Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
vrijdag 21 maart 2014 om 20:14
vrijdag 21 maart 2014 om 20:20
vrijdag 21 maart 2014 om 20:37
quote:vlaartje schreef op 21 maart 2014 @ 20:20:
[...]
Bank actie? Dit maakt me nieuwsgierig... Gisteravond onze nieuwe bank uitgeprobeerd. We hebben hem pas 3 maanden staan, maar het was er nog steeds niet van gekomen. De nieuwe leuning is precies de juiste hoogte voor haar om op te hangen als ik haar hard achterlangs neem. Het is dat ze vanavond buiten de deur is, anders hadden we hem nog een testritje gegeven.
[...]
Bank actie? Dit maakt me nieuwsgierig... Gisteravond onze nieuwe bank uitgeprobeerd. We hebben hem pas 3 maanden staan, maar het was er nog steeds niet van gekomen. De nieuwe leuning is precies de juiste hoogte voor haar om op te hangen als ik haar hard achterlangs neem. Het is dat ze vanavond buiten de deur is, anders hadden we hem nog een testritje gegeven.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
vrijdag 21 maart 2014 om 20:48
Dag lieve allemaal,
Schandalig hoe lang ik hier niet meer ben geweest. En dat terwijl jullie zo lief zijn...
Het gaat goed hier!
Onze relatie is nog steeds open tot volle tevredenheid.
Mijn man minder behoefte dan ik maar dat vindt hij prima.
Momenteel heb ik een heerlijk sv
Wel merk ik dat ik hem nooit als "nr.2" zou kunnen zien. Dat heeft voor mij teveel gevoelswaarde denk ik?
Ik zie hem echt als mijn lekkere seksvriendje. Het is maar welke naam je eraan geeft
....
Schandalig hoe lang ik hier niet meer ben geweest. En dat terwijl jullie zo lief zijn...
Het gaat goed hier!
Onze relatie is nog steeds open tot volle tevredenheid.
Mijn man minder behoefte dan ik maar dat vindt hij prima.
Momenteel heb ik een heerlijk sv
Wel merk ik dat ik hem nooit als "nr.2" zou kunnen zien. Dat heeft voor mij teveel gevoelswaarde denk ik?
Ik zie hem echt als mijn lekkere seksvriendje. Het is maar welke naam je eraan geeft
....
vrijdag 21 maart 2014 om 21:00