Seksklets, deel 60

donderdag 18 mei 2017 om 22:36
Robertooooh schreef: ↑18-05-2017 17:27Ik heb eigenlijk niet zoveel moeite met de nieuwe lay-out. Vind het wel meevallen. Iets omslachtiger, maar verder geen problemen. Oh ja, ik ben wel heel veel berichten kwijt, dus jammer voor degenen die nog op antwoord wachtten, Ik heb alleen de laatste drie personen nog. Rest is weg.
Oh, heb je daarom nog niet gereageerd op mijn voorgaande post

donderdag 18 mei 2017 om 22:56
Volgens mij heeft dat meer te maken met Kik. Daar waar wel gehengeld mag worden.Leefvandaag schreef: ↑17-05-2017 07:41Het forum is zo beroerd dat er hier niet eens meer over seks gekletst wordt...kan het nog erger![]()
Robertooh.... raar, ik heb al mijn berichten gewoon nog in mijn inbox. Of wilde je even laten weten dat je veel pb-t?

Nog aan het bijkomen van mijn heerlijke weekend. Nu helaas nog weer even wachten op nieuwe leuke activiteiten!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

vrijdag 19 mei 2017 om 08:24
Ik heb 'm voorbij zien komen, maar ik ben 'm nu inderdaad kwijt dus ik kon nog niet antwoorden. Je bedoelde toch die ene met 'naaktfoto's' en 'sexy minions' en 'ik wil je' ergens in de titel toch?

vrijdag 19 mei 2017 om 09:55
Is dat de reden dat je niet kwam opdagen voor seks in het park? Had je de mail met datum en tijd niet meer??/ HahahaRobertooooh schreef: ↑18-05-2017 17:27Ik heb eigenlijk niet zoveel moeite met de nieuwe lay-out. Vind het wel meevallen. Iets omslachtiger, maar verder geen problemen. Oh ja, ik ben wel heel veel berichten kwijt, dus jammer voor degenen die nog op antwoord wachtten, Ik heb alleen de laatste drie personen nog. Rest is weg.
vrijdag 19 mei 2017 om 10:43
Oeps..ben er nu achter waar die cijfers voor het viva forum voor staan..

Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

vrijdag 19 mei 2017 om 12:56
Oh excuus. Ik dacht dat het wel kon omdat ik niks gezegd had over je ijsblokjesfetish en de enigszins verontrustende (maar opwindende) manier hoe je gebruikt wilde worden (iets met boeien, tepelklemmen, een vrouw die op je gezicht zit, een man die niet op je gezicht zit en een speeltje op een niet nader te noemen plek).
Ik zal er in het vervolg beter op letten.
Wel zou ik de omschrijving nog eens willen nalezen van die positie waarbij je yoga zo goed tot z'n recht kwam. Kan je die PB nog een keer sturen?
vrijdag 19 mei 2017 om 13:34
Ik las geen vraag in je voorgaande post. Ik was het wel met je eens eigenlijk. Had ik dat dan moeten antwoorden? Shift, kerel, vrouw, je hebt helemaal gelijk. En daar zijn we druk mee bezig. En een heerlijke sex, pfff, me happy
Wees meester en vormgever van jezelf
vrijdag 19 mei 2017 om 13:37
Haha, mss wel ja, had ik nog niet eens bij nagedacht Vlam.Vlammetje schreef: ↑18-05-2017 22:56Volgens mij heeft dat meer te maken met Kik. Daar waar wel gehengeld mag worden.
Robertooh.... raar, ik heb al mijn berichten gewoon nog in mijn inbox. Of wilde je even laten weten dat je veel pb-t?(Sorry, kon het niet laten
)
Nog aan het bijkomen van mijn heerlijke weekend. Nu helaas nog weer even wachten op nieuwe leuke activiteiten!

En wat betreft dat hengelen, dat is een stuk minder leuk als het mag hoor. Raak je snel op uitgekeken. Verder een heel gezellig clubje.

Wees meester en vormgever van jezelf

vrijdag 19 mei 2017 om 17:23

zaterdag 20 mei 2017 om 12:14
Robertooooh schreef: ↑19-05-2017 13:34Ik las geen vraag in je voorgaande post. Ik was het wel met je eens eigenlijk. Had ik dat dan moeten antwoorden? Shift, kerel, vrouw, je hebt helemaal gelijk. En daar zijn we druk mee bezig. En een heerlijke sex, pfff, me happy

zaterdag 20 mei 2017 om 12:39
Leefvandaag schreef: ↑20-05-2017 12:31Die waren toch al uitgebreid gedeeld op social media...nog net geen Paaytje..
Nee die vorige waren inderdaad spannend .. deze zijn gewoonweg onthutsend .. betoverend .. nooit gedacht dat ik zou snappen dat je zelf geen spandex aan hebt omdat het niet flexibel genoeg is ..

zaterdag 20 mei 2017 om 13:35
Dank je voor het compliment

De foto die je in je antwoord bijvoegde, die van jou in een luier had niet gehoeven. Ik heb niet zoveel met dat soort fetisjes. Die tweede foto daarentegen vond ik wél mooi, ik wist niet dat je ook van de mannenliefde was.

zaterdag 20 mei 2017 om 15:15
ik en febag 
Die eerste was trouwens van roberto. Ik neem aan dat hij er geen probleem mee heeft dat ik die deel want, behalve aan dat plukje rossig haar dat aan de zijkant uitsteekt, kan je niet zien dat hij het is.
We vormen met z'n drieën soms een gelegenheidsduo waarbij we vadertje en vadertje spelen.

Die eerste was trouwens van roberto. Ik neem aan dat hij er geen probleem mee heeft dat ik die deel want, behalve aan dat plukje rossig haar dat aan de zijkant uitsteekt, kan je niet zien dat hij het is.
We vormen met z'n drieën soms een gelegenheidsduo waarbij we vadertje en vadertje spelen.

zaterdag 20 mei 2017 om 16:11

zaterdag 20 mei 2017 om 20:18
Skizzo schreef: ↑20-05-2017 16:11Knap, met z'n drieën een gelegenheidsduo vormen... Ik probeer mij er een voorstelling van te maken. Kinky wel. Het verbaast mij niet echt van jou alleen krijg ik (en anderen forumsters vast ook) nu een heel ander beeld van febag en Robertoooh. Of zij zo blij zijn met jouw loslippigheid?
'Tis een gave ik geef 't toe.
Maar dit is toch een anoniem forum dus ze weten niet dat wij het over hun hebben. Toch?
En daarnaast heb ik ze beide wel eens goedkeurend horen uitlaten over losse lipjes dus volgens mij zit dat wel goed .. loslippig, losbandig, aan haar lippen hangen (bdsm), niet op haar lippen gevallen (geen bdsm), waar de doos van vol is lopen de lippen van over .. en roberto's favoriet : Lip-oooooooooh-suctie