seks met personeel in NL gevangenissen ?

04-04-2019 18:46 78 berichten
Ik vraag mij iets af , ik heb wel gehoord dat dit in sommige landen veel gebeurt, maar vroeg mij af of in de Nederlandse mannelijke PI ‘s (gevangenissen) vrouwelijke bewaarders seks met gedetineerden hebben? En /of mannelijke (hetro) gevangenen met elkaar.
Als iemand een antwoord heeft uit vertrouwelijke bron dan hoor ik het graag.
SweetFirefly schreef:
05-04-2019 11:49
Als je "anti gay" doet hoef je dat natuurlijk niet zelf te zijn. Integendeel, dat zijn vaak de grootste slettebakken in de bak. De zeepjes vallen continu op de grond daar.....
Hagahaha dat is waar
Jij zit nu dus vast en hoopt een van je cipiers te kunnen pijpen?
Moire schreef:
05-04-2019 17:52
Jij zit nu dus vast en hoopt een van je cipiers te kunnen pijpen?
Nee haar minnaar zit vast en ze heeft óók nog een vriend die niet vast zit. Spannend hè?
SallySpectra* schreef:
05-04-2019 18:22
Nee haar minnaar zit vast en ze heeft óók nog een vriend die niet vast zit. Spannend hè?
God wat ingewikkeld. En nu hoopt ze dat haar minnaar leert pijpen om haar vriend mee te verrassen als hij vrij komt?
Moire schreef:
05-04-2019 18:24
God wat ingewikkeld. En nu hoopt ze dat haar minnaar leert pijpen om haar vriend mee te verrassen als hij vrij komt?
Nee ik hoop alleen dat mijn vastzittende vriend niks raars doet met zijn vrouwelijke cipiers en ik vroeg het mij gewoon op zich zelf al af of dat soort dingen in Nederlandse gevangenissen ook gebeuren.
whattodo97 schreef:
05-04-2019 19:22
Nee ik hoop alleen dat mijn vastzittende vriend niks raars doet met zijn vrouwelijke cipiers en ik vroeg het mij gewoon op zich zelf al af of dat soort dingen in Nederlandse gevangenissen ook gebeuren.
Ja dat gebeurd dus maar waarom zouden ze je vriend willen? Ze kunnen ook een collega scoren.
whattodo97 schreef:
Ja.
Er zijn ook zat vrouwen die verliefd worden op mensen op deadrow in Amerika. Die vaak voor de veroordeling deze man niet hebben gezien, en dus alleen maar contact hebben gehad achter glas.

Dus ja, de nederlandse gevangenis zal ook niet heilig zijn (denk ik)

Nu ga ik weer wat cellen op de knip doen en me lekker laten uitwonen :bye:
Death row.
whattodo97 schreef:
Ik denk dat je ze met dit topic wel op een idee hebt gebracht.
Sophiever schreef:
05-04-2019 19:36
Ja dat gebeurd dus maar waarom zouden ze je vriend willen? Ze kunnen ook een collega scoren.
Ik denk dat ze wel snel aangetrokken zijn tot hem, maargoed dat komt omdat ik dat ook heb, hoeft niet iedereen te hebben. En zitten daar ook veel dommerds met domme dingen en junkies , mijn vriend is een van de weinigen daar met juist wat IQ en mooie praatjes dus als het gebeurt daar ben ik bang dat hij dat juist ook doet.
Alle reacties Link kopieren
In Vrouwenvleugel wel.
Utakar schreef:
05-04-2019 22:02
Er zijn ook zat vrouwen die verliefd worden op mensen op deadrow in Amerika. Die vaak voor de veroordeling deze man niet hebben gezien, en dus alleen maar contact hebben gehad achter glas.

Dus ja, de nederlandse gevangenis zal ook niet heilig zijn (denk ik)

Nu ga ik weer wat cellen op de knip doen en me lekker laten uitwonen :bye:
Hhm nee dat is waar, kan ik met me hoofd niet bij maar okay. Je wilt toch weten wat voor soort dingen je vent heeft gedaan. Of het psygo dingen zijn of slimme dingen om geld te verdienen i.p.v. verkrachtende pedos ofzo🤮
whattodo97 schreef:
Als je hem zo moet wantrouwen, waarom dan een relatie met hem hebben? Kan je je tijd niet beter besteden aan bv een cursus Thais koken of zo?
Paarsebloem schreef:
06-04-2019 08:12
In Vrouwenvleugel wel.
De vrouwen met elkaar of je vrouwen met bewakers?
Paarsebloem schreef:
06-04-2019 08:13
Als je hem zo moet wantrouwen, waarom dan een relatie met hem hebben? Kan je je tijd niet beter besteden aan bv een cursus Thais koken of zo?
Ja daar heb je gelijk in maar ben zelf ook niet heilig .
whattodo97 schreef:
06-04-2019 08:15
Ja daar heb je gelijk in maar ben zelf ook niet heilig .
Waarom gun je hem dan niet ook zijn lolletje?

Smokkel wat condooms mee naar binnen zodat hij het in ieder geval wel veilig doet.
whattodo97 schreef:
06-04-2019 08:12
Hhm nee dat is waar, kan ik met me hoofd niet bij maar okay. Je wilt toch weten wat voor soort dingen je vent heeft gedaan. Of het psygo dingen zijn of slimme dingen om geld te verdienen i.p.v. verkrachtende pedos ofzo🤮
Als ie zo slim was had ie wel gezorgd dat hij niet in de gevangenis terecht zou zijn gekomen.
Vesper- schreef:
04-04-2019 19:07
Ik ken iemand die gewoon seks had met een vrouwelijke cipier. Ze smokkelde ook telefoontjes voor die persoon naar binnen. Bizar.
Ik ken ook zo'n persoon. Echt precies hetzelfde. Het is wel uit gekomen en die vrouw is ontslagen.
whattodo97 schreef:
Je wilde toch langzaamaan breken met die jongen in de gevangenis? Ik kreeg de indruk dat je ook een beetje angstig voor hem bent, omdat hij je vanuit de gevangenis al behoorlijk claimt. En dat belooft wat als hij vrijkomt! Maar niks goeds...

En nu ben je dus ineens jaloers omdat hij wellicht vreemd gaat met een cipier?
Nou TO, als je al bang bent dat je vriendje vreemd gaat terwijl hij in de bak zit, houd ik mijn hart vast voor die jongen als hij straks weer vrij is. Best hypocriet eigenlijk, als je het inderdaad zelf met 2 mannen doet :whistle:
Zoals verwacht loopt alles anders
Blondie456 schreef:
06-04-2019 08:40
Ik ken ook zo'n persoon. Echt precies hetzelfde. Het is wel uit gekomen en die vrouw is ontslagen.
Echt vreemd gelukkig is het uitgekomen
tantejans schreef:
06-04-2019 08:27
Waarom gun je hem dan niet ook zijn lolletje?

Smokkel wat condooms mee naar binnen zodat hij het in ieder geval wel veilig doet.
Condooms zijn daar al binnen, voor bezoek bzt
SallySpectra* schreef:
06-04-2019 08:34
Als ie zo slim was had ie wel gezorgd dat hij niet in de gevangenis terecht zou zijn gekomen.
Dat is zeker waar 100%
ikBedoelHetGoed schreef:
06-04-2019 08:46
Je wilde toch langzaamaan breken met die jongen in de gevangenis? Ik kreeg de indruk dat je ook een beetje angstig voor hem bent, omdat hij je vanuit de gevangenis al behoorlijk claimt. En dat belooft wat als hij vrijkomt! Maar niks goeds...

En nu ben je dus ineens jaloers omdat hij wellicht vreemd gaat met een cipier?
Ja ik weet eerlijk ge zegt ook niet echt wat ik met mijn leven doe, Maarja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven