Niet klaarkomen

29-07-2010 14:11 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al enige tijd een lieve vriend na een huwelijk van 12 jaar. Ik heb seks nooit plezierig gevonden maar sinds ik bij hem ben vind ik het helemaal geweldig! Alleen het enige nadeel is dat ik nog nooit ben klaar gekomen, niet bij hem maar ook nooit in vorige relaties, sterker nog werkelijk nog echt nooit! Ik weet eigenlijk niet goed hoe dat kan en wil het zeker wel een keer ervaren maar weet niet hoe! Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of hebben jullie tips?
Tip: vibrator op klit.
Inderdaad. Ga eens masturberen en leer je eigen lichaam kennen. Desnoods met hulpmiddelen.

Ik kan me voorstellen dat je er niet direct op staat te springen om een vibrator te kopen... probeer het met een electrische tandenborstel.

Een tip die ik je kan geven is dat je moet doorgaan totdat je het "voelt" gebeuren. Ik kan me herinneren dat ik dat eng vond en de neiging had te stoppen.

Daarna gaat het vanzelf en steeds makkelijker.

Succes!
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2010 @ 14:12:

Tip: vibrator op klit.Iets subtieler mag ook
quote:Bergje65 schreef op 29 juli 2010 @ 14:16:

probeer het met een electrische tandenborstel.

Gatver.
quote:Bergje65 schreef op 29 juli 2010 @ 14:17:

[...]

Iets subtieler mag ook maar werkt wel ;)
quote:SonjaS schreef op 29 juli 2010 @ 14:19:

[...]

Gatver.Helemaal niet.... ik heb daar hulpstukjes op! Gekregen bij de aankoop van een t-shirtje in een bekende mode-keten.
quote:julliette120 schreef op 29 juli 2010 @ 14:11:

Ik heb nu al enige tijd een lieve vriend na een huwelijk van 12 jaar. Ik heb seks nooit plezierig gevonden maar sinds ik bij hem ben vind ik het helemaal geweldig! Alleen het enige nadeel is dat ik nog nooit ben klaar gekomen, niet bij hem maar ook nooit in vorige relaties, sterker nog werkelijk nog echt nooit! Ik weet eigenlijk niet goed hoe dat kan en wil het zeker wel een keer ervaren maar weet niet hoe! Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of hebben jullie tips?

Even vraagje tussendoor weet je nieuwe vriend van dit af of fake je het ?

Want ik denk dat je daar voor jezelf ook niets mee opschiet.
Die wegwerp electrische tandenborstels zijn ook prima en kosten weinig, volgens mij ook van Oral B, bij de drogist verkrijgbaar. Kost een Euro 5 denk ik.

En ze poetsen eigenlijk ook wel lekker
Waar is Juliette? Naar de drogist?
Nee mijn nieuwe vriend weet dit zeker, ik heb werkelijk nog nooit gefaked, maar eerlijk is is eerlijk tot op een paar maanden geleden kon ik niet wachten tot het weer over was.

Ik heb wel een vibrator maar heb niet het idee dat dat het echt doet. Maar de douche vind ik zeker niet vervelend, heb alleen nooit het idee dat "het" komt zeg maar.
Hou er wel rekening mee dat vele vrouwen niet klaar komen van penetratie alleen, dus zelfs als het met masturbatie wel gaat lukken kan het zijn dat het dan tijdens de sex niet gebeurt.
Dat had ik inderdaad ook al begrepen maar juist de penetratie vind ik erg fijn! Ik heb ook wel eens geprobeerd te masturberen maar dan mis ik toch het kussen met mijn partner en de penetratie zeg maar!
Ik heb er meerdere maar slechts een enkeling doet waar ie voor is. Misschien gewoon eens een ander proberen, eentje met meer standen bijvoorbeeld.

Voel je je ergens geremd misschien, ook in je eentje?
Ja ik denk dat remmingen ook zeker een rol spelen, maar ik moet wel zeggen dat ik me echt op mijn gemak voel bij mijn partner, we kunnen ook echt alles bespreken en dat vind ik echt heel fijn. Er gaat letterlijk een wereld voor me open!
quote:julliette120 schreef op 29 juli 2010 @ 14:41:

Dat had ik inderdaad ook al begrepen maar juist de penetratie vind ik erg fijn! Ik heb ook wel eens geprobeerd te masturberen maar dan mis ik toch het kussen met mijn partner en de penetratie zeg maar!Kun je dit niet combineren? Met hem kussen etc en dan zelf...
Nou daar komt dan toch echt de remming naar voren, ik heb dan heel sterk het idee dat dat raar is. Nu weet ik wel dat iedereen zal zeggen dat dat raar is maar dat zit nu eenmaal tussen mijn oren geloof ik.
Soms wel een ideale combi

Ik vind het zo sneu voor je!
Ja dat geloof ik echt heel graag hoor, maar het ergste vind ik geloof ik nog dat ik er nooit echt naar getaald heb en dat ik nu eigenlijk niets liever wil zeg maar. Is op zich ook al een leuek ervaring hoor :-)
Hahaha, nou Juliette, ik vind het niet raar dat jij daar wat remmingen bij hebt hoor, kan ik me heel goed voorstellen.

En als je het eens zelf probeert met twee viebs, of met een dildo en een vieb?
Nou dat had ik ook al gedacht zoiets, heb een vibrerend ei en een vibo! Het zal me toch wel een keer lukken? Vinden jullie het niet raar dan om te masturberen?
Op het moment zelf niet, als ik klaar ben wel
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2010 @ 14:26:

Die wegwerp electrische tandenborstels zijn ook prima en kosten weinig, volgens mij ook van Oral B, bij de drogist verkrijgbaar. Kost een Euro 5 denk ik.

En ze poetsen eigenlijk ook wel lekker Ervoor of erna?
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2010 @ 15:01:

Op het moment zelf niet, als ik klaar ben wel ja... stom he? zo voel ik dat ook.
Nou dat is dan wel een hele gruststelling. Het is ook niet dat ik die aandrang niet heb hoor maar als ik dan begin dan denk ik, dit is raar en dan stop ik er weer mee. Hahaha wat kan seks ingewikkeld zijn zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven