Scharrels

16-03-2012 15:59 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forumlezeressen,

Gisteren heb ik voor het eerst een one night stand gehad. Alhoewel: ik kende hem wel al een poos dus of het dan een one night stand is (?), in ieder geval heb ik geen relatie met hem; hij is zelfs bezet (ja, fout, ik weet het) maar ik voel mij seksueel aangetrokken tot hem. Ik vind hem echt super aantrekkelijk, grappig, charmant en interessant.

Ik had me altijd voorgenomen om het niet te doen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb en al helemaal niet waarmee ik geen relatie mee heb.

Ik neem het bij deze terug, ik vond het wel grappig en leuk! Ik voel me ook niet raar ofzo, eerder fijn misschien wel.

Jullie ervaringen met seks met scharrels/ons?! Enzovoort. Vind ik wel leuk om te lezen.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 16:32:

[...]

Dat dacht een vriendin van me ook 10 jaar lang. Maar ja misschien heb je uitzonderingen.

Het kan mij vrij weinig schelen. Van mijn part blijven die twee voor altijd samen. Het is mijn vriend niet en dat wil ik ook niet.

Ik vind hem gewoon erg leuk gezelschap, we hebben dezelfde interesses en hij is super aantrekkelijk, grappig, intelligent en tot nu toe alleen maar positief. En hij heeft ook veel ervaring op seksgebied.
Dat laatste zal wel, als ie naast zijn vriendin ook nog anderen pakt.
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2012 @ 16:33:

Boehoe, wat zijn we allemaal weer heilig. Carpe Diem: als je ervan genoten hebt, prima toch! Wel altijd veilig doen idd, een SOA is een nare souvenir zeg maar. Dat die gast een vriendin heeft en buiten de deur neukt is van hem niet netjes, maar vind ik verder losstaan van jou. Heb je de smaak te pakken qua scharrelen?Haha ja precies! Hij is mijn eerste scharrel en natuurlijk heb ik heel veel losse contacten met leuke manne (gisteren ook weer aan 2 leuke mannen mijn nummer gegeven, het lijkt wel alsof het weer mannen nog wilder maakt trouwens ) maar bij die andere jongens en mannen gaat het niet verder dan een beetje daten, praten en blabla..
Seks met een bezette vent, je moet er maar zin in hebben. Die ligt vanavond lekker weer met zijn vriendin te seksen. Je weet wel, diegene die hij leuk genoeg vond om een relatie mee te beginnen.. Ik zou me best wel cheap voelen denk ik. Maar goed, ik heb daar geen ervaring mee omdat ik namelijk alleen seks met mannen die vrij zijn of met de man waarmee ik een relatie heb.

Ik hoop overigens voor je dat je het veilig hebt gedaan, wie weet waar die jongen zijn piemel nog meer in heeft gehangen de laatste tijd, buiten zijn vriendin.

Wat betreft je vraag: ik heb genoeg ervaring met scharrelen. Heel leuk en gezellig, kan er als ik single ben heerlijk van genieten. In ieder geval zolang het voor beiden voor de fun is. Verliefd moet je niet worden!
quote:diaantje1971 schreef op 16 maart 2012 @ 16:35:

[...]

Ben verre van heilig,,maar heb geen voorkeur voor afgelikte boterhammen, 2 e hands piemels en zo.

Een gebruikte 2e hands piemel tref je boven de 17 al heel snel

Maar ik begrijp wat je bedoelt Diaantje1971.

Ben ook niet heilig maar een piemel die afwisselend in verschillende vrouwen hangt is ook niet mijn smaak.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 16:43:

[...]

Een gebruikte 2e hands piemel tref je boven de 17 al heel snel

Maar ik begrijp wat je bedoelt Diaantje1971.

Ben ook niet heilig maar een piemel die afwisselend in verschillende vrouwen hangt is ook niet mijn smaak.Net alsof jij dat zo zeker kan weten van sommige mannen.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 16:44:

[...]

Net alsof jij dat zo zeker kan weten van sommige mannen.

En weten de mannen waar jij mee omgaat wat jij er voor eentje bent?

Of moeten ze dat ook maar raden?
quote:mussie1 schreef op 16 maart 2012 @ 16:36:

Ik bedoel dan ook een vrijgezelle scharrel, ik begin absoluut niet aan een vent die bezet is. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....

Same here.

En het lijkt me ook gewoon k*t als je dan een fijne nacht gehad hebt en hij ligt een paar uur later met zijn vriendin dat nog eens over te doen.

Wil dat het voor hem ook speciaal is. Ook al is het 'maar' een scharrel.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 16:46:

[...]

En weten de mannen waar jij mee omgaat wat jij er voor eentje bent?

Of moeten ze dat ook maar raden?Wat voor eentje ik ben? Dat is duidelijk ja.
Nee hoor, het hoeft niet speciaal te zijn, ik wil gewoon geile seks. En natuurlijk hebben de mannen waarmee ik seks heb ook met andere vrouwen seks. Ik heb immers ook met andere mannen seks. Maakt me echt niet uit hoor. Voor zover ik weet nog nooit een bezette man gehad, maar tja, dat weet je ook nooit zeker.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 16:37:

[...]

Het kan mij vrij weinig schelen. Van mijn part blijven die twee voor altijd samen. Het is mijn vriend niet en dat wil ik ook niet.

Ik vind hem gewoon erg leuk gezelschap, we hebben dezelfde interesses en hij is super aantrekkelijk, grappig, intelligent en tot nu toe alleen maar positief. En hij heeft ook veel ervaring op seksgebied.

Zoals jij hem beschrijft, vraag ik me af: waarom ben jij er zo van overtuigd dat je hem niet als vriend wil?? Dat hij getrouwd is heeft mij in het verleden ook weinig geboeid. Maar sinds ik heb mogen aanschouwen wat het met een relatie doet als het uit komt, denk ik nu wel drie keer na... Er zijn genoeg mannen voor een ONS die niet bezet zijn namelijk.

Mijn scharrel begon ook zonder gevoelens trouwens. Jammer dat ik toch wel een beetje verliefd op hem werd en hij niet op mij. Iemand die je leuk vind emotioneel op afstand houden terwijl je wel seks hebt, is lastiger dan het lijkt...
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2012 @ 16:48:

Nee hoor, het hoeft niet speciaal te zijn, ik wil gewoon geile seks. En natuurlijk hebben de mannen waarmee ik seks heb ook met andere vrouwen seks. Ik heb immers ook met andere mannen seks. Maakt me echt niet uit hoor. Voor zover ik weet nog nooit een bezette man gehad, maar tja, dat weet je ook nooit zeker.Hahaha precies! Gewoon geile seks en that's it. Al die onzin over ''speciale seks''. Dan moet je eerst een speciaal iemand vinden en daar zit ik niet op te wachten, kan ik misschien wel lang gaan wachten. Ik wil gewoon seks met iemand die aantrekkelijk is, klaar. En hij neemt het risico om met mij te gaan, nou prima.
quote:mussie1 schreef op 16 maart 2012 @ 16:38:

Dat laatste zal wel, als ie naast zijn vriendin ook nog anderen pakt.Ik weet dat hij op dit moment alleen mij heeft. Dagtaak ook. Ik heb heel veel contact met hem.
Als je hem alleen voor de seks wil, waarom dan toch zo veel contact?

En daarbij... Denk je niet dat zijn vriendin ook denkt dat hij alleen maar haar wil? Hij heeft blijkbaar toch nog tijd over voor jou dus vast ook wel voor andere chickies.
quote:ster89 schreef op 16 maart 2012 @ 16:56:

En daarbij... Denk je niet dat zijn vriendin ook denkt dat hij alleen maar haar wil? Hij heeft blijkbaar toch nog tijd over voor jou dus vast ook wel voor andere chickies.Dat contact dat snap ik dan ook weer niet , als het alleen om de sex te doen is.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
O ik heb niet echt contact met scharrels. Maar miss heb ik meer ONS's dan scharrels. Scharrelen met iemand die bezet is lijkt me wel wat lastiger.
quote:ster89 schreef op 16 maart 2012 @ 16:56:

En daarbij... Denk je niet dat zijn vriendin ook denkt dat hij alleen maar haar wil? Hij heeft blijkbaar toch nog tijd over voor jou dus vast ook wel voor andere chickies.

Hij zoekt altijd contact met mij, daar ga ik op in en zo heb je de hele dag door wel app en facebook contact. Gaat al een paar weken zo en best mooi ook. Ik kan goed met hem praten in ieder geval. Hij heeft naast mij sowieso geen tijd voor andere meiden omdat we elkaar letterlijk de hele dag door spreken (hij werkt alle dagen). En ik heb het allang gevraagd aan hem, hij zegt van niet en dat geloof ik aangezien hij over andere niet ''leuke zaken'' ook eerlijk is.

Dat zou ze vast denken want die 2 hebben al 6 jaar een relatie en wonen samen dus dan heb je best een hechte relatie lijkt me die gebaseerd is op vertrouwen.
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2012 @ 17:01:

O ik heb niet echt contact met scharrels. Maar miss heb ik meer ONS's dan scharrels. Scharrelen met iemand die bezet is lijkt me wel wat lastiger.Wanneer je scharrelt heb je volgens mij wel veel contact
Oh ja.. De jongen die vreemdgaat is vast heul eerlijk tegen zijn scharrel. Terwijl de vriendin die hij al zes jaar heeft en waarmee hij samenwoont de onwetende gek is... Tuuuuurlijk!
quote:ster89 schreef op 16 maart 2012 @ 17:06:

Oh ja.. De jongen die vreemdgaat is vast heul eerlijk tegen zijn scharrel. Terwijl de vriendin die hij al zes jaar heeft en waarmee hij samenwoont de onwetende gek is... Tuuuuurlijk!Want waarom zou hij liegen? Dat achterdochtige gedoe hier, ik ben heel achterdochtig maar dit vertrouw ik juist wel. Het maakt mij niet zoveel uit en dat weet hij. Ik ben ook eerlijk geweest over mijn contacten naar hem toe en hij heeft ook eerlijk gezegd wat hij daarvan vindt blablabla.
Ik vind sexy mannen gewoon echt een stuk onaantrekkelijker als ik hoor dat ze al iemand hebben terwijl ze mij aan het versieren zijn. Dan verliezen ze zo'n groot deel van hun aantrekkingskracht...
quote:ster89 schreef op 16 maart 2012 @ 17:06:

Oh ja.. De jongen die vreemdgaat is vast heul eerlijk tegen zijn scharrel. Terwijl de vriendin die hij al zes jaar heeft en waarmee hij samenwoont de onwetende gek is... Tuuuuurlijk! Ja joh, wist je dat dan niet dat vreemdgangers goudeerlijke mensen zijn? Dat valt me echt van je tegen Ster89.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 15:59:

Ik had me altijd voorgenomen om het niet te doen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb en al helemaal niet waarmee ik geen relatie mee heb.Je had je niet voorgenomen om het niet met een bezette man de doen?
Omdat hij het spannend vindt, omdat hij wil neuken. Ervaring hier op het forum wijst toch echt uit dan in veel gevallen de 'minnares' gewoon zoetgehouden wordt met mooie praatjes. Ga je niet te belangrijk voelen in ieder geval....
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 17:09:

[...]

Want waarom zou hij liegen? Dat achterdochtige gedoe hier, ik ben heel achterdochtig maar dit vertrouw ik juist wel. Het maakt mij niet zoveel uit en dat weet hij. Ik ben ook eerlijk geweest over mijn contacten naar hem toe en hij heeft ook eerlijk gezegd wat hij daarvan vindt blablabla.Hij zou wel eens kunnen liegen omdat liegen een tweede natuur is bij vreemdgangers en hij dondersgoed weet dat jij je speciaal moet voelen als hij nog langer van je wil genieten, hoe hard je ook roept dat het je het niet uitmaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven