Seksklets, deel 60

maandag 10 juli 2017 om 21:45
maandag 10 juli 2017 om 21:46
Ik heb al 2 kinderen en ik ben 36
Nee echt nergens behoefte aan ook niet aan klaarkomen, alles associeer ik onbewust met die verkrachting

maandag 10 juli 2017 om 21:52

maandag 10 juli 2017 om 21:56
Juist omdat je er wel van hebt kunnen genieten kan ik me voorstellen dat je er misschien wel weer een keer anders tegenover gaat staan. Niet omdat dat vanzelf gaat, maar omdat je niet meer accepteert dat iets wat iemand je in het verleden heeft aangedaan ook een stuk genieten in de toekomst van je af pakt.

maandag 10 juli 2017 om 22:19
Ginerva
Ik weet niet hoe recent dit is en hoeveel therapie je al hebt gehad, maar dit gevoel hoeft niet blijvend te zijn. Ik ken de plek waar je nu bent en ik ken het gevoel ook. Maar vele jaren later ben ik vrijer dan ik daarvoor was. Want niets of niemand heeft het recht iets af te nemen wat van mij was. Je bent beschadigt, nu. Maar je hebt nog de toekomst. Laat dat je ook niet afpakken. Neem de tijd

Ik weet niet hoe recent dit is en hoeveel therapie je al hebt gehad, maar dit gevoel hoeft niet blijvend te zijn. Ik ken de plek waar je nu bent en ik ken het gevoel ook. Maar vele jaren later ben ik vrijer dan ik daarvoor was. Want niets of niemand heeft het recht iets af te nemen wat van mij was. Je bent beschadigt, nu. Maar je hebt nog de toekomst. Laat dat je ook niet afpakken. Neem de tijd

dinsdag 11 juli 2017 om 00:07
Voor nu lijkt dit gewoon fijn en goed zo, maar soms vraag ik me af of het misschien ergens diep verscholen toch knaagt
dinsdag 11 juli 2017 om 00:08
Dank je voor je woorden en knuffels en eenPhoebal schreef: ↑10-07-2017 22:19Ginerva![]()
Ik weet niet hoe recent dit is en hoeveel therapie je al hebt gehad, maar dit gevoel hoeft niet blijvend te zijn. Ik ken de plek waar je nu bent en ik ken het gevoel ook. Maar vele jaren later ben ik vrijer dan ik daarvoor was. Want niets of niemand heeft het recht iets af te nemen wat van mij was. Je bent beschadigt, nu. Maar je hebt nog de toekomst. Laat dat je ook niet afpakken. Neem de tijd![]()

dinsdag 11 juli 2017 om 00:11
Nee liever ook niet

dinsdag 11 juli 2017 om 00:18
Als dit is wat het is, dan is dit het. Wie weet tijdelijk, misschien nog wat langer.Het gaat erom dat jij je veilig voelt en rust ervaart. Als geen sex hebben eraan bijdraagt dat jij kunt functioneren in dit leven, dan is dat prima.
Je lichaam en geest geeft vanzelf wel aan wanneer je er ooit weer klaar voor bent. ( Of niet) en dan is het vroeg genoeg om uit te gaan vinden welke wegen je kunt bewandelen om ,eventueel met hulp,weer voorzichtig jezelf weer vrij te leren voelen op liefdesgebied

dinsdag 11 juli 2017 om 00:19
Dank je voor je wijze woorden, ik denk dat je gelijk hebt.Blaise* schreef: ↑11-07-2017 00:18Als dit is wat het is, dan is dit het. Wie weet tijdelijk, misschien nog wat langer.Het gaat erom dat jij je veilig voelt en rust ervaart. Als geen sex hebben eraan bijdraagt dat jij kunt functioneren in dit leven, dan is dat prima.
Je lichaam en geest geeft vanzelf wel aan wanneer je er ooit weer klaar voor bent. ( Of niet) en dan is het vroeg genoeg om uit te gaan vinden welke wegen je kunt bewandelen om ,eventueel met hulp,weer voorzichtig jezelf weer vrij te leren voelen op liefdesgebied![]()