Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
En helemaal eens met een goeie locatie voor een "thuisfeestje", dat lijkt me in Sin City helemaal top.
Is er niet een verslag van doddie?

Ik weet dat er hier mensen zijn die bekend zijn in de club....
Jahahah Ik zei de gek heb dat geschreven!!
Mosterd....ze reageerden terwijl ik tikte
enjoy73 schreef op 22 mei 2012 @ 21:35:

Is er niet een verslag van doddie?

Ik weet dat er hier mensen zijn die bekend zijn in de club....

nee joh mijn laatste parenclub ervaring (na jaren niet meer te zijn geweest) was oud en nieuw 2010 lol. en we waren gelijk weer genezen :-)

Sincity zie ik ook meer als een intiem feestje op locatie maar dat is meer door wat ik er over gelezen heb, ik hoop dus dat die verwachting een beetje uitkomt.

I
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Femm en Kater zijn er bekend en lovend.

Altijd leuk om weer eens naar een club te gaan, vooral om deze reden toch?
Maar begrijp ik nu dat er meer naar Androgyn zijn geweest afgelopen zaterdag? Ik zag dat meer klaagde over extreme warmte.
doddie.. Enjoy liep me met haar heerlijke Enjoyboy tegen het lijf..

en dat van deKater...

Da's het middenstuk, wat we graag voor ons zelf houden ;-)
Is dat zo Doddie?

Wat ik wel weet is dat er in meerdere clubs een enorme hitte hangt....
Gelijk heb je, ze hoeven niet alles te weten. Ik had ook net iets getypt over een geweldig thuisfeestje 2 weken geleden, en ook weer weggehaald. Ik heb het nooit zo op de details.
Femm...draai ik er nog netjes omheen :-p
heel netjes Enjoy! heel netjes!! ;-) goed verstaander hier had maar een half woord nodig toch?
Ja klopt, maar niet iedereen leest echt...dat maakt het verschil soms hihihi
Femm en Enjoy, lees ik dan zo slecht??? Had uit je verhaal toch echt niet gehaald dat jullie elkaar tegen gekomen waren daar. Zal wel aan mij liggen dan:-( Begrijp wel (nu) dat jullie het gezellig gehad hebben met elkaar (toch??)
ik had het wel door PP, dus ja, dat ligt aan jou! ;-)
:'-( Wat ben ik toch een....

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRRmCbF40G1I4Mj1WgDY8UgE0Hr9eRZ5O0V9dDkONVWB9s3QE7N
Hahaha maar we hebben ons heel netjes gedragen hoor.... X-D
yeah right :-P zoveel hornyness bij elkaar en dan noppes, nada, niënte.....
Tuurlijk PP, we zijn hier toch allemaal degelijke en nette mensen die seks vies vinden?
:rofl:
Lach je me nu ook nog uit?

Het moet niet gekker worden...
Ik zou niet durven Sammie :kiss:
xsxaxmx schreef op 22 mei 2012 @ 22:47:

Lach je me nu ook nog uit?

Het moet niet gekker worden...
Dan is het goed! :kiss:
@enjoy & femm... bedankt voor het verslag van Androgyn!

Wij zijn ons weer aan het verheugen op fetish feestjes binnenkort... voorlopig maar even klaar met clubs.

Wat betreft de leeftijdsissue:

Ik houd wel echt meer van jong. Ik ben zelf al jong, maar wat ook nog eens vaak jonger geschat. Fris is misschien een betere benaming dan jong trouwens... en er zijn genoeg 35/40plussers die er frisser en strakker uit zien dan ik. Die zijn in mijn beleving dan ook gewoon jong.

(Te) oud is voor mij vooral storend als men zich er niet naar gedraagt, maar echt overduidelijk jong wil zijn. Vergane glorie in een string zeg maar :) Bij vrouwen is het dan vaak bergen make up, complete verbouwingen, haarkleur die echt niet meer kan, etc. Bij de mannen een welvaartsbuik(je) en een kaalgeschoren hoofd om te verbergen dat ze kalend zijn. En ik heb vaak het geluk om dan net hun smaak te zijn, haha. Dat soort types zijn niet mijn ding. Die lijken dan ook nog eens een jong stel te willen 'scoren' om zichzelf nog even wat jonger te voelen ofzo.
We hebben het wel eens andersom maar dan zonder dat ze het bewust zijn.

Weet nog dat we met een stel lagen waarvan hij na afloop pas mijn leeftijd hoorde, hij was in de wolken, had het altijd al eens met een "oudere" vrouw willen doen.

Jagen doe ik zo ie zo al niet meer, we hebben een leuke vriendenkring die we met regelmaat ontmoeten, Ik date zelfs liever met stellen van onze leeftijd (bedoeld als dat ze er uiterlijk goed uitzien en ons gevoel geven van zelfde leeftijd te zijn) . Maar als een stel klikt bij ontmoeting dan vind ik het geen probleem dat ze jonger zijn, 2 weken geleden nog een stel ontmoet die behoorlijk jonger waren. Merkte we amper wat van en zij blijkbaar andersom ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven