Seksblunders/gênante momenten

09-03-2021 22:00 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een tamme bende in deze pijler tegenwoordig.

Lijkt me leuk om eens blunders of gênante momenten op seksgebied te delen om er weer een beetje opleving in te brengen

Ik zal wel aftrappen:

Even voor de duidelijkheid: ik heb een open relatie!

Ik lag een keer met een minnaar in bed, waren lekker bezig geweest en hij had net zijn cum gehad. Ff plaspauze en een 2e ronde lag in het verschiet.

Maar ineens kwam er een bestelbusje het erf op, had wat besteld wat 1 dezer dagen bezorgd zou worden.

Minnaar vroeg wie dat dan was, om hem te plagen riep ik "fuck, m'n man!!!" Had ik beter niet kunnen doen, want meneer wist niet hoe snel hij uit bed moest en liet van schrik wat pies lopen.

Maar hij had het condoom nog om en zijn piemel was inmiddels volledig slap dus splash, alles op de vloerbedekking op de slaapkamer, en ook zijn kwak dus.

Ik snel in badjas naar de deur en toen ik terug kwam heb ik hem een handdoek in de handen gedrukt en zijn we maar gaan boenen ipv seksen, hij schaamte zich nogal, terwijl ik er wel om kon lachen. Als de zon er op staat kun je het nog steeds zien.

Heb m'n man maar verteld dat de hond naar binnen is geglipt en daar de behoefte heeft gedaan, aangezien het nog wel iets stonk naar pies ...
blomke82 wijzigde dit bericht op 09-03-2021 23:49
2.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou.
Een kutscheet lijkt nu een stuk minder spectaculair.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dus serieus heel lullig dat de hond de schuld krijgt.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
10-03-2021 15:27
Zaag zaag zaaaaaaaag.

Ik vind deze pijler ook al heel lang ingekakt.
Op alle slakken wordt zout gelegd.
Een vrolijk bedoeld topic wordt gelijk dood-geklaagd.
Niemand vraagt naar je wie-wat-waarom.
Gewoon een leuk verhaal.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
10-03-2021 00:19
Ik heb al eens eerder zo'n raar verhaal van jou gelezen, iets met iemand die diarree kreeg? Krijg de indruk dat jij vooral met jongens date en dat je dan dus dit soort dingen op de koop toe krijgt kennelijk.
Nou dat is niet van mij. Wel een keer dat een jongen voor we begonnen een grote boodschap deed, in de wc in badkamer. Die walm trok door tot in de slaapkamer. Had meteen geen zin meer.
Alle reacties Link kopieren
Ook mee eens dat er nogal wat azijnpissers😉 zitten hier. Het is idd flink achteruit gehold de laatste jaren.

Destijds was deze pijler druk bezocht en werd er nog normaal en gezellig gereageerd.
Blomke82 schreef:
10-03-2021 21:16
Nou dat is niet van mij. Wel een keer dat een jongen voor we begonnen een grote boodschap deed, in de wc in badkamer. Die walm trok door tot in de slaapkamer. Had meteen geen zin meer.

Ik bespeur een beetje een thema.
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
10-03-2021 21:16
Nou dat is niet van mij. Wel een keer dat een jongen voor we begonnen een grote boodschap deed, in de wc in badkamer. Die walm trok door tot in de slaapkamer. Had meteen geen zin meer.
mwah anders had hij het misschien je bed gedaan...
Je kunt méér.
Blomke82 schreef:
10-03-2021 21:16
Nou dat is niet van mij. Wel een keer dat een jongen voor we begonnen een grote boodschap deed, in de wc in badkamer. Die walm trok door tot in de slaapkamer. Had meteen geen zin meer.


Dat was het ja! Registreer het ook weer niet zo precies, had met poep te maken. Zou ook als ik het niet zou ruiken het erbij laten denk ik bij iemand die ik niet ken.

Ooit wel eens uitgenodigd om nog wat te komen drinken door iemand die regelmatig even wegliep om een windje te laten " want ze moest poepen ". Wel een aardige vrouw, maar neuh!
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 03:30
Dat was het ja! Registreer het ook weer niet zo precies, had met poep te maken. Zou ook als ik het niet zou ruiken het erbij laten denk ik bij iemand die ik niet ken.

Ooit wel eens uitgenodigd om nog wat te komen drinken door iemand die regelmatig even wegliep om een windje te laten " want ze moest poepen ". Wel een aardige vrouw, maar neuh!
Echte afknapper idd.
Alle reacties Link kopieren
Oh, als we het dan toch over onsmakelijkheden hebben.

Met een (vaste) date uit eten geweest.
Daarna thuis lekker een drankje en uiteraard seks.
Halverwege springt hij op, rent naar het toilet en ik hoor hem overgeven. Helemaal bleek en met het koude zweet komt hij terug.
De seks is niets meer geworden. Hij was te leuk om weg te sturen, we zijn verder gaan daten en hebven nog vaak hierom gelachen.

Ook erg onsmakelijk. Tijdens een avontuurtje met een vrouw, ze liet een wind tijdens het beffen. ieeuuww
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
10-03-2021 17:13
Ik vind het dus serieus heel lullig dat de hond de schuld krijgt.
Ik snap ook niet dat je niet gewoon eerlijk kunt zijn in een open huwelijk. Valt er ook nog wat te lachen.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
10-03-2021 21:21
Ook mee eens dat er nogal wat azijnpissers😉 zitten hier. Het is idd flink achteruit gehold de laatste jaren.

Destijds was deze pijler druk bezocht en werd er nog normaal en gezellig gereageerd.
Dit onderwerp is al zo vaak voorbij gekomen blomke. Misschien moet je met iets originelers komen.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het blunder is .
Maar laat in de avond ,seks op de motorkap van de auto .
Op een stil plekje .
Tot we een harde klap hoorde en fietser zag liggen naast een boom .
Nog nooit iemand zo snel zien weg gaan .
Terwijl wij ons moesten schamen .
Alle reacties Link kopieren
Hihi, die fietser was vast afgeleid en keek niet waar hij reed.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaar geleden was ik met mijn toenmalige partner uit eten.

Het was een restaurant met meerdere verdiepingen en wij zaten boven.

We waren de hele dag al wat hitsig en besloten een vluggertje te maken op het toilet.

Dat vluggertje duurde blijkbaar wat langer dan gepland.

Toen we terug gingen naar de tafel bleek dat ze de bovenverdieping al gesloten hadden. Personeel was daar aan het opruimen.

We liepen heel nonchalant naar beneden :whistle: . Maar aan het gegniffel van de bediening te horen snapte ze goed wat we aan het doen waren :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Blunder, blunder, het valt op zich wel mee:

We hadden een nieuwe niet-afgelakte tafel gekocht. Bij de ‘inwijding’ heeft mijn vent zijn lading over de tafel heen gelost. Wij dachten dat een doekje voldoende was om het te verwijderen. De tafel is vervolgens gelakt, waarbij zijn ‘sporen’ nog steeds duidelijk zichtbaar zijn.

Als mijn moeder aan tafel zit probeert ze nog steeds met een natte duim de vlekken te verwijderen :-D
Alle reacties Link kopieren
Daaaan schreef:
16-03-2021 09:20
Blunder, blunder, het valt op zich wel mee:

We hadden een nieuwe niet-afgelakte tafel gekocht. Bij de ‘inwijding’ heeft mijn vent zijn lading over de tafel heen gelost. Wij dachten dat een doekje voldoende was om het te verwijderen. De tafel is vervolgens gelakt, waarbij zijn ‘sporen’ nog steeds duidelijk zichtbaar zijn.

Als mijn moeder aan tafel zit probeert ze nog steeds met een natte duim de vlekken te verwijderen :-D
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven