Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Da's schrikken Tamara. Gelukkig goed afgelopen. Beterschap!
quote:kcirtap schreef op 18 juni 2012 @ 00:09:

Mijn vrouw en ik hebben een vraagje. Ik wil me scheren, maar wat en tot waar?

Alles wat normaal in mijn boxer zit zeg maar?

Of alleen penis en ballen?

Mijn borst/buik is ook behaard (geen "Bokito", maar wel duidelijk) en wordt het dan geen abrupte overgang?Ballen en penis zou voldoende kunnen zijn, hoe je dat laat verlopen kun je zelf invullen, een vriend van mij heeft bv een driehoekje erboven vrij gehouden. andere laten er wat ruimte rondom vrij.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ballen en penis, de rest hoeft van mij echt niet kaal hoor..lekker kort is ook prima
Een tijdje geleden dat ik hier zelf geschreven heb maar ik volg sommige onderwerpen nog wel. Maar ik ben benieuwd naar wat degene van Bitch vonden die ook zijn gegaan. Ik vond het zelf het meest fantastische feest waar ik ooit geweest ben (Wasteland, Little Sins en andere Crazyland feesten ook geweest). Dus...Wat vond jij?
alex ik denk dat je vraag meer in het erotische feesten topic thuis hoort.

Wat ik zelf van bitch vind, veel te commercieel veel te druk en veel te warm.

Laatste keren totaal niet naar mijn zin gehad, geef mij maar kleinere feesten als be shameless of zoals aankomende zaterdag the haremnight.

voor mij haalt bitch het daar niet bij, de meest indrukwekkende feesten waren voor mij the haremnights en de gayparade op de boot in de parade.

bitch bezoek ik niet meer.

(ps ik zal mijn bericht even plaatsen in het genoemde topic.)
quote:leen65 schreef op 17 juni 2012 @ 20:48:

[...]

Ik vind het concept niet leuk omdat het de mannen zijn die het geld in handen krijgen en de vrouwen moeten het verdienen. Heb geen behoefte om de hoer uit te hangen. Was leuker geweest als de rollen willekeurig verdeeld werden (en ik dus ook wat leuks kon uitzoeken). We gaan wel hebben we besloten maar het is vrijblijvend vwb meedoen. Dus dat bekijken we dan wel. Ik vond het verleden keer een mooie club en blijkbaar is het ook met meer ruimtes nu uitgebreid. Ben benieuwd.

@Leen,Dat is precies het gevoel dat ik er ook bij had .

Zou eerlijker zijn als ze de dames ook speelgeld gaven!

Ben benieuwd naar je verslag!
Tuurlijk volgt verslagje maar het is nog afwachten of we aan het spelletje meedoen. We zien wel!

Misschien dat we ooit toch de overstap maken naar thuisdating. Ik heb het idee dat we dat nu een beetje aan het uitstellen zijn. Vraagje dan ook hoe zoek je uit op SDC wanneer er meer koppels bij elkaar komen. Ik zie dit nergens tenzij je dus persoonlijk mailt. We durven nog niet echt alleen op een koppel af te gaan...want wie weet!
It's never too late start living!
Meestal staat er dat een stel een feestje geest en nog wat stellen zoekt, maar je kunt zelf ook een speeddate plaatsen met de vraag of er nog ergens een feestje is waar jullie mogen aanschuiven, of het in je profiel zetten dat jullie dat eens willen ervaren en beleven.
Bedankt Doddie. Natuurlijk werkt het zo. Ik merk bij mezelf nog enige terughoudendheid. Wat als je de mensen ontmoet en je vindt ze niet leuk? Of ze vinden jouw niet leuk? Daarnaast kunnen wij zelf niet ontvangen of beter gezegd, dat durven we niet aan nu. Krijg je toch rare vragen als je de kids de deur uitdoet maar je blijft wel aan huis.

Zo'n thuisdate lijkt me echter wel wat intiemer. Heel wat anders dan een PC.
vergeet niet Leen dat ze je bijna allemaal aan de drugs hebben willen he.

ik zit er op te wachten tot jij bericht dat je aan de wap bent en hoe geweldig dat wel niet is.
quote:rittel schreef op 20 juni 2012 @ 23:11:

ik zit er op te wachten tot jij bericht dat je aan de wap bent en hoe geweldig dat wel niet is.

Ah....had je al een tijdje gemist

Maar daar ben je....het beschermingsengeltje!

Welkom terug en je kan niet snel genoeg zijn met je tips!
quote:rittel schreef op 20 juni 2012 @ 23:11:

ik zit er op te wachten tot jij bericht dat je aan de wap bent en hoe geweldig dat wel niet is.Wie zijn ze???? Zeer nieuwsgierig!! Wil weten wat op de loer ligt...de grote boze wolf????
de wappende swingers leen, ben benieuwd hoe lang je drugsvrij blijft.

rittel je doet het overkomen alsof je veel van het swingerswereldje weet, maar als je er echt in zit weet je beter, er zijn tal van swingers die wapvrij swingen en zeker niet overgaan tot drugsgebruik . Je zou die te kort doen met zo'n kort door de bocht reactie.

Soort zoekt ook hierin soort en iemand gaat er alleen toe over uit nieuwsgierigheid, niet uit dwang of tegen zin in.

(En ja het kan dat je vooroordelen wegvallen door te zien dat er ook een andere kant aan is )
Kennelijk hebben mensen geen eigen wil of mening als het om drugs gaat... Wij gebruiken niet, zijn net nieuw dus ik ben heeeeel benieuwd hoe snel ik verslaafd wakker word onder een brug schuilend voor de regen.

Tot nog toe verbaas me ik me eerder over hoe leuk het is om compleet open te zijn tegen je partner en samen het "wereldje" te ontdekken. (kon het niet laten om hier even op te reageren in ieder geval).
quote:Alexei32 schreef op 21 juni 2012 @ 10:05:

Kennelijk hebben mensen geen eigen wil of mening als het om drugs gaat....Vertel.....ik snap 'm niet helemaal en met je uitleg eronder kom ik er niet uit.
quote:rittel schreef op 21 juni 2012 @ 07:59:

de wappende swingers leen, ben benieuwd hoe lang je drugsvrij blijft.

mijn reactie had hier mee te maken. Ik reageerde hier cynisch op eigenlijk. Net alsof, als je swingt, je niet om drugs heen kunt.
quote:Alexei32 schreef op 21 juni 2012 @ 11:12:

[...]

mijn reactie had hier mee te maken. Ik reageerde hier cynisch op eigenlijk. Net alsof, als je swingt, je niet om drugs heen kunt.

Ah, nu snap ik 'm idd....dank voor je uitleg.

Rittel ziet het idd zo...hij is anti anti anti drugs, dat mag, maar hij is heel zwart wit.

Waarschuwen is altijd goed, maar niet op deze manier, daar bereik je gewoon niets mee.
Ik denk dat je in normale uitgaansleven er meer mee geconfronteerd wordt, niet voor niets zijn swingers er mee in contact gekomen nadat ze meer uit gingen en zo met party people in aanraking kwamen.

drugs zijn er, overal om ons heen, die waren er al toen ik jong was die zijn er nu nog steeds.

In jaren dat ik als jong meisje bij mijn broer over de vloer kwam en de drugs de ronde ingingen ben ik nooit tot verleiding gekomen, ik was toen nog erg anti en ben dat ook jaren geweest, mijn beeld was gebaseerd op vooroordelen. We kwamen echter steeds meer mensen tegen in het swingen die wel eens wat namen en die er niet als junks en hippy;s uitzagen (zoals de vrienden van mijn broer vroeger) normale mensen die gewoon een baan hadden, die er matig mee omgingen en niet hele dagen aan de drugs zaten en zonder werk laveloos de dag doorkwamen. Waar je het nooit van had verwacht, die er mee omgingen zoals andere met drank en een sigaret omgaan

Dat gaf dat ik een ander beeld kreeg en dat kan dat dan je vooroordelen weg vallen, maar nooit is het me opgedrongen, mijn eigen kijk is er op veranderd, daar heb ik meer dan 40 jaar over moeten doen overigens.

echter je ziet ook dat mensen daar niet in veranderen of er bv op terug komen zoals bv enjoy.
Ooh ok. Thx, bekende mening dus kennelijk. Ieder mag zn mening hebben uiteraard. Maar vond de opmerking "dat ze je bijna allemaal aan de drugs willen hebben" wel een hele aparte. Ik heb het nog niet meegemaakt in ieder geval.
Ach nee Alexei...dat is ook niet zo, maar hij heeft dat beeld voor ogen.
Rittel had het altijd over haar man die vreemd ging en swingparty;s bezocht waar drugs gebruikt werd, ik ben er daarom van uitgegaan dat het een vrouw was enjoy...
Hahaha Doddie...ik dacht dat het een man was.

Veel mannen praten met een wijzend vingertje is mijn ervaring....

Oke niet dus....een dame met veel testosteron (hoe komt ze daar dan aan?)

Maar....dan reageert ze hier waarschijnlijk gewoon d'r frustraties af.

Kan ook heerlijk zijn natuurlijk.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 21-06-2012 13:43
Reden: nog iets erbij....
% gewijzigd
ze heeft ooit daar een topic over geopend, en ook wel in oudere parenclub topics dat verhaal gedaan, ik denk dat je die met zoeken wel tegen komt.

En ja te begrijpen zijn haar reacties dan wel.
Jammer dat ze hier dan af en toe lukraak van die dingen neerzet zonder haar eigen onderbouwing....kunnen we immers veel meer mee en lekker over kletsen.

Ik heb nu vaak alleen het gevoel van ; ach, daar is hij (zij dus) ook weer pffff

Wie weet...ik ga eens op zoek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven