Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:sennazina schreef op 13 oktober 2013 @ 20:11:

Heeeidi

De afspraak was dat ik zou betalen. En eigenlijk was dat ook een reden dat ik niet gereserveerd heb, alleen niet gezegd tegen hem.Dat moet je dus wél zeggen. Laat hem maar even nadenken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik het weer, dank!

Eens met Roos, wat een rare manier van omgaan. Dat er niet meer contact is in aanloop en vooral het boos worden. En het negeren.

Je had een goede reden hoor, om niet te boeken. Als je niks hoort, weet je toch helemaal niet waar je aan toe bent?

Hoe gaat het nu verder? Wat wil jij?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Uiteindelijk gaat het ook om hoe volwassen je er samen mee omgaat. Als het iemand is die puur een thrilseeker is dan zal hij vlak na een date altijd lauwtjes reageren. Dan is hij voldaan....

Tot de shot is uitgewerkt en hij weer meer nodig heeft. Ik praat uit ervaring......dan komt het contact weer op gang. Zo begon het bij mij ook. Bang dat ze meer van me wilde......uiteindelijk ben ook ik er in gegroeid en heb ik geleerd meer te waarderen. Vaak zitten we ook in hetzelfde schuitje. De thril is nog steeds belangrijk voor mij, maar ik ga er anders mee om.

Dus @ Senna, geef het de tijd maar maak wel je punt. Dat helpt vaak wel:)
Darwin, heb je postings van Senna wel gelezen? Zij beschrijft een totaal andere situatie dan waar jij mee komt. Dit heeft niks te maken met een "afterdip" in het contact. Hij laat vóór de date niks horen en is daarna pissed omdat ze niet gereserveerd heeft.

Jij hebt je dates dus ook laten bungelen omdat je bang was dat ze aan je benen ging hangen? Sprak je dit ook wel eens uit of liet je haar gewoon in het ongewisse terwijl je haar negeerde?
Ik begreep dat beide situaties op Senna van toepassing waren. No offence roos:). Jeetje kittig hoor.....uiteindelijk ken je me al dus het is je vergeven:).

Ja ook ik heb ze aan het begin laten bungelen. Daar ben ik eerlijk in. Zo ging dat. Ik had die angst inderdaad....uiteindelijk ben ik er in gegroeid en heb ik het gewoon kunnen benoemen.....
quote:Rooss4 schreef op 13 oktober 2013 @ 20:17:

Senna, waarom negeerde hij je? Waarom laat hij vlak voor een date niet even weten dat het gewoon doorgaat? Als er een date aankomt heb je toch sowieso contact? Waar is het opgeilen, de voorpret gebleven?

Nu heb je dus niet gereserveerd (gróót gelijk!) omdat hij het contacttechnisch af liet weten, jij stelt hem daarvan op de hoogte en hij wordt boos? Vreemde manier van omgang. En dat hij jou geheel laat betalen vind ik ronduit asociaal. En nu? Wat gaat er nu tussen jullie gebeuren?

Darwin, het hebben van een minna(a)r(es) zal altijd dezelfde issues met zich meebrengen dus als je (hier) grote veranderingen verwacht kom je bedrogen uit.

Rooss4

Waarom hij me negeerde weet ik dus niet, Ik heb hem die vragen gesteld vanmorgen, waarom. Het opgeilen was voor het laatst donderdagochtend en sindsdien was het stil. Hij heeft geen antwoord gegeven.

Hij vroeg me waar ik was, Ik zei thuis, ooo thuis dus je hebt geen tijd.

Ik wil nog contact en een date met hem hebben gehad. Hij is degene die mij heeft gecontacteerd, na een lange tijd. We hadden voorheen ook contact, is verwaterd, hij heeft me weer opgezocht, omdat hij me niet kon vergeten.

Op alle gebieden hebben we een grote klik, maar ik leg de bal nu echt bij hem neer. Eerlijk gezegd zit ik nu in een periode dat ik mij echt afvraag of dit allemaal wel goed voor me is. Het verward mij soms en maakt me onrustig, maar toch blijf ik het opzoeken.´

Pas geleden sprak ik met een goede vriend, hij kent me goed, Vooral op dit gebied, hij heeft me gewaarschuwd dat ik niet de verkeerde beslissingen maak, Spreek niet bij iemand thuis af, voordat je weet gebeuren er hele nare dingen met je,

Ik wacht het echt even af.
quote:c_darwin schreef op 13 oktober 2013 @ 20:40:

Uiteindelijk gaat het ook om hoe volwassen je er samen mee omgaat. Als het iemand is die puur een thrilseeker is dan zal hij vlak na een date altijd lauwtjes reageren. Dan is hij voldaan....

Tot de shot is uitgewerkt en hij weer meer nodig heeft. Ik praat uit ervaring......dan komt het contact weer op gang. Zo begon het bij mij ook. Bang dat ze meer van me wilde......uiteindelijk ben ook ik er in gegroeid en heb ik geleerd meer te waarderen. Vaak zitten we ook in hetzelfde schuitje. De thril is nog steeds belangrijk voor mij, maar ik ga er anders mee om.

Dus @ Senna, geef het de tijd maar maak wel je punt. Dat helpt vaak wel:)Dit herken ik wel hoor, bij mijn vorige minnaar, Maar de killer is voor mij het negeren. En ik heb toen gezworen dat ik nooit achter iemand ga aanlopen en afwachten tot hij weer zin heeft, Ik geef gelijk duidelijk aan. Heb je er geen zin meer in of anders, zeg het me bot of niet, maar wees duidelijk.
Darwin, ik ken je niet hoor. En kittig ben ik altijd. Ik vond het gewoon vreemd dat Senna met een issue kwam en jij op een totaal andere issue doorging. Maar goed.

Senna, ik weet het niet hoor. Ik snap niet dat je hem niet om duidelijkheid vraagt. Ik lees hier toch regelmatig dat vrouwen zich like shit laten behandelen door hun minnaar. Waarom is dat toch? Er lopen zoveel aandachtsvolle lieve schattige mannen rond in minnaarland.

Denk je nou echt dat hij de fuck of the century is?

Ik ga maar geen moeite doen dit te snappen denk ik.
Roos als ik zeg dat we elkaar kennen dan is dat zo. Believe me

Maar je hoeft ook niet alles te snappen. In mijn geval was elke fuck overigens op dat moment fuck of the century!;). Alles is perceptie.

@senna, ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk. Never settle for less. Moet je niet willen en niet aan toegeven.
Nee, ik hoef niet alles te snappen maar hee, daar ga jij niet over toch?

Ik ben beslist nieuwsgierig naar de achterliggende reden van het pikken van deze shitueuze behandeling. De meeste vrouwen hebben een minnaar vanwege het aandachtsgebeuren, thuis ingekakt en de minnaar neemt de honneurs waar.

En dan volstaat hij niet in het volbrengen van zijn taak en dan pik je dat gewoon. Why? En erger nog, ik lees vrouwen die zich laten uitschelden, laten beschreeuwen, laten negeren. Door hun minnaar!! Door die kerel waar je gewoon schoftig geile seks mee moet beleven.

Nou ja. Ik snap het niet. En ik vind dat dat mag.
Rooss4

Ik HEB duidelijk gevraagd WAAROM hij mij negeert en geen antwoord geeft. Hij reageert niet. Ik laat mij zeker niet zo behandelen. Hij krijgt nog tijd om normaal te den anders is hij gewoon exit.
Maar hoe gaat zo'n gesprek dan? Vanmorgen sprak je hem, je vertelde hem dat je thuis was. Toen besefte hij dus dat de date niet doorging en dan?

Ik weet niet hoor, niemand komt bij mij weg met gewoon geen antwoord. Ik vraag je iets en daar geef je antwoord op, ik neem aan dat jij dat bij hem ook doet.

Nou ja afijn, ik hoop voor jou dat hij weer normaal gaat doen en nog met een plausibel antwoord komt. Ik zou het idd maar even laten sudderen.
quote:Rooss4 schreef op 13 oktober 2013 @ 22:13:

Ik ben beslist nieuwsgierig naar de achterliggende reden van het pikken van deze shitueuze behandeling.

Omdat het moeilijk is om het te houden bij 'schoftig geile seks' alleen? Omdat je jezelf toch weer bindt aan iemand? Tegen beter weten in. En dan doet die minaar of minnares kloterig, en dan pik je dat, omdat je verlangt naar eerder, toen het nog wel ongecompliceerd en leuk was?

Omdat het moelijk is om iets wat je leuk vond en nodig had op te geven? Omdat je hoopt dat het weer leuk wordt?

Ik vind het heel herkenbaar. Ik doe regelmatig verschrikkelijk tegen mijn minnares. (dat is geheel wederzijds trouwens...) Wat wil je, het is toch ook ingewikkeld dat minnaarsgedoe. Als er maar een beetje meer dan 'just for fun' aan de hand is, dan krijg je gewoon ingewikkeld gehannes, alsof iedereen de hele tijd maar zijn gevoelens onder controle heeft en voortdurend redelijk en schappelijk en eerlijk enzo te werk gaat.
Dat eerste ben ik geheel met je eens, het gelul begint waar de gevoelens beginnen, dat snap ik helemaal. Je allerlaatste zin dan weer niet. Hoezo kan je niet voortdurend redelijk, schappelijk en eerlijk te werk gaan?

Ik ga dat wel. En verwacht dat van hem ook.
Wellicht om dat verwachtingen uit elkaar gaan lopen? Of de een veranderd terwijl de ander het bij het oude wil houden? Er zijn zijn in zo'n gecompliceerde relatie als een minnaarsrelatie zat redenen om aannames of conclusies te trekken.. Dat leidt tot communicatie problemen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:sennazina schreef op 13 oktober 2013 @ 22:37:

Rooss4

Ik HEB duidelijk gevraagd WAAROM hij mij negeert en geen antwoord geeft. Hij reageert niet. Ik laat mij zeker niet zo behandelen. Hij krijgt nog tijd om normaal te den anders is hij gewoon exit.

Hoeveel tijd wil je hem geven? Je laat je nl WEL zo behandelen, hij negeert je sinds donderdag voor de date, je weet niet of het wel of niet doorgaat en als je niet een kamer boekt omdat hij niets laat horen, wordt hij ook nog boos. Daarna blijft hij antwoorden ontwijken en je negeren. Waarom geef je hem nog meer tijd en blijf je dat gedrag pikken?

Ik snap daar echt niks van. Zo is een minnaarsrelatie toch helemaal niet leuk? Niet eens een beetje, want de geile opwarmberichtjes voor de date, heb je ook niet gehad. Zelfs de voorpret bleef uit.

Hij antwoordt niet op jouw vragen, kan je niet een antwoord geven en jij wilt nog steeds seks met zo'n man? Er zijn toch wel leukere te vinden en als niet, dan neem je hier toch ook geen genoegen mee?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je nu al meer van hem gehoord hebt Senna ?

Ik liet hem zitten hoor als hij niet op een normale volwassen manier hierover kan communiceren.

Vooral met het boeken van hotels is het wel prettig om een beetje communicatie te hebben, voor je het weet zit je met een kamer en geen date.
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben getrouwd, kinderen en heb sinds zes maanden een getrouwde minnaar met kinderen. Dus altijd moeilijk om een datum en tijd te prikken, voor velen van jullie herkenbaar, haha! Hier belandt omdat ik zocht naar verhalen over soortgelijke ervaringen.

Aanvankelijk dachten wij elkaar vooral gevonden te hebben voor de 'schofterig geile' - ja kinky - sex, maar natuurlijk ga je meer voelen. We kunnen verschrikkelijk met elkaar lachen en hij is ook heel zorgzaam in zijn berichtjes - als hij tijd heeft.

Ik heb niet alle 20 topics kunnen lezen, maar opvallend hoe de ervaringen overeen komen, behoefte, verlangen, moeizame communicatie. Wat is dat toch, zucht... Ook ik probeer 'redelijk, schappelijk en eerlijk' te werk gaan, maar de aard van de relatie en de omstandigheden maken dat niet altijd makkelijk. Voor mij en voor hem.

Mijn minaar Appt me dagelijks, we bellen twee keer per week, afspreken doen we sporadisch - vooral hij is erg druk met werk en daardoor ook gestresst op het moment. De stress en werkdruk maken dat hij soms twijfelt of hij wel wil doorgaan, het wordt hem allemaal teveel en hij wordt dan erg kort van stof. Op andere momenten overlaadt hij me met geile berichten. En natuurlijk twijfel ik soms of hij me echt wil zien.....en inderdaad, die korte App-berichtjes geven dan alle aanleiding om zelf conclusies te trekken, zoals Sense schrijft.

Maar Sennazina: het totale uitblijven van communicatie en daarna boos worden omdat afspraak niet doorgaat spant wel echt de kroon! Ik weet niet of dit de eerste keer was dat het zo liep, maar anders idd misschien beter een punt achter zetten of iig van jouw kant de communicatie even drastisch stopzetten. Stoppen is moeilijk, dat weet ik inmiddels uit ervaring, dus misschien een wat 'foute' tip: kun je hem niet gewoon 'inwisselen'? Dat kost je minder hartepijn dan zonder minnaar te zitten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ga op zoek naar iemand anders en als het lekker loopt, dump hem dan!!! Of zeg ik nu iets heel fouts????
Nog een vraagje voor wie wil reageren:

ik merk dat er erg veel tijd en energie gaat zitten in een overspelige relatie. Het lijkt soms wel of zich bij mij een onvermoede obsessief-compulsieve stoornis heeft geopenbaard.

Herkent iemand dit? - en het lijkt erop dat dit voor mijn minnaar in mindere mate speelt, herkent iemand dit ook? Heeft iemand tips om het Appen etc. binnen de perken te houden?

Vast bedankt voor je reactie!
Hai Isandre. Klinkt als een zeer intense minnaarrelatie met (de gebruikelijke) ups en downs.

Een stoornis? Waarom denk je dat? Omdat zijn (non) contact je dag kleurt? Omdat je ineens een innige relatie hebt met je telefoon? Omdat je bij jezelf controledrang bemerkt en met samengeknepen billen zit als je weet dat hij een werkuitje heeft waar ook dames bij aanwezig zijn? Nee hoor, dat is geen stoornis, dat is het minnaressenlot

Tips om het appen binnen de perken te houden heb ik wel. Laat je foon een middagje in je tas of onder je kussen of laat hem een weekendje per ongeluk op je werk liggen.

Je kan ook met jezelf momenten afspreken waarop je hem "mag" appen of af en toe even de zinnen verzetten waardoor de drang hem te contacten minder wordt.

Tis niet zo moelijk.....
Ik heb het al eerder vergeleken met een drugsverslaving.. Je wordt pas rustig als je weer een berichtje van hem binnen hebt. En dit herhaalt zich tot de volgende shot. Doodvermoeiend..

En daarbij weiger ik vaak als eerste wat te sturen, dus een constant gevecht met mezelf..wat ik meestal verlies..
quote:Rooss4 schreef op 13 oktober 2013 @ 22:48:

Maar hoe gaat zo'n gesprek dan? Vanmorgen sprak je hem, je vertelde hem dat je thuis was. Toen besefte hij dus dat de date niet doorging en dan?

Ik weet niet hoor, niemand komt bij mij weg met gewoon geen antwoord. Ik vraag je iets en daar geef je antwoord op, ik neem aan dat jij dat bij hem ook doet.

Nou ja afijn, ik hoop voor jou dat hij weer normaal gaat doen en nog met een plausibel antwoord komt. Ik zou het idd maar even laten sudderen.

Het gesprek ging letterlijk zo.

Ik zaterdag een bericht gestuurd voor afmelding.

Zondag komt hij

Ik- schatje...

Hij- gaat niet door (huilsmiley)

ik- waar was jij

hij- thuis

ik- ik wilde reserveren maak lukte niet

hij- jij , waar ben jij

ik - ik thuis

hij- owww kan je niet

ik - luister, ik schreef je donderdag een vraag en vrijdag, maar je hebt niet gereageerd. Ik dacht er is iets aan de hand.

Kan je nog straks dan

Hij- (bleef een uur stil)

ik- pff wat een gedoe zeg, sorry dat ik het zeg

hij- wat

ik- alles, de afspraak, de communicatie, ik heb niet kunnen reserveren

hij -(weer een half uur stil)

ik - ?

hij- ?

ik- ja je geeft geen antwoord, nou zeg

hij - stil

ik - ik word boos nu hey

hij- boos?

ik- waarom antwoord je niet. Ja jij bent degene die boos is

omdat het niet door gaat

hij - niet boos

en logt uit

Dit is er gezegd, mss heb ik iets niet goed gezegd, maar kan dr met mijn pet niet bij
quote:Heeeidi schreef op 14 oktober 2013 @ 10:37:

[...]

Hoeveel tijd wil je hem geven? Je laat je nl WEL zo behandelen, hij negeert je sinds donderdag voor de date, je weet niet of het wel of niet doorgaat en als je niet een kamer boekt omdat hij niets laat horen, wordt hij ook nog boos. Daarna blijft hij antwoorden ontwijken en je negeren. Waarom geef je hem nog meer tijd en blijf je dat gedrag pikken?

Ik snap daar echt niks van. Zo is een minnaarsrelatie toch helemaal niet leuk? Niet eens een beetje, want de geile opwarmberichtjes voor de date, heb je ook niet gehad. Zelfs de voorpret bleef uit.

Hij antwoordt niet op jouw vragen, kan je niet een antwoord geven en jij wilt nog steeds seks met zo'n man? Er zijn toch wel leukere te vinden en als niet, dan neem je hier toch ook geen genoegen mee?Ik ben er al klaar mee. Door zijn gedrag ben ik al letterlijk opgedroogd. Hij mag me nog een fatsoenlijk antwoord geven, maar ik voor mij hoeft het niet meer
quote:silver1977 schreef op 14 oktober 2013 @ 14:27:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je nu al meer van hem gehoord hebt Senna ?

Ik liet hem zitten hoor als hij niet op een normale volwassen manier hierover kan communiceren.

Vooral met het boeken van hotels is het wel prettig om een beetje communicatie te hebben, voor je het weet zit je met een kamer en geen date.Nog altijd stil,
quote:isandre schreef op 14 oktober 2013 @ 15:15:

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben getrouwd, kinderen en heb sinds zes maanden een getrouwde minnaar met kinderen. Dus altijd moeilijk om een datum en tijd te prikken, voor velen van jullie herkenbaar, haha! Hier belandt omdat ik zocht naar verhalen over soortgelijke ervaringen.

Aanvankelijk dachten wij elkaar vooral gevonden te hebben voor de 'schofterig geile' - ja kinky - sex, maar natuurlijk ga je meer voelen. We kunnen verschrikkelijk met elkaar lachen en hij is ook heel zorgzaam in zijn berichtjes - als hij tijd heeft.

Ik heb niet alle 20 topics kunnen lezen, maar opvallend hoe de ervaringen overeen komen, behoefte, verlangen, moeizame communicatie. Wat is dat toch, zucht... Ook ik probeer 'redelijk, schappelijk en eerlijk' te werk gaan, maar de aard van de relatie en de omstandigheden maken dat niet altijd makkelijk. Voor mij en voor hem.

Mijn minaar Appt me dagelijks, we bellen twee keer per week, afspreken doen we sporadisch - vooral hij is erg druk met werk en daardoor ook gestresst op het moment. De stress en werkdruk maken dat hij soms twijfelt of hij wel wil doorgaan, het wordt hem allemaal teveel en hij wordt dan erg kort van stof. Op andere momenten overlaadt hij me met geile berichten. En natuurlijk twijfel ik soms of hij me echt wil zien.....en inderdaad, die korte App-berichtjes geven dan alle aanleiding om zelf conclusies te trekken, zoals Sense schrijft.

Maar Sennazina: het totale uitblijven van communicatie en daarna boos worden omdat afspraak niet doorgaat spant wel echt de kroon! Ik weet niet of dit de eerste keer was dat het zo liep, maar anders idd misschien beter een punt achter zetten of iig van jouw kant de communicatie even drastisch stopzetten. Stoppen is moeilijk, dat weet ik inmiddels uit ervaring, dus misschien een wat 'foute' tip: kun je hem niet gewoon 'inwisselen'? Dat kost je minder hartepijn dan zonder minnaar te zitten. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ga op zoek naar iemand anders en als het lekker loopt, dump hem dan!!! Of zeg ik nu iets heel fouts????

Welkom,

Ik ben hem zo vergeten hoor,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven