Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw account aangemaakt voor mijn vraag. :-$

We zijn al een aantal keer naar de fun geweest, maar alleen nog op zaterdag. Nu willen we graag een keer naar een actievere avond gaan(vrijdag). We twijfelen tussen hardcore night of sexpert. Zijn er mensen met ervaring op deze avonden?

Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Marlieke77 schreef:
03-12-2019 13:53
Even een nieuw account aangemaakt voor mijn vraag. :-$

We zijn al een aantal keer naar de fun geweest, maar alleen nog op zaterdag. Nu willen we graag een keer naar een actievere avond gaan(vrijdag). We twijfelen tussen hardcore night of sexpert. Zijn er mensen met ervaring op deze avonden?

Dank alvast!
Kan het je niet vertellen ben ik bang. In de fun zijn we nog niet geweest en zal ook niet komen. Onze ervaring met de meeste clubs is dat de activiteit niet zoveel voorstelt, maar wellicht dat de Fun dat beter doet. Ben benieuwd in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Marlieke77 schreef:
03-12-2019 13:53
Even een nieuw account aangemaakt voor mijn vraag. :-$

We zijn al een aantal keer naar de fun geweest, maar alleen nog op zaterdag. Nu willen we graag een keer naar een actievere avond gaan(vrijdag). We twijfelen tussen hardcore night of sexpert. Zijn er mensen met ervaring op deze avonden?

Dank alvast!
Hardcore Night is wat drukker (en daarom leuker volgens ons) dan de maandelijkse sexpert, omdat er flink voor geadverteerd wordt en het maar een paar keer per jaar is. De dansvloer ligt dan vol met matrassen als een groot hemelbed. Toen wij er waren, werd er ook een showtje opgevoerd om iedereen warm te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Over wel of niet vertellen tegen vrienden: daar zijn we erg terughoudend in. We vertelden het aan een van onze beste vriendinnen, maar die vertelde het aan haar vriend, die vervolgens in een dronken bui het tegen onze grotere vrienden en kennissenkring heeft rondgebazuind. Onacceptabel en asociaal was dat.
De meeste onderzoeken schatten dat 4-5% van de mensen “ethisch niet-monogaam” is. In mijn ervaring wijzen 50% van de mensen het categorisch af en daar kan je last van krijgen. Die accepteren niet dat andere mensen een lifestyle hebben die niet monogaam is. Daarom houden we het geheim.
Alle reacties Link kopieren
OntdekJePlekjes schreef:
04-12-2019 10:20
Hardcore Night is wat drukker (en daarom leuker volgens ons) dan de maandelijkse sexpert, omdat er flink voor geadverteerd wordt en het maar een paar keer per jaar is. De dansvloer ligt dan vol met matrassen als een groot hemelbed. Toen wij er waren, werd er ook een showtje opgevoerd om iedereen warm te krijgen.
Dank voor je reactie. Dan klinkt de Hardcore Night aantrekkelijker. Is het een “actievere” avond dan de zaterdagavond? Of maakt het niet veel uit.
En wat voor publiek kwam er bij Hardcore Night?
Alle reacties Link kopieren
Hoii! We wijzigen toch de plannen waarschijnlijk voor zaterdag, grote kans dat we naar secret underground gaan in de oude club yabyum.. iemand ervaring mee? Hoe was het daar en hoe is de gemiddelde leeftijd? Is er veel actie of meer t danspubliek?
Op vrijdagen is het in het algemeen wat rustiger, maar het percentage doeners en swappers is wel groter.

Dat zal bij hardcore night helemaal zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
OntdekJePlekjes schreef:
04-12-2019 10:25
Over wel of niet vertellen tegen vrienden: daar zijn we erg terughoudend in. We vertelden het aan een van onze beste vriendinnen, maar die vertelde het aan haar vriend, die vervolgens in een dronken bui het tegen onze grotere vrienden en kennissenkring heeft rondgebazuind. Onacceptabel en asociaal was dat.
Ook meegemaakt, in dit geval niet in een dronken bui, maar nadat zij gescheiden waren. Da’s inderdaad behoorlijk asociaal, maar in eerste instantie ook fout van de vriendin om deze ontboezeming aan haar partner toe te vertrouwen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Marlieke77 schreef:
03-12-2019 13:53
Even een nieuw account aangemaakt voor mijn vraag. :-$

We zijn al een aantal keer naar de fun geweest, maar alleen nog op zaterdag. Nu willen we graag een keer naar een actievere avond gaan(vrijdag). We twijfelen tussen hardcore night of sexpert. Zijn er mensen met ervaring op deze avonden?

Dank alvast!

Nee gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
Alex_8 schreef:
04-12-2019 13:00
Nee gelukkig niet.
:hihi: :hihi:
Hoi!

Tip voor beginners: het boek van Tarja Meijers: 'Single vrouw in een parenclub'. Een leuk boek met veel tips en een kijkje in de parenclub wereld. Het gaat wel veel over clubs waar ook single mannen worden toegelaten omdat die haar voorkeur hebben maar clubs waar alleen paren worden toegelaten komen ook aan bod.

Nog even een vraagje aan de community: Op de ene zaterdag is er in de Fata Morgana een 'Erotic Mega Party' en de andere zaterdag de 'Fata's Erotic Dance Edition'. Weet iemand wat het verschil is tussen die 2 avonden? Wordt er meer alleen gedanst op de 'Erotic Dance Edition' en is er meer actie op de 'Erotic Mega Party'? Of is er genoeg actie op een 'Erotic Dance Edition'? We zijn van plan om binnenkort naar de Fata te gaan op een zaterdag maar gaan liever niet naar een veredelde dance party ;)

Alvast bedankt!
Dat is hetzelfde. In feite is er op de zaterdagen geen speciaal thema. Er is gewoon een DJ. Maar boven wordt er gewoon geneukt hoor.
Alle reacties Link kopieren
SalsaSwingers schreef:
05-12-2019 15:34
Hoi!

Tip voor beginners: het boek van Tarja Meijers: 'Single vrouw in een parenclub'. Een leuk boek met veel tips en een kijkje in de parenclub wereld. Het gaat wel veel over clubs waar ook single mannen worden toegelaten omdat die haar voorkeur hebben maar clubs waar alleen paren worden toegelaten komen ook aan bod.

Nog even een vraagje aan de community: Op de ene zaterdag is er in de Fata Morgana een 'Erotic Mega Party' en de andere zaterdag de 'Fata's Erotic Dance Edition'. Weet iemand wat het verschil is tussen die 2 avonden? Wordt er meer alleen gedanst op de 'Erotic Dance Edition' en is er meer actie op de 'Erotic Mega Party'? Of is er genoeg actie op een 'Erotic Dance Edition'? We zijn van plan om binnenkort naar de Fata te gaan op een zaterdag maar gaan liever niet naar een veredelde dance party ;)

Alvast bedankt!
Ben benieuwd wij gaan volgende week zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er echt helemaal niemand ervaring met de feesten van secret underground of met club Paradise (oude yabyum)? 😬

We zijn erg benieuwd hoe we het gaan vinden! Het is in ieder geval weer eens wat anders, tussen ‘n groots feest en een clubbezoek in 😉
Alle reacties Link kopieren
Sunshine19 schreef:
06-12-2019 09:07
Heeft er echt helemaal niemand ervaring met de feesten van secret underground of met club Paradise (oude yabyum)? 😬

We zijn erg benieuwd hoe we het gaan vinden! Het is in ieder geval weer eens wat anders, tussen ‘n groots feest en een clubbezoek in 😉
Nee, geen ervaring.
Ik hoor wel graag van jou hoe het is/ was.
Ene moet de 1e zijn.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
06-12-2019 09:19
Nee, geen ervaring.
Ik hoor wel graag van jou hoe het is/ was.
Ene moet de 1e zijn.
Dat is zeker zo! Ik zal verslag doen na zaterdag ;)
Bedankt @VelvetVolvo 👍🏼
Alle reacties Link kopieren
Sunshine,

Wij zijn 2 keer op feest van su geweest. Een keer in raamdonksveer en een keer in clab paradise in amsterdam.

Ik denk dat of je het wat vind afhangt van leeftijd en wat je zoekt.

Wij vonden allebei de locaties weinig aan.

Ik, begin 30, vond de mensen echt te oud, echt wel gemiddeld 45/50. Normaal vind ik leeftijd niet zo heel groot probleem maar klinkt beetje rot want wil zeker geen mensen over één kam scheren, maar niet onze type mensen.

De muziek vonden wij wel goed!

Tja wat wil je weten?
Alle reacties Link kopieren
Pingpong30 schreef:
06-12-2019 14:36
Sunshine,

Wij zijn 2 keer op feest van su geweest. Een keer in raamdonksveer en een keer in clab paradise in amsterdam.

Ik denk dat of je het wat vind afhangt van leeftijd en wat je zoekt.

Wij vonden allebei de locaties weinig aan.

Ik, begin 30, vond de mensen echt te oud, echt wel gemiddeld 45/50. Normaal vind ik leeftijd niet zo heel groot probleem maar klinkt beetje rot want wil zeker geen mensen over één kam scheren, maar niet onze type mensen.

De muziek vonden wij wel goed!

Tja wat wil je weten?
Vind sowieso dat er relatief weinig voor 30'igers wordt gedaan, of beginnende stellen in het algemeen. Zelf 31, met 29 voor het eerst in een parenclub. Ik heb me eigenlijk altijd qua leeftijd compleet out of place gevoeld. Wat er dan al is voor jongere stellen is vaak zo gericht op dansen of drugs, twee dingen die ik ook niet doe.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine19 schreef:
06-12-2019 09:07
Heeft er echt helemaal niemand ervaring met de feesten van secret underground of met club Paradise (oude yabyum)? 😬

We zijn erg benieuwd hoe we het gaan vinden! Het is in ieder geval weer eens wat anders, tussen ‘n groots feest en een clubbezoek in 😉
Sunshine ik kan er niets over vinden dat daar nog wat gebeurt bij yabyum. Alleen voor de leuk zou ik er al eens heen gaan
Alle reacties Link kopieren
Sultanofswing, zeg je goed! Weinig, en de opties zijn meer dansfeesten.

We gaan morgen naar be privileged en later deze maand naar society X. Benieuwd of het daar inderdaad wat jonger is.

Fun zaterdagavond past voorlopig nog het best. Maar wie weet komt er verandering ;-)
Alle reacties Link kopieren
Pingpong30, dat is toevallig wij lopen tegen hetzelfde aan....gaan morgen ook naar be privilegd en de 21 naar SX.

Afgelopen feestje van society x was precies wat we zoeken; stellen van rond de dertig en net wat meer op swingen gericht dan Dance feestjes met een stout randje.

Wie weet komen we elkaar tegen binnenkort ;-)
Alle reacties Link kopieren
Pingpong30 schreef:
06-12-2019 22:14
Sultanofswing, zeg je goed! Weinig, en de opties zijn meer dansfeesten.

We gaan morgen naar be privileged en later deze maand naar society X. Benieuwd of het daar inderdaad wat jonger is.

Fun zaterdagavond past voorlopig nog het best. Maar wie weet komt er verandering ;-)
Ben heel benieuwd naar hoe jullie Society X ervaren. Het enige wat ik ervan ken is een stukje ooit uit een krant (Volkskrant?). Maar was enkel het feestje en als je verder wilde gaan kon je aan de overkant een hotelkamer huren met z'n 4'en. Vond de constructie een beetje apart, maar kan te maken hebben met de locatie die ze voor het 'feest' gedeelte hebben, geen seksinrichtingsvergunning heeft. Mag ook PB'en ! Zeer schieuwnierig!
Alle reacties Link kopieren
Society x is over 2 weken. Erna laat ik het zeker even weten. Vrienden zijn geweest, was zo enthousiast nu moeten we mee.

Maar vanavond eerst be privileged, dresscode... lingerie met touch of silver. Kan je vertellen dat dat niet meer viel :roll:
Alle reacties Link kopieren
CoBasie schreef:
06-12-2019 19:36
Sunshine ik kan er niets over vinden dat daar nog wat gebeurt bij yabyum. Alleen voor de leuk zou ik er al eens heen gaan
Zie je vanavond dan? 😂😂😂😂

Zoek maar eens op club Paradise of op secret underground :)

Pingpong dank je voor je reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven