Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 20 maart 2014 om 17:51
Fijn Bar dat jullie gesprekken zo goed lopen (ook al zijn ze lastig).
Waarom zou de ene persoon antwoord geven voor een andere persoon???
Geen idee wat er in ieders koppie omgaat, wel boeiend om te zien hoe de een het zus oplost en de ander zo.
Of dat het soms niet wordt opgelost.
Waarom zou de ene persoon antwoord geven voor een andere persoon???
Geen idee wat er in ieders koppie omgaat, wel boeiend om te zien hoe de een het zus oplost en de ander zo.
Of dat het soms niet wordt opgelost.
A dirty mind is a joy forever
donderdag 20 maart 2014 om 19:17
Zo weer eens snel bijgelezen.... Geschiedenis herhaalt zich..... gelukkig is die tijd van wel of niet, samen of apart, snel of te snel.... voor dit moment achter ons.
Maar herkenbaar is het zeker... Maar stellen meemaken die uiteindelijk in de volgende fase gekomen zijn is weer erg leuk.... Behalve als er dan weer andere problemen voor in de plaats gekomen zijn... Blijft dus continu sturen en bijsturen...
Maar herkenbaar is het zeker... Maar stellen meemaken die uiteindelijk in de volgende fase gekomen zijn is weer erg leuk.... Behalve als er dan weer andere problemen voor in de plaats gekomen zijn... Blijft dus continu sturen en bijsturen...
Delen doe je samen
donderdag 20 maart 2014 om 21:18
donderdag 20 maart 2014 om 22:05
Oh, een adblocker! Daar moet je maar op komen. Aan zoiets denk ik niet!
Zo druk gehad deze week dat ik weinig meer gedaan heb dan werken. Morgen nog een paar uurtjes, dan even rosé inslaan en weekend vieren! Hopelijk dan de geile sex in het weekend. Verder zal het helaas geen club of zo worden. Maar alshet aan mij ligt wordt het wel gezellig met leenman!!
Zo druk gehad deze week dat ik weinig meer gedaan heb dan werken. Morgen nog een paar uurtjes, dan even rosé inslaan en weekend vieren! Hopelijk dan de geile sex in het weekend. Verder zal het helaas geen club of zo worden. Maar alshet aan mij ligt wordt het wel gezellig met leenman!!
It's never too late start living!
donderdag 20 maart 2014 om 22:09
Lekker, Leen!
Voor die niet-adblockers:
https://adblockplus.org/nl/chrome
Is er ook voor andere browsers.
Voor die niet-adblockers:
https://adblockplus.org/nl/chrome
Is er ook voor andere browsers.