Seksklets, deel 60

zondag 9 juli 2017 om 13:47
Sciencerocks schreef: ↑09-07-2017 13:22Febag, precies zoals je het omschrijft. Je weet gelijk waar je aan toe bentIedereen heeft hetzelfde doel zeg maar.
Wel een leuk gesprek gehad hoor met mijn date. Nadat we erachter kwamen dat we in real life niet klikten. En hij zei ook dat er wel veel nepprofielen opstaan. En veel
Mensen die niet willen afspreken. Alleen het digitale.
Of ik er echt mee doorzet moet ik nog even over nadenken. Ik date ook 'gewoon' zeg maar, maar wil eigenlijk ook gewoon wat experimenteren met seks zonder de druk van een eventuele relatie met die persoon. Dus kan ik gewoon mezelf zijn zonder het idee te hebben veroordeeld te worden of me anders voor moeten doen omdat ik anders niet als 'relatienateriaal' wordt gezien.
Nou zou ik het natuurlijk fijn vinden om iemand te vinden waar ik een relatie mee zou hebben en ook nog kan experimenten, maar ondertussen dus deze weg even bewandelen![]()
Oh dus je wil gewoon leuke lekkere spannende ongecompliceerde seks waarbij je lekker jezelf kan zijn en een beetje kan experimenteren.
Ik denk niet dat je iemand gaat vinden hiervoor

zondag 9 juli 2017 om 14:11
Ik ben tot 3 gekomen. Met jouw aanmoedigingen had het veel meer kunnen zijn!Leefvandaag schreef: ↑07-07-2017 18:58Aan het meer waar ik was, was het gewoon heet met een heerlijk windje erbijSorry zoetje niet naar zee doorgereden, daar was het koud las ik.
koekies zijn lekker

zondag 9 juli 2017 om 16:13
Dit geweldig lekkere exemplaar is sinds aantal maanden verleden tijd.DoeSunshine schreef: ↑09-07-2017 11:12@ikbenmeereendje, cool dat je tinder dates zo'n vaart lopen...vraag me altijd af hoe mensen dat zo doen...of is het een verhaal veel veel pogingen en dan een lucky shot...of is het een verhaal van winner takes it all...
Toch veel plezier met je stomende dates. Het is er nu het weertje voor![]()
Het was tussen ons puur enorme fysieke aantrekkingskracht.
En toen ik verliefd werd op huidige vriend, deze minnaar netjes afgekapt.
Nu weer braaf monogaam.

zondag 9 juli 2017 om 18:37
De heren overdrijven zoals gewoonlijk. Kan best hoor, wat jij wil. Heus.Sciencerocks schreef: ↑09-07-2017 14:11Fuck my life![]()
Dan maar gewoon mezelf bezighouden. Is al gecompliceerd genoeg![]()

maandag 10 juli 2017 om 12:11
Fijn is dat he!ikbenmeereentje schreef: ↑10-07-2017 11:20Gisterenavond heerlijk in slaap gevallen na een pot goede seks, en vanochtend wakkergemaakt met heerlijke seks.
Sunshine.
Ik kom niks tekort![]()

maandag 10 juli 2017 om 17:53
maandag 10 juli 2017 om 21:15
Ja weet ik, ik ben er 1 van. Ik heb al minstens 2 jaar geen seks gehad, bewustLeefvandaag schreef: ↑10-07-2017 17:53Dat mag iemand toch zelf beslissen, als diegene geen seks wil prima, er zijn mensen die daar helemaal geen behoefte aan hebben.

maandag 10 juli 2017 om 21:22
Ik vind het best knap dat je dat open en bloot (

Het is gewoon een keuze die je mag maken, maar ik kan me voorstellen dat er ook best veel mensen zich er niks bij voor kunnen stellen (er negatief op reageren)?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke keuze je gemaakt hebt en waarom.
maandag 10 juli 2017 om 21:28
Ja het is wel open en bloot maar ook anoniem, maar ik maak er ook geen geheim van, het is in mijn ogen niet iets om voor te schamenshifty schreef: ↑10-07-2017 21:22Ik vind het best knap dat je dat open en bloot () op tafel kan leggen.
Het is gewoon een keuze die je mag maken, maar ik kan me voorstellen dat er ook best veel mensen zich er niks bij voor kunnen stellen (er negatief op reageren)?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke keuze je gemaakt hebt en waarom.

Ik ben verkracht en sinds die tijd kan en wil ik geen seks meer.

maandag 10 juli 2017 om 21:33
Ik wilde hetzelfde vragen maar wist het antwoord eigenlijk al. Is het iets waar je aan wil werken, of aan hebt gewerkt?
maandag 10 juli 2017 om 21:35