Seksblunders/gênante momenten

09-03-2021 22:00 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een tamme bende in deze pijler tegenwoordig.

Lijkt me leuk om eens blunders of gênante momenten op seksgebied te delen om er weer een beetje opleving in te brengen

Ik zal wel aftrappen:

Even voor de duidelijkheid: ik heb een open relatie!

Ik lag een keer met een minnaar in bed, waren lekker bezig geweest en hij had net zijn cum gehad. Ff plaspauze en een 2e ronde lag in het verschiet.

Maar ineens kwam er een bestelbusje het erf op, had wat besteld wat 1 dezer dagen bezorgd zou worden.

Minnaar vroeg wie dat dan was, om hem te plagen riep ik "fuck, m'n man!!!" Had ik beter niet kunnen doen, want meneer wist niet hoe snel hij uit bed moest en liet van schrik wat pies lopen.

Maar hij had het condoom nog om en zijn piemel was inmiddels volledig slap dus splash, alles op de vloerbedekking op de slaapkamer, en ook zijn kwak dus.

Ik snel in badjas naar de deur en toen ik terug kwam heb ik hem een handdoek in de handen gedrukt en zijn we maar gaan boenen ipv seksen, hij schaamte zich nogal, terwijl ik er wel om kon lachen. Als de zon er op staat kun je het nog steeds zien.

Heb m'n man maar verteld dat de hond naar binnen is geglipt en daar de behoefte heeft gedaan, aangezien het nog wel iets stonk naar pies ...
blomke82 wijzigde dit bericht op 09-03-2021 23:49
2.76% gewijzigd
Blomke82 schreef:
09-03-2021 22:55
Was voor de plaspauze, condoom zat er nog om. Maar goed, vond het zelf wel grappig hoe hij reageerde. Een grote mond vooraf maar als het te spannend wordt krijg je dit.

Wees blij dat hij niet de hele slaapkamer heeft ondergescheten.
LīlyRose schreef:
09-03-2021 22:54
Ik hoop dat je beter kan pijpen dan verhalen vertellen.

:lol:
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand in zijn condoom geplast heeft. Per ongeluk.

Best een verhaal ja.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
09-03-2021 23:07
Wauw ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand in zijn condoom geplast heeft. Per ongeluk.

Best een verhaal ja.
Ik ook niet.
Heb je niet per ongeluk een filmpje gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme
Alle reacties Link kopieren
'Hij is nog maar 21 dus hij plast nog wel eens in zijn condoom'

:rofl:
Je kunt méér.
Erinlynn schreef:
09-03-2021 23:13
Gadverdamme

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Beter dat hij in paniek plast dan dat tijdens het pijpen de beugel blijft haken en er een bloede wond op zijn eikel overblijft.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Mannen kunnen toch helemaal niet afknijpen?
Apollos_Belt schreef:
09-03-2021 23:24
Beter dat hij in paniek plast dan dat tijdens het pijpen de beugel blijft haken en er een bloede wond op zijn eikel overblijft.
:rofl:
Nu heb ik een scene uit "The sweetest thing" op mijn netvlies staan ;-D
Ik herken deze TO volgens mij. Jij bent een witte vrouw die een relatie heeft met een witte man. Zwarte mannen vindt je alleen aantrekkelijk voor de seks. Dat zijn dan ook jouw minnaars. De ervaringen/mening van zwarte mensen op gebied van racisme neem jij echter niet serieus. Dat ben jij toch?

Hoe dan ook. Je had beter meteen in je OP kunnen zetten dat je man het prima vindt dat je met andere mannen neukt. Want nu is het vrij logisch dat mensen de humor van je verhaal absoluut niet inzien. En het zelfs weigeren te geloven.

Je vergeet het misschien als je al heel lang een open relatie hebt, maar de meerderheid van de mensen vindt zo’n verhaal nogal smakeloos. Omdat het leest als ordinair vreemdgaan. Vandaar. Zelf heb ik eigenlijk geen gênante seks ervaringen, dus ik kan ook geen bijdrage leveren helaas.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
09-03-2021 23:39
Ik herken deze TO volgens mij. Jij bent een witte vrouw die een relatie heeft met een witte man. Zwarte mannen vindt je alleen aantrekkelijk voor de seks. Dat zijn dan ook jouw minnaars. De ervaringen/mening van zwarte mensen op gebied van racisme neem jij echter niet serieus. Dat ben jij toch?

Hoe dan ook. Je had beter meteen in je OP kunnen zetten dat je man het prima vindt dat je met andere mannen neukt. Want nu is het vrij logisch dat mensen de humor van je verhaal absoluut niet inzien. En het zelfs weigeren te geloven.

Je vergeet het misschien als je al heel lang een open relatie hebt, maar de meerderheid van de mensen vindt zo’n verhaal nogal smakeloos. Omdat het leest als ordinair vreemdgaan. Vandaar. Zelf heb ik eigenlijk geen gênante seks ervaringen, dus ik kan ook geen bijdrage leveren helaas.
Ja, dat ben ik, goed speurwerk haha :sherlock:

Heb het iets aangepast.
Blomke82 schreef:
09-03-2021 23:53
Ja, dat ben ik, goed speurwerk haha :sherlock:

Heb het iets aangepast.
Geheugen. Geen speurwerk. Voor dat laatste heb ik noch de tijd, noch de motivatie.
Blomke82 schreef:
09-03-2021 23:53
Ja, dat ben ik, goed speurwerk haha :sherlock:

Heb het iets aangepast.
Maakt niet uit hoor. Blijft geen leuk verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Slushpup schreef:
09-03-2021 23:27
Mannen kunnen toch helemaal niet afknijpen?

We kunnen het wel, maar alleen in uiterste noodgevallen. Het is nogal pijnlijk om te doen.
Blomke82 schreef:
09-03-2021 23:53
Ja, dat ben ik, goed speurwerk haha :sherlock:

Heb het iets aangepast.


Ik heb al eens eerder zo'n raar verhaal van jou gelezen, iets met iemand die diarree kreeg? Krijg de indruk dat jij vooral met jongens date en dat je dan dus dit soort dingen op de koop toe krijgt kennelijk.

Zelf niet echt iets dat me is bijgebleven, wel dingen die ik niet meer zou doen zoals een meisje meenemen naar je bed in een slaaptrein en seks hebben terwijl er een moeder met haar kinderen en oma in dezelfde cabine liggen. Kon me toen niet schelen, zou ik nu niet meer doen. ( Hoop ik ).

Wel een verhaal van iemand die ze Likkie noemden ( rara de voornaam :lol: ) die de volgende dag een remspoor op de stoel van zijn auto vond, bah! Ook wel gehoord dat iemand nog een stukje wc papier tegenkwam. Dan ben ik wel klaar, gelukkig nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
"genant" staat blijkbaar gelijk aan "onsmakelijk".
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
09-03-2021 22:54
Ik hoop dat je beter kan pijpen dan verhalen vertellen.
:rofl: nou idd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Knuddestudder schreef:
10-03-2021 13:51
"genant" staat blijkbaar gelijk aan "onsmakelijk".


Dat hangt af van je positie. Als je op het tapijt pist is dat gênant. Als je daar naar moet kijken en je hebt net met zo'n mietje geneukt is het onsmakelijk. Om nog maar even niet te praten over die man die denkt dat de hond het gedaan heeft

Op een andere manier is het onsmakelijk om die hond de schuld te geven, wees dan eerlijk. Man wil het niet weten, weet dat het wel gebeurt ( merkt hij vast niet verder aan hoe ze is ) en dan wel stiekem de hond de schuld geven.

Nu ik erover nadenk is dit wel de onsmakelijkste, die andere zaken horen bij het menselijk lichaam. De hond de schuld geven is een keuze. In je broek pissen van angst....
Ah, een open relatie. Waarom plast ie dan in zijn condoom van angst als dit van je man mag? Want als hij écht thuis was gekomen, kon je toch roepen 'Schat, even niet boven komen, we zijn nog bezig!'
Moon-Alisa schreef:
09-03-2021 23:13
'Hij is nog maar 21 dus hij plast nog wel eens in zijn condoom'

:rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ach ja
Muurbloempje115 schreef:
10-03-2021 14:12
Ah, een open relatie. Waarom plast ie dan in zijn condoom van angst als dit van je man mag? Want als hij écht thuis was gekomen, kon je toch roepen 'Schat, even niet boven komen, we zijn nog bezig!'

En waarom kreeg de hond de schuld
RikM schreef:
10-03-2021 14:27
En waarom kreeg de hond de schuld
Ja en dat. Zeg dan gewoon dat je minnaar lekte.
Alle reacties Link kopieren
Zaag zaag zaaaaaaaag.

Ik vind deze pijler ook al heel lang ingekakt.
Op alle slakken wordt zout gelegd.
Een vrolijk bedoeld topic wordt gelijk dood-geklaagd.
Niemand vraagt naar je wie-wat-waarom.
Gewoon een leuk verhaal.

On topic:
Genant toen we op vakantie, na wat teveel drankhes, blijkbaar nogal luidruchtige sex op de hotelkamer hadden. De dunbe wandjes waren erg dun. De buren klopten op de muur.
Dan is de volgende dag op het balkonnetje zitten opeens toch heel ongemakkelijk.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven