Rode zee bevaren

24-04-2020 19:48 143 berichten
Na aanleiding van dit topic:

seks/afspreken-scharrel-ongesteld/list_messages/461209

Vroeg Mai bijt hond zich af:

Bevaar(t) hij/jij de rode zee?

Kortom, als je ongesteld bent, of je vriendin is dat, doen jullie het dan gewoon?
Ik menstrueer al heel lang niet meer, maar voor mij en mijn man is het een 'no-go'.
Alle reacties Link kopieren
Had even een pol gedaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
24-04-2020 19:51
Had even een pol gedaan.
Had ik idd kunnen doen... helaas pindakaas
het niet
Hangt ervan af hoe erg ik leegloop. Niks mis met een beetje bloed en een handdoekje onder de billen, maar er zijn van die dagen dat een handdoekje niet voldoet en een slaapkamer die er na de daad bij ligt als een slachthuis waar al in geen drie maanden is schoongemaakt is nou ook weer niet zo'n geil vooruitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Eerste dag zeker niet, daarna wellicht
Lady*Voldemort schreef:
24-04-2020 19:55
Hangt ervan af hoe erg ik leegloop. Niks mis met een beetje bloed en een handdoekje onder de billen, maar er zijn van die dagen dat een handdoekje niet voldoet en een slaapkamer die er na de daad bij ligt als een slachthuis waar al in geen drie maanden is schoongemaakt is nou ook weer niet zo'n geil vooruitzicht.
:rofl: mooi dit
Nee.
Geen enkel probleem, juist op de zware dagen is het extra fijn en gevoelig. Wel een dubbele baddoek eronder en daarna de pielemuis onder de kraan.
Lady*Voldemort schreef:
24-04-2020 19:55
Hangt ervan af hoe erg ik leegloop. Niks mis met een beetje bloed en een handdoekje onder de billen, maar er zijn van die dagen dat een handdoekje niet voldoet en een slaapkamer die er na de daad bij ligt als een slachthuis waar al in geen drie maanden is schoongemaakt is nou ook weer niet zo'n geil vooruitzicht.
Heb je Dexter gezien? Die is best goed met kamers en voorzorgsmaatregelen en bloed
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-04-2020 19:55
Hangt ervan af hoe erg ik leegloop. Niks mis met een beetje bloed en een handdoekje onder de billen, maar er zijn van die dagen dat een handdoekje niet voldoet en een slaapkamer die er na de daad bij ligt als een slachthuis waar al in geen drie maanden is schoongemaakt is nou ook weer niet zo'n geil vooruitzicht.

:rofl:
Nee
Ik kan wel even een paar dagen zonder.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
GinnyJones schreef:
24-04-2020 19:57
Geen enkel probleem, juist op de zware dagen is het extra fijn en gevoelig. Wel een dubbele baddoek eronder en daarna de pielemuis onder de kraan.
Doet het geen pijn dan? Nee, blijkbaar niet :)
Alle reacties Link kopieren
Met mijn ex wel. In het begin niet, maar uiteindelijk wel. Anders zaten er onmiddellijk twee weken tussen eens goed :whip: en dat vonden we allebei lastig :roll:

Met een gewone scharrel of aan het begin van een relatie, is het ook een no-go.
helena_z wijzigde dit bericht op 24-04-2020 20:04
0.41% gewijzigd
leeg
Alle reacties Link kopieren
Toen die zee nog klotste wel, ja.
Ik vind het trouwens een erg verhullende, ouderwetse uitdrukking, 'de rode zee bevaren'.
Waarom het niet gewoon benoemen? Seks als je/ze menstrueert, bloedt.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Nee, het is allemaal te gevoelig dan.
Alle reacties Link kopieren
Onder de douche? En als het echt angstaanjagend veel bloed is, met het licht uit? ;-D
Alle reacties Link kopieren
hoe kun je er zelfs zin in hebben omdat te doen????
Zazamaenade schreef:
24-04-2020 20:04
Toen die zee nog klotste wel, ja.
Ik vind het trouwens een erg verhullende, ouderwetse uitdrukking, 'de rode zee bevaren'.
Waarom het niet gewoon benoemen? Seks als je/ze menstrueert, bloedt.
Kwam ter sprake van de week omdat "mijn" marinier blijkbaar niet alle zeeën bevaart...

Ik vond hem wel mooi :proud:
Alle reacties Link kopieren
Neee! Dat vind ik zo vies, en mijn man ook. Maar fijn als je het wel doet, hoef je niet te wachten tot het voorbij is🙂
Ja. Ook nog nooit een vriend gehad die dan niet wilde.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het ook erg uitmaakt hoeveel bloed (En kippenlevers aan weefsel) je verliest en of je beetje buikpijn hebt of het gevoel of je bevalling lekker op gang komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven