Minnares zijn

27-08-2014 12:27 377 berichten
Ik lees hier zo nu en dan verhalen over mensen die een geheime relatie hebben met een gebonden persoon.

Ik vraag me dan toch steeds weer wat dingen af..

Voel je je bv niet schuldig t.o.v. zijn vrouw en ev kinderen?

Waarom neem je genoegen met een "bijrol"?

Word je er nu echt happy van?

Is niet aanvallend bedoeld maar ik vraag me gewoon af hoe de gedachtegang dan is.

Ik heb zelf een hekel aan bedriegen,dus zou bij het woord vrouw al meteen afknappen en afhaken. Waarom jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
Hoi patrice, ik wil ook zeker niet ter discussie stellen wat een minnaae of minnares omvat en of jullie passen in dat beeld.

Ik geloof zelfs ook wel dat hij er verliefde gevoelens bij heeft of had. Dit hoort er zelfs een beetje bij, dat maakt het verlangen en spanning leuker. Ik kan mij voorstellen dat de woorden van een "verliefde" man noet alleen oprecht lijken. Op dat moment zijn die woorden dat ook!

Feit blijft, dat gaf ik ook met dat voorbeeld aan, als de vrouw belt of iets van hem wilt dan staat de minnares op het tweede plan. Die herrinnert zich alleen nog maar die lieve gemeende woorden.
Alle reacties Link kopieren
@Ziggi86: je omschrijft het wel heel goed moet ik zeggen. Ik heb dus geen ervaring met de "partner belt en hij springt op""telefoontjes. Maar denk wel dat dat zo gaat ja.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven