relatie handboek

23-01-2013 10:24 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn vrouw en ik hebben niet echt een passionele relatie.

Zij geeft namelijk niks om seks, Ik ben 29 en zij is 25 en zijn 5 jaar samen.

Ze zegt dat ze wel vaker wilt maar als ik haar probeer te versieren dan heeft ze geen zin, we doen het dan gemiddeld 1 keer per maand.

Ik mag bijv. niet in haar mond klaar komen en ze wilt niet nadat we zijn klaar gekomen voor een 2e keer gaan, terwijl ik alles voor haar wil doen.

Zijn er advies boeken over dit onderwerp?
Luisteren naar je vrouw en er samen met haar uitkomen. Vrouwen zijn geen boeken!
Je maakt een grapje neem ik aan?
Nadat "we" zijn klaargekomen, of nadat "JIJ" bent klaargekomen? Zit een groot verschil in.

Misschien is ze wel op je uitgekeken omdat je slecht in bed bent? Je bent zo gefixeerd om in haar mond klaar te komen dat ze bang is dat je er weer over gaat zeuren. Zou ik ook geen zin in hebben.
quote:aeilco schreef op 23 januari 2013 @ 10:24:Ik mag bijv. niet in haar mond klaar komen

Dat hoeft toch ook niet? Kun jij daarvan genieten als je ondertussen weet dat zij dat vies vindt? Ze is bepaald ook niet de enige, FYI.

En de boekenwinkels staan vol met boeken over dit onderwerp.
Geeft ze niks om sex? Of geeft ze niet meer om sex met jou? Misschien is het niet spannend genoeg (meer)? Wat doe jij voor haar? Verras haar eens in bed..

En niet klaarkomen in haar mond? Er zijn maar weinig vrouwen die dat zelf lekker vinden. Weet je wel hoe dat spul smaakt? Het is geen candy hoor ;)

Sommige vrouwen doen het toch (vinden het oke), soms omdat ze het zelf wel lekker vinden, soms om hun vriend een plezier te doen,maar het moet dan geen must zijn.

Mijn tip, luister naar je vrouw, ontspan.. maak er geen moeten van.. de sex dus... Zet eens kaarsjes ofzo in de slaapkamer, verwen haar met een lekkere massage.. en wie weet... maar ga er niet gelijk vanuit dat van elk lief gebaar van jou zin in sex komt van haar kant uit ;)
Misschien moet je hypnotiseren leren, kun je alles van iedereen gedaan krijgen zoals jij het wil?
Lorem Ipsum
Begin eens met het boek "vrouwen voor dummies" en daarna het boek " hoe leer ik mijn vrouw begrijpen en respecteren"
Ik vind het jammer dat sommige er niet serieus op kunnen reageren, beetje kinderachtig.

Ik ben hier best onzeker over en als sommige dan zo reageren vind ik dat niet netjes.

Met "als wij zijn klaargekomen"bedoel ik WIJ.

Meestal vinger of lik ik haar tot zij eerst klaarkomt, ik ken haar wel goed genoeg om te weten dat ze niet faked.

Als ze mij pijpt doet ze het niet zo lang dat er kans is dat ik klaar kom, bedoel ben nog nooit in haar mond klaargekomen en ben er benieuwd naar hoe dat is en vraag er niet altijd naar..

En zij houd niet van spanning en wilt het alleen in de slaapkamer doen, dus die opmerking dat ik niet spannend ben is onzin.

Heb het vaak met romantiek geprobeerd, romantische film kijken haar masseren, rozen op de trap naar boven en dan niet altijd met seks als eind doel.
Vraag het haar.quote:Meestal vinger of lik ik haar tot zij eerst klaarkomt, ik ken haar wel goed genoeg om te weten dat ze niet faked.En zo goed ben je niet
Als ze niet wil dat je in haar mond klaar komt dan wil ze dat niet. Klaar. Dat begrijp je toch wel? En als je daar toch keer op keer op aanstuurt dan krijg je inderdaad de deksle op je pik neus. Niet je zin doordrijven, dan staat de seks binnen no time tegen bij haar. En dat zal ieder boek je vertellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom reageer jij nou zo kinderachtig?

Negeer dit topic dan!
Nou dan maar het advies van een man,

Dumpen, en eentje zoeken die niet frigide is. Je leven is veelste kort, om moeite en tijd in zulke nukken te steken.

Het moet toch echt van twee kanten komen.

En mocht je bovenstaande niet kunnen, dan heb je haar wensen maar te accepteren. Jammer voor je.
unisex account ;)
Oh sorry, ik was even vergeten dat wij het antwoord moeten bieden op alle problemen die anderen zelf niet kunnen oplossen ookal krijgen we een inieminie één kant belichting van dit geval....
Lorem Ipsum
Adviesboeken? Laat me niet lachen zeg! Lekker zelf uitzoeken. Praten met elkaar! Overigens vind ik dat gedeelte over het klaarkomen in haar mond bespottelijk! Als ze dat niet wil, heb je dat te respecteren! Dat is met geen boek te veranderen hoor
quote:aeilco schreef op 23 januari 2013 @ 10:55:Als ze mij pijpt doet ze het niet zo lang dat er kans is dat ik klaar kom, bedoel ben nog nooit in haar mond klaargekomen en ben er benieuwd naar hoe dat is en vraag er niet altijd naar.

ZE.WIL.HET.NIET. Als zij erop zou kicken om jou met een voorbindlul maatje Bokito keihard in je ster te nemen dan word jij a) lijkbleek bij het idee alleen al en b) doodmoe als ze er iedere keer om komt zeuren.

Je kunt een smaakjescondoom voorstellen, dan krijgt ze geen sperma in d'r mond maar wel aardbeiensmaak, misschien dat ze dat wel wil. En zo niet, vraag je af hoe verschrikkelijk belangrijk dat allemaal is.
quote:multisapje schreef op 23 januari 2013 @ 11:04:

Nou dan maar het advies van een man,

Dumpen, en eentje zoeken die niet frigide is. Je leven is veelste kort, om moeite en tijd in zulke nukken te steken.

Het moet toch echt van twee kanten komen.

En mocht je bovenstaande niet kunnen, dan heb je haar wensen maar te accepteren. Jammer voor je.He ja, laten we haar gelijk even frigide noemen.
quote:ZE.WIL.HET.NIET. Als zij erop zou kicken om jou met een voorbindlul maatje Bokito keihard in je ster te nemen dan word jij a) lijkbleek bij het idee alleen al en b) doodmoe als ze er iedere keer om komt zeuren

Waarom reageer jij zo agresief?

Wie heeft het over iemand zo te nemen?

Leer eerst maar eens mijn bericht rustig te LEZEN!

Mijn vrouw heeft het nog nooit geprobeerd, en ik ben er nieuwschierig naar.

Beetje zielig van jou om dan zo te reageren.

Ik heb haar nog NOOIT gedwongen of iets dergelijks en zal dat ook nooit doen.

Schrik wel van jullie agresieve reacties, ik VRAAG gewoon advies over een relatie/sex boek en jullie reageren alsof ik iemand misbruikt heb.
quote:aeilco schreef op 23 januari 2013 @ 15:02:Mijn vrouw heeft het nog nooit geprobeerd, en ik ben er nieuwschierig naar.

Jij: "Hmmmm ja!". Vrouw: "Blèèèh nee!". Resultaat -> NEE

Maar blijf er vooral om zeiken en koop er desnoods boeken over, des te eerder is ze je gezeik spuugzat en gaat ze bij je weg. Kun je een vrouw vinden die dat allemaal wèl wil.
Je kan het haar toch vragen?

Goh hee lief, ik zou zo graag eens in je mondje klaar komen. Wat vind jij?

En als ze Ja zegt spring je een gat in de lucht. En als ze Nee zegt, dan dram je niet verder door.
quote:Louba schreef op 23 januari 2013 @ 15:17:En als ze Ja zegt spring je een gat in de lucht.
manikshamanik als jij zo agressief en over dreven blijft reageren heb ik liever dat jij niet meer reageert, zal wel erg moeilijk zijn voor jouw maar probeer het.quote:Je kan het haar toch vragen?

Goh hee lief, ik zou zo graag eens in je mondje klaar komen. Wat vind jij?

Ik heb het wel eens gevraagd maar doe het niet elke week/maand.

Ik vind dat ook niet het belangrijkste, waar ik meer mee zit is dat we maar 1 keer in de maand seks hebben, ben heel erg gek op mijn vrouw maar heb soms wel moeite dat er weinig passie/ seksuele spanning is.
quote:aeilco schreef op 23 januari 2013 @ 16:08:als jij zo agressief en over dreven blijft reageren heb ik liever dat jij niet meer reageertAls jij blijft drammen dat je persé iets wil doen wat je vrouw niet wil dan lijkt het me beter dat jij hier niet meer schrijft.
Waarom moet in haar mond klaar komen nou perse bij een passionele seksuele relatie horen?

Er zijn toch legio andere manieren om passie volle seks te hebben ZONDER dat dat gebeurd?

Probeer eens wat creatiever te zijn...
Maar al het passionele moet van mij komen, en daarom vraag ik advies.

Als we seks hebben gehad vind mijn vrouw het heerlijk en is ze blij dat we het eindelijk weer hebben gedaan en snapt ze niet waarom we het zo weinig doen, maar vervolgens moet alles weer van mij komen anders hebben we zo weer 3/4 weken geen seks.

quote:Als jij blijft drammen dat je persé iets wil doen wat je vrouw niet wil dan lijkt het me beter dat jij hier niet meer schrijft.

Hou toch op man, het belangrijkste vind ik dat de passie terug komt in onze relatie, en jij reageerd heftig en zeikt over bokito en zo.

Ik heb het over het pijpen niet zo goed geformuleerd maar dat geeft jou niet het recht om mij zo af te branden, dus blijf gewoon uit dit topic weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven