pijpstandje
maandag 27 oktober 2014 om 19:40
maandag 27 oktober 2014 om 21:16
Hij staand of zittend, ik op de knieën.
Hij liggend vind ik vermoeiend. Plus als ik op mijn knieën zit heb ik meer bewegingsruimte.
Standje 69 vind ik zo stom. Iets voor late pubers om stoer over te doen en te giechelen. Het meest overschatte en onhandige standje ooit.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Hij liggend vind ik vermoeiend. Plus als ik op mijn knieën zit heb ik meer bewegingsruimte.
Standje 69 vind ik zo stom. Iets voor late pubers om stoer over te doen en te giechelen. Het meest overschatte en onhandige standje ooit.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
maandag 27 oktober 2014 om 21:39
quote:apestaartje30 schreef op 27 oktober 2014 @ 21:18:
[...]
Maar kom je dan ook, staand?
Kunnen mannen dat op een fijne manier?
Ik vind staand klaarkomen niet prettig.staand klaarkomen is heerlijk , bij ons worden niet direct je benen onder je uitgeslagen tijdens een orgasme , het onderstel blijft gewoon functioneren.
[...]
Maar kom je dan ook, staand?
Kunnen mannen dat op een fijne manier?
Ik vind staand klaarkomen niet prettig.staand klaarkomen is heerlijk , bij ons worden niet direct je benen onder je uitgeslagen tijdens een orgasme , het onderstel blijft gewoon functioneren.
hoe ouwer, hoe gekker..............
maandag 27 oktober 2014 om 21:51
quote:klussendeman schreef op 27 oktober 2014 @ 21:39:
[...]
staand klaarkomen is heerlijk , bij ons worden niet direct je benen onder je uitgeslagen tijdens een orgasme , het onderstel blijft gewoon functioneren.Hahaha, mooi verwoord, maar heel waar.
[...]
staand klaarkomen is heerlijk , bij ons worden niet direct je benen onder je uitgeslagen tijdens een orgasme , het onderstel blijft gewoon functioneren.Hahaha, mooi verwoord, maar heel waar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu