Minnares zijn

27-08-2014 12:27 377 berichten
Ik lees hier zo nu en dan verhalen over mensen die een geheime relatie hebben met een gebonden persoon.

Ik vraag me dan toch steeds weer wat dingen af..

Voel je je bv niet schuldig t.o.v. zijn vrouw en ev kinderen?

Waarom neem je genoegen met een "bijrol"?

Word je er nu echt happy van?

Is niet aanvallend bedoeld maar ik vraag me gewoon af hoe de gedachtegang dan is.

Ik heb zelf een hekel aan bedriegen,dus zou bij het woord vrouw al meteen afknappen en afhaken. Waarom jullie niet?
quote:Ismene schreef op 27 augustus 2014 @ 17:17:

Minnaressen, jullie zeggen dat jullie geen relatie willen, enkel seks. Maar waarom pakken jullie dan geen SV of een FWB? Bij een bezette man heb je steeds kans op drama als het uitkomt, en drama is toch juist wat jullie proberen te vermijden?

Doen we ook hoor, we houden alle opties open.

O gosh, ik moet weg hier voor Zkotz komt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een''vriend'' scharrel maar hij is niet gebonden ik wel.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 17:18:

Droevig kijkende honden .

Ik heb trouwens niks tegen op minnaars en minnaressen. Ik heb wel iets tegen op stiekem gedoe.

Ik heb er ook niets tegen, tot ze aan mijn partner komen (die is te perfect, die deel ik met niemand ).

Vind het leuk dat het topic nog niet 1 groot 'bitch-fight-topic' is geworden.
Kunnen jullie niet alle drie de huillie minnaressen topics oppakken en mee naar het minnaressen topic nemen? Scheelt forumplezier;)
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:20:

[...]

Doen we ook hoor, we houden alle opties open.

O gosh, ik moet weg hier voor Zkotz komt....Zkotz? Ik volg niet meer .
quote:olympiacolbert schreef op 27 augustus 2014 @ 17:18:

[...]

Oh, ongetwijfeld is het erger of in ieder geval net zo erg voor zijn vriendin. Maar voor mij was het daardoor wel duidelijker dat het hem niet om de seks ging met mij. We hadden inderdaad die band met elkaar, sterker nog, meer met elkaar dan met onze partners. Daarom hebben we ook voor elkaar gekozen.Voor elkaar gekozen als minnaars of voor elkaar gekozen als "nu hebben we een echte relatie"?
quote:larva schreef op 27 augustus 2014 @ 17:22:

Kunnen jullie niet alle drie de huillie minnaressen topics oppakken en mee naar het minnaressen topic nemen? Scheelt forumplezier;)

Een rondje vivaforum doen en alle hopeloze gevallen naar nummertje 25 slepen bedoel je?

En hoezo scheelt forumplezier, staat er iemand met een mes op je strotje te dreigen dat je minnaar-topics moet openen?

Bdsm topic al gevonden?
quote:shockingblue schreef op 27 augustus 2014 @ 17:20:

Ik heb een''vriend'' scharrel maar hij is niet gebonden ik wel.En weet je partner van je scharrel? Dat zou ik dan weer heel belangrijk vinden. Een keertje vreemdgaan of voor mijn part een scharrel zou ik als vrouw-van nog best kunnen handelen, maar ik hou er niet van om voor het lapje te worden gehouden.
quote:Ismene schreef op 27 augustus 2014 @ 17:22:

[...]

Zkotz? Ik volg niet meer .

Snap ik.

Zkotz is een forummeneer waar ik nog wel eens mee in de clinch wil liggen over dit onderwerp.

Voor nu totaal irrelevant.
quote:Rooss4 schreef op woensdag 27 augustus 2014 17:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Minnares zijn"" class="messagelink">larva schreef op 27 augustus 2014 @ 17:22</a>:</b>

Kunnen jullie niet alle drie de huillie minnaressen topics oppakken en mee naar het minnaressen topic nemen? Scheelt forumplezier;)</div></blockquote>

Een rondje vivaforum doen en alle hopeloze gevallen naar nummertje 25 slepen bedoel je?

En hoezo scheelt forumplezier, staat er iemand met een mes op je strotje te dreigen dat je minnaar-topics moet openen?

Bdsm topic al gevonden? Yeps! Alles op 1 grote hoop!! En dan in de fil zetten dat wespennest! (Grapje!)
quote:theemok schreef op 27 augustus 2014 @ 17:19:

Omdat ik niet elke man in mijn bed wil. Ik wil wel een bepaalde klik met iemand hebben, en die persoon is niet altijd ongebonden. Een SV heb ik gehad, en na verloop van tijd ging de sjeu ervanaf... elk gesprek ging alleen maar over seks. Af en toe eens een ander gesprek is wel zo prettig.

Drama? Nog niet meegemaakt. Nou ja, één keer, ik kreeg gevoelens voor iemand. Heb het toen afgekapt. Deed even zeer, maar verder is er niemand door geschaad.

Was ook niet bedoelt alsof jullie met iedereen in bed kruipen. Ik bedoel enkel dat ik me kan inbeelden dat je enkel plezier wilt hebben, geen gedoe. Je hebt een paar leuke dates, en dan staat er ineens een woedende vrouw voor je deur (of telefoon of mail of wat dan ook).

Als mensen erachter komen dat hun partner hun bedriegt, gaan ze op dat moment niet enkel boos zijn op hun partner, maar ook op de andere. En dan word je toch ongevraagd in hun relatieproblemen meegesleurd.

Daar zou ik geen zin in hebben.
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:25:

[...]

Snap ik.

Zkotz is een forummeneer waar ik nog wel eens mee in de clinch wil liggen over dit onderwerp.

Voor nu totaal irrelevant.

Niets van hem aantrekken dan. Zoals ik al zei, ik vind het wel leuk dat beide partijen (klinkt zo stom, kan het niet anders uitleggen) eens met elkaar kunnen praten.

Ik denk dat veel mensen jullie beweegredenen niet kennen. En wat men niet kent, vreest men.
Nu date ik bijzonder weinig met vreemdgangers maar uit de weinige ervaring die ik ermee heb kan ik zonder twijfel zeggen dat deze mannen het minste gezeik opleveren.

Je mag aanvulling zijn, je mag de plekjes opvullen die door de 20 jarige relatie ingesleten zijn, je wordt gekoesterd en hij is altijd blij met je, heel ander verhaal dan daten met een single die 5 dames "te koesteren" heeft.

Als je dan ook nog afspreekt dat er niet teveel over thuis gezeurd wordt, de focus ook aldaar blijft en je een tikje discreet bent kan het voor een minnares zeer bevredigend zijn.

En ik snap dat het bijzonder pijnlijk te lezen is voor de bedrogenen maar even vanuit het licht van de minnares gezien die (even) niet voor een ongebonden man kiest.
Ik ken het en vrees het des te meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 17:24:

[...]

En weet je partner van je scharrel? Dat zou ik dan weer heel belangrijk vinden. Een keertje vreemdgaan of voor mijn part een scharrel zou ik als vrouw-van nog best kunnen handelen, maar ik hou er niet van om voor het lapje te worden gehouden.Nee hij weet er niet van.
Het is een bepaald type mens: onzeker, oneerlijk, niet opgevoed met de juiste waarden en normen, thuis a- seksueel, maar zich wel laten uitwonen door een of andere loser.

Vriendschappen verbreek ik per direct als ik weet dat iemand bewust een bestaande relatie probeert te verneuken.

Tja, tis niet mijn soort mensen....
Er heeft nog nooit een woedende vrouw voor mijn deur gestaan, mocht dat ooit gebeuren dan geef ik haar groot gelijk, krijgt ze een glaasje water voor de schrik en gaan we samen praten over hoe stom hij wel niet is!
Ik heb dezelfde mening als LV. 1 keer seks met een vreemde, op een zatte avond bij iemand in bed belanden, kan ik nog begrijpen (zou razend zijn op mijn partner, maar ik kan het nog ergens begrijpen).

Maar een echte relatie achter mijn rug zou "mijn wereld laten instorten" om het dramatisch te zeggen. Ik geloof dat de band tussen mij en mijn partner speciaal is, en dat we die band met niemand anders kunnen bereiken (de naïviteit van de jongeren, is het niet prachtig ).

Het is zoals bij een inbraak. Dat de spullen weg zijn, ach het zijn maar spullen. Maar het idee dat iemand, tegen mijn wil in, in mijn huis is geweest, zou me een heel onveilig gevoel geven. Mijn huis is er nog, maar mijn thuis is vernietigt.
quote:viavia2013 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:32:

Het is een bepaald type mens: onzeker, oneerlijk, niet opgevoed met de juiste waarden en normen, thuis a- seksueel, maar zich wel laten uitwonen door een of andere loser.

Vriendschappen verbreek ik per direct als ik weet dat iemand bewust een bestaande relatie probeert te verneuken.

Tja, tis niet mijn soort mensen.... Nou nou, poe poe.
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:33:

Er heeft nog nooit een woedende vrouw voor mijn deur gestaan, mocht dat ooit gebeuren dan geef ik haar groot gelijk, krijgt ze een glaasje water voor de schrik en gaan we samen praten over hoe stom hij wel niet is!Wil je niet kwetsen, maar is dat dan ook niet hypocriet? Ik bedoel, je wist er dan toch van en hebt toch meegewerkt. (Vooral bedoelt op de zin "hoe stom hij wel niet is).
Weet je Ismene, zo werkt het precies. Als inbreker ben je blij met de computer, de breedbeeld, het tafelzilver en de autosleutels. Zonder enig kutgevoel verpats je die zooi en het geld steek je in je zak.

Maar als omaatje van de inbreker beroofd wordt zal hij in alle staten zijn.

Het is niet zo moeilijk iemand schade aan te doen als je de pijn niet ontvouwt ziet voor je oog. Ik denk ook altijd dat het non-schuldgevoel werkt zo lang het niet uitgekomen is. Ik moet er zelf ook niet denken een gesprek te voeren met mijn partner terwijl mijn vreemdgaan net uitgekomen is.
Rooss4 (en al de anderen die antwoorden, maar Roos haar avatar valt zo hard op ): vind het stoer van jullie dat jullie wel blijven antwoorden. Kan me inbeelden dat jullie vaak kritiek krijgen.
quote:Ismene schreef op 27 augustus 2014 @ 17:39:

[...]

Wil je niet kwetsen, maar is dat dan ook niet hypocriet? Ik bedoel, je wist er dan toch van en hebt toch meegewerkt. (Vooral bedoelt op de zin "hoe stom hij wel niet is).

Natuurlijk is dat hypocriet, het was ook meer een grapje (dat van het zeggen over hoe stom hij is).

Mocht het serieus gebeuren dat ik een furieuze vrouw aan de lijn heb dan zal ik openstaan voor haar boosheid, dat beslist.
quote:Ismene schreef op 27 augustus 2014 @ 17:41:

Rooss4 (en al de anderen die antwoorden, maar Roos haar avatar valt zo hard op ): vind het stoer van jullie dat jullie wel blijven antwoorden. Kan me inbeelden dat jullie vaak kritiek krijgen.Lieverd, dit is nog niks!
Voelen jullie je nooit schuldig? (Vraag het type "braafste-meisje-van-de-klas")

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven