefde, geborgenheid, aandacht en bevestiging.
En natuurlijk zal daarop gereageerd worden met "nee joh gekkie dat heb ik allemaal thuis" maar dat lijkt dus niet voldoende te zijn. Láng niet voldoende.
Een mind kan aardig verknipt in elkaar zitten wat dat betreft.
En ja Appolonia, issues hebben we allemaal, de vraag is alleen wat doe je ermee en dan vooral als die issues onszelf en/of anderen schaden.
En natuurlijk zal daarop gereageerd worden met "nee joh gekkie dat heb ik allemaal thuis" maar dat lijkt dus niet voldoende te zijn. Láng niet voldoende.
Een mind kan aardig verknipt in elkaar zitten wat dat betreft.
En ja Appolonia, issues hebben we allemaal, de vraag is alleen wat doe je ermee en dan vooral als die issues onszelf en/of anderen schaden.

donderdag 10 oktober 2013 om 15:01
Een hoog libido kan uitstekend worden bevredigd door 1 of 2 mannen, daar heb je niet iedere keer een nieuwe voor nodig. Als het je alleen om je libido gaat is het juist veel handiger om een vaste sekspartner te hebben dan steeds weer opnieuw te moeten kennismaken.
En ja, ik heb ook mijn issues, maar na een valse start (vreemdgaan dus) heb ik mijn issues aangepakt en ben ik met mezelf (succesvol) en mijn huwelijk (minder succesvol) aan de slag gegaan.
Wat doe jij met je issues, behalve ze proberen te verdoven met steeds een nieuwe shot?
En ja, ik heb ook mijn issues, maar na een valse start (vreemdgaan dus) heb ik mijn issues aangepakt en ben ik met mezelf (succesvol) en mijn huwelijk (minder succesvol) aan de slag gegaan.
Wat doe jij met je issues, behalve ze proberen te verdoven met steeds een nieuwe shot?
donderdag 10 oktober 2013 om 16:10
quote:Rooss4 schreef op 10 oktober 2013 @ 14:55:Ik denk.. maar dat is helemaal mijn persoonlijke mening, dat het stiekem een zoektocht is naar liefde, geborgenheid, aandacht en bevestiging. En natuurlijk zal daarop gereageerd worden met "nee joh gekkie dat heb ik allemaal thuis" maar dat lijkt dus niet voldoende te zijn. Láng niet voldoende. Een mind kan aardig verknipt in elkaar zitten wat dat betreft.Ja, dat zou goed kunnen. Ik gooi er ook even een theorietje tegen aan. Just for the fun of it. Ik ken heel wat vrouwen die via seks stiekem en vruchteloos in hun kinderbehoeftes aan affectie, acceptatie, aandacht en respect proberen te voldoen. Deze schrijfster zegt dat wanneer een mens geboren word het bewustzijn één geheel is waarin alle prikkels van binnen en buiten het lichaam worden verwerkt. Een kind heeft evenveel behoefte aan inmaterie (aandacht, acceptatie, affectie en respect) als aan materie (voeding, kleding, onderdak en een veilige omgeving) om te overleven. Voor een volwassene is materie voldoende. Als het inmateriele bij een kind verwaarloost word gaat het bewustzijn zichzelf uit overlevingsdrang verknippen. Kennelijk kan een kind de hele bewustwording van de liefdeloosheid achter de verwaarlozing verstandelijk nog niet aan. Deze afscheiding maakt het mogelijk dat het kind geestelijk ergens kan zijn waar de werkelijkheid word weggehouden achter een muur van ontkenning en het kind bewusteloos kan zijn voor de thuissituatie waarin het lichaam gevangen zit en geen stem/invloed heeft. Die muur staat vaak zo stevig dat het kind wanneer het lichamelijk en verstandelijk uitgegroeid is, een zelfstandig leven leidt, nog steeds gelooft dat het een liefdevolle relatie met de ouders had. Terwijl er nog steeds een leegte in die menselijke ziel zit die pas kan worden ingevuld nádat die mens die muur van ontkenning neerhaalt (maw erkent dat diegene als kind verwaarlozing heeft gekend, alle pijnlijke liefdeloosheid alsnog verwerkt) en het bewustzijn weer één geheel word. Een mens kan namelijk pas echt vol wassen met liefde als er geen afscheidingen zijn. Hoe zeer die mens zichzelf ook probeert af te leiden met wisselende sekscontacten om zichzelf gewild en geliefd te voelen.
highlander wijzigde dit bericht op 10-10-2013 16:30
Reden: spelfout eruit
Reden: spelfout eruit
% gewijzigd

donderdag 10 oktober 2013 om 16:49
Highlander, dat is eigenlijk wat ik zeg maar dan met de oorsprong erbij (een liefdeloze jeugd, verkniptheid). Het snijdt in mijn optiek zeker hout.
Ik plaats wel kantteningen, ik vraag me nl af of een volwassene écht zonder inmaterie kan en dan bedoel ik misschien niet om te leven maar wel om (geestelijk) gezond te blijven.
Kanttekening twee is dat ik denk dat dit niet te repareren is. Al onderken je je kinderlijke geestelijke verwaarlozing dan nog is the damage done. Ik heb nu een paar keer zeer nabij met mensen te maken gehad waarbij je kan spreken van verkniptheid, van een compleet gestoord kinder-hecht-verwaarlozingssituatie, ze hebben het onderkent maar zijn nog steeds verknipt. En dan verknipt in de juiste context van dit woord.
Ik plaats wel kantteningen, ik vraag me nl af of een volwassene écht zonder inmaterie kan en dan bedoel ik misschien niet om te leven maar wel om (geestelijk) gezond te blijven.
Kanttekening twee is dat ik denk dat dit niet te repareren is. Al onderken je je kinderlijke geestelijke verwaarlozing dan nog is the damage done. Ik heb nu een paar keer zeer nabij met mensen te maken gehad waarbij je kan spreken van verkniptheid, van een compleet gestoord kinder-hecht-verwaarlozingssituatie, ze hebben het onderkent maar zijn nog steeds verknipt. En dan verknipt in de juiste context van dit woord.
donderdag 10 oktober 2013 om 19:03
Dank voor alle goed bedoelde adviezen en theorieën. Ik kan jullie verzekeren dat ik niet verknipt ben anders kan ik het werk wat ik doe niet doen. Ik werk in de entertainment wereld en daar zijn de normen sowieso al wat lager dan gemiddeld. Zoals gezegd, ja ik heb mijn issues net zoals zovelen van jullie hier op deze pijler. Ik ben van mening dat ik niemand schaad, de mannen die ik ernaast heb zijn uit hetzelfde hout gesneden als ik....we willen geen relatie alleen kortstondige seks. Buiten mijn eigen partner om schaadt ik dus niemand, maar dat geld voor de meeste hier. Ik ben veel van huis voor mijn werk en dan kan mijn partner even op adem komen....die zal dus niet snel breken. Maar wat is er mis als ik aan een hotelbar een drankje drink, in gesprek raak met een mooie man, mee ga naar zijn hotelkamer voor een nacht just sex? Of als ik hier in NL er tegenaan loop waarom is het dan verkeerd om er na 2x mee te stoppen, ik wil geen gezeik verder. Ik heb dat niet zo verwoord overigens als bij het grof vuil zetten dat was Highlander en ik ben in mijn reactie naar hem daarin meegegaan. Maar ik stop er gewoon mee omdat ik geen gezeik wil. Vooralsnog ben ik niet van plan om met mijn issues te dealen omdat het gewoon te lekker is....ja ik ben verslaafd aan de orgasmes, de natte lakens op een hotelbed, de overgave aan de geilheid, bemind te worden door een vreemde die weet dat het eenmalig is.....en ik hoef dus niet op onderzoek te gaan en uit te vinden waar de ander van geniet, het gaat mij namelijk om mijn genot....ik ga niet met een vreemde vent naar bed om hem een plezier te doen, ik doe mezelf er een plezier mee. Waarom is dat verkeerd??
Anyway, ik duik weer even in de lees modus, niet omdat ik niet meer wil reageren maar omdat ik weer aan het werk moet helaas...ik lees dus lekker mee....en kom maar op met jullie commentaar, misschien heb ik er wel wat aan...
Anyway, ik duik weer even in de lees modus, niet omdat ik niet meer wil reageren maar omdat ik weer aan het werk moet helaas...ik lees dus lekker mee....en kom maar op met jullie commentaar, misschien heb ik er wel wat aan...

donderdag 10 oktober 2013 om 20:51
Zoals ik al eerder schreef, doe je ding, als jij niemand schaadt inclusief jezelf, als jij op deze manier je lol hebt en je slachtoffers komen er heel uit, best hoor.
Je eerste zin snijdt geen hout. Ik ben ervan overtuigd dat in alle lagen van de bevolking verknipten zitten. En verknipt is niét gek, het is verknipt als in verscheurd zoals Highlander uitlegde.
Je eerste zin snijdt geen hout. Ik ben ervan overtuigd dat in alle lagen van de bevolking verknipten zitten. En verknipt is niét gek, het is verknipt als in verscheurd zoals Highlander uitlegde.
donderdag 10 oktober 2013 om 20:57
Maar dat heeft niets met een hoog libido te maken. Of met het one of the boys zijn. Of je onwijs geile goede looks. Ik snap niet waarom je dat er bij haalt of waarom dat belangrijk zou zijn.
Het is neuken om een leegte op te vullen. Geile, nietszeggende seks, om bepaalde behoeftes of tekorten op te vullen.
Het zegt iets waarom je er na twee keer al flauw van bent, want wat Lisa en Dymo ook zeggen, als het om libido gaat, kun je ook bij dezelfde blijven hangen en hoeft hij niet na twee keer weg.
Het hoeft ook niet verkeerd te zijn, maar er zit meer achter dan het luchtige 'kijk mij eens me als stoere vent gedragen' - want dat gaat nergens over. Je bent geen man en niet alle mannen gedragen zich zo.
Het is neuken om een leegte op te vullen. Geile, nietszeggende seks, om bepaalde behoeftes of tekorten op te vullen.
Het zegt iets waarom je er na twee keer al flauw van bent, want wat Lisa en Dymo ook zeggen, als het om libido gaat, kun je ook bij dezelfde blijven hangen en hoeft hij niet na twee keer weg.
Het hoeft ook niet verkeerd te zijn, maar er zit meer achter dan het luchtige 'kijk mij eens me als stoere vent gedragen' - want dat gaat nergens over. Je bent geen man en niet alle mannen gedragen zich zo.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
donderdag 10 oktober 2013 om 21:01
Iedereen heeft idd zijn verkniptheid of zijn eigenaardigheden vanuit opvoeding of achtergrond. Iedereen is gevormd en getekend door ervaringen, positief danwel negatief.
Je zo makkelijk geven aan Jan en Alleman, heeft een reden. Dat is niet doorsnee of gebruikelijk en je kunt het wegschrijven onder 'kijk mij eens genieten van al die lekkere piemels, elke dag een nieuwe' en zolang het voor jou en je partner oke is, zal niemand er iets van zeggen, maar er schuilt wel degelijk iets achter. Het is niet iets cools of geweldig stoers, het is een drang naar iets, dat ergens uit voort komt.
Je zo makkelijk geven aan Jan en Alleman, heeft een reden. Dat is niet doorsnee of gebruikelijk en je kunt het wegschrijven onder 'kijk mij eens genieten van al die lekkere piemels, elke dag een nieuwe' en zolang het voor jou en je partner oke is, zal niemand er iets van zeggen, maar er schuilt wel degelijk iets achter. Het is niet iets cools of geweldig stoers, het is een drang naar iets, dat ergens uit voort komt.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
vrijdag 11 oktober 2013 om 08:26
quote:Rooss4 schreef op 10 oktober 2013 @ 16:49:ik vraag me nl af of een volwassene écht zonder inmaterie kan en dan bedoel ik misschien niet om te leven maar wel om (geestelijk) gezond te blijven.Het schijnt te kunnen, zo'n leven. Toch lijkt voor mij persoonlijk een leven zonder aandacht, acceptatie, affectie en respect van anderen mij een heel erg karig spartaans bestaan waarin ik zou wegkwijnen van ellende. Ik ben blijkbaar als mens te zeer een groepsdier en geen eenzaat.
vrijdag 11 oktober 2013 om 18:40

zaterdag 12 oktober 2013 om 00:26
Nee.. Het lag niet aan mij.. Maandag nog in kunnen loggen.. En in de middag wilde ik weer inloggen en bleef toen steken in een privé bericht van april, had dat bericht nooit eerder gezien.. Kon er niet uit komen.. Vief gemaild.. Dinsdag weer gemaild.. Woensdag en Donderdag weer.. Toen kreeg ik eindelijk antwoord, er was een probleem met mijn account. Ze konden niet vinden wat het was dus vanmorgen maar gevraagd of ik een nieuw account mocht hebben..
Sensual_D account is dus echt Foetsie, en heb nu deze.. Niet dubbel nicken ofzo. Echt een forumbug
Sensual_D account is dus echt Foetsie, en heb nu deze.. Niet dubbel nicken ofzo. Echt een forumbug
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

zondag 13 oktober 2013 om 17:11
Wat zouden jullie doen in deze situatie.
Ik had een date gepland voor vandaag. Vrijdag wilde ik het hotel reserveren en heb donderdag aan mijn minnaar de vraag gesteld of hij nog kon ivm met de reservering. Vervolgens drie dagen geen reactie gekregen en ik dacht er is iets aan de hand thuis. Ik heb niet rereserveert omdat ik geen zekerheid had. Vanmorgen zie ik hem op skype en leest mijn bericht dat het niet door ging. Ik vraag waarom reageer jij niet of traag. Geen antwoord of laat mij lang wachten. Hij is heel boos omdat het weer niet doorging. Afgelopen maandag ging het ook niet door omdat er wat tussenkwam bij hem. Maar wat het ook is, ik moet reserveren omdat hij bang is dat zijn vrouw het ziet. En zegt eigenlijk niet we doen ieder de helft. Ik wordt achterdochtig ervan en denkt je lult uit je nek. Maar zouden jullie gewoon geboekt hebben op de bollefooi, nee toch.
Ik had een date gepland voor vandaag. Vrijdag wilde ik het hotel reserveren en heb donderdag aan mijn minnaar de vraag gesteld of hij nog kon ivm met de reservering. Vervolgens drie dagen geen reactie gekregen en ik dacht er is iets aan de hand thuis. Ik heb niet rereserveert omdat ik geen zekerheid had. Vanmorgen zie ik hem op skype en leest mijn bericht dat het niet door ging. Ik vraag waarom reageer jij niet of traag. Geen antwoord of laat mij lang wachten. Hij is heel boos omdat het weer niet doorging. Afgelopen maandag ging het ook niet door omdat er wat tussenkwam bij hem. Maar wat het ook is, ik moet reserveren omdat hij bang is dat zijn vrouw het ziet. En zegt eigenlijk niet we doen ieder de helft. Ik wordt achterdochtig ervan en denkt je lult uit je nek. Maar zouden jullie gewoon geboekt hebben op de bollefooi, nee toch.
zondag 13 oktober 2013 om 19:06
Wat zou er veranderd moeten zijn, Darwin?
Senna, ik zou ook niet boeken als ik drie dagen geen reactie heb gehad of het wel of niet door gaat. Ben jij single trouwens? Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Maar als niet, dan loop jij toch hetzelfde risico qua ontdekking?
Moet jij ook betalen? Of begrijp ik dat niet goed?
Boos worden omdat een date niet doorgaat zou voor mij ook een afknapper zijn. Hallo zeg.
Er van balen, oke, maar boos?
Senna, ik zou ook niet boeken als ik drie dagen geen reactie heb gehad of het wel of niet door gaat. Ben jij single trouwens? Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Maar als niet, dan loop jij toch hetzelfde risico qua ontdekking?
Boos worden omdat een date niet doorgaat zou voor mij ook een afknapper zijn. Hallo zeg.
zondag 13 oktober 2013 om 19:26
Nou dezelfde dilemma's, zelfde valkuilen.......etc. Maar niks negatiefs of positiefs overigens. Slechts een constatering.....
Het risico van wel of niet boeken blijft. Ik durfde ook zelden te boeken. Tot ik ontdekte dat je gewoon lan boeken met een alternatief mailadres en zonder adresgegevens of legitimatie. Maar delen van kosten of als man de kosten betalen vind ik vrij normaal. Niks mis mee. Had ik er vaak wel voor over:)
Het risico van wel of niet boeken blijft. Ik durfde ook zelden te boeken. Tot ik ontdekte dat je gewoon lan boeken met een alternatief mailadres en zonder adresgegevens of legitimatie. Maar delen van kosten of als man de kosten betalen vind ik vrij normaal. Niks mis mee. Had ik er vaak wel voor over:)
zondag 13 oktober 2013 om 20:06
quote:Heeeidi schreef op 13 oktober 2013 @ 19:06:
Nee, ik ben niet single. Ik heb een vriend, maar voor mij is het gemakkelijk om zoiets te boeken omdat onze rekeningen niet met elkaar verbonden zijn. Maar het ging er mij om, dat ik opeens niks meer hoorde en vervolgens komt hij op de dag op Skype en begint mijn vragen te negeren en laat mij wachten op een kort antwoord.
Ik heb ondervonden bij een hotel in de omgeving dat ik kan bellen, de kamer reserveren zonder betaling en alleen op naam en telefoonnr. Bij het inchecken betaal je contact en verder niks.
Maar ik heb weleens eerder meegemaakt dat ik zoiets regelde, betaalde en na de date ging het gedrag van mijn toenmalige minnaar inneens veranderen. Totdat ik zelf maar het contact heb verbroken omdat hij niet meer reageerde op mijn berichten.
En geloof me, ik ben geen stalker of zoiets ik hou altijd afstand maar negeren doe ik nooit.
Nee, ik ben niet single. Ik heb een vriend, maar voor mij is het gemakkelijk om zoiets te boeken omdat onze rekeningen niet met elkaar verbonden zijn. Maar het ging er mij om, dat ik opeens niks meer hoorde en vervolgens komt hij op de dag op Skype en begint mijn vragen te negeren en laat mij wachten op een kort antwoord.
Ik heb ondervonden bij een hotel in de omgeving dat ik kan bellen, de kamer reserveren zonder betaling en alleen op naam en telefoonnr. Bij het inchecken betaal je contact en verder niks.
Maar ik heb weleens eerder meegemaakt dat ik zoiets regelde, betaalde en na de date ging het gedrag van mijn toenmalige minnaar inneens veranderen. Totdat ik zelf maar het contact heb verbroken omdat hij niet meer reageerde op mijn berichten.
En geloof me, ik ben geen stalker of zoiets ik hou altijd afstand maar negeren doe ik nooit.

zondag 13 oktober 2013 om 20:17
Senna, waarom negeerde hij je? Waarom laat hij vlak voor een date niet even weten dat het gewoon doorgaat? Als er een date aankomt heb je toch sowieso contact? Waar is het opgeilen, de voorpret gebleven?
Nu heb je dus niet gereserveerd (gróót gelijk!) omdat hij het contacttechnisch af liet weten, jij stelt hem daarvan op de hoogte en hij wordt boos? Vreemde manier van omgang. En dat hij jou geheel laat betalen vind ik ronduit asociaal. En nu? Wat gaat er nu tussen jullie gebeuren?
Darwin, het hebben van een minna(a)r(es) zal altijd dezelfde issues met zich meebrengen dus als je (hier) grote veranderingen verwacht kom je bedrogen uit.
Nu heb je dus niet gereserveerd (gróót gelijk!) omdat hij het contacttechnisch af liet weten, jij stelt hem daarvan op de hoogte en hij wordt boos? Vreemde manier van omgang. En dat hij jou geheel laat betalen vind ik ronduit asociaal. En nu? Wat gaat er nu tussen jullie gebeuren?
Darwin, het hebben van een minna(a)r(es) zal altijd dezelfde issues met zich meebrengen dus als je (hier) grote veranderingen verwacht kom je bedrogen uit.