Niet klaarkomen

29-07-2010 14:11 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al enige tijd een lieve vriend na een huwelijk van 12 jaar. Ik heb seks nooit plezierig gevonden maar sinds ik bij hem ben vind ik het helemaal geweldig! Alleen het enige nadeel is dat ik nog nooit ben klaar gekomen, niet bij hem maar ook nooit in vorige relaties, sterker nog werkelijk nog echt nooit! Ik weet eigenlijk niet goed hoe dat kan en wil het zeker wel een keer ervaren maar weet niet hoe! Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of hebben jullie tips?
Hallo,

Ik volg dit topic met veel interesse want ik heb hetzelfde. Zie het (nog) niet echt als een probleem, maar nu ik al best lang met mijn vriend samen ben lijkt het me toch wel heel fijn om mezelf maar ook hem een keer dit 'geschenk' te kunnen geven.

Ik heb een aantal verschillende bedpartners gehad en ben een paar jaar seksueel actief maar ook nog nooit klaargekomen. Ben er gelukkig nooit gefixeerd op geweest en heb wel altijd genoten van seks. Mijn vriend verwent me graag, als we een avond samen hebben kan hij dit ook heerlijk lang volhouden. Maarja, op een gegeven moment "houdt het op" ofzo?

Het lijkt wel alsof ik over een soort drempel heenga maar die drempel niet voel, want dan ineens is het niet zo lekker meer en wil ik dat hij stopt. Het voelt elke keer alsof ik op een weg "naar boven" ben en dan opeens weer omlaag zonder dat ik de top heb bereikt. Gek..

Masturberen heb ik ook wel gedaan (nu gek genoeg al een jaar niet ofzo.. denk er eigenlijk nooit aan?), maar dat was eigenlijk precies hetzelfde, al bleef dat wel langer lekker maar het hoogtepunt is nooit gekomen.

Ik wil toch wel eens graag een vibrator proberen om te kijken of het überhaupt wel kan, want het lijkt me fantastisch om mee te maken en al helemaal als ik het mezelf zou kunnen geven, en later hopelijk zelfs mijn vriend, ook omdat het hem geweldig lijkt .

Heb eerder trouwens ook zo'n fanatieke en geduldige vriend gehad maar die is het ook nooit gelukt.. terwijl ik me nooit geremd heb gevoeld. Het voelt als een soort 'plafond' waar ik maar tegen aan blijf botsen.. herkent iemand dit?
Ik bots meestal tegen het plafond ná een orgasme.

Maar serieus: er zijn ook cursussen voor zover ik weet. Misschien is dat iets om te proberen.
Waarom zou ze daar een cursus voor volgen? Heel veel vrouwen komen namelijk niet klaar tijdens de penetratie en veel vrouwen komen helemaal nooit klaar. Ze zou een vieb kunnen proberen of andere vormen van zelfbevrediging.
Ik was na mijn eerste orgasme direct verslaafd.

Ik denk dat een goede vieb je beste mogelijkheid is. Lelo maakt goeie (volgens mn vriendin).
Maar jij bent een man Richard en die hebben doorgaans geen problemen om een orgasme te krijgen (tenzij ze bijv. erectieproblemen hebben).
@iris1969: zo'n cursus is voor vrouwen die nooit een orgasme hebben gehad en nog niet weten dat ze niet kunnen klaarkomen of vermoeden dat ze wel kunnen klaarkomen. Zo'n cursus kan ze leren klaarkomen of ze komen er achter dat ze niet kunnen klaarkomen.

"Waarom zou ze daar een cursus voor volgen? ":

Geen idee. Dat kan je beter vragen aan iemand die een reden had om zo'n cursus te volgen lijkt me. En die bestaan hoor.
Ik zou in ieder geval alle mogelijkheden onderzoeken, want klaarkomen is toch echt wel heel erg lekker (aannenemende dat het vrouwen net zo lekker is dan voor gasten).
quote:iris1969 schreef op 16 september 2010 @ 15:48:

Maar jij bent een man Richard en die hebben doorgaans geen problemen om een orgasme te krijgen (tenzij ze bijv. erectieproblemen hebben).

Nog zoiets; m'n vriend is ook geen makkelijke klaarkomer (behalve als hij het zelf doet dan), wordt snel slap want snel afgeleid (schijnt ab-so-luut niet aan mij te liggen, ik geloof dit dan maar en doe gewoon altijd "keihard" mijn best :D). Grote euforie als het me lukt, dat is ook wat waard .

Maar goed, eh ja een cursus ervoor klinkt interessant maar voor mij persoonlijk doe ik dat pas als ik echt wanhopig ben, denk ik.

Een vibrator lijkt me wel wat, ben alleen een absolute n00b op dit gebied, nog tips? Lelo hoorde ik al?

Bedankt!

En excuses voor het overnemen van het topic, ik zal mij weer terugtrekken tot meelezer
quote:lookatme schreef op 16 september 2010 @ 15:59:

@iris1969: zo'n cursus is voor vrouwen die nooit een orgasme hebben gehad en nog niet weten dat ze niet kunnen klaarkomen of vermoeden dat ze wel kunnen klaarkomen. Zo'n cursus kan ze leren klaarkomen of ze komen er achter dat ze niet kunnen klaarkomen.

"Waarom zou ze daar een cursus voor volgen? ":

Geen idee. Dat kan je beter vragen aan iemand die een reden had om zo'n cursus te volgen lijkt me. En die bestaan hoor.

Aha, ik snap je, al lijkt me zo'n cursus verschrikkelijk.

(denkt aan zo'n kring met vrouwen waarbij je spiegels bij je vagina moet houden om kennis te maken, haha)
@iris1969: zo gaat het echt. Ook niks voor mij hoor. Ben blij dat ik het door zelfstudie heb geleerd
quote:Richard035 schreef op 16 september 2010 @ 16:03:

Ik zou in ieder geval alle mogelijkheden onderzoeken, want klaarkomen is toch echt wel heel erg lekker (aannenemende dat het vrouwen net zo lekker is dan voor gasten).Ja, wrijf het er nog ff in..
Ik wil ook graag even reageren op dit onderwerp. Was 15 toen ik voor het eerst seks had en ben ook met m'n vriendje van toen getrouwd! Heb dus maar 1 sexpartner gehad. In het begin vond ik het geen probleem dat ik niet klaar kwam. Had het zonder ook ontzettend fijn, maar op een gegeven moment (vooral door verhalen van anderen) heb je het gevoel dat je iets mist. En dat ís natuurlijk ook zo. Pas op m'n 30ste heb ik m'n eerste orgasme gehad en dat was inderdaad met een vibrator. Ik had dat ding eens in een tv programma gezien, ziet er helemaal niet uit als vibrator, lijkt meer op een grote microfoon! Sinds die tijd hebben we meerdere speeltjes. De een werkt beter dan de andere, sommige doen helemaal niets voor me... Het is dus een kwestie van uitproberen. Ik ben inmiddels 10 jaar verder en ik kom nog altijd niet gemakkelijk klaar. Ik weet dat ik er een hulpmiddel bij nodig ben en mijn man heeft daar geen enkel probleem mee. Hij is juist blij dat ik nu ook het heerlijke van een orgasme ervaar. Hij heeft altijd heel erg aan zichzelf getwijfeld, alsof het aan hém lag! Dat is dus absoluut niet zo, ik heb nooit met mezelf gespeeld, vind het nog steeds "vies" (niet prettig) om er zelf met m'n handen aan te zitten dus het lag meer aan mezelf... Tegenwoordig kan ik klaarkomen tijdens de sex, we hebben een standje waarbij ik een trillende vibo heerlijk tegen m'n klitje kan houden tijdens de penetratie, gewoon super!
@mattie70: heb je het wel eens met een andere man gedaan?
quote:lookatme schreef op 17 september 2010 @ 10:32:

@mattie70: heb je het wel eens met een andere man gedaan?Derde zin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bedankt (schaam). Ik vroeg me af of je kan stellen dat als het met één man niet lukt dat het dan met geen enkele man lukt of dat het af kán hangen van de man en bv zijn tecniek.
Is het je nu al gelukt? Zo ja, hoe dan? Ik heb het zelf ook. Dacht dat het heel vreemd en abnormaal was, maar lees dat meerdere vrouwen dit probleem hebben. Je kunt sexspeeltjes gewoon bestellen via internet. Ik las ergens iets over een winkel, maar daar zou ik niet zo snel heen gaan..
@misssunshine. Heb je het al eens geprobeerd met de straal water die uit de douchekop komt?
Er is helemaal niets raars aan dat een vrouw niet, nauwelijks of moeilijk klaarkomt. Zelf kom ik ook niet zo gemakkelijk klaar.

Een paar tips (zal niet voor iedereen werken, maar it's worth a try:)

- Lang voorspel, waarbij je lichaam van top tot teen gestimuleerd wordt.

- de douchekop (zoals Xana hierboven al aangeeft)

- Eerst eens beginnen met proberen met jezelf. Je kent je eigen lichaam het best, en als je jezelf kan laten komen zal het misschien tijdens de seks ook gemakkelijker gaan, of je kunt het tijdens de seks ook stimuleren door onderwijl jezelf een handje te helpen.

- 100% vertrouwen van je partner. Ik kom bij mijn eigen partner gemakkelijker klaar dan bij een "vreemde"
Wappen en je gaat helemaal los!
Topic is al 2 jaar oud!
quote:silencer2020 schreef op 17 oktober 2012 @ 10:29:

Topic is al 2 jaar oud!De post van misssunshine niet....
Ze vraagt advies aan to die 2 jaar geleden voor het laatst had gepost dus dan kan ze lang wachten op antwoord denk je niet?
To zal wellicht niet meer reageren maar misssunshine heeft nu hetzelfde probleem. Zo raar is het dan toch niet dat er advies aan haar wordt gegeven?
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven