Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 oktober 2013 @ 14:25:

Een avond, een nacht en een ochtend. Dat is toch best "even" of niet?Oow ik las het als "nu kan ik me weer een paar uurtjes herinneren hoe eentje voelt, en dan ga ik op zoek naar de volgende want dan kan ik het me niet goed genoeg meer herinneren" ;)
O zo!

Mja, had ook gekund. Ik heb een reepuutaasie hoog te houden hè?
quote:Rooss4 schreef op 19 oktober 2013 @ 15:20:

O zo!

Mja, had ook gekund. Ik heb een reepuutaasie hoog te houden hè? Ach als je die reputatie vochtig houdt is het ook goed hoor, hoog hoeft niet perse ;)
Hihi vochtig ipv hoog :Imao: mooi innote

Alexia .... Soms heb ik het ook moeilijk hoor !

Ook al wil ik hem zo graag ! Ik moet geduldig wachten ... Als ik wil dat het lukt om mekaar te zien of horen ! We hebben wat spelregels gemaakt

Maar wij hebben zo onze vaste momenten .

Maar het lukt goed! Ik moest vooral mezelf vinden in m'n eigen gemaakt puinhoopje ....

Mijn aan / uit knopje

Mama modus - vrouw modus - werk modus - ik modus- minnares modus

Ze stonden helemaal door mekaar

maar ik en Minnares gaan nog steeds wat samen ... Daar werk ik aan

X
Alexis en Grietje,ik vind het fijn om jullie stukjes te lezen. Ik kreeg van de week een mailtje van mijn nr.2 dat wij niet te emotioneel afhankelijk van elkaar moeten worden,omdat we ook geen toekomst samen hebben. Daar hebben we het al wel eens eerder over gehad. Natuurlijk hoort ons gezin op de eerste plaats te komen. Ik wil ook zo flink zijn als jullie om niet altijd als eerste te sms'en en/of mailen. Maar door mijn onzekerheid denk ik dan als het te lang duurt: Zal hij het nog leuk genoeg vinden? Zal hij mij nog willen,etc....? Hebben jullie of anderen tips om wat zekerder en minder ongeduldig te worden. Bestaat er geen cursus voor onzekere minnaressen? :-)
Droppey zoals je kunt lezen in dit topic vinden de meesten hier een afhankelijke en onzekere minnares niet aantrekkelijk. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer veel afleiding te zoeken en leef lekker je eigen leven. Als iemand echt voor jou gaat komt hij wel weer....
Oh dat onzeker zijn heb ik ook ...

maar dat weet hij nu ook al :Imao:

We hebben er ook al enkele mails en sms'en aan gevuld

Meer worden we nooit ... Maar je moet kunnen zeggen hoe je je voelt , ik heb het gedaan ... Nu doet hij het ook wel ! En daardoor is m'n onzekerheid wat verminderd .

Maar ze kunnen zeggen wat ze willen

Het is seks ... Niet meer ...

Want meer is nr 1

Ik denk ook wel dat je als vrouw een soort van reden moet hebben om seks te hebben dat is dan die onzekerheid weer :D

Just have fun
quote:droppey2011 schreef op 19 oktober 2013 @ 20:15:Ik wil ook zo flink zijn als jullie om niet altijd als eerste te sms'en en/of mailen. Maar door mijn onzekerheid denk ik dan als het te lang duurt: Zal hij het nog leuk genoeg vinden? Zal hij mij nog willen,etc....? Hebben jullie of anderen tips om wat zekerder en minder ongeduldig te worden. Bestaat er geen cursus voor onzekereJa, een assertiviteitstraining zodat jij zeker word in uitdragen wat jij wil. Jouw relatie met jouw minnaar hangt namelijk niet alleen af van wat hij wil.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:grietje4 schreef op 19 oktober 2013 @ 20:58:

Ik denk ook wel dat je als vrouw een soort van reden moet hebben om seks te hebben dat is dan die onzekerheid weer :D

Wat bedoel je hiermee Grietje?
Wat is 'lang duren' precies - vanaf hoeveel uur/dagen/weken niets horen, begint de onzekerheid bij jullie op te komen?

Hoe lang zit er ongeveer tussen de contactmomenten, Alexia, Droppey en Grietje?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Klinkt goed, Roos!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:grietje4 schreef op 19 oktober 2013 @ 20:58:Ik denk ook wel dat je als vrouw een soort van reden moet hebben om seks te hebbenIs dat zo? Is seks lekker vinden geen goede reden dan?
Een reden voor jezelf om seks te hebben met je minnaar ? gevoel zijn , een reden ... Ja ipv reden moest het mss het woord "gevoel " zijn geweest

Oh wat ben ik toch slecht in expliciet schrijven van wat ik denk ...

Sorrrrrryyyy

Ter verbetering

Er moet toch steeds voor ons als vrouw een gevoel zijn .....

Daarom sta ik dus liever op leesmodus

;)
Heidi, bij mij duurt het soms wel 5 dagen.

Highlander,ik zeg gelukkig ook wel,wat ik ervan verwacht en dat snapt hij ook wel.

Tonia69, toevallig heb ik een stukje terug gelezen vanavond en besef ik zelf ook wel,dat afhankelijkheid niet aantrekkelijk wordt gevonden. Ik wil graag minder onzeker en ongeduldig worden,dus doe mijn best!
Ja dat is een goede reden dat is DE reden voor een minnaar !

Anders heb je er geen nodig

Maar ik bedoelde het dus anders ...
Ik vind seks met mijn minnaar lekker,maar daar komt zeker voor mij ( als vrouw) gevoel bij kijken en een klik.
Oh, ik kan ook wel seks zonder gevoel hebben, maar niet zonder klik.

Zoals jij het opschrijft, Grietje, klinkt het haast alsof je het goedpraat dat je je een beetje teveel mee laat slepen door de gevoelens. Want seks hebben zonder, gaat nu eenmaal niet.

Volgens mij is het juist veel verstandiger om een geile minnaar te hebben waar geen gevoelens bij komen kijken. Of heel kritisch te blijven als ze er wel zijn. Maar niet door te doen alsof die gevoelens nu eenmaal een vereiste zijn voor de minnaarsrelatie. Dat ze er zijn, prima, maar ik denk dat je er wel kritisch naar moet blijven kijken, juist om het zuiver te houden en je niet in die verhouding te verliezen.

Droppey, bij mij duurde het soms wel een maand. Soms nog wel langer, in het hoogseizoen, als ik zwem in het werk en wel wat anders aan mijn hoofd heb, of andersom in drukke periodes van hem. Dat was prima, als het te lang duurde voor mijn gevoel, stuurde ik eens wat, of hij, en het was altijd goed. Ik heb me echt nooit druk gemaakt, dus ik snap niks van die paniek of onzekerheid.

Waarom zou hij ineens jou niet meer leuk vinden? Waarom zou dat ineens zomaar stoppen? En wat als het dan zou stoppen, dan stop jij ook met ademen?

Ik snap niet waarom je je zooooo afhankelijk opstelt, zo hangt aan die contactmomenten. Hij is een aanvulling, niet je houvast!
Ja,zo zie ik het ook het liefst,als aanvulling,maar jij bent van jezelf misschien heel zelfverzekerd en nuchter? Ik moet nog veel leren. Het gaat tijden goed,maar als ik soms slechter in mijn vel zit wint de onzekerheid en mijn ongeduld. Maar het leven is om te leren,toch?
Dat weet ik niet. Natuurlijk heb ik ook wel mijn mindere dagen, maar ik heb me er nooit door laten leiden. Dat hoort er nu eenmaal bij, maar er aan toegeven maakt het volgens mij alleen maar groter. Misschien kon ik het makkelijker in perspectief zetten, dat kan. Bij ons mocht het, van mezelf, nooit de hoofddraad worden in ons contact. Als we contact hadden was het fijn, hadden we het niet, dan zat het er even niet in en waren onze eigen levens prioriteit. Het kwam altijd wel weer goed. En duurde het echt lang, dan trok ik zelf wel aan de bel met een kort berichtje.

Je leven hangt er niet vanaf en zo klinkt het een beetje. Dan stop je je mobiel toch in je tas en gaat iets leuks doen, of iets ter afleiding? En als je dan echt iets moet sturen, kun je het beter luchtig houden dan blijven doorzagen over je onzekerheid en of hij je nog wel wil.
Ik kan ook heel prettig seksen met mijn minnares door de mentale klik. Grietje, het meest stomme wat jij volgens mij kan doen is verliefde gevoelens koesteren voor jouw minnaar. Uiteindelijk leidt dat in vrijwel alle gevallen tot pijn. Zelfs bij degenen die ervan overtuigd zijn dat ze zo van de relatie met hun slapende man kunnen overstappen in een echte relatie met hun geheime lief.

Heidi, volgens mij ben jij van nature al geen onzeker type.
Highlander, jawel hoor! Je leest hier maar een klein stukje van mijn leven natuurlijk, er is nog genoeg over waar ik wel mijn onzekerheden heb - al moet ik die misschien eens net zo aanpakken als die op minnaarsvlak. Misschien gaan ze dan wel weg!
Heeedi,dan ga ik mijn onzekerheden op het minnaarsvlak aanpakken! Wie weet kom ik er dan net zo relax in te staan als jij!? Lijkt mij heerlijk
Wel highlander, ik heb nooit verliefde gevoelens geuit naar hem ... Hij schreef ze wel naar mij ...

Dan mag je niet verward worden

Ik denk ook niet dat ik dat gevoel koester voor hem eerder respect ,zo een vent , sterk karakter ! En zooo geil !

Ik praat mezelf mss wat goed :(

Ja je hebt gelijk Heidi ...

Die geile klik is er ... Enorme aantrekking!

Ik had nooit gedacht in het begin van onze ontmoeting dat dit kon ... Is niet het type man waarvoor ik zou kiezen , en nog een goeie 10 jaar ouder dan ikzelf

Ik ben ook niet zelfzeker , ik zou ook graag kunnen zeggen dat dit me allemaal koud laat ... Maar soms haalt m'n hoofd een loopje met mij ! Maar ik werk eraan ....

Heb al enkele lastige momentjes gehad ... Maar ik lees hier mee ! Helpt me enorm

Reflectie , heel belangrijk ...

Droopy we hebben ons werkpuntje

Komt wel goed ?! Have fun en geniet van de geile , aandacht , seks ...
Heidi

Soms hoor ik hem 3-4 dagen niet :-)

Droppey

Afleiding is het beste zoals Tonia al zei als ik vanalles te doen heb is de drang minder om hem te sturen ook al moet hij nog antwoorden op mijn berichtje van 2-3 dagen geleden.

Het enige wat ik moet nog afleren is als hij stuurt meteen te antwoorden :-)

Het is zoals ze zeggen als het contact goed zit zullen ze zelf wel terugkomen :-)

Het pakt tijd om uw plaats te kennen als minnares zeker als er gevoelens zijn

en die onzekerheid ja die blijft en die ongeduldigheid zeker bij mij maar je moet ermee leren leven of ermee stoppen vrees ik en ermee stoppen kan ik al niet :-)
Nee,stoppen wil ik ook nog niet.

Ben wel blij,dat ik niet de enige ben met die onzekerheid en ongeduld,maar ik ga er zeker aan werken!!

Jullie bedankt voor het aanhoren en beantwoorden! Mooi,dat er zo'n forum bestaat,want ik kan er niet zomaar over praten met de mensen om mij heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven