Mn vriend is beledigd

05-04-2012 18:36 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is zo snel beledigd. Of ga ik te ver als ik zeg dat hij goed ligmateriaal is (als grapje).

Ga ik te ver?

Totaal aantal stemmen: 25

Ja (36%)
Neen (64%)
Ligt er helemaal aan wat er vooraf is gezegd, waardoor jij die 'grappige' opmerking maakt...
Deurmatje zijn is nooit leuk
Als hij het kan warderen ga je niet te ver. Anders wel.
Ik weet niet eens wat goed ligmateriaal is.

Maar aangezien het op seks staat: neukobject??
Word moe van die pols hier her en der
quote:-no-nick- schreef op 05 april 2012 @ 18:39:

Word moe van die pols hier her en derWelkom op het vivaforum.
Ik kan niet beoordelen hoe het gezegd is, in wat voor context, wat je normaal tegen hem zegt, of hij al aangegeven heeft dat hij het vervelend vind, dat jullie vooral een relatie hebben voor de sex of niet etc.

Dus sorry ik kan er geen zinnig antwoord op geven.

Maar als hij vindt dat je dat niet moet zeggen, moet je het gewoon niet meer zeggen.
quote:rozenstruikje schreef op 05 april 2012 @ 18:37:

Deurmatje zijn is nooit leuk Beter dan een stoeptegel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat is in hemelsnaam ligmateriaal?

Ik vind mensen die snel beledigd zijn vaak een beetje triest, dus ik zou niet eens de moeite nemen om op mijn teentjes te gaan lopen bij hem. Hij wordt maar wat geharder. Maargoed, er is natuurlijk wel een grens. En omdat ik niet weet wat ligmateriaal betekent, kan ik ook niet zo goed inschatten of je hiermee over de grens gaat.
Sjezus, wat een topic weer zeg.
quote:_lupine_ schreef op 05 april 2012 @ 18:52:

Sjezus, wat een topic weer zeg.TO zit er anders haske mee, want hij/zij/het heeft zich er speciaal voor aangemeld!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ligmateriaal als in ...matras of luchtbed ?
quote:scamp schreef op 05 april 2012 @ 18:47:

Ik kan niet beoordelen hoe het gezegd is, in wat voor context, wat je normaal tegen hem zegt, of hij al aangegeven heeft dat hij het vervelend vind, dat jullie vooral een relatie hebben voor de sex of niet etc.

Dus sorry ik kan er geen zinnig antwoord op geven.

Maar als hij vindt dat je dat niet moet zeggen, moet je het gewoon niet meer zeggen.

+1.

Sowieso, waarom zou je zo'n platvoerse opmerking maken?
quote:_Cherry_ schreef op 05 april 2012 @ 18:56:

[...]

+1.

Sowieso, waarom zou je zo'n platvoerse opmerking maken?+1=3
Hier waakt de enige echte Barones
Mensen die snel beledigd zijn daar heb ik niks mee.

Maar als je bedoelt dat ie lekker in bed is dan snap ik niet wat ie daar beledigend aan vindt... Mannen die snel op hun teentjes getrapt zijn vind ik wijvengedrag vertonen en op wijven val ik niet, zou dus niks voor mij zijn.
Je bedoelt neukmateriaal? Dan ligt het aan de context.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hij zegt net tegen me dat ik eigenlijk zei: aanleunmateriaal. Ik had het niet zo goed onthouden, vond het zelf niet belangrijk, zeker niet beledigend.

Verandert dit de zaak? Het was in de volgende context:

Hij liet mij gisteravond een enge film kijken. Met hem. Hij vindt het zo fijn als ik dan bang tegen hem aan kruip. Vanmorgen vroeg hij of ik goed had geslapen en lekker tegen hem aan had gelegen. Ik zei toen: je bent fijn aanleunmateriaal maar ik heb niet zo goed geslapen. En toen werd ie boos...
Ik zie hoe je het bedoelt en ik zie het probleem er niet van. Misschien vatte hij het verkeerd op maar dan kan ie dat toch eerst vragen in plaats van gelijk boos te worden?

Ik word een beetje weeïg van zo'n teer zieltje, eigenlijk. En niet op een positieve manier.
Misschien moet-ie ongesteld worden?
quote:mispoes1975 schreef op 05 april 2012 @ 19:38:

Hij zegt net tegen me dat ik eigenlijk zei: aanleunmateriaal. Ik had het niet zo goed onthouden, vond het zelf niet belangrijk, zeker niet beledigend.

Verandert dit de zaak? Het was in de volgende context:

Hij liet mij gisteravond een enge film kijken. Met hem. Hij vindt het zo fijn als ik dan bang tegen hem aan kruip. Vanmorgen vroeg hij of ik goed had geslapen en lekker tegen hem aan had gelegen. Ik zei toen: je bent fijn aanleunmateriaal maar ik heb niet zo goed geslapen. En toen werd ie boos...Jammer voor hem dan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dus het gaat helemaal niet om seks? Waarom staat het dan op deze pijler?

Ik zou zeggen: hij is een mietje. Het is toch een compliment of zie ik dat verkeerd?
Jeetje wat vermoeiend, iemand die om dat soort dingetjes boos wordt.
quote:_lupine_ schreef op 05 april 2012 @ 18:52:

Sjezus, wat een topic weer zeg.

Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Okee, dank voor de reakties tot nu toe.

Ik wist echt niet zeker of ik niet gewoon te ver was gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven