(over)gevoelige borsten/tepels

29-04-2008 15:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, de titel zegt eigenlijk alles al. Mijn vriendje vindt het heerlijk om met mijn borsten en tepels te spelen, maar ik vindt 't helemaal niks. Nooit lekker gevonden ook. Dat gefrunnik hoeft voor mij echt niet, terwijl ik verder heel aanhalig en knuffelig ben ingesteld.

Ik vraag me wel eens af of er meer vrouwen zijn die zo (over)gevoelig reageren op aanraking van hun tepels/borsten?
Mijn vrouw vindt er ook niets aan. Zegt dat het haar niets doet, noch strelen, noch likken of wat dan ook. Het is nochtans wel zo dat haar tepels stijf kunnen worden als ik ze streel.

Ik lig er in elk geval niet wakker van en wil me gerust concentreren op andere regionen.
Ik heb hetzelfde probleem. Vind het heerlijk als ie aan mijn billen zit, maar van mijn borsten mag hij in principe wel afblijven. Het doet me he-le-maal niks, doet zelfs pijn, maar hij vindt het zelf helemaal geweldig om ermee te spelen, dus laat ik hem.

Ook ik ben heel knuffelig ingesteld. Ik weet niet waar het aan ligt. Je bent in ieder geval niet de enige!
quote:Estessie schreef op 29 april 2008 @ 15:45:

Het doet me he-le-maal niks, doet zelfs pijn, maar hij vindt het zelf helemaal geweldig om ermee te spelen, dus laat ik hem. Bij mij precies hetzelfde inderdaad. Meestal 'laat ik hem maar' omdat hij het geweldig vindt, maar vaak irriteert het me of doet het zelfs pijn, dus dan is het weer over. Gelukkig ben ik niet de enige
Ik herken het wel! Zolang mijn hele borst aandacht krijgt, heb ik er geen problemen mee maar als vriendlief zich alleen concentreert op mijn tepels, vind ik het ook onprettig en kan ik geirriteerd raken.

Zelf word ik ook niet opgewonden van aanraken/likken/zuigen/... van mijn tepels. Mijn ervaring is dat mannen (Ok, de exemplaren die ik uitgeprobeerd heb) aan de borsten zitten als onderdeel van het voorspel zien, terwijl het voor mij pas echt lekker wordt als ik flink opgewonden ben.
Idd, same here, heb als hij alleen aan mijn tepels zit echt zoiets van: Als je t voor mij doet, kun je het beter laten.
Links is niet fijn, rechts wel en dat is nog wel eens lastig duidelijk maken in bed
Ik vind dat gefrut aan mijn tepels ook niks (en beffen vind ik ook al niks, man man man, dat die kerel nog bij me blijft ).
al het overige zal goe zijn zeker anders blijft hij niet !
Ik vind het ook niet prettig.

Heb zelfs mijn kind destijds de fles gegeven ipv borstvoeding.

Dat gelurk en gedoe aan je tepels, bah! Pijnlijk en niet fijn.

Billen, heupen en dat soort dingen is dan wel weer ontzettend lekker en geil.
tintin_au_meridien schreef op 29 april 2008 @ 15:37:

Mijn vrouw vindt er ook niets aan. Zegt dat het haar niets doet, noch strelen, noch likken of wat dan ook. Het is nochtans wel zo dat haar tepels stijf kunnen worden als ik ze streel.

Ik lig er in elk geval niet wakker van en wil me gerust concentreren op andere regionen.
lik jij jouw vrouw ze borsten en tepels???
Als ik goed lees, begrijp ik dat Tintin met ´ze´ beide tepels bedoelt....

Ik heb erg gevoelige tepels. Iets dat vervelend is als ik niet geil ben, dan kan ik er weinig aan hebben.

Maar eenmaal in the mood, is het mijn katalysator! Dan vind ik het likken, zuigen en knijpen in mijn tepels het allerlekkerst! ;-)

Degene die dat goed beheerst, die laat me hierop klaarkomen.

Ik heb er ooit een topic over geopend, het klaarkomen door middel van tepelstimulatie. Waanzinnig gewoon.
wen schreef op 29 april 2008 @ 16:01:

Links is niet fijn, rechts wel ;-) en dat is nog wel eens lastig duidelijk maken in bed
Same here! Hebben wij onze tettten uit dezelfde winkel gehaald?? X-D
Stelletje saaie prutsvrouwen. De meiden op mijn seksvideotapes vinden het allemaal heerlijk en laten dat, door middel van luid gekreun, dan ook horen.
ik mag zo graag spelen met de tieten van mijn vrouw alleen hebben ze een grote vreemde aantrekkings kracht op mij.nl buiten het sexspel om wil ik er altijd aanzitten of mee spelen,soms laat ze mij maar soms ook niet,in de slaapkamer vind ze het altijd wel goed
Willem, dat zijn actrices. Wat verwacht je dan? Serieus.
quote:willem1959 schreef op vrijdag 01 juni 2012 19:04 Stelletje saaie prutsvrouwen. De meiden op mijn seksvideotapes vinden het allemaal heerlijk en laten dat, door middel van luid gekreun, dan ook horen.en je vrouw?
Internagelaktisch
quote:willem1959 schreef op 01 juni 2012 @ 19:04:

Stelletje saaie prutsvrouwen.
Hier ook, vind r ook niets aan.

Ik heb me wel eens laten vertellen dat veel vrouwen met grote borsten last hebben van die overgevoelige tepels.

Ik heb idd grote borsten. Is er hier een A-cup die het ook heeft?

Kunnen we meteen weer een theorie van tafel vegen.
Ik vond het de eerste paar jaar niks aan, nu kan ik het af en toe wel waarderen. Het irriteert inderdaad al heeeel snel en dat laat ik dan gewoon even weten: no problem.
Zelf vind ik het wel lekker. Vreemd genoeg vind ik het lekkerder als hij er met zijn vingers mee speelt, dan dat hij dit met zijn mond doet.

Zoals sommigen van jullie ooit al eens hebben kunnen lezen heb ik een jaar of 10 geleden een borstverkleining moeten ondergaan, waarbij ik heel bang was dat mijn tepels hun gevoeligheid zouden verliezen. Gelukkig is dit absoluut niet het geval. Ik zou het enorm missen tijdens de seks als zou blijken dat ze niet meer gevoelig waren. Voor mij is het zeker een belangrijk onderdeel van het seksspel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven