ontmaagd door prostitutie

09-11-2013 23:50 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zouden jullie het vinden als je erachter komt dat je vriend ontmaagd blijkt te zijn door een prostituee? Ik moet er niet aan denken dat ik een vriendin tegen het lijf zou lopen die zegt dat ze ontmaagd is door een gigolo!
Ik zie het probleem niet zo...

Zou voor mij geen issue zijn, waarom wel?
quote:pippppa schreef op 09 november 2013 @ 23:53:

Ik zie het probleem niet zo...

Zou voor mij geen issue zijn, waarom wel?Nou kijk, de eerste keer is toch speciaal en het lijkt mij dat je dat het liefst doet met iemand waarvan je houd en niet de eerste de beste prostituee.
Dat zou mij echt niet kunnen boeien, eventueel zou ik benieuwd zijn naar zijn ervaring.
Ligt er aan hoe oud ze is misschien..? Als je op je 30ste nog geen sex hebt gehad..kan dat toch zomaar gebeuren dat je door een gigolo wordt ontmaagd....... :p
Life is good!
dat moet diegene lekker zelf weten
Wat maakt het uit? De eerste keer wordt sowieso zwaar overschat.
Mijn eerste keer was met iemand waar ik heel veel van hou (nog steeds). Maar het was een drama! Mss als ik het met een gigolo had gedaan, dat ik er leukere herinneringen aan over had gehouden..
Tsja, je moet sowieso niet naar ervaringen van voor jouw tijd vragen als je niet met het eventuele antwoord om kan gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:bmwyouknow schreef op 09 november 2013 @ 23:50:

Hoe zouden jullie het vinden als je erachter komt dat je vriend ontmaagd blijkt te zijn door een prostituee? Ik moet er niet aan denken dat ik een vriendin tegen het lijf zou lopen die zegt dat ze ontmaagd is door een gigolo!Tja, het gebeurt nou eenmaal soms. Zelf heb ik 'de eerste keer' niet op een voetstuk staan in ieder geval. Dat mythische van maagdelijkheid kan me gestolen worden.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mijn eerste keer was met iemand waar ik als 17-jarige zeker heel verliefd op was. Maar ik kan me er geen seconde meer van herinneren, buiten het feit dat het een gesukkel was en helemaal niet 'magisch'.
Maar daar heb je als nieuwe partner toch helemaal geen last van?
en wat vind je nu eigenlijk het ergste, dat hij al ontmaagd is, of dat hij sex heeft gehad met een prostituee? Zou je het minder erg hebben gevonden als hij ontmaagd was geworden door een gewoon meisje, maar daarna sex heeft gehad met een prostituee?
quote:bmwyouknow schreef op 09 november 2013 @ 23:55:

[...]Nou kijk, de eerste keer is toch speciaal en het lijkt mij dat je dat het liefst doet met iemand waarvan je houd en niet de eerste de beste prostituee.

Dat is een andere discussie vind ik.

Het maakt voor mij niet uit met wie mijn partner zijn ontmaagding heeft beleeft, daar heb ik niks mee te maken, ik heb er niks aan, en je kunt het hoe dan ook niet meer terugdraaien.
Jouw zaak niet, ze kende je nog niet en ze had geen relatie met jou. Lijkt me ook wat onwaarschijnlijk om zoiets op jonge leeftijd te doen.

Fapfapfap in Noorwegen.
Is het niet juist een positief punt?

Degene die je ontmaagd heeft is voor veel mensen best speciaal en veel mensen blijven daar altijd een zwak voor houden 'want dat was de eerste'. Dat is in dit geval dus niet mogelijk. Lijkt mij hartstikke prima.
Wat heb jij trouwens altijd vreemde topics.

[...]

Nou kijk, de eerste keer is toch speciaal en het lijkt mij dat je dat het liefst doet met iemand waarvan je houd en niet de eerste de beste prostituee.

als jij problemen hebt met de keuze die je vriendin vroeger heeft gemaakt, is dat jouw probleem denk ik?

of ben je bang dat je "afsteekt" als haar vorige ervaring met een gigolo was?
Wat hij in het verleden heeft gedaan op seksueel gebied boeit me echt niet, zolang hij binnen onze relatie maar niet over mijn grenzen gaat. Ik zie het verschil tussen een hoer en een ONS ook niet in dit geval.
Per definitie vertel ik dat soort details niet, aan niemand. Niet hoe en door wie ik ben ontmaagd, ook niet hoeveel bedpartners heb gehad. Ik zou dat ook nooit vragen aan een ander.

[...]

Nou kijk, de eerste keer is toch speciaal en het lijkt mij dat je dat het liefst doet met iemand waarvan je houd en niet de eerste de beste prostituee.Wat 'n onzin. De meeste verhalen van vriendinnen die het met hun schoolvriendje voor 't eerst deden zijn teleurstellingen. Lijkt me dat een gigolo (of gewoon 'n wat oudere ervaren man) een stuk meer ervaring heeft om die eerste keer tot 'n succes te kunnen maken.
Ik heb geen idee wie, waar en wanneer mijn partner ontmaagd heeft. Niet interessant en nog nooit overwogen om dat te vragen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo fantastisch is die eerste keer meestal niet dus ja, wachten op iemand van wie je houdt? Ik deed het op mijn 16e met mijn toenmalig vriendje maar het was een gestuntel van heb ik jou daar. Kan me er geen details van herinneren en ik bewaar er geen fantastisch gevoel aan. Vraag me achteraf zelfs af wat me bezielde om wat met hem te beginnen
kunnen mensen het zichzelf toch moeilijk maken he?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:bmwyouknow schreef op 09 november 2013 @ 23:50:

Hoe zouden jullie het vinden als je erachter komt dat je vriend ontmaagd blijkt te zijn door een prostituee? Ik moet er niet aan denken dat ik een vriendin tegen het lijf zou lopen die zegt dat ze ontmaagd is door een gigolo!Ik zou het hooguit vreemd vinden, maar verder zie ik het probleem niet. Wat kan mij het schelen door wie ze ontmaagd is (al mag zij daar natuurlijk over vertellen)? Wat er vóór mij is gebeurd, zou geen issue moeten zijn.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven