ontmaagd door prostitutie
zondag 10 november 2013 om 13:58
Ik zou er niet wakker van liggen. Mits het wel een beetje hygienisch is gebeurt. Ik heb een collega die voordat hij bij mij werkte een politieagent was. Hij werkte in een tippelzone vol met echt de meest vieze heroine hoertjes. Hij zei dat als hij er een moest oppakken 2 paar handschoenen over elkaar aan deed. En daar kwamen gewoon mannen met kinderzitjes in de auto. Nou daar zou ik dus niet zo blij mee zijn.
zondag 10 november 2013 om 14:07
Hier een reactie van een (ex) sexwerkster/prostituée.
Ik heb er veel ontmaagd. Meestal komen ze binnen onder druk van hun vrienden of alleen en dan zijn ze heel zenuwachtig.
Het stelt vaak niet zoveel voor.
Vaak hele jonge jongens (ik ben 40+) die gewoon die drempel ff over moeten.
Mijn (ex)partner ging ook naar de hoeren.
Met dat feit had ik niet zoveel moeite.
Hoeren gebruiken doorgaans condooms dus daar kun je blij om zijn.
Wél had ik moeite met zijn parafilie en leugens - waardoor ik niet met de relatie kon doorgaan.
Maar dat staat los van het feit dat ik dit werk gedaan heb en er veel ontmaagd heb haha.
Het heeft niet veel zin om te ontkennen hoe de maatschappij en de mens in elkaar zit. Als je dit niet in je leven wilt dan blijft er werkelijk weinig over. Tenzij je in een leugen wilt leven.
Mannen zijn nou eenmaal beesten.
Niet allemaal.
Groet Vivian.
Ik heb er veel ontmaagd. Meestal komen ze binnen onder druk van hun vrienden of alleen en dan zijn ze heel zenuwachtig.
Het stelt vaak niet zoveel voor.
Vaak hele jonge jongens (ik ben 40+) die gewoon die drempel ff over moeten.
Mijn (ex)partner ging ook naar de hoeren.
Met dat feit had ik niet zoveel moeite.
Hoeren gebruiken doorgaans condooms dus daar kun je blij om zijn.
Wél had ik moeite met zijn parafilie en leugens - waardoor ik niet met de relatie kon doorgaan.
Maar dat staat los van het feit dat ik dit werk gedaan heb en er veel ontmaagd heb haha.
Het heeft niet veel zin om te ontkennen hoe de maatschappij en de mens in elkaar zit. Als je dit niet in je leven wilt dan blijft er werkelijk weinig over. Tenzij je in een leugen wilt leven.
Mannen zijn nou eenmaal beesten.
Niet allemaal.
Groet Vivian.
zondag 10 november 2013 om 14:14
In sommige culturen (zeker met macho gedrag) is het normaal dat de zoon als hij 17-18 is met zijn vader mee gaat, en dan is dat een ervaring die ze samen delen, bij de vader is het ook zo gegaan.
Ik ken een aantal mannen waar het zo gegaan is.
De een heeft een hele goedkope kijk op vrouwen de ander een gewone ziet hij het als een ervaring (maar zal het niet bij zijn zoons doen), de eerste vind dat er "trouwvrouwen" en "sexvrouwen" zijn..
Ik ken een aantal mannen waar het zo gegaan is.
De een heeft een hele goedkope kijk op vrouwen de ander een gewone ziet hij het als een ervaring (maar zal het niet bij zijn zoons doen), de eerste vind dat er "trouwvrouwen" en "sexvrouwen" zijn..
zondag 10 november 2013 om 14:37
quote:itsme1973 schreef op 10 november 2013 @ 13:17:
bedoel je dat in zijn algemeen of als reactie op mijn opmerking?
was nl niet mijn bedoeling de indruk te geven dat het nooit goed kan zijn hoor
Ik bedoelde dat in zijn algemeenheid. Hoewel ik jou quotete is het ook een reactie op eerdere berichten.
quote:maar is het echt jouw ervaring dat vrouwen over het algemeen zó veeleisend zijn dat je nooit aan hun wensen kan voldoen?
(is een serieuze vraag hoor)Het is vooral mijn ervaring (misschien ervaren sommige mannen dat ook zo). Ik mag niet maagd zijn. Ik mag geen seksuele ervaring hebben opgedaan bij prostituees. Ik moet dit, en ik moet dat, anders geen vrouw. Ik vind dat vermoeiend. Ik ben niet een man, waar een vrouw als eerste op af zou stappen. Sociaal ben ik een buitenbeentje en dat is de doodsteek.
bedoel je dat in zijn algemeen of als reactie op mijn opmerking?
was nl niet mijn bedoeling de indruk te geven dat het nooit goed kan zijn hoor
Ik bedoelde dat in zijn algemeenheid. Hoewel ik jou quotete is het ook een reactie op eerdere berichten.
quote:maar is het echt jouw ervaring dat vrouwen over het algemeen zó veeleisend zijn dat je nooit aan hun wensen kan voldoen?
(is een serieuze vraag hoor)Het is vooral mijn ervaring (misschien ervaren sommige mannen dat ook zo). Ik mag niet maagd zijn. Ik mag geen seksuele ervaring hebben opgedaan bij prostituees. Ik moet dit, en ik moet dat, anders geen vrouw. Ik vind dat vermoeiend. Ik ben niet een man, waar een vrouw als eerste op af zou stappen. Sociaal ben ik een buitenbeentje en dat is de doodsteek.
World of Warcraft: Legion
zondag 10 november 2013 om 14:40
zondag 10 november 2013 om 15:29
maakt in principe niet heel veel uit toch.
ik had vroeger een vriendengroepje, mannen onder elkaar. 1 die was nog maagd, was een beetje vrouwenschuw zeg maar. toen hij jarig was hebben we hem als soort van kado/verassing en voor de gein (mannen weten wel hoe dat gaat zo onder elkaar
) meegenomen naar de wallen. zoek er maar 1 uit, dit is op ons, hehe.
daarna was hij niet meer zo onzeker en alles.
punt van het verhaal is dat het sommige mensen kan helpen juist.
er heerst een soort taboe op naar de hoeren gaan, ikzelf voel dat eigenlijk ook wel een beetje zo en zou het dus ook niet doen. terwijl er eigenlijk helemaal niks mis mee is. prostitutie bestaat al zolang de mens bestaat, en er zijn tijden geweest dat het de normaalste zaak van de wereld was.
ik had vroeger een vriendengroepje, mannen onder elkaar. 1 die was nog maagd, was een beetje vrouwenschuw zeg maar. toen hij jarig was hebben we hem als soort van kado/verassing en voor de gein (mannen weten wel hoe dat gaat zo onder elkaar
er heerst een soort taboe op naar de hoeren gaan, ikzelf voel dat eigenlijk ook wel een beetje zo en zou het dus ook niet doen. terwijl er eigenlijk helemaal niks mis mee is. prostitutie bestaat al zolang de mens bestaat, en er zijn tijden geweest dat het de normaalste zaak van de wereld was.
zondag 10 november 2013 om 15:37
maar Hans, doe jij daar werkelijk iets op uit wat een ander mogelijk zou kunnen vinden, over wat jij wel of niet doet op seksueel gebied?
misschien zit inderdaad het grootste probleem in je sociale omgang (of het ontbreken daarvan) en is het zo dat als je iemand tegenkomt die bij jou past, het diegene geen drol kan schelen of en met wie jij ervaring hebt?
(je hoeft overigens niet te reageren hoor, mag ook privé. ik zie dat er nog wel eens teruggepakt wordt op woorden en kan me voorstellen dat je dan niet graag reageert)
misschien zit inderdaad het grootste probleem in je sociale omgang (of het ontbreken daarvan) en is het zo dat als je iemand tegenkomt die bij jou past, het diegene geen drol kan schelen of en met wie jij ervaring hebt?
(je hoeft overigens niet te reageren hoor, mag ook privé. ik zie dat er nog wel eens teruggepakt wordt op woorden en kan me voorstellen dat je dan niet graag reageert)
zondag 10 november 2013 om 15:39
quote:jongeman28 schreef op zondag 10 november 2013 15:29 maakt in principe niet heel veel uit toch.
) meegenomen naar de wallen. zoek er maar 1 uit, dit is op ons, hehe.
er heerst een soort taboe op naar de hoeren gaan, ikzelf voel dat eigenlijk ook wel een beetje zo en zou het dus ook niet doen. terwijl er eigenlijk helemaal niks mis mee is. prostitutie bestaat al zolang de mens bestaat, en er zijn tijden geweest dat het de normaalste zaak van de wereld was. Hoeren, het zijn net mensen.
er heerst een soort taboe op naar de hoeren gaan, ikzelf voel dat eigenlijk ook wel een beetje zo en zou het dus ook niet doen. terwijl er eigenlijk helemaal niks mis mee is. prostitutie bestaat al zolang de mens bestaat, en er zijn tijden geweest dat het de normaalste zaak van de wereld was. Hoeren, het zijn net mensen.
zondag 10 november 2013 om 16:46
Mijn partner en ik vinden het heel mooi dat wij elkaars ontwikkeling op dat gebied helemaal hebben meegemaakt door elkaars eerste te zijn. Maar als je dan toch een relatie hebt met iemand die je niet zelf hebt ontmaagd, weet ik niet of het nog uitmaakt wie dat dan wel heeft gedaan. Ik denk dat het hoogstens prettig en makkelijk is als die persoon dan inmiddels geen bekende meer is.
zondag 10 november 2013 om 17:34
zondag 10 november 2013 om 17:46