Mystique VS Fun4Two

22-08-2012 17:47 30 berichten
Beste swingers, al dan niet soft of full...

Omdat we al enige tijd met bijzondere interesse dit topic volgen hierbij ons aandeel met de hoop dat jullie er wat aan hebben.

Onze eerste ervaring met een parenclub was op Brabantse bodem. We komen zelf vanaf de Zeeuwse kust dus Mystique was voor ons een voor de hand liggende keuze. Een bezoek aan een PC sluimerde al enige tijd maar vreemd genoeg kwam de doorslag op een zaterdagmiddag tijdens het eten van een pizza. Misschien dat de garnalen en de vis de aanleiding zijn geweest dat mijn vriendin out of the blue de schokkende woorden zei.."Kom, we trekken de stoute schoenen aan en we gaan vanavond!!"...

Stoute schoenen lopen prima, als je ze maar goed inloopt. Daar zijn we intussen wel achter.

Mystique:

Mystique is voor een bruin cafe. Qua uitstraling maar ook qua publiek. Begrijp ons in deze niet verkeerd. Wij zijn zeer zeker gecharmeerd van bruine cafe's en hun gezelligheid. Het publiek is er overwegend wat ouder en - hoe ga ik dit netjes formuleren - wat meer nuchterder, simpeler en typisch brabants/belgisch. Dat is niet zo zeer verwonderlijk gezien de locatie. Met "simpel" bedoel ik niks negatiefs. Maar onder het motto "gewoon lekker makkelijk en simpel" kom je in deze club al een heel eind. Wij zijn er meerdere malen naar toe geweest. De ruimte's zijn prima te doen. De bar is gezellig en de boel is redelijk verzorgd. Minpunt vonden we het personeel wat handdoeken ophaalt. Het lijken plaatselijke inwoners (in spijkerbroek, sandalen en blouse) die naast de geraniums graag ook een klapske aan de toog willen halen en dat combineren met een soort van bijbaantje. Toen ik deze drie heren aan de bar hoorde smoezelen over de cupmaat van enkele bezoeksters en wat ze allemaal niet zagen in het bubbelbad had ik het vrij snel gehad. in mijn optiek is dat "NOT DONE"..

Slotsom: Grappige club. Redelijk simpel publiek wat er geen uitbundig feest van maakt om er leuk uit te zien. Dat is jammer in onze optiek. Ruimtes zijn redelijk maar doet een beetje smoezelig aan. Absoluut geen verkeerde club. Maar niet onze smaak.

Fun4two:

De Fun is i.p.v een bruin cafe, een leuk en hip cafe. Wij voelden er ons meteen op ons gemak. Het publiek is overwegend wat jonger (20-40) en maakt er zeer zeker een feest van om netjes, verzorgd en uitdagend gekleed te gaan. Het maken van contacten ging ons daar makkelijker af dan in Mystique, maar dat zal zeker aan ons zelf liggen. De charme vinden we het gemêleerde (internationaal)

gezelschap. De ruimtes vinden we top. Zeker de tantra ruimte beneden spreekt tot de verbeelding. Schrik in deze club niet van siliconen of opgepompte mannetjes..Ook deze lopen hier in het wild rond. Gewoon naar kijken, ze bijten niet, zijn zinnelijk en tevens best aardig.

Onze eerste "contacten" in fysieke zin waren dan ook in deze club. De avonden die we hebben gehad waren stuk voor stuk toppers.

Slotsom: Absoluut een mooie, trendy club met jonger publiek. Netjes en verzorgd. Een klein discutabel min-puntje. De Fun schijnt deurbeleid te kennen. Publiek wat niet in de lijn van de Fun valt kan worden geweigerd aan de deur. Dat heeft voor en nadelen. Persoonlijk vind ik dat iedereen welkom zou moeten zijn. Aan de andere kant...onverzorgde mensen horen in deze club niet thuis (maar waar wel..?)

Enjoy and best regards,

Salt & Kicks
ik vrees dat we onszelf nu ook schuldig maken aan schuldig maken aan slow-chat..waarbij mijn excuus
Alle reacties Link kopieren
Het laat zien hoe snel het gaat, en hoe mensenlijk het is, :-)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:stout1975 schreef op 23 augustus 2012 @ 18:14:

Ik ben ook tegen dat slowchatgedoe, maar ja, probeer het maar eens tegen te houden he.Sorry, maar mag ik even?
Alle reacties Link kopieren
Jij mag dat drankvogel.
Nou..einde slowchat!!..terug naar het onderwerp wat eigenlijk onder het topic "parenclubs" had moeten staan. Wij tellen af naar volgende maand..we trekken dan de stoute schoenen aan naar de Fun. Wij hebben echter nog nooit het beruchte "bussenpubliek" gezien. Tevens ook geen halte kunnen vinden bij de Fun.

De vraag die we ons denk ik moeten stellen is of "deurbeleid" wel het juiste is om te doen. Voor ons als stel is het niet zo een probleem om naar een club te gaan gezien ons uiterlijk en lichaamsbouw. Echter voor mensen met een paar kilo teveel is het misschien een enorme stap. Misschien hebben die mensen meer lef als ons.

Maar we gaan volgende maand eens bekijken hoe de "fun" erbij staat.

Regards,

Salt & Kicks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven