Mystique VS Fun4Two
woensdag 22 augustus 2012 om 17:47
Beste swingers, al dan niet soft of full...
Omdat we al enige tijd met bijzondere interesse dit topic volgen hierbij ons aandeel met de hoop dat jullie er wat aan hebben.
Onze eerste ervaring met een parenclub was op Brabantse bodem. We komen zelf vanaf de Zeeuwse kust dus Mystique was voor ons een voor de hand liggende keuze. Een bezoek aan een PC sluimerde al enige tijd maar vreemd genoeg kwam de doorslag op een zaterdagmiddag tijdens het eten van een pizza. Misschien dat de garnalen en de vis de aanleiding zijn geweest dat mijn vriendin out of the blue de schokkende woorden zei.."Kom, we trekken de stoute schoenen aan en we gaan vanavond!!"...
Stoute schoenen lopen prima, als je ze maar goed inloopt. Daar zijn we intussen wel achter.
Mystique:
Mystique is voor een bruin cafe. Qua uitstraling maar ook qua publiek. Begrijp ons in deze niet verkeerd. Wij zijn zeer zeker gecharmeerd van bruine cafe's en hun gezelligheid. Het publiek is er overwegend wat ouder en - hoe ga ik dit netjes formuleren - wat meer nuchterder, simpeler en typisch brabants/belgisch. Dat is niet zo zeer verwonderlijk gezien de locatie. Met "simpel" bedoel ik niks negatiefs. Maar onder het motto "gewoon lekker makkelijk en simpel" kom je in deze club al een heel eind. Wij zijn er meerdere malen naar toe geweest. De ruimte's zijn prima te doen. De bar is gezellig en de boel is redelijk verzorgd. Minpunt vonden we het personeel wat handdoeken ophaalt. Het lijken plaatselijke inwoners (in spijkerbroek, sandalen en blouse) die naast de geraniums graag ook een klapske aan de toog willen halen en dat combineren met een soort van bijbaantje. Toen ik deze drie heren aan de bar hoorde smoezelen over de cupmaat van enkele bezoeksters en wat ze allemaal niet zagen in het bubbelbad had ik het vrij snel gehad. in mijn optiek is dat "NOT DONE"..
Slotsom: Grappige club. Redelijk simpel publiek wat er geen uitbundig feest van maakt om er leuk uit te zien. Dat is jammer in onze optiek. Ruimtes zijn redelijk maar doet een beetje smoezelig aan. Absoluut geen verkeerde club. Maar niet onze smaak.
Fun4two:
De Fun is i.p.v een bruin cafe, een leuk en hip cafe. Wij voelden er ons meteen op ons gemak. Het publiek is overwegend wat jonger (20-40) en maakt er zeer zeker een feest van om netjes, verzorgd en uitdagend gekleed te gaan. Het maken van contacten ging ons daar makkelijker af dan in Mystique, maar dat zal zeker aan ons zelf liggen. De charme vinden we het gemêleerde (internationaal)
gezelschap. De ruimtes vinden we top. Zeker de tantra ruimte beneden spreekt tot de verbeelding. Schrik in deze club niet van siliconen of opgepompte mannetjes..Ook deze lopen hier in het wild rond. Gewoon naar kijken, ze bijten niet, zijn zinnelijk en tevens best aardig.
Onze eerste "contacten" in fysieke zin waren dan ook in deze club. De avonden die we hebben gehad waren stuk voor stuk toppers.
Slotsom: Absoluut een mooie, trendy club met jonger publiek. Netjes en verzorgd. Een klein discutabel min-puntje. De Fun schijnt deurbeleid te kennen. Publiek wat niet in de lijn van de Fun valt kan worden geweigerd aan de deur. Dat heeft voor en nadelen. Persoonlijk vind ik dat iedereen welkom zou moeten zijn. Aan de andere kant...onverzorgde mensen horen in deze club niet thuis (maar waar wel..?)
Enjoy and best regards,
Salt & Kicks
Omdat we al enige tijd met bijzondere interesse dit topic volgen hierbij ons aandeel met de hoop dat jullie er wat aan hebben.
Onze eerste ervaring met een parenclub was op Brabantse bodem. We komen zelf vanaf de Zeeuwse kust dus Mystique was voor ons een voor de hand liggende keuze. Een bezoek aan een PC sluimerde al enige tijd maar vreemd genoeg kwam de doorslag op een zaterdagmiddag tijdens het eten van een pizza. Misschien dat de garnalen en de vis de aanleiding zijn geweest dat mijn vriendin out of the blue de schokkende woorden zei.."Kom, we trekken de stoute schoenen aan en we gaan vanavond!!"...
Stoute schoenen lopen prima, als je ze maar goed inloopt. Daar zijn we intussen wel achter.
Mystique:
Mystique is voor een bruin cafe. Qua uitstraling maar ook qua publiek. Begrijp ons in deze niet verkeerd. Wij zijn zeer zeker gecharmeerd van bruine cafe's en hun gezelligheid. Het publiek is er overwegend wat ouder en - hoe ga ik dit netjes formuleren - wat meer nuchterder, simpeler en typisch brabants/belgisch. Dat is niet zo zeer verwonderlijk gezien de locatie. Met "simpel" bedoel ik niks negatiefs. Maar onder het motto "gewoon lekker makkelijk en simpel" kom je in deze club al een heel eind. Wij zijn er meerdere malen naar toe geweest. De ruimte's zijn prima te doen. De bar is gezellig en de boel is redelijk verzorgd. Minpunt vonden we het personeel wat handdoeken ophaalt. Het lijken plaatselijke inwoners (in spijkerbroek, sandalen en blouse) die naast de geraniums graag ook een klapske aan de toog willen halen en dat combineren met een soort van bijbaantje. Toen ik deze drie heren aan de bar hoorde smoezelen over de cupmaat van enkele bezoeksters en wat ze allemaal niet zagen in het bubbelbad had ik het vrij snel gehad. in mijn optiek is dat "NOT DONE"..
Slotsom: Grappige club. Redelijk simpel publiek wat er geen uitbundig feest van maakt om er leuk uit te zien. Dat is jammer in onze optiek. Ruimtes zijn redelijk maar doet een beetje smoezelig aan. Absoluut geen verkeerde club. Maar niet onze smaak.
Fun4two:
De Fun is i.p.v een bruin cafe, een leuk en hip cafe. Wij voelden er ons meteen op ons gemak. Het publiek is overwegend wat jonger (20-40) en maakt er zeer zeker een feest van om netjes, verzorgd en uitdagend gekleed te gaan. Het maken van contacten ging ons daar makkelijker af dan in Mystique, maar dat zal zeker aan ons zelf liggen. De charme vinden we het gemêleerde (internationaal)
gezelschap. De ruimtes vinden we top. Zeker de tantra ruimte beneden spreekt tot de verbeelding. Schrik in deze club niet van siliconen of opgepompte mannetjes..Ook deze lopen hier in het wild rond. Gewoon naar kijken, ze bijten niet, zijn zinnelijk en tevens best aardig.
Onze eerste "contacten" in fysieke zin waren dan ook in deze club. De avonden die we hebben gehad waren stuk voor stuk toppers.
Slotsom: Absoluut een mooie, trendy club met jonger publiek. Netjes en verzorgd. Een klein discutabel min-puntje. De Fun schijnt deurbeleid te kennen. Publiek wat niet in de lijn van de Fun valt kan worden geweigerd aan de deur. Dat heeft voor en nadelen. Persoonlijk vind ik dat iedereen welkom zou moeten zijn. Aan de andere kant...onverzorgde mensen horen in deze club niet thuis (maar waar wel..?)
Enjoy and best regards,
Salt & Kicks
woensdag 22 augustus 2012 om 19:17
Saltandkicks, niet onaardig bedoeld, maar je hebt nu al diverse topics geopend, waarbij je de raad werd gegeven jouw vraag te stellen op het daarvoor bestemde parenclubtopic.
Waarom dan steeds weer (inmiddels 3e of 4e keer?) toch eerst een topic openen? Daar vind je de mensen die je wilt bereiken, meer dan in een eigen topic.
Waarom dan steeds weer (inmiddels 3e of 4e keer?) toch eerst een topic openen? Daar vind je de mensen die je wilt bereiken, meer dan in een eigen topic.
woensdag 22 augustus 2012 om 19:35
Geloof me....afgelopen zaterdag ben ik geweest en van een deurbeleid was geen spraken (helaas)
Ook dat netjes, verzorg en uitdagend gekleed hebben wij niet gezien...wel tenCate slips, sloggi's etc met alle etiketjes er nog in. Hangbuikzwijnen met een spijkerbroeken, die vieze zwarte vlekken heeft, en slippers uit de oertijd.
Mijn god...snap niet dat Laurens en Rineke niets deden?!
Gelukkig waren wij met z'n viertjes, anders was ik weer omgedraaid!
Ook dat netjes, verzorg en uitdagend gekleed hebben wij niet gezien...wel tenCate slips, sloggi's etc met alle etiketjes er nog in. Hangbuikzwijnen met een spijkerbroeken, die vieze zwarte vlekken heeft, en slippers uit de oertijd.
Mijn god...snap niet dat Laurens en Rineke niets deden?!
Gelukkig waren wij met z'n viertjes, anders was ik weer omgedraaid!
woensdag 22 augustus 2012 om 20:35
woensdag 22 augustus 2012 om 21:51
quote:enjoy73 schreef op 22 augustus 2012 @ 21:25:
Ja dat bedoel ik met bussenpubliek....echt als ik wist hoelaat ze ergens zouden vertrekken, zou ik alle banden leegprikken als ik die avond wilde gaan...geen geintje! Dat had je vroeger in de fun ook vaak op zondag, een groepje ouder publiek dat altijd vroeg in de avond al weer vertrok soms grapte we dan ook wel dat het busje zeker weer voor de deur stond
Ja dat bedoel ik met bussenpubliek....echt als ik wist hoelaat ze ergens zouden vertrekken, zou ik alle banden leegprikken als ik die avond wilde gaan...geen geintje! Dat had je vroeger in de fun ook vaak op zondag, een groepje ouder publiek dat altijd vroeg in de avond al weer vertrok soms grapte we dan ook wel dat het busje zeker weer voor de deur stond
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
woensdag 22 augustus 2012 om 22:20
Beide clubs meerdere malen bezocht en ik kan me in beide omschrijvingen helemaal niet vinden. Wij gaan echter enkel op avonden waar uitsluitend paren komen en ik heb wel gemerkt dat in elke parenclub hier meer aandacht aan wordt besteed. Ik zou zeker de zondagmiddag in de Mystique aanraden, een dag waarop je in ze zon lekker tot rust kan komen en gezellig kunt eten, zwemmen, zonnen en flirten. Nadeeltje van de Mystique vindt ik dat het een wat kleinere club is.
Publiek in de fun is inderdaad jonger, meer op uiterlijk gericht en minder op sociale contacten. Siliconen en opgepompte kleerkasten kom je er echter maar sporadisch tegen, maar nog nooit in een aggresieve sfeer gezien, eerder leuk om naar te kijken!
Qua deur beleid mag ik ook nog steeds naar binnen. (zie profiel foto) Goede punten van de Fun vindt ik het club gehalte, restaurant met uitzicht op dans vloer, dat geeft meer het gevoel van een luxe dans club. De natte ruimtes vindt ik er superieur aan alle clubs in nederland, de sexruimtes vindt ik echter stukken minder dan bij andere clubs. (handoeken en condooms altijd op)
Publiek in de fun is inderdaad jonger, meer op uiterlijk gericht en minder op sociale contacten. Siliconen en opgepompte kleerkasten kom je er echter maar sporadisch tegen, maar nog nooit in een aggresieve sfeer gezien, eerder leuk om naar te kijken!
Qua deur beleid mag ik ook nog steeds naar binnen. (zie profiel foto) Goede punten van de Fun vindt ik het club gehalte, restaurant met uitzicht op dans vloer, dat geeft meer het gevoel van een luxe dans club. De natte ruimtes vindt ik er superieur aan alle clubs in nederland, de sexruimtes vindt ik echter stukken minder dan bij andere clubs. (handoeken en condooms altijd op)
donderdag 23 augustus 2012 om 12:18
quote:Mayaelf schreef op 22 augustus 2012 @ 19:17:
Saltandkicks, niet onaardig bedoeld, maar je hebt nu al diverse topics geopend, waarbij je de raad werd gegeven jouw vraag te stellen op het daarvoor bestemde parenclubtopic.
Waarom dan steeds weer (inmiddels 3e of 4e keer?) toch eerst een topic openen? Daar vind je de mensen die je wilt bereiken, meer dan in een eigen topic.+ 1
Saltandkicks, niet onaardig bedoeld, maar je hebt nu al diverse topics geopend, waarbij je de raad werd gegeven jouw vraag te stellen op het daarvoor bestemde parenclubtopic.
Waarom dan steeds weer (inmiddels 3e of 4e keer?) toch eerst een topic openen? Daar vind je de mensen die je wilt bereiken, meer dan in een eigen topic.+ 1
donderdag 23 augustus 2012 om 16:27
@Mayaelf + MoodyMissy,
Thx voor jullie opmerking/post. Tevens is hij volkomen terecht. Echter de reden dat ik/we hem meerdere malen apart gepost hebben ipv onder de noemer "parenclubs" heeft een reden. Wat ons opvalt is dat er in sommige topics nog net niet "ge-smst" wordt.
Wat ik bedoel is dat er soms een half topic gevuld wordt met korte boodschappen die niks met het topic te maken hebben..zie onderstaande conversatie:
'Leuke avond gehad op je thuisdate.?"
"Ja..erg geslaagd, voor herhaling vatbaar"
"Wat had je aan?"
"Had hij inderdaad zo een lange.."
"Hij had goed gereedschap"
"Etc, etc"
Soms vinden we dat jammer van het topic. Even voor de goede orde. We begrijpen het wel, want uiteindelijk is er niks mis mee. Maar soms wordt het topic er zo onduidelijk en onoverzichtelijk door. Misschien een idee om hier iets hier te doen in de vorm van een ander soort topic met mededelingen. Echter houden we ons voortaan aan het gewenste en zullen de specifieke vragen en verhalen over PC's op het juiste topic plaatsen. Wel ze makkelijk...
Nogmaals, bovenstaande is absoluut niet verwijtend bedoeld!!!
Regards,
Salt&Kicks
Thx voor jullie opmerking/post. Tevens is hij volkomen terecht. Echter de reden dat ik/we hem meerdere malen apart gepost hebben ipv onder de noemer "parenclubs" heeft een reden. Wat ons opvalt is dat er in sommige topics nog net niet "ge-smst" wordt.
Wat ik bedoel is dat er soms een half topic gevuld wordt met korte boodschappen die niks met het topic te maken hebben..zie onderstaande conversatie:
'Leuke avond gehad op je thuisdate.?"
"Ja..erg geslaagd, voor herhaling vatbaar"
"Wat had je aan?"
"Had hij inderdaad zo een lange.."
"Hij had goed gereedschap"
"Etc, etc"
Soms vinden we dat jammer van het topic. Even voor de goede orde. We begrijpen het wel, want uiteindelijk is er niks mis mee. Maar soms wordt het topic er zo onduidelijk en onoverzichtelijk door. Misschien een idee om hier iets hier te doen in de vorm van een ander soort topic met mededelingen. Echter houden we ons voortaan aan het gewenste en zullen de specifieke vragen en verhalen over PC's op het juiste topic plaatsen. Wel ze makkelijk...
Nogmaals, bovenstaande is absoluut niet verwijtend bedoeld!!!
Regards,
Salt&Kicks
donderdag 23 augustus 2012 om 16:42
@Saltandkicks: we hebben het daar in deel 12 over gehad, of het een idee zou zijn om een aparte topic puur met info over swingen te maken. Het nadeel daarvan is dat het topic dan al snel niet meer gevonden wordt.
Strikt genomen is dat sms-gedrag, ook wel slowchat genoemd, alleen toegestaan op het kletstopic op deze pijler, maar helaas gebeurd het wel zo nu en dan. Dat is moeilijk te voorkomen, je ziet dat op vele topics gebeuren.
Ik hoop nog vele waardevolle bijdragen van jou op het parenclubtopic te zien; je schrijft leuk, dus doe er wat mee!
Strikt genomen is dat sms-gedrag, ook wel slowchat genoemd, alleen toegestaan op het kletstopic op deze pijler, maar helaas gebeurd het wel zo nu en dan. Dat is moeilijk te voorkomen, je ziet dat op vele topics gebeuren.
Ik hoop nog vele waardevolle bijdragen van jou op het parenclubtopic te zien; je schrijft leuk, dus doe er wat mee!
donderdag 23 augustus 2012 om 19:10
quote:saltandkicks schreef op 23 augustus 2012 @ 16:27:
@Mayaelf + MoodyMissy,
Thx voor jullie opmerking/post. Tevens is hij volkomen terecht. Echter de reden dat ik/we hem meerdere malen apart gepost hebben ipv onder de noemer "parenclubs" heeft een reden. Wat ons opvalt is dat er in sommige topics nog net niet "ge-smst" wordt.
Wat ik bedoel is dat er soms een half topic gevuld wordt met korte boodschappen die niks met het topic te maken hebben..zie onderstaande conversatie:
'Leuke avond gehad op je thuisdate.?"
"Ja..erg geslaagd, voor herhaling vatbaar"
"Wat had je aan?"
"Had hij inderdaad zo een lange.."
"Hij had goed gereedschap"
"Etc, etc"
Soms vinden we dat jammer van het topic. Even voor de goede orde. We begrijpen het wel, want uiteindelijk is er niks mis mee. Maar soms wordt het topic er zo onduidelijk en onoverzichtelijk door. Misschien een idee om hier iets hier te doen in de vorm van een ander soort topic met mededelingen. Echter houden we ons voortaan aan het gewenste en zullen de specifieke vragen en verhalen over PC's op het juiste topic plaatsen. Wel ze makkelijk...
Nogmaals, bovenstaande is absoluut niet verwijtend bedoeld!!!
Regards,
Salt&Kicks
Juist daarom is het belangrijk dat er dan weer forummers komen met ontopic reacties, wat is jouw oplossing dan? Voor elke serieuse reactie een nw topic openen?
Daarbij vind ik het ook leuk dat je tussendoor met mate wat belangrstelling kunt tonen en dat doe je doormiddel van korte boodschappen, om het niet te veel een droge kost en onpersoonlijk te laten worden, korte boodschappen maken dat een topic warm en belangstellend blijft, maar ben met je eens dat dat kort moet blijven, inderdaad hebben er een paar een handje van daar nog wel eens in door te slaan en ik vind dat we daar dus het kletstopic voor hebben, dus als je zelfs ziet dat je al 2 reacties offopic bent gegaan, (chattalk, geleuter of hoe je dat dan ook noemt) zorg dan dat je ook zelf weer terug grijpt naar het onderwerp of stop er dan mee.
Door zoals jij nu doet weg te vluchten versterk je alleen maar een ongewenst effect, juist dan is een ontopic bijdrage om weer terug te grijpen waar een topic voor bedoeld is zo belangrijk, Ik begrijp dus wat je bedoeld maar vind je oplossing eerder een verslechtering dan verbetering.
@Mayaelf + MoodyMissy,
Thx voor jullie opmerking/post. Tevens is hij volkomen terecht. Echter de reden dat ik/we hem meerdere malen apart gepost hebben ipv onder de noemer "parenclubs" heeft een reden. Wat ons opvalt is dat er in sommige topics nog net niet "ge-smst" wordt.
Wat ik bedoel is dat er soms een half topic gevuld wordt met korte boodschappen die niks met het topic te maken hebben..zie onderstaande conversatie:
'Leuke avond gehad op je thuisdate.?"
"Ja..erg geslaagd, voor herhaling vatbaar"
"Wat had je aan?"
"Had hij inderdaad zo een lange.."
"Hij had goed gereedschap"
"Etc, etc"
Soms vinden we dat jammer van het topic. Even voor de goede orde. We begrijpen het wel, want uiteindelijk is er niks mis mee. Maar soms wordt het topic er zo onduidelijk en onoverzichtelijk door. Misschien een idee om hier iets hier te doen in de vorm van een ander soort topic met mededelingen. Echter houden we ons voortaan aan het gewenste en zullen de specifieke vragen en verhalen over PC's op het juiste topic plaatsen. Wel ze makkelijk...
Nogmaals, bovenstaande is absoluut niet verwijtend bedoeld!!!
Regards,
Salt&Kicks
Juist daarom is het belangrijk dat er dan weer forummers komen met ontopic reacties, wat is jouw oplossing dan? Voor elke serieuse reactie een nw topic openen?
Daarbij vind ik het ook leuk dat je tussendoor met mate wat belangrstelling kunt tonen en dat doe je doormiddel van korte boodschappen, om het niet te veel een droge kost en onpersoonlijk te laten worden, korte boodschappen maken dat een topic warm en belangstellend blijft, maar ben met je eens dat dat kort moet blijven, inderdaad hebben er een paar een handje van daar nog wel eens in door te slaan en ik vind dat we daar dus het kletstopic voor hebben, dus als je zelfs ziet dat je al 2 reacties offopic bent gegaan, (chattalk, geleuter of hoe je dat dan ook noemt) zorg dan dat je ook zelf weer terug grijpt naar het onderwerp of stop er dan mee.
Door zoals jij nu doet weg te vluchten versterk je alleen maar een ongewenst effect, juist dan is een ontopic bijdrage om weer terug te grijpen waar een topic voor bedoeld is zo belangrijk, Ik begrijp dus wat je bedoeld maar vind je oplossing eerder een verslechtering dan verbetering.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 23 augustus 2012 om 19:12
quote:Mayaelf schreef op 23 augustus 2012 @ 16:42:
@Saltandkicks: we hebben het daar in deel 12 over gehad, of het een idee zou zijn om een aparte topic puur met info over swingen te maken. Het nadeel daarvan is dat het topic dan al snel niet meer gevonden wordt.
Strikt genomen is dat sms-gedrag, ook wel slowchat genoemd, alleen toegestaan op het kletstopic op deze pijler, maar helaas gebeurd het wel zo nu en dan. Dat is moeilijk te voorkomen, je ziet dat op vele topics gebeuren.
Ik hoop nog vele waardevolle bijdragen van jou op het parenclubtopic te zien; je schrijft leuk, dus doe er wat mee! alleen maar info wordt toch dodelijk saai, wie heeft er nu zin om daar te gaan reageren. Het sociale hoort er bij in een topic maar hou het beperkt en rem jezelf af.
@Saltandkicks: we hebben het daar in deel 12 over gehad, of het een idee zou zijn om een aparte topic puur met info over swingen te maken. Het nadeel daarvan is dat het topic dan al snel niet meer gevonden wordt.
Strikt genomen is dat sms-gedrag, ook wel slowchat genoemd, alleen toegestaan op het kletstopic op deze pijler, maar helaas gebeurd het wel zo nu en dan. Dat is moeilijk te voorkomen, je ziet dat op vele topics gebeuren.
Ik hoop nog vele waardevolle bijdragen van jou op het parenclubtopic te zien; je schrijft leuk, dus doe er wat mee! alleen maar info wordt toch dodelijk saai, wie heeft er nu zin om daar te gaan reageren. Het sociale hoort er bij in een topic maar hou het beperkt en rem jezelf af.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:55
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:10
Maar die duidelijkheid hebben we nu zo mooi aan begin van het topic geplaatst, zodat iedereen met de veel voorkomende vragen het makkelijk terug vind, na zo'n 20 pagina;s info mag er dan gewoon ook met elkaar gekletst worden over swingen, inclusief de flirtjes, de belangstelling en grapjes, maar met daar tussendoor altijd de ruimte voor hen die een vraag hebben of een ervaring willen delen, en dat is hard nodig wil het inderdaad geen leuter topic worden en inhoudelijk blijven.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.