Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
TheMone schreef:
21-02-2020 20:17
Hoe zoek je dan contact? :)
Meestal aan de bar, op de dansvloer, rookruimte, salon of in het eetgedeelte.

Het bubbelbad is ook een favoriete plek voor veel stellen om in contact te komen, maar anderen vinden dit ook te direct, dus wees daar aftastend in!

Je had het in een eerdere post ook over single mannen. De meeste clubs laten single mannen toe, maar de grotere clubs zoals de Fun en de Fata laten alleen stellen en dames toe. Op de site kun je de policy terugvinden. Kan soms ook per dag verschillen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
TheMone schreef:
21-02-2020 20:17
Hoe zoek je dan contact? :)
Wij praten met mensen. :idee:
Alle reacties Link kopieren
TheMone schreef:
21-02-2020 20:17
Hoe zoek je dan contact? :)
Je kijkt een ander aan. Je lacht. Je knipoogt. Je gooit een verleidelijke blik in de strijd. JE WACHT DE REACTIE VAN DE ANDER AF. Is de reactie positief is? Dan ga je verder met toenadering zoeken. Je streelt eens een arm of been. Verplaatst wat naar elkaar toe. JE BLIJFT GOED DE REACTIE VAN DE ANDER CHECKEN. Vraagt eventueel of het oke is. Of ze verder willen gaan. Etc.

En op de dansvloer/aan de bar begin je met een grapje, een flirt, een praatje, nog eens een knipoog en de vermelding dat je jullie naar boven gaan en de vraag/uitnodiging 'misschien zien we jullie daar?'

Ik verbaas me soms echt over het gedrag van sommige mannen/stellen. Dat je je in een parenclub bevindt is geen vrijbrief voor ongewenste intimiteiten. Helaas al iets te vaak meegemaakt dat mensen zich kunnen gedragen. Vol in mn tiet graaien bij het passeren in de smalle gangetjes in de fun zonder enige vorm van contact vooraf, uiteraard net op het moment dat mijn vent de hoek om is en het niet kan zien etc. Fun is trouwens wel behulpzaam, ze hebben ooit eens een stel eruit gezet na een melding van mij, maar het gedrag van die man was ook wel echt extreem, helaas heeft dat wel mijn avond vergalt.
kindrebel schreef:
21-02-2020 20:51
Wij praten met mensen. :idee:

Dat is echt zooooooo 2019
TheMone schreef:
21-02-2020 15:02
Is het ook niet zo dat daar vooral single mannen aanwezig zijn die op zoek zijn naar seks?
Ik ga alleen naar club waar alleen stellen mogen komen. Zoals Fata Morgana en Fun4Two. En die zou ik ook aanraden voor een eerste bezoek, tenzij je specifiek geïnteresseerd bent in (veel) single mannen erbij.
VelvetVolvo schreef:
22-02-2020 13:44
Ik ga alleen naar club waar alleen stellen mogen komen. Zoals Fata Morgana en Fun4Two. En die zou ik ook aanraden voor een eerste bezoek, tenzij je specifiek geïnteresseerd bent in (veel) single mannen erbij.
Single vrouwen worden wel toegelaten!
Alle reacties Link kopieren
Wij denken erover vandaag naar fun4two te gaan samen. Is het op zondag ook aan te raden? Is het beetje druk dan? We willen gewoon relax dagje samen en zien wel wat er op ons pad komt. Of iemand andere ideeën? X ons
Alle reacties Link kopieren
Maja1981 schreef:
23-02-2020 12:11
Wij denken erover vandaag naar fun4two te gaan samen. Is het op zondag ook aan te raden? Is het beetje druk dan? We willen gewoon relax dagje samen en zien wel wat er op ons pad komt. Of iemand andere ideeën? X ons
Ik ben ook wel benieuwd naar de zondag. We gaan meestal op zaterdagen, aangezien we zelf begin 30 zijn. Ben bang dat op zondagen de leeftijd veel hoger ligt? Maar is misschien geheel ongegrond, dus misschien kan iemand dat toelichten ☺️
prettycassis schreef:
23-02-2020 14:30
Ik ben ook wel benieuwd naar de zondag. We gaan meestal op zaterdagen, aangezien we zelf begin 30 zijn. Ben bang dat op zondagen de leeftijd veel hoger ligt? Maar is misschien geheel ongegrond, dus misschien kan iemand dat toelichten ☺️
De zondagen worden idd meestal bezocht door de wat ouderen vanaf een jaartje of 40.
Ik ben er een paar keer geweest en vond het echt heel erg gezellig en gemoedelijk, er hing een ander sfeertje (boven de 40 ben je nou eenmaal wat rustiger en zit je meestal prima in je vel (dit ben ik en als het je niet aanstaat...)) dan op vrijdag en zaterdag.
Opgetutte meisje en opgepompte mannen zul je er (meestal) dan ook niet vinden, die zijn er volop op de vrijdag & zaterdag.

Op zomerse dagen is het heerlijk vertoeven op de zondag rond het zwembad, maar goed dat zal nu wel niet :facepalm: :proud:
Op zomerse dagen kan het idd super zijn, en komt er ook een wat meer publiek van middelbare leeftijd dan op winterse zondagen.

Je kunt altijd geluk hebben en nog een paar andere " jongere" stellen tegenkomen. Maar als je pech hebt is het meer een soort van NVSH clubavond, met een gemiddelde leeftijd van 50-60
Alle reacties Link kopieren
Maja1981 schreef:
23-02-2020 12:11
Wij denken erover vandaag naar fun4two te gaan samen. Is het op zondag ook aan te raden? Is het beetje druk dan? We willen gewoon relax dagje samen en zien wel wat er op ons pad komt. Of iemand andere ideeën? X ons
Wij zijn al ervaren fun4two bezoekers. Zondag is meer een dag voor de wat oudere bezoeker 50 plus. Wil je een jonger publiek tegenkomen dan is de zaterdag een veel leukere dag. Wijzelf gaan alleen nog maar op zaterdag. Leuke en jongere mensen. Zeker de thema feesten zoals kinky at the Fun zijn aan te raden. Wijzelf zijn geen swingers maar gaan er meer heen voor de sfeer en gezelligheid. Wij zijn zelf wel actief met elkaar in de fun.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een paar van 61 en 62 jaar die na 20 jaar weer eens naar een PC zouden willen gaan, nu hebben wij de naam gekregen van club Monique in noord holland ,
zijn er hier paren van onze leeftijd die hier geweest zijn of ervaring hebben in andere PC 's waar paren van onze leeftijd komen.
Alle reacties Link kopieren
beau30 schreef:
18-02-2020 13:06
Zaterdag voor het eerst alleen naar de fata. Erg veel zin in maar ook best spannend. :-D :hyper:
Hoe was het om alleen te gaan? Ik ben erg benieuwd aangezien ik over twee weken ook alleen naar een feestje ga.
Alle reacties Link kopieren
Na lange tijd weer eens in een club afgelopen zondag, Fun4two en toch behoorlijk wat "jongeren" (van rond de 30). Misschien een uitzondering maar toch even het vermelden waard dacht ik.
En ik zag ook de aankondiging van een aantal woensdagen voor alleengaande heren daar, weer eens wat anders. Wil ik wel een keer zien, ben wel benieuwd wat dat doet met de dynamiek in de club.
Alle reacties Link kopieren
Doodaa schreef:
24-02-2020 15:30
Hoe was het om alleen te gaan? Ik ben erg benieuwd aangezien ik over twee weken ook alleen naar een feestje ga.
Heerlijke avond/nacht gehad. Wel van te voren wat afgesproken met een stel.

Welk feest ga je heen? Unleashed, Wasteland kan je prima alleen heen. Is mijn ervaring ;)
Alle reacties Link kopieren
simpelll schreef:
25-02-2020 14:56
Na lange tijd weer eens in een club afgelopen zondag, Fun4two en toch behoorlijk wat "jongeren" (van rond de 30). Misschien een uitzondering maar toch even het vermelden waard dacht ik.
En ik zag ook de aankondiging van een aantal woensdagen voor alleengaande heren daar, weer eens wat anders. Wil ik wel een keer zien, ben wel benieuwd wat dat doet met de dynamiek in de club.
Niet veel te druk zoals ik in veel reviews lees?
Alle reacties Link kopieren
beau30 schreef:
25-02-2020 16:16
Heerlijke avond/nacht gehad. Wel van te voren wat afgesproken met een stel.

Welk feest ga je heen? Unleashed, Wasteland kan je prima alleen heen. Is mijn ervaring ;)
Society-X, braaf feestje ;-)
Alle reacties Link kopieren
Texas123 schreef:
25-02-2020 19:23
Niet veel te druk zoals ik in veel reviews lees?
Nee, het was zondag naar mijn idee eigenlijk goed qua drukte, niet te veel en niet te weinig mensen
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
21-02-2020 20:51
Wij praten met mensen. :idee:
....maar die praten dan toch terug.....?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
26-02-2020 23:47
....maar die praten dan toch terug.....?
Niet in de darkroom, daar hebben ze hun kunstgebit niet in. ;-)
Doodaa schreef:
25-02-2020 19:54
Society-X, braaf feestje ;-)
Dat is mijn ervaring idd ook...een braaf feestje, mij iets te braaf eigenlijk ;-)
Veel plezier iig
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de feestjes van The Code?
We hebben een uitnodiging ontvangen - geen idee wie ons op de lijst heeft gezet - maar we hebben geen idee wat we daar kunnen verwachten qua publiek, muziek, “activiteiten” en leeftijden.
Alle reacties Link kopieren
(Off topic: als ik een privebericht stuur dan blijft deze hangen in ‘Postvak UIT’ in plaats van ‘Verzonden‘. Doe ik soms iets fout?)
Nee je doet niks fout. De berichtenfunctie van dit forum is ontzettend onbetrouwbaar. Berichten blijven sowieso in postvak uit staan als ze nog niet door de ontvanger gelezen zijn (wat ook al raar is inderdaad). En de ontvanger krijgt ook vaak geen melding dat er een nieuw bericht is dus is er vaak ook geen aanleiding om in je postvak te kijken.

Je ziet daarom ook vaak dat forummers hier de ontvanger aangeven dat ze een bericht gestuurd hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Wij zijn een stel van rond de 47 maar zijn wat jonger van geest en wens.
Wij zoeken dus een club waar lekkere housemuziek gedraaid wordt en de gemiddelde leeftijd niet boven de 45 is.
Ook alleen stellen en geen single mannen heeft de voorkeur.

Iemand de gouden tip voor deze nieuwsgierige beginners?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven